הממיר לא מזהה את המסך שלך כ-4K
יכולות להיות כמה סיבות:
1. אתה מחובר דרך רסיבר
2. אתה מחובר במקרה ליציאת HDMI רגילה ולא 4K, בחלק מהטלוויזיות לא כל היציאות תומכות רק אחת, ובכל מקרה תוודא שאתה מחובר עם כבל HDMI 2.0 שמגיע בערכה של הממיר עם מחברים אדומים (אמור לעבוד גם אם כבל 1.1 אבל שווה לנסות)
3. הטלוויזיה שלך לא תומכת טוב בפרוטוקל הצפנה HDCP שנטפליקס מחייבת עבור כל התקן שמחובר לטלוויזיה דרך HDMI - יכול לראות כאן הסבר - https://help.netflix.com/en/node/6662
הממיר לא מזהה את המסך שלך כ-4K
יכולות להיות כמה סיבות:
1. אתה מחובר דרך רסיבר
2. אתה מחובר במקרה ליציאת HDMI רגילה ולא 4K, בחלק מהטלוויזיות לא כל היציאות תומכות רק אחת, ובכל מקרה תוודא שאתה מחובר עם כבל HDMI 2.0 שמגיע בערכה של הממיר עם מחברים אדומים (אמור לעבוד גם אם כבל 1.1 אבל שווה לנסות)
3. הטלוויזיה שלך לא תומכת טוב בפרוטוקל הצפנה HDCP שנטפליקס מחייבת עבור כל התקן שמחובר לטלוויזיה דרך HDMI - יכול לראות כאן הסבר - https://help.netflix.com/en/node/6662
מהמעט שהשתמשתי בו היום חוויתי בעיות בכפתורי הניווט ב VOD (כרגע רק ה VOD עובד אצלי).
מדי פעם הם פשוט לא מגיבים ויש צורך לחזור לתפריט באמצעות esc או menu
kobi_lo כתב:מהמעט שהשתמשתי בו היום חוויתי בעיות בכפתורי הניווט ב VOD (כרגע רק ה VOD עובד אצלי).
מדי פעם הם פשוט לא מגיבים ויש צורך לחזור לתפריט באמצעות esc או menu
אגב, בחדר שקט המאוורר של הממיר נשמע בצורה מוחשית מאוד (מה שלא היה עם ה-Fiberbox הקודם).
בזמן עליית הממיר, הרעש הנובע מהמאוורר חזק אף יותר והוא מתמתן עם סיים תהליך ה-Boot – מה שממחיש שניתן לשלוט במהירות המאוורר באמצעות תוכנה, הגם שהוט לא מאפשרים את קביעת המהירות על-ידי המשתמש במישרין. התוצאה היא מטרד אקוסטי (עבורי לפחות).