xbr65x900e מארה"ב דרך ushops ב7000ש"ח

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #61 

@shuali
קיבלת אישור ממשרד התקשורת תוך 3 ימים?
שלחת במייל או בפקס? קיבלת את האישור במייל או בפקס?

אני יודע שקשה להשיג מהם אישורים, למיילים ששלחתי להם עם בקשה בקיץ לא ענו עד היום.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #62 

שלחתי למייל וקיבלתי למייל
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 57 פעמים

נושא שלא נקרא #63 

ahersko כתב:אתה בעיקר נסמך על מזל
1. שקיבלת את המוצר מבלי להזדקק לאישורים.
2. שבכל מקרה קיבלת את האישור ומהר.
3. שהפנל לא יתקלקל (גם בסוני זה יכול לקרות!)

אתה תזדקק טכנאי שיסכים לקחת על עצמו תיקון שכזה בהזמנת חלקים מרחוק. לא כל הטכנאים מסכימים.
החלקים שתרכוש בגרושים הם משומשים ולא חדשים.

אם הכל עובד בסדר שלוש שנים.. הרווחת.
התקלה הכי קטנה בשלוש בשנים וכל הכדאיות מוטלת בספק.
...
אתה מאוד מגמתי.
האמת נמצאת איפשהו באמצע.

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #64 

@ahersko
·אתה מגזים קצת וגם לא הוגן בטיעונים שלך כי אתה משווה למחיר של DVD סנטר שהוא 11 אבל למפרט של היבואן הרשמי (עידן+ ו3 שנות אחריות). מה גם שהסיכון, מול הסיכוי די משתלם. ראשית ביטוח על נזק פיסי אמור להיות גם דרך USOPS (בהנחה שהם עומדים מאחורי הביטוח שהם מוכרים) ושנית הכל עניין של העדפה אישית ואמונה - אתה חושש מהגרועים מכל ויש כאלה שבטוחים שלהם זה לא יקרה.
מאידך, אם המחיר היה 11 לפני ביטול המס אז אפשר בקלות לרדת ל8 ומטה היום (כי מאז ירד המחיר וגם הדולר).

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #65 

בעניין אמונה אפשר לסמוך על B&H, זו חנות של יהודים והשם שלה הוא ראשי תיבות של 'בעזרת השם' 8)

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #66 

באופן איש 'הלך' לי פנל פעמיים.

פעם ראשונה אחרי שנתים וחצי - במסגרת אחריות - במקרה דנן בו אין אחריות המכשיר היה הולך לפח.

בפעם השניה כבר לא היתה אחריות והמכשיר הלך לפח.

תקלות בפנל, החל מכתמים, עננות, פיקסלים ופסים שונים ומשונים הם תופעה שקיימת אצל כל היצרנים (מי יותר ומי פחות)
ההנחה שלכם שלכם זה לא יקרה או לחילופין אם תהיה "עננות" תבלעו אותה בניגוד לכל המתלהמים שדורשים החלפת מסך בכל פעם שנעלים לפורום תמונה של 'עננות'... למה? כי אפשר... יש אחריות.

לרמת סמך יש מחיר בחיים. בדר"כ אפשר לקרוא לזה פרמיה.

בחרתם שלא לשלם ולקחת את הריסק על עצמכם וזה בדיוק החיסכון.

יש מצב שתרוויחו ויש מצב שלא.

כל מה שאמרתי הוא שהשיטה לא מתאימה לכל אחד ובטח לא לאלו שלא חובבי סיכונים.

תם הטקס.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #67 

הם לא הוסיפו אחריות ולקחו את הסיכון, אבל יש אפשרות להוסיף אחריות ב-b&h או לשלוח את המסך לתיקון בארהב מקרה של אחריות מקומית.

במקרה כזה מה ההבדל בין לקנות בארץ, לבין לקנות בחול, חוץ מהזמן שלוקח לממש את האחריות?

Jaaz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 149
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #68 

rafid כתב:@Jaaz

לכל המתמרמרים על אגרות ואישורים רציתי לאמר "ברוך הבא למדינת ישראל"
ככה זה עובד פה ואין ברירה אלה להשלים עם זה.
בעבר הרחוק שלי ההיתי יבואן של אופנועי ים.
לכל משלוח ההיתי צריך להביא אישור ממכון התקנים שהיה עולה כמה מאות שקלים.

זה היה "אישור שלא צריך אישור" שמעתם פעם על כזה אבסורד?

אז אתם רוצים אישור קולקטיבי? תתבגרו

תגידו תודה שאתם לא צריכים לקבל אישורים ממשרד התחבורה. שם מבקשים ניירת שבילתי ניתנת להשגה בכלל
·
...
·זה לא אנחנו שצריכים להתבגר אלא המערכת. אם כולנו מסכימים שפרוצדורות מסויימות הן על הקו שבין טמטום לבין רשעות (job security), אז להשלים איתן יהיה הדבר האחרון שנכון לעשות. וזה שבמשרד התחבורה המצב עוד גרוע יותר זה לא מעודד, אלא רק עצוב עוד יותר.

se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #69 

מבחינה כלכלית גרידא, הקניה בחו"ל משתלמת יותר אבל אצלי זה לא הנימוק העיקרי....
אני מסכים לחלוטין עם דברי ahersko.
אישית אני מוכן לשלם פרמיה גדולה בשביל "שקט נפשי". כלומר עבור ביטוח ואחריות.
אני לא נאיבי ויודע שכשיש בעיה ותביעה, היבואן, חברת השירות (אלקטרוניקס לדג')
והביטוח יעשו הכל כדי להמנע ולהתחמק מהבעיה.
אבל לפחות יש לי כתובת אליה אפנה את מרצי ואיתה אתמודד, ובעיקר אמונה שאצליח בסוף.

ל shuali: כשאתה מזמין מסך "65 ב B&H בניו יורק, אתה באמת מאמין שב 89 דולר תקבל אחריות לשנתיים בישראל. והמשלוח של המסך עם תקלה כלשהיא, בפאנל למשל, לניו יורק וחזרה כולל התיקון יהיה על חשבונם ?
גם אם הם יהודים :?: :!: אשרי המאמין.
כשאני הייתי אצלם וביררתי לגבי אחריות לתקלות ותיקונים בישראל במידת הצורך הם לא הסכימו לתת אחריות.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #70 

se1 כתב:מבחינה כלכלית גרידא, הקניה בחו"ל משתלמת יותר אבל אצלי זה לא הנימוק העיקרי....
אני מסכים לחלוטין עם דברי ahersko.
אישית אני מוכן לשלם פרמיה גדולה בשביל "שקט נפשי". כלומר עבור ביטוח ואחריות.
אני לא נאיבי ויודע שכשיש בעיה ותביעה, היבואן, חברת השירות (אלקטרוניקס לדג')
והביטוח יעשו הכל כדי להמנע ולהתחמק מהבעיה.
אבל לפחות יש לי כתובת אליה אפנה את מרצי ואיתה אתמודד, ובעיקר אמונה שאצליח בסוף.

ל shuali: כשאתה מזמין מסך "65 ב B&H בניו יורק, אתה באמת מאמין שב 89 דולר תקבל אחריות לשנתיים בישראל. והמשלוח של המסך עם תקלה כלשהיא, בפאנל למשל, לניו יורק וחזרה כולל התיקון יהיה על חשבונם ?
גם אם הם יהודים :?: :!: אשרי המאמין.
כשאני הייתי אצלם וביררתי לגבי אחריות לתקלות ותיקונים בישראל במידת הצורך הם לא הסכימו לתת אחריות.
...
·

לא הבנתי על איזה 89 דולר אתה מתכוון (squaretrade ?) במידה וכן, אז כן (המחיר הוא לשנה לא לשנתיים) מדובר בחברה חיצונית לא ב BH עצמם. כבר השתמשתי בשירות שלהם בעבר על מקרן שרכשתי (באיביי), והכל עבר חלק. תיקנתי את המכשיר בארץ במעבדת היבואן והחזירו לי את הכסף על התיקון.

לגבי חלק 2, ברור לי שקיים סיכוי לתקלה במסך. ברור ששום מכשיר חשמלי לא חסין תקלות. ברור גם שמי שמזמין מחול לוקח בחשבון אפשרות כזאת. המתמטיקה שלי הייתה כדלקמן:

רכישת המסך מארהב ללא אחריות: 5000 שקלים עד הבית
רכישת המסך בארץ פרללית עם אחריות לשנה ("אחריות" - לך תדע מה תצטרך לעבור בשביל זה) : 8000 שקלים
רכישת מסך אירופאי מקביל דרך יבואן רשמי \ פרללי: כ11000 שקלים

כלומר, גם אם תהיה תקלה במסך במהלך השנה הראשונה (בתנאי שלא מדובר בתקלה שלא ניתנת לתיקון)- עדיין חסכתי כ1000- 2000 שקלים בהשוואה ליבואן פרללי של אותו המסך שמי יודע איך היה מתנהל במקרה כזה. במידה ולא תהיה תקלה כלל בשנה הזאת חסכתי 3000 שקלים מינימום.
במידה ותהיה תקלה אחרי שנה+ כבר יותר משתלם לי להביא את הדגם המחליף באותה השיטה, ועדיין אני נשאר עם עודף מאשר אם הייתי רוכש את המסך מראש עם אחריות בארץ.

ככה או ככה, החשבון הזה לא מתאים לכל הדגמים ובטח שלא לכל האנשים. לי אישית יש נסיון רב ברכישות מחול והתנהלות מול הגופים השונים אז אני רגוע.
באופן כללי תקלות במסכי טלויזיה הם נדירות (בטח שבדגמי פרמיום של חברות נורמליות), ומדובר על אחוזים בודדים אם בכלל. לי החשבון הזה מתאים, בטח שכיום עם דולר בשפל (3.40) אין בכלל התלבטות
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #71 

shuali
מסכים גם איתך,
כתבתי במשפט הראשון כי כלכלית ההחלטה לקנות בחו"ל היא משתלמת יותר.
כרגע המחיר של סוני "65 XE900 באתר של B&H הוא $1860 כולל משלוח (362$).
https://www.bhphotovideo.com/find/cart.jsp
לפי שער של 3.45 מדובר בסה"כ 6417 ש"ח.
תוכל לראות שם כי המחיר של Square trade למה שהם קוראים protection plane (אחריות) לשנתיים
ירד מהבוקר מ 89 דולר ל 84 בלבד
ול 4 שנים הוא 170 דולר.
לא נראה לי שעלות ביטוח אמיתי לטלויזיה היא $40 בלבד.
בארה"ב אולי, כאן? ממש לא.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #72 

למה לא 40$ לשנה? יש יבואן ישראלי, שכחתי איזה, שזה המחיר שהוא לוקח עבור הרחבת אחריות.

העובדה שחלק מהיבואנים הישראליים גובים הרבה על הרחבת אחריות לא בהכרח קשורה לסיכויים גבוהים לתקלה. הם פשוט מתמחרים גבוה הרחבת אחריות כמו שהם מתמחרים גבוה את המוצרים שלהם.

לי יש 3 טלוויזיות ועוד כמה מסכי מחשב LCD כבר כמה שנים ולא הייתה בהם אף תקלה. מסך אחד של דל מחזיק כבר כמעט 8 שנים.

giladgilad1
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: יולי 2016
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #73 

דיברתי בצ'אט עם נציג של B&H והוא אמר בדיוק את מה שshuali אמר, אם אתה משדרג אחריות ב77 דולר לשנתיים או 160 דולר ל4 דרך squaretrade וישנה תקלה, הם מתחייבים למצוא חברה בארץ שתתקן לך את הטלויזיה.
במידה והטלויזיה הגיעה תקולה B&H שולחים אותה חזרה ושולחים אחת במקום על חשבונם.
יש לך גם 30 יום להחליט אם אתה רוצה להרחיב את האחריות באמצעות squaretrade, לא חייבים לעשות את זה במעמד הרכישה.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #74 

המכשיר של ישפאר שונה.

יש לו מקלט כפול לעידן פלוס כולל H.265, מקלט כפול ללווין, מקלט כפול לכבלים. הוא מקליט. ניתן לצפות בו במונדיאל ב-TRT 4K.

זה אולי לא רלוונטי לרוב המשתמשים, אבל זה לא אותו המכשיר שמגיע מארה"ב.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #75 

מי שרוצה לשלם 2500 שח (אם נוסיף אחריות) על מקלט עידן ולווין, מחיר קצת יקר לדעתי, שיקנה את הטלוויזיה בארץ.

מקלט משולב עידן ולווין אפשר למצוא בפחות מ1000 שח.
מקלט עידן עולה סביב 150 שח.

המונדיאל ישודר ב-4k גם בכאן 11, סביר להניח שבערוץ היוטיוב שלו, אפליקציה שקיימת בטלוויזיה הזאת.

אני תוהה האם היבואנים הישראליים היו מצליחים למכור מוצרים לאמריקאים בשיטות שהם מוכרים פה, כמו ההפחדות על הרחבת האחריות, השירות ומימוש האחריות וכו'. כנראה שלא.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”