אפליקציית סלקום-tv (גרסת הסטרימרים והמסכים החכמים)

נטפליקס, אמאזון פריים, דיסני+, יס+ סלקוםTV, פרטנרTV, סטינג טיוי, הוט נקסט+, HBO-max, peacock, paramount plus
lucas
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 97
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #421 

Gershon99 כתב: ·30 שניות זה מה שאפשר בכל הגרסאות של סלקום.
...
נכון רק לגרסת סלקום TV לאנדרואיד TV עד כמה שידוע לי.
בגרסאות אחרות (אנדרואיד ניידים, אפל טי וי, טלויזיות חכמות) הניווט שונה כפי שציינתי קודם.

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #422 

@lucas
·צודק, התבלבלתי.
כוונתי הייתה שבכל מכשיר זה קפיצה של 30 שניות. כמו שאמרת, זה האפליקציה.
לגבי טלוויזיות חכמות זה גם קפיצה של 30 שניות. בדקתי אצל אחותי.

lucas
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 97
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #423 

Gershon99 כתב:·תוכל להקליט סרטון קצר של דקה להראות איך זה נראה?
באיזה תוכן ודקה למשל נמצאת בעיית FPS ובאיזה לא? רק כדי לראות.
איך זה יכול להיות שרואים מיד באיכות המקסימלית? אחרי הכל זה שירות IPTV
וכמו כל שירות IPTV, זה מבצע בדיקת מהירות אינטרנט מול השרתים ולפי כך הם מתאמים את האיכות לקו האיטנרט שיהיה שידור רציף.
ככה זה בנטפילקיס,הולו,Amazon Prime Video,פרטנר וסטינג.
אומנם קרה לי כמה פעמים שהפעלתי פרק מסדרה וישר קיבלתי את איכות התמונה הטובה ביותר אבל ברוב הפעמים כמו שאמרת רק לאחר כמה שניות בודדות איכות התמונה משתפרת.
אפשרות אחת שאני יכול לחשוב עליה זה שאולי סלקום באפליקציה של אפל TV עושים בדיקת מהירות עוד לפני שהתוכן מופעל וככה מתקבלת איכות התמונה הטובה ביותר.
האם יש לך הבדלי זמן בין הפעלת תוכן באפל TV לאנדרואיד TV?
...
·לא אוכל להקליט כרגע, אבל אם ייזדמן לי יותר מאוחר - אעשה זאת. ב-MINIX U9-H בעיית ה-FPS מופיעה לי בכל התכנים, כולל שידורים חיים.
תוכל לנסות תוכן לדוגמא, הקלטה מה-24/7 של התוכנית "אנשים" מערוץ 12 היום. נבדק על WETEK PLAY 2 עם ANDROID TV 6.0.1

באפל טי וי לא רק שהתמונה חדה מיידית, גם התגובה במעברים/ניווטים/הפעלה היא הרבה יותר מהירה. גם הפתיחה של התכנים.
עקרונית, הביטרייט שסלקום משדרים בו הוא די נמוך והמידע דחוס, כך שמספיק חיבור 5 מגה-ביט לקבלת שידור HD מיידי כמעט, תאורטית לפחות. על אחת כמה וכמה עם רוחב פס גדול יותר.



נ.ב. כל המבחנים שאני מבצע הם עם חיבור כבל רשת מהראוטר. רוחב פס האינטרנט שלי הוא 100 מגה ביט.

lucas
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 97
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #424 

Gershon99 כתב:לגבי טלוויזיות חכמות זה גם קפיצה של 30 שניות. בדקתי אצל אחותי.
...
בטלויזיה LG שלי עם WebOS 3, זה שונה, כפי שציינתי קודם.
איזו טלויזיה יש אצל אחותך?

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #425 

רוב הסיכויים שב-MINIX U9-H הבעיה מופיעה אצלך בגלל שהאפליקציה לא תומכת בה באופן רשמי.
מה שאומר שאי אפשר להשוות את האפל TV שנתמך באופן רשמי מול הגרסת אנדרואיד TV שרצה על MINIX U9-H.
תודה, אני אבדוק.
אוקיי, אז אני מבין שמכל הבחינות האפליקציה שפותחה עבור iOS איכותית יותר. מהכתיבה עד ההפעלה והשימוש.
לא יודע אם סלקום משדרת בביטרייט נמוך כי בצעתי בדיקה ואני יכול להגיד לך בוודאות שאיכות השידור טובה יותר מהגרסאות שנמצאות ברשת של 720p/1080p בסדרה פסיפס.
לא יודע מה איתך אבל אצלי ממש לא ניתן לקבל שידור HD במהירות גובה יותר מ5 מגה.
אצלי אני מקבל מהירות 29+- באלחוטי ורוב הפעמים השידור מאוד ירוד ורק לפעמים השידור מתייצב ומשדר בHD.
אני יכול להגיד לך שלאחר בדיקה של צריכת נתונים מסלקום TV שמתי לב שכדי לייצב את השידור ולקבל את התוכן באיכות הטובה ביותר סלקום צורכת רוחב פס של 80% מ100% ממאה מגה שזה מטורף!
מוזר לאחותי גם יש טלוויזיה של LG עם WebOS 3.0 וזה מקפיץ ב30 שניות+-... :oops:
מה מספר הגרסה אצלך?

lucas
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 97
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #426 

Gershon99 כתב:רוב הסיכויים שב-MINIX U9-H הבעיה מופיעה אצלך בגלל שהאפליקציה לא תומכת בה באופן רשמי.
מה שאומר שאי אפשר להשוות את האפל TV שנתמך באופן רשמי מול הגרסת אנדרואיד TV שרצה על MINIX U9-H.
תודה, אני אבדוק.
אוקיי, אז אני מבין שמכל הבחינות האפליקציה שפותחה עבור iOS איכותית יותר. מהכתיבה עד ההפעלה והשימוש.
לא יודע אם סלקום משדרת בביטרייט נמוך כי בצעתי בדיקה ואני יכול להגיד לך בוודאות שאיכות השידור טובה יותר מהגרסאות שנמצאות ברשת של 720p/1080p בסדרה פסיפס.
לא יודע מה איתך אבל אצלי ממש לא ניתן לקבל שידור HD במהירות גובה יותר מ5 מגה.
אצלי אני מקבל מהירות 29+- באלחוטי ורוב הפעמים השידור מאוד ירוד ורק לפעמים השידור מתייצב ומשדר בHD.
אני יכול להגיד לך שלאחר בדיקה של צריכת נתונים מסלקום TV שמתי לב שכדי לייצב את השידור ולקבל את התוכן באיכות הטובה ביותר סלקום צורכת רוחב פס של 80% מ100% ממאה מגה שזה מטורף!
מוזר לאחותי גם יש טלוויזיה של LG עם WebOS 3.0 וזה מקפיץ ב30 שניות+-... :oops:
מה מספר הגרסה אצלך?
...
·למיטב ידיעתי סלקום לא תומכים באף סטרימר באופן רשמי:
https://cellcomtv.cellcom.co.il/support/device_support/
אפילו האפל טי וי לא מצויין שם.
תיקון: הוא מצויין כאן: https://www.cellcom.co.il/store/tv/appletv/
תיקון 2: גם ה-MI BOX נתמך: https://www.cellcom.co.il/globalassets/ ... xiaomi.pdf
ושניהם כאן: https://cellcomtv.cellcom.co.il/cellcom ... streamers/

הבעיה של תנועה מקרטעת ולא חלקה מופיעות בכל הסטרימרים שניסיתי בדרגת חומרה משתנה ממכשיר למכשיר, כפי שציינתי באחד הפוסטים הקודמים שלי.
ניסיתי את:
NVIDIA SHIELD
WETEK PLAY 2
MINIX U9-H
X96

הכי חלק יחסית עבד על ה-X96, אחריו על PLAY 2, אחריו על ה-SHIELD והכי גרוע הוא ה-MINIX.
כולם מריצים ANDROID TV וכולם הוגדרו ל-50 הרץ.

אני ממתין לMI BOX שיגיע אליי בימים הקרובים ואבחן גם אותו.

למפתחים של סלקום לאנדרואיד TV יש 2 אפשרויות לתיקון הבעיה (בדומה לאופציות בהגדרות של קודי).
- כיוונון קצב הרענון של הוידאו לטלויזיה.
- כיוונון קצב הרענון של הטלויזיה לוידאו.

אני במקומם הייתי בוחר באופציה הראשונה.
אגב, גם באפל טי וי יש את אותה הבעיה אם קצב הרענון מוגדר למספר שונה מ-50 הרץ, אבל בשונה מהאנדרואיד - בקצב 50 הרץ, התנועה חלקה באופן מושלם בכל התכנים.

לגביי הביטרייט. סלקום דורשים חיבור 40 מגהביט לדירה בה יש 5 ממירים, שזה דרישה של מקסימום 8 מגה ביט לממיר.
חיבור 5 מגה ביט אמור להספיק לשידוריי FULL HD בסטרימינג ציבורי כמו שהוא מספיק ברחביי העולם.
חיבור 25 מגה ביט נדרש לשידוריי סטרימינג 4K ציבוריים, כך שאין לי מושג מה צורך אצלך רוחב פס כזה.
קח את נטפליקס כדוגמא (סלקום משתמשים בטכנולוגיה מאוד דומה): https://help.netflix.com/en/node/306

הטלויזיה שלי היא OLED E6 שמגיעה עם שלט אויר (כמו AIR MOUSE) ובה יש אפשרויות הרצה במהירויות שונות ובחירה בנקודת זמן שרוצים עם הסמן המרחף של השלט.
נערך לאחרונה על ידי lucas ב 02/03/2018 10:07, נערך 3 פעמים בסך הכל.

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #427 

חבל שזה ככה בגלל שזה מגביל אותך לסטרימר MI BOX.
אבל אי אפשר לבוא לסלקום בתלונות על תמונה מקרטעת בשאר הסטרימרים בגלל שהם לא מציינים שום סטרימר מלבד הMI BOX.
אפילו NVIDIA SHIELD שהוא יותר חזק ותומך באופן רשמי באנדרואיד TV אי אפשר לומר להם זאת.
אז אני מבין שהבעיה היא כללית באפליקציה ולא דווקא משהו שקשור לאנדרואיד למרות שבאפל TV עם הגדרה 50 הרץ הכל תקין.
מה דעתך לנסות לדבר עם ההנדסה של סלקום (בתקווה שתצליח להגיע אליהם) ולהציעה להם את זה?
לא נראה לי שהם יקחו את זה ברצינות אבל אולי זה יצליח.
אומנם סלקום מציעה 40 מגה ל5 מכשירים אבל הם מאפשרים רק 3 ממירים ושתי מכשירים ניידים או טאבלטים
מה שדי מוריד את הצריכת נתונים. כך גם סטינג.
דבר נוסף, סלקום מנצלת את העובדים שרוב הלקוחות לא משתמשים ב5 מכשירים בו זמנית ולכן מציעה 40 מגה.
אני לא יכול להגיד לך בוודאות שזה לא מספיק אבל אני בטוח שאם אתה תשתמש ב5 מרשירים במקביל יקח זמן עד שהשידור יתייצב.
אתה צודק שדורשים 5 מגה לסטרימינג בHD אבל לדעתי זה פשוט לא מחזיק מים. שוב פעם, אני לא בא להתווכח אבל אני לא מכיר מישהו עם חיבור של 5 מגה ומצליח לקבל שידור בHD. הם רושמים 5 מגה אבל הם יודעים שיש לרוב הלקוחות הרבה יותר.
קח חיבור סלולרי של דור 3 ואתה תראה שאתה לא תצליח להגיע לאיכות HD. וגם אם תצליח לא יהיה לך שידור רציף.
חשוב לי להדגיש שכל מה שרשמתי בהקשר של האינטרנט זה נטו מבדיקות שלי.
נערך לאחרונה על ידי Gershon99 ב 02/03/2018 19:09, נערך פעם 1 בסך הכל.

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #428 

ברור שהבעיה היא באפליקציה של סלקום.
אנדרואיד טיוי היא מערכת הפעלה נפוצה בכל העולם ופועלות עליה בהצלחה רבה אפליקציות רבות עם תכני וידאו של שלל חברות.
זה שלחברה ישראלית אחת קטנה יש תקלות טכניות לא אומר שמערכת ההפעלה הזו לא תקינה.

כנראה שהאפליקציה שסלקום פיתחו לאפל, יותר מוצלחת. מדובר על מערכת הפעלה שונה ולכן זה פיתוח נפרד של סלקום.

lucas
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 97
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #429 

Gershon99 כתב:חבל שזה ככה בגלל שזה מגביל אותך לסטרימר MI BOX.
אבל אי אפשר לבוא לסלקום בתלונות על תמונה מקרטעת בשאר הסטרימרים בגלל שהם לא מציינים שום סטרימר מלבד הMI BOX.
...
·חכה, עדיין לא בדקתי את ה-MI BOX, ייתכן שאני אמצא גם שם את אותה התופעה. יגיע אליי ביום שני.


אז אני מבין שהבעיה היא כללית באפליקציה ולא דווקא משהו שקשור לאנדרואיד למרות שבאפל TV עם הגדרה 50 הרץ הכל תקין.
...
ברור שהבעיה היא באפליקציה, כפי שציין ליאור.

מה דעתך לנסות לדבר עם ההנדסה של סלקום (בתקווה שתצליח להגיע אליהם) ולהציעה להם את זה?
לא נראה לי שהם יקחו את זה ברצינות אבל אולי זה יצליח.
...
אני בספק אם אוכל להגיע אליהם, אבל מאחל לך בהצלחה אם תרצה לנסות. תמיד תוכל להפנות אותם לשירשור הזה.

אומנם סלקום מציעה 40 מגה ל5 מכשירים אבל הם מאפשרים רק 3 ממירים ושתי מכשירים ניידים או טאבלטים
מה שדי מוריד את הצריכת נתונים. כך גם סטינג.
דבר נוסף, סלקום מנצלת את העובדים שרוב הלקוחות לא משתמשים ב5 מכשירים בו זמנית ולכן מציעה 40 מגה.
אני לא יכול להגיד לך בוודאות שזה לא מספיק אבל אני בטוח שאם אתה תשתמש ב5 מרשירים במקביל יקח זמן עד שהשידור יתייצב.
אתה צודק שדורשים 5 מגה לסטרימינג בHD אבל לדעתי זה פשוט לא מחזיק מים. שוב פעם, אני לא בא להתווכח אבל אני לא מכיר מישהו עם חיבור של 5 מגה ומצליח לקבל שידור בHD. הם רושמים 5 מגה אבל הם יודעים שיש לרוב הלקוחות הרבה יותר.
קח חיבור סלולרי של דור 3 ואתה תראה שאתה לא תצליח להגיע לאיכות HD. וגם אם תצליח לא יהיה לך שידור רציף.
חשוב לי להדגיש שכל מה שרשמתי בהקשר של האינטרנט זה נטו מבדיקות שלי.
...
עשיתי ניסוי בשבילך. הגדרתי דרך הראוטר שלי הגבלת מהירות רשת של 5 מגה ביט, דרך הגדרות QOS.
[img2=1021x1213]https://lh3.googleusercontent.com/-Q2NY ... -35-45.png[/img2]
וידאתי עם SPEEDTEST שהמהירות היא אכן 5 מגה ביט.
הפעלתי פלייבק מה-24/7 של "אופירה וברקו" מהיום, על האפל TV. רואים פנטסטי. כמו תמיד.

·

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #430 

@lucas
·מחכה לתוצאות.
התבלבלתי, התכוונתי לשיאומי וצריך אולי עדכון גרסא שיפתור את הבעיה.
מה אני יכול להגיד,
שיחקת אותה! (Y)
אצלי ממש לא מתקבלת איכות HD בחיבור מהיר יותר מ5 מגה.
ד"א, אחלה ראוטר! 8)

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #431 

@liorp
·ליאוד התבלבלתי,
התכוונתי לשיאומי כפי שרשמתי בתגובה הקודמת.

Eliran19
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #432 

יש למישהו מושג מדוע ערוץ אולימפיאדת החורף לא משודר באפליקציה באנדרואיד+אנדרואיד TV ?

ariesjer
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 837
הצטרף: יולי 2006
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

נושא שלא נקרא #433 

שודר גם שודר, רק מה לעשות שהאולימפיאדה הסתיימה, נכון אף אחד לא הרגיש שהיא הייתה, אבל היא הסתיימה..

rbh3
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 561
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

נושא שלא נקרא #434 

אם התמונה שלהם תיהיה טובה רק במי בוקס זה גם ביזיון כי זה אומר שהם לא פיתחו בצורה נכונה והתאימו את החומרה למכשיר אחד ספציפי.
לבסוך לסלקום יש בעיה קשה מאוד עם הקצב רענון, לדעתי זה קורה הרבה פחות אבל גם קורה בממירים שלהם.
בנתיים התמונה של פרטנר מבחינת קצב רענון טובה יותר

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #435 

@rbh3
·אומנם זה לא השרשור אבל אם כבר אז כבר,
משתמש אחד רשום פה תגובה שבסטינג יש בעיה של עיבוד תמונה בכל הסטרימרים מלבד הסטרימר של סטינג.
חבל שסטינג מתנהלים ככה כדי שיקנו מהם עוד סטרימרים.

שלח תגובה

חזור אל “סטרימינג טלויזיה מהרשת”