@yaronkle
אני לא חושב שזה קשור לsting Box עצמו אלא לאפליקציה.
התופעה עדיין קיימת גם ב Nvidia Shield (אם כי בעוצמה ותדירות פחותים מאשר בימים הראשונים)
אפליקציית סלקום-tv (גרסת הסטרימרים והמסכים החכמים)
Re: "ניגון התוכן נכשל"
טוב בינתיים יש סוג של פתרון אז אני אענה לעצמי, למקרה שלעוד מישהו יש את הבעיה הזו.דורוני כתב:מישהו נתקל בתקלה "ניגון התוכן נכשל" וכו'?
התקנתי את האפליקציה (לטלויזיה) על KII PRO. כשזה עובד זה עובד מצוין. אבל כל יום יומיים פתאום בכל וידאו שמפעילים זה רושם "ניגון התוכן נכשל". כולל בערוצים. זה ממשיך ככה שעות ואני לא יודע אם זה מסתדר אחרי שאני מנסה מלא דברים או שזה פשוט מסתדר אחרי זמן מה.
חשבתי שזה מסתדר בעקבות הגדרות מסוימות ששיניתי בהגדרות למפתח, אבל עכשיו יש לי אותן הגדרות בשני סטרימרים זהים, ובאחד זה פועל ובשני לא....
כדי לעקוף את הבעיה, כשזה קורה אפשר להפעיל אפליקציה שהורגת את כל האפליקציות שרצות. למשל Fast Task Killer.
https://play.google.com/store/apps/deta ... appkiller2
הבעיה כנראה בגלל התנגשות במשאבים של אפליקציית סלקום עם משהו אחר שרץ ברקע.
הריגת רק האפליקציה של סלקום לא עוזרת. גם לא מחיקת המטמון.
סגירת אפליקציות שהופעלו לא עוזרת. כנראה שזה משהו אחר שרץ ברקע.
הפעלה מחדש לא עוזרת. כנראה שזה משהו שמופעל אוטומטית.
יש לצערי הרבה בעיות באפליקציה עדיין לרבות :
1. סנכרון - 1 ל 2 פעמים שאני מפעיל ערוץ הקול והתמונה לא מתאימים, עצירה והפעלה מחדש פותר את הסוגיה (לפעמים צריך כמה פעמים)
לדעתי יש קשר לשידור מהקופסה , אפשר להגדיר במערכת ההפעלה באיזה רזולוציה להוציא, אם משנים ל 720p + 50hz התופעה מצטמצמת , אך דופק דברים אחרים שכן רוצים להוציא 4K נניח . האם יש דרך להגדיר פרמטר רק לאפליקציה הזו ?
2. איכות תמונה - יש תחושה שיש שיפור מסוים בגרסה החדשה, אך עדיין האיכות המקסימלית היא 720p וזה כמובן מאכזב, יש ערוצים שהאיכות הרבה פחות .
3. ניתוקים - וזאת תופעה שלא נתקלתי בגרסה הקודמת . אני מקבל הודעת שגיאה על כך שהניגון הפסיק בגלל היעדר רוחב פס. בפועל יש לי רוחב פס מספק (100MB של בזק נקי ורץ בבדיקות מהירות על המקסימום כל הזמן) . תופעה מוזרה שכפי שציינתי התחילה בגרסה החדשה, מוזר .
4. יישור קו - עם הגרסה של אפל TV . הכוונה כמובן להוסיף את ה 24/7 הקלטה ואפשרות החיפוש
1. סנכרון - 1 ל 2 פעמים שאני מפעיל ערוץ הקול והתמונה לא מתאימים, עצירה והפעלה מחדש פותר את הסוגיה (לפעמים צריך כמה פעמים)
לדעתי יש קשר לשידור מהקופסה , אפשר להגדיר במערכת ההפעלה באיזה רזולוציה להוציא, אם משנים ל 720p + 50hz התופעה מצטמצמת , אך דופק דברים אחרים שכן רוצים להוציא 4K נניח . האם יש דרך להגדיר פרמטר רק לאפליקציה הזו ?
2. איכות תמונה - יש תחושה שיש שיפור מסוים בגרסה החדשה, אך עדיין האיכות המקסימלית היא 720p וזה כמובן מאכזב, יש ערוצים שהאיכות הרבה פחות .
3. ניתוקים - וזאת תופעה שלא נתקלתי בגרסה הקודמת . אני מקבל הודעת שגיאה על כך שהניגון הפסיק בגלל היעדר רוחב פס. בפועל יש לי רוחב פס מספק (100MB של בזק נקי ורץ בבדיקות מהירות על המקסימום כל הזמן) . תופעה מוזרה שכפי שציינתי התחילה בגרסה החדשה, מוזר .
4. יישור קו - עם הגרסה של אפל TV . הכוונה כמובן להוסיף את ה 24/7 הקלטה ואפשרות החיפוש
·האם הצלחת להפעיל את גירסת הסטרימרים על TCL בסופו של דבר?yusob כתב:יש לי טלויזיה של TCL, האפליקציה של סלקום עובדת, רואים תוכן, ניתן לצפות בהכל אבל הממשק גרוע ולא נוח.
התקנתי על הטלויזיה את האפליקציה מהשרשור הזה, התפריטים עובדים מצויין והכל מתפקד אבל ברגע שאני בוחר מה לראות האפליקציה קורסת. יש רעיונות?
דגם הטלויזיה הוא L43P2US 4K.
תודה...
לגבי הסנכרון זה כנראה תלוי במכשיר. אולי הוא לא עומד בעומס. אצלי ב KII PRO אין בעיית סנכרון באפליקציה של סלקום. אגב למכשיר שלי יש DVB-T2 ושם יש בעיית סנכרון (לא קשור לסלקום).Mad-Dog כתב:יש לצערי הרבה בעיות באפליקציה עדיין לרבות :
1. סנכרון - 1 ל 2 פעמים שאני מפעיל ערוץ הקול והתמונה לא מתאימים, עצירה והפעלה מחדש פותר את הסוגיה (לפעמים צריך כמה פעמים)
לדעתי יש קשר לשידור מהקופסה , אפשר להגדיר במערכת ההפעלה באיזה רזולוציה להוציא, אם משנים ל 720p + 50hz התופעה מצטמצמת , אך דופק דברים אחרים שכן רוצים להוציא 4K נניח . האם יש דרך להגדיר פרמטר רק לאפליקציה הזו ?
2. איכות תמונה - יש תחושה שיש שיפור מסוים בגרסה החדשה, אך עדיין האיכות המקסימלית היא 720p וזה כמובן מאכזב, יש ערוצים שהאיכות הרבה פחות .
3. ניתוקים - וזאת תופעה שלא נתקלתי בגרסה הקודמת . אני מקבל הודעת שגיאה על כך שהניגון הפסיק בגלל היעדר רוחב פס. בפועל יש לי רוחב פס מספק (100MB של בזק נקי ורץ בבדיקות מהירות על המקסימום כל הזמן) . תופעה מוזרה שכפי שציינתי התחילה בגרסה החדשה, מוזר .
4. יישור קו - עם הגרסה של אפל TV . הכוונה כמובן להוסיף את ה 24/7 הקלטה ואפשרות החיפוש...
תנסה אולי לשחק עם האפשרויות למפתחים בהגדרות המכשיר. בחלק על "האצת חומרה" או "מדיה".
לגבי ניתוקים עקב "רוחב פס", אתמול נתקלתי בתופעה הזו, ולא רק באפליקציה לסטרימרים. גם בממיר שלהם. יש לי חשד שזה אולי מכוון כדי שיציעו פס רחב יותר. זו תחושת בטן שמבוססת על ראיות נסיבתיות...
נערך לאחרונה על ידי דורוני ב 10/12/2017 20:42, נערך 3 פעמים בסך הכל.
Re: אפליקציית סלקום-tv (גרסת הסטרימרים והמסכים החכמים)
האם הסטרימר הזה של tanix
https://m.gearbest.com/tv-box/pp_759341.html?wid=21
תומך באפליקציה של סלקום ?
https://m.gearbest.com/tv-box/pp_759341.html?wid=21
תומך באפליקציה של סלקום ?