איש עסקים מצליח חשוד ברצח המאהבת שלו. עורכת דין מצליחה שמתמחה בהכנת עדים פוגשת אותו שעות לפני המשפט במאמץ לבדוק את הטענה שלו שמדובר בקונספירציה להפליל אותו.
מותחן אפל, מתוחכם ומפותל, השאיר אותי מרותק עד הרגע האחרון.
חברת ההייטק 'המעגל' היא ענק טכנולוגיה ותקשורת השואף להיות הרשת החברתית הגדולה בעולם, תוך הפיכת חייהם הפרטיים של כלל האזרחים לנחלת הכלל, באמצעות מליוני מצלמות זעירות ועזרים נוספים, גם אם במחיר אובדן פרטיות טוטאלי. עובדת צעירה ומלאת מוטיבציה בחברה (אמה ווטסון), שהופכת לחביבת ההנהלה ומייצגת את החברה כלפי חוץ, מגלה שהמיזם הזה כרוך גם בסיכונים ממשיים לחיי הקרובים לה ולאחרים.
כמי שסגר את חשבון הפייסבוק שלו כבר לפני שנים, אני לא מת על סרטי רשתות חברתיות למיניהם ובמיוחד לא על אלה שכמעט בכל רגע נתון מופיעים בהם ציוצים, סטאטוסים ופוסטים על המסך. הסרט עצמו, עם תסריט וביצוע די בינוניים, לא מציג רעיון מאוד חדשני, זה כבר נעשה בסרטים אחרים. אמה ווטסון במשחק סביר ולא יותר, אבל טום הנקס מציל מעט את המצב כאחד ממנהלי החברה, על אף שהתפקיד שלו לא כל-כך גדול בנפחו.
בדור שלנו עוד איכשהו מתאפשרת קצת פרטיות פה ושם. נותר רק לרחם על הדור הבא, אז כבר בטח ישתילו שבבים לכולם...
הסרט המצופה בהפקת נטפליקס, בכיכובה של נטלי פורטמן.
קבוצת מדעניות יוצאת למסע חקר באיזור שהשתלטה עליו ישות לא ברורה שיוצרת מוטציות לא צפויות ומסוכנות.
מבחינתי הסרט היה אכזבה מהדהדת. אין בעלילה שום דבר שלא ראינו כבר בעבר, אין מתח ואין אימה.
יש ויזואליות סבירה ומשחק לא רע של פורטמן.
מבחינתי הסרט היה שיעמומון שניתן היה בקלות לוותר עליו.
הפתעה לרעה מבית נטפליקס, שכנראה עדיף שיתמקדו בסדרות איכות ולא בסרטים.
4/10
דרך אגב, למרות שיש לי נטפליקס של פרטנר, הורדתי את הסרט וניסיתי לצפות במקביל בקובץ שירד ובהזרמה הישירה מנטפליקס על מנת להשוות איכויות, ולהפתעתי, הקובץ היה באיכות גבוהה הרבה יותר מבחינת החדות והצבעים. בצפייה עם מקרן.
מישהו יכול להסביר למה? נראה לי שהממיר של פרטנר פשוט גרוע.
liorreem כתב:ולהפתעתי, הקובץ היה באיכות גבוהה הרבה יותר מבחינת החדות והצבעים. בצפייה עם מקרן.
מישהו יכול להסביר למה? נראה לי שהממיר של פרטנר פשוט גרוע.
צעירה תמימה בתחילת דרכה באוניברסיטה מתוודעת לדברים מסעירים אותם לא הכירה: אלכוהול, סמים ואפילו ובעיקר התנסות לסבית קצרה. כל אלה גורמים לה אמנם לריגוש, אבל גם לייסורי נפש, בשל התנגשותם עם החינוך הנוצרי האדוק שקיבלה בבית. בחלוף זמן לא רב היא מתחילה לחוות התקפים כמו אפילפטיים וחזיונות מוזרים, שמובילים אותה לבסוף לגילוי סוד אפל מעברה, הקשור ביכולות על-טבעיות מסוכנות הקיימות בה.
דרמת מתח/מסתורין אווירתית נורווגית, שהסיפור שבבסיסה אולי אינו מחדש דבר, אבל היא עשויה בקפדנות ואסתטיות הן מבחינת בימוי והן מבחינת צילום. השחקנית הצעירה בתפקיד הראשי נהדרת וגם שאר הקאסט עושים עבודה די טובה.
יוצר סקרנות לכל אורך הצפייה, אבל בסופה ישנה תחושה שמשהו היה חסר.
Star Wars: The Last Jedi
הפרק האחרון בסדרה שלא נגמרת וממשיכה רק בגלל הקהל הנלהב (והמבוגר?). הפעם הרעים מתכננים להשמיד את אחרוני המחתרת, אבל מקבץ גיבורים יעשה להם חיים קשים ויסכל את התוכניות.
אם נוציא מהמשוואה 3 סצנות פעולה מצויינות מבחינה סונית וויזואלית שיכולות לעמוד בפני עצמן, שאר הסרט טרחני מידי, עם דמויות שמחפשות יותר מידי משמעות, רשע צעיר מידי, כוכבת ראשית שלא מצליחה לשאת את הסרט על כתפיה הצנועות ויותר מידי מבוגרים מהסרטים המקוריים שאיכשהו נכנסו על מנת לתת קצת אוירה בוגרת. העיקר החלליות טסות במהירות האור, אבל שומרים אמונים לסרטים הישנים עם מתגים פיזים מיושנים וצגים שמציגים גרפיקה באיכות CGA.
שעתיים וחצי והיה קשה לא לנקר.
6/10
סיפור כתיבתו של הספר המפורסל A Christmas Carol ע"י צ'ארלס דיקנס.
אישית יש לי משיכה לדרמות תקופתיות, בין זה לבין העובדה תמיד אהבתי את הספרים של צ'ארלס דיקנס, החלטתי לבדוק על מה מדובר. בסיכומו של עניין סרט חביב המבוסס (בצורה מאוד חופשית עם הרבה חרויות אומנותיות כמובן) על סיפור אמיתי ושעשוי בצורה לא רעה. ערכי הפקה גבוהים, משחק סביר של רב המשתתפים וסיפור סביר מביאים לכדי סרט שדי מהנה לצפות בו.
סרט ממש מקסים בעיני Expedition Happiness
זוג צעירים חביבים מסב אוטובוס ילדים לקראוון נייד ונוסעים לחרוש את ארה''ב -קנדה-
אלסקה- מקסיקו ועוד.
מאד נהנתי מההגשה,מפס הקול ומהנופים המרהיבים,
אל תסתכלו על הציון והביקורות ב IMDB פשוט לצפות ולהנות.
8.8 ציון ''דונס'' והמלצה חמה בהדגש ''אחר''. http://www.imdb.com/title/tt6688136/?ref_=login#_=_
ביולוגית נרתמת למשימה מסוכנת בה תחקור תופעה מוזרה שאולי הגיעה מהחלל, תוך כדי לומדת מה בעצם קרה לבעלה.
בהחלט סרט יוצא דופן, יצירתי, שונה על גבול הפסיכדלי. הוא אינו מרגיש COPY PASTE כמו הרבה מאוד סרטי מד"ב בעשורים האחרונים ומביא עימו רעיונות מקורים ודי מרעננים מצד אחד, אך מצד שני לא ממש חוקר אותם מספיק לעומק ודי מתברבר וקופץ מאחד למשנהו. הוא עמוק בחלקים מסויימים, אבל לא מתוחכם מספיק ומרגיש לא שלם.
נטלי פורטמן ורב הקאסט שמסביבה עושה עבודה מצויינת, הבימוי עשוי היטב (תחת שרביטו של אלכס גארלנד, שהביא לנו את "אקס מכינה" המצוין), והכל באופן כללי עשוי היטב - אך בסופו של דבר ישנה הרגשה של פספוס אפשהו, כמו יצירה יפיפייה העשויה מהרבה חלקים מושלמים שפשוט לא לגמרי מתחברים לשלם המושלם בפני עצמו. סרט של כמעט...
למרות הכל עדיין סרט מהנה ומרענן, ועדיין הצליח לרתק אותנו לכל אורכו והצליח לעורר אצלי לא מעט שאלות. בהחלט מומלץ לכל חובבי המד"ב כל עוד יודעים לקראת מה הולכים.
סרט שמנסה לטעמי להעביר חוויה של הדרמה האדירה שהתרחשה במלחמת העולם השנייה בחוף דנקירק שבו היו מכותרים 400 אלף חיילים בריטים צרפתים בלגים שלחמו נגד גרמניה.
הסרט מעביר יפה מאוד את חוויית האין אונים מול המטוסים הגרמניים את התסכול של התפנות מספינות טובעות את הפחד מפני טביעה
הרבה ביקורות פה אמרו שאין עלילה, לטעמי הסרט לא מנסה להעביר עלילה, לעומת זאת הוא מעביר חוויות.
של החייל שמנסה לשרוד ולשוב הביתה בשלום, של הטייסים שמנסים לעזור מול מטוסי הקרב והמפציצים הגרמניים ושל האזרחים שהתנדבו לצאת ולחלץ את החיילים בסירות האישיות שלהם מחוף דנקירק
לטעמי הסרט מעביר את החוויה הזו בצורה מעולה, המתח נוכח בכול קטע וסצנה בסרט הצילומים מדהימים הסאונד מטורף ואין רגע של שעמום או פיהוק
אני מאוד נהניתי מהסרט
ואי אפשר לסיים בלי לומר תודה ל SVS על הסאב המדהים שבא לביטוי פה בצורה פנומנאלית
סיפור עליתיו לשלטון של צ׳רצ׳יל בתור ״סותם חור״ עד שהממשל הבריטי יתאפס על עצמו בעיצומה של פתיחת מלחמת העולם השניה. צ׳רצ׳יל שותה ומעשן כאילו אין מחר ונחשב בלתי צפוי. אל דווקא ברגעים אלה הוא מצליח להתעלות על עצמו ולמצוא דרך לגרום לכל אנגליה להתגייס למלחמה ובזכות זה להציל את המדינה. משחק טוב על ידי אולדמן אבל אין מספיק דרמה. גם הנאום בסוף לדעתי הרבה פחות חזק מהנאום הסוחף המקורי של צ׳רצ׳יל (שאותו הכרתי לראשונה בשיר aces high).
חבורת נערים נשאבים לתוך משחק מחשב, ועכשיו עליהם להציל את העולם מקללה על מנת לחזור לביתם.
סרט שלא החליט אם הוא סרט לילדים (אלים מידי ומפורש מידי), או סרט למבוגרים (ילדותי בצורה מעליבה). לצערי אני מכיר ואהבתי את הסרט המקורי בכיכובו של רובין וויליאמס, שהביא איתו כ"כ הרבה קסם אישי לסרט, שפשוט מאפיל לחלוטין על כל מה שניסו השחקנים בסרט הנוכחי להביא לדמויות.
צעיר בן קהילת האמיש שנפגע בילדותו בתאונת שיט שהותירה אותו אילם, יוצא למסע חיפוש במקומות האפלים ביותר בברלין העתידנית, אחר חברתו שנעלמה מבלי להותיר כל רמז אחריה.
סרט עתידני בהפקת מקור של נטפליקס, שמכיל אינסוף רבדים: עיר עתידנית עם מכוניות מרחפות בסגנון "האלמנט החמישי", בני קהילת האמיש, טיפוסים ביזאריים שונים ומשונים, שני רופאים צבאיים הזויים שמבצעים השתלות איברים מחתרתיות בילדים ובחברי ארגון מאפיה ועוד ועוד, כשכל זה לא באמת משרת את סיפור העלילה המרכזי, אלא נראה יותר כמו ניסיון של התסריטאי (שבמקרה הזה הוא גם הבמאי) ליצור סרט "מיוחד" ולנפח בכוח את התסריט.
בסופו של דבר, לשורה התחתונה בסרט אין ממש קשר לכל הביזאר שהיה במהלכו וניתן היה להסתדר גם בלעדיו.