@sagico
·הפוך :
אבל הפעם בדקתי טוב טוב שהכל בסדר לאחר ההתקנה.
חוויה אישית מ lg oled 65 וקבוצת ח.י
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@sagico
·
לא צדקנות ולא נעליים חבר.
אף אחד מאיתנו לא יודע לקבוע איך זה באמת נשבר. נקודה. סוף פסוק. אולי פותח השרשור יודע, גם לא בטוח.
עריכה - קובי, אם זה מה שהטכנאים קבעו אז זה מסביר את העניין ואם זה המקרה אז אני חוזר בי.
בכל אופן, אין לי מה להוסיף ואין לי רצון להיכנס לזה. העיקר שהמסך הוחלף בחדש ושהוא מרוצה ויהנה ממנו בהמשך.
·
לא צדקנות ולא נעליים חבר.
אף אחד מאיתנו לא יודע לקבוע איך זה באמת נשבר. נקודה. סוף פסוק. אולי פותח השרשור יודע, גם לא בטוח.
עריכה - קובי, אם זה מה שהטכנאים קבעו אז זה מסביר את העניין ואם זה המקרה אז אני חוזר בי.
בכל אופן, אין לי מה להוסיף ואין לי רצון להיכנס לזה. העיקר שהמסך הוחלף בחדש ושהוא מרוצה ויהנה ממנו בהמשך.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
@jacko-il
·
צדקנות בריבוע, ושיפוטיות.
אף אחד מאיתנו לא על כס השיפוט. הנייטרליות ״ השוויצרית״ שנוהגים כאן חברים מעט מאוסה (בעיניי),
די עם זה כבר.
·
צדקנות בריבוע, ושיפוטיות.
אף אחד מאיתנו לא על כס השיפוט. הנייטרליות ״ השוויצרית״ שנוהגים כאן חברים מעט מאוסה (בעיניי),
די עם זה כבר.
נערך לאחרונה על ידי sagico ב 03/04/2018 19:10, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
קודם כל חג שמח ופורח
ואני שמח מאוד לראות שזה טופל לשביעות רצונך - ח.י עשו מעל ומעבר לקבל אישור להחלפה ליחידה הזאת מאחורי הקלעים זה לא מובן מאיליו
אני רוצה להדגיש שתמיד כדאי לבדוק כל מוצר חדש שמקבלים הביתה - קוסמטית וטכנית כמובן כדי לא להיתקל בבעיות מהסוג הזה ופשוט להנות
כמובן שאם אתם נתקלים בבעיה - הכתובת הראשונה שלכם זה החנות ממנה רכשתם ולא שירות הלקוחות של החברה - לא משנה באיזה חברה מדובר
תנו לנו לעבוד בשבילכם הרי שבשביל זה אנחנו פה
גם אם לפעמים זה מעט יקר יותר - בסוף זה בא לידי ביטוי בשירות אישי ומהיר
שיהיה לכולם המשך שבוע נעים
ולקובי - תתחדש שוב! מקווה שהפעם הכל יעבור חלק
רועי
ואני שמח מאוד לראות שזה טופל לשביעות רצונך - ח.י עשו מעל ומעבר לקבל אישור להחלפה ליחידה הזאת מאחורי הקלעים זה לא מובן מאיליו
אני רוצה להדגיש שתמיד כדאי לבדוק כל מוצר חדש שמקבלים הביתה - קוסמטית וטכנית כמובן כדי לא להיתקל בבעיות מהסוג הזה ופשוט להנות
כמובן שאם אתם נתקלים בבעיה - הכתובת הראשונה שלכם זה החנות ממנה רכשתם ולא שירות הלקוחות של החברה - לא משנה באיזה חברה מדובר
תנו לנו לעבוד בשבילכם הרי שבשביל זה אנחנו פה
גם אם לפעמים זה מעט יקר יותר - בסוף זה בא לידי ביטוי בשירות אישי ומהיר
שיהיה לכולם המשך שבוע נעים
ולקובי - תתחדש שוב! מקווה שהפעם הכל יעבור חלק
רועי
·Crossover-Shop כתב: ח.י עשו מעל ומעבר לקבל אישור להחלפה ליחידה הזאת מאחורי הקלעים זה לא מובן מאיליו...
מה שבאמת קרה:
-בכיר ח.י.: שמע, יש שם איזה אחד שעושה הרבה רעש בHT, יש מצב שבטווח הארוך עוד נפסיד מזה, יותר מדי אנשים תומכים בו, והוא נראה ככזה שלא יוותר.
-בכיר ח.י. בדרגה גבוהה יותר: טוב, בסדר, באמת נראה שעדיף לספוג את זה הפעם, תאשר לו החלפה.
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
·evgenetic כתב:·......
מה שבאמת קרה:
-בכיר ח.י.: שמע, יש שם איזה אחד שעושה הרבה רעש בHT, יש מצב שבטווח הארוך עוד נפסיד מזה, יותר מדי אנשים תומכים בו, והוא נראה ככזה שלא יוותר.
-בכיר ח.י. בדרגה גבוהה יותר: טוב, בסדר, באמת נראה שעדיף לספוג את זה הפעם, תאשר לו החלפה....
אף בכיר לא שמע רעש - ח.י מוכרים מספיק מסכים הרבה מעבר למה שהפורום הצנוע שלנו מייצר
העבודה האמיתית היתה לקבל אישור מLG בעצמם להחלפה - תאמין לי שאין פה עניין של 'רעש'
אם זה היה קורה ללקוח שלנו - והיתה לו בעיה כזו - והוא לא היה מעלה פוסט לפורום - זה היה מטופל באותה צורה בתוך החברה והיה עובר את אותו תהליך אישור החלפה
ח.י לא סופגים מסך תקול - הם הנציגות הרשמית של LG בארץ הם שלוחה שנותנת שירות לייצרן הם לא היצרן עצמו, זה היצרן LG ספג
בכל מקרה אני חושב - שמסך שבור - חודש אחרי רכישה שיוחלף לחדש זה לא עניין של מה בכך
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים