חוויה אישית מ lg oled 65 וקבוצת ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
קובימ (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 23 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #91 

@sagico
·הפוך : :|
אבל הפעם בדקתי טוב טוב שהכל בסדר לאחר ההתקנה.

msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 319
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

נושא שלא נקרא #92 

כל הכבוד על הטיפול שמח שהחליפו לך !!!

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #93 

@sagico
·
לא צדקנות ולא נעליים חבר.
אף אחד מאיתנו לא יודע לקבוע איך זה באמת נשבר. נקודה. סוף פסוק. אולי פותח השרשור יודע, גם לא בטוח.

עריכה - קובי, אם זה מה שהטכנאים קבעו אז זה מסביר את העניין ואם זה המקרה אז אני חוזר בי.

בכל אופן, אין לי מה להוסיף ואין לי רצון להיכנס לזה. העיקר שהמסך הוחלף בחדש ושהוא מרוצה ויהנה ממנו בהמשך. (f)
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #94 

@jacko-il
·
צדקנות בריבוע, ושיפוטיות.
אף אחד מאיתנו לא על כס השיפוט. הנייטרליות ״ השוויצרית״ שנוהגים כאן חברים מעט מאוסה (בעיניי),
די עם זה כבר.
נערך לאחרונה על ידי sagico ב 03/04/2018 19:10, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #95 

קודם כל חג שמח ופורח

ואני שמח מאוד לראות שזה טופל לשביעות רצונך - ח.י עשו מעל ומעבר לקבל אישור להחלפה ליחידה הזאת מאחורי הקלעים זה לא מובן מאיליו

אני רוצה להדגיש שתמיד כדאי לבדוק כל מוצר חדש שמקבלים הביתה - קוסמטית וטכנית כמובן כדי לא להיתקל בבעיות מהסוג הזה ופשוט להנות

כמובן שאם אתם נתקלים בבעיה - הכתובת הראשונה שלכם זה החנות ממנה רכשתם ולא שירות הלקוחות של החברה - לא משנה באיזה חברה מדובר
תנו לנו לעבוד בשבילכם הרי שבשביל זה אנחנו פה

גם אם לפעמים זה מעט יקר יותר - בסוף זה בא לידי ביטוי בשירות אישי ומהיר

שיהיה לכולם המשך שבוע נעים
ולקובי - תתחדש שוב! מקווה שהפעם הכל יעבור חלק

רועי
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #96 

Crossover-Shop כתב: ח.י עשו מעל ומעבר לקבל אישור להחלפה ליחידה הזאת מאחורי הקלעים זה לא מובן מאיליו
...
·

מה שבאמת קרה:
-בכיר ח.י.: שמע, יש שם איזה אחד שעושה הרבה רעש בHT, יש מצב שבטווח הארוך עוד נפסיד מזה, יותר מדי אנשים תומכים בו, והוא נראה ככזה שלא יוותר.
-בכיר ח.י. בדרגה גבוהה יותר: טוב, בסדר, באמת נראה שעדיף לספוג את זה הפעם, תאשר לו החלפה.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #97 

חלק תמכו וחלק היו שווייצרים..
פעולה כזו כאמור מוסיפה מוניטין לחברה ומבססת את שמה הטוב, אם זה היה קורה באופן מיידי וזה היה הלך הרוח השירותי, אזי היתה נתפסת החברה כנותנת שירות עילאי וגורמת להגדלת המכירות זה כלל מאד בסיסי בשיווק.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #98 

Crossover-Shop כתב:
...
·(Y) (Y) (Y)
מדהים!

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #99 

evgenetic כתב:
...
...
·

מה שבאמת קרה:
-בכיר ח.י.: שמע, יש שם איזה אחד שעושה הרבה רעש בHT, יש מצב שבטווח הארוך עוד נפסיד מזה, יותר מדי אנשים תומכים בו, והוא נראה ככזה שלא יוותר.
-בכיר ח.י. בדרגה גבוהה יותר: טוב, בסדר, באמת נראה שעדיף לספוג את זה הפעם, תאשר לו החלפה.
...
·
אף בכיר לא שמע רעש - ח.י מוכרים מספיק מסכים הרבה מעבר למה שהפורום הצנוע שלנו מייצר
העבודה האמיתית היתה לקבל אישור מLG בעצמם להחלפה - תאמין לי שאין פה עניין של 'רעש'
אם זה היה קורה ללקוח שלנו - והיתה לו בעיה כזו - והוא לא היה מעלה פוסט לפורום - זה היה מטופל באותה צורה בתוך החברה והיה עובר את אותו תהליך אישור החלפה


ח.י לא סופגים מסך תקול - הם הנציגות הרשמית של LG בארץ הם שלוחה שנותנת שירות לייצרן הם לא היצרן עצמו, זה היצרן LG ספג
(Y)

בכל מקרה אני חושב - שמסך שבור - חודש אחרי רכישה שיוחלף לחדש זה לא עניין של מה בכך
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #100 

@Crossover-Shop
·כל מסך שדורש החלפה צריך לקבל אישור מLG העולמית?

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #101 

המתקינים של ח.י. ככל הנראה דפקו את המסך וLG עצמה סופגת? מאד מסקרן.
בכל מקרה אני חושב - שמסך שבור - חודש אחרי רכישה שיוחלף לחדש זה לא עניין של מה בכך
...
שמעת פעם על אמזון?

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #102 

Eliran15 כתב:@Crossover-Shop
·כל מסך שדורש החלפה צריך לקבל אישור מLG העולמית?
...
·

ממש לא כל מסך

זה נקודתית משהו חריג
מסך שמגיע שבור \ DOA הם לא שואלים פשוט מחליפים

אבל מדובר פה על מוצר בן חודש שהשבר שלו נמצא באזור לא ברור במסך

בכל מקרה אם יש בעיה הם נכונים לטפל בה
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #103 

מה זאת אומרת לא עניין של מה בכך? מוצר פגום בתקופת אחריות, צריך להיות מוחלף. חבל שצריך לפתוח דיון באינטרנט כדי לקבל שירות.
יורוקום פנסוניק כבר קרסה, כדאי שילמדו מהמקרה שלה.

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #104 

קובימ כתב:@jacko-il
·רק שתדע שהטכנאים של ח.י אמרו שזה ככל הנראה מהתקנה "סגרו את הברגים חזק מידי" היה קשה להוציא את ברגים אפילו עם מברגה.. להזכיר התקנה בוצע ע"י מתקינים של ח.י .
...
·אין כאן שום הפתעה - פעמיים כתבתי לך שזאת הסיבה ההגיונית היחידה.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #105 

@Alon_Solo
·
מספר מצומצם של מגיבים גילו סולידריות והלכו עם היגיון והשכל הישר.
ומספר מצומצם של מגיבים לא.
השרשור מדבר בעד עצמו...

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”