liorp כתב:מה המהירות של האינטרנט שלך? 100 מגה? מי הספק והתשתית?
עכשיו זה כבר נראה הגיוני - 47 מגה ביוטיוב זו גם המהירות שאני מקבל בבזק בינלאומי סיטונאי 100 מגה על תשתית בזק.
חוץ מזה אם הכל תקין ואין תקיעות ואתה צופה ב-HD, מה הבעיה?
...
·
ספק פרטנר
תשתית בזק 100 מגה
מצליח בקווי לקבל בכל מחשב עד 75 מגה
באלחוטי בכל מחשב35 מגה
בשיאומי עד 2 מגה אלחוטי
קווי 17 מגה
קיבלתי מכשיר חדש ,
אותה תקלה , עידכון גירסה ל אנדוראיד 7 לא עוזרת , מה שכן הצליח חלקית זה לעדכן קובץ APK של נטפליקס לא מהחנות שבמכשיר אלא בהמחשב , הורדת אפליקציה של טאבלט , בגירסת נטליקס הזאת התקלה לא מתרחשת .... והצפיה ללא הפסקה של השגיאה שצוינה .
אבל היא אפשר לשלוט באפליקציה עם השלט שמסופק עם המכשיר ?!?!?!?
מי מאלה שמצליחים לעבוד עם המכשיר בצפייה של נטפליקס יכול לומר לי עם איזה גירסת נטפליקס אתם עובדים וכיצד שולטים בפעילות באפליקציה?
@liorp
עידכנתי לגירסה 1028 של אנדואיד 7 (בעצתו של אחד המשתמשים בתחילת הפיד)
ועכשיו ניסיתי גם להתקין את גירסת הנטפליקס שציינת Netflix 5.0.3 Build 1949 שהיא אחלה גירסה של ניווט בתפריטים אך נתקעת אחרי מספר שניות של צפייה עם התקלה שרשמתי בפתיחת הפיד.
שאני עושה שימוש בגירסה Netflix 5.5.0 build 21224 אז הצפייה רציפה - אבל הניווט שתפריטים מזעזעת ולא ניתן לשלוט ולבחור.
מישהו בתגובות לסרטון על הודעת השגיאה ביוטיוב אומר שהוא החליף כבל HDMI וזה פתר לו את הבעיה.
באיזה כבל אתה משתמש?
לי זה עובד על טלוויזיה של LG בת שנתיים וחצי.
כדי להבין אם המכשיר תקול, לך לחבר שיש לו מיבוקס שעובד וחבר את שלך לטלוויזיה שלו, עדיף עם הכבל HDMI והספק מתח של המיבוקס שלו.