ריכוז פידבקים, והצגת יתרונות וחסרונות בממיר - HOT FIBER 4K.
נכון מאוד גם אותי רעש המאוורר מטריד, שומעים זימזום מעצבן גם מרחוק ואפילו אם הטלוויזיה אצלי על ווליום. ה FIBER BOX הרגיל חרישי לידו.PPR כתב:אגב, בחדר שקט המאוורר של הממיר נשמע בצורה מוחשית מאוד (מה שלא היה עם ה-Fiberbox הקודם).
בזמן עליית הממיר, הרעש הנובע מהמאוורר חזק אף יותר והוא מתמתן עם סיים תהליך ה-Boot – מה שממחיש שניתן לשלוט במהירות המאוורר באמצעות תוכנה, הגם שהוט לא מאפשרים את קביעת המהירות על-ידי המשתמש במישרין. התוצאה היא מטרד אקוסטי (עבורי לפחות)....
- nerya40 (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1221
- הצטרף: אפריל 2011
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
·Xander כתב:נכון מאוד גם אותי רעש המאוורר מטריד, שומעים זימזום מעצבן גם מרחוק ואפילו אם הטלוויזיה אצלי על ווליום. ה FIBER BOX הרגיל חרישי לידו..........
אני גם מסכים, בהתחלה לא הבנתי מה מקור הרעש החדש בסלון עד שהבנתי שזה מהממיר.
שומעים את זה בעיקר בלילה כשיש שקט מוחלט.
מעניין אם אפשר יהיה להגדיר את מהירות הסיבוב של המאוורר בהתאם לשעות, כך שבשעות הלילה המאוורר יעבוד יותר לאט.
- ArielAberjil
- חבר ותיק
- הודעות: 2011
- הצטרף: מרץ 2013
- נתן תודות: 179 פעמים
- קיבל תודות: 138 פעמים
לאור העובדה שאנחנו, איך לומר זאת, "Early adopters" – וסביר שאין כרגע לקוחות רבים שהמוצר נמצא ברשותם, החלטתי לבדוק מה קורה בחו"ל. הרציונל הוא כזה: הוט היא חברה בת של Altice, שבבעלותה גם מפעילת הכבלים הצרפתית SFR. היתכן ש-SFR מציעה מוצר דומה ללקוחותיה הצרפתים?
תשפטו בעצמכם (מבחינה חזותית – הם דומים, שלא לומר זהים):
https://assistance.sfr.fr/internet-et-b ... hd-4k.html
כעת ראו פידבק מאת לקוחות צרפתים (מתורגם לאנגלית באופן אוטומטי באמצעות Google Translate) לגבי רמת הרעש העולה מהמוצר:
https://translate.google.com/translate? ... %2F1981069
תשפטו בעצמכם (מבחינה חזותית – הם דומים, שלא לומר זהים):
https://assistance.sfr.fr/internet-et-b ... hd-4k.html
כעת ראו פידבק מאת לקוחות צרפתים (מתורגם לאנגלית באופן אוטומטי באמצעות Google Translate) לגבי רמת הרעש העולה מהמוצר:
https://translate.google.com/translate? ... %2F1981069
כמה אפשרויות:ArielAberjil כתב:הרעש מעצבן השאלה כיצד הוט יכולים לפתור את העניין...
1. כאשר הממיר נמצא בתהליך Boot, רעש המאוורר הבוקע ממנו חזק בהרבה מהרעש הרגיל. משמעות הדבר היא שהממיר מסוגל, על דרך של תוכנה, לשלוט במהירות המאוורר. יכול להיות שניתן לבצע התאמות בתוכנה שתווסתנה את מהירות המאוורר בהתאם לעומסי העבודה של הממיר (או לפחות במצב Standby) – דבר כזה ידרוש, קרוב לוודאי, עדכון תוכנה (אם וכאשר ייושם);
2. דרך אפשרית נוספת היא להחליף את המאוורר במאוורר שקט (ויקר) יותר. אם תתקבל החלטה כזו, פעולה כזו תדרוש ביקור טכנאי (הלקוח אינו רשאי לפתוח את הממיר או "להתעסק" בו).
עם זאת, אלה ספקולציות. בינתיים התקשרתי להוט והבעיה אינה מוכרת להם. מציק.
נערך לאחרונה על ידי PPR ב 28/04/2018 12:48, נערך פעם 1 בסך הכל.
הממיר פשוט מזעזע !
התקינו לי אותו אתמול ולאחר כל התקלות ושעות בטלפון עם התמיכה (שלא יודעת לטפל בו ....)
הודעתי להם היום להגיע לאסוף אותו בחזרה.
1. פונקציונליות בסיסית לא עובדת ! הקלטות לא מבוצעות אצלי (רואים את ה-icon של ההקלטה ואחרי שנייה הוא נעלם) - לא הקלטה רגעית ולא הקלטה מאוחרת או סדרה עובדות.
2. פונקציית ה-media center לא עובדת - לא מזהה שרת DLNA ברשת שממיר קודם ראה ללא בעיות וכן המכשירים האחרים בבית.
3. רעש מאוורר בלתי נסבל
4. והגרוע מכל - איכות התמונה פשוט גרועה ! אם בוחרים רזולוציית 4K - הממיר עצמו עושה את ההמרה ואיכות השידור ה-upscaled מ-1080p גרועה ביותר - הטלויזה עושה עבודה הרבה יותר טובה (Sony Oled A1E) - אבל לא הזמנתי ממיר 4K כדי שיוציא 1080p
5. ממיר קודם עבד יציב עם חייגן L2TP ונתן לי מהירות של ~50MB - הממיר הזה עם חייגן מוציא רק 10-15MB עם חייגן .... אפילו לא מספק לנטפליקס (וחייגן אני צריך עבור חבילת גיימר)
6. הייתרון היחידי שאני מצאתי בו הינו הממשק הנעים, והעובדה שהוא מהיר בהרבה מממיר fiber בן שנתיים שהיה אצלי.
בקיצור - נצטרך למצוא פתרון אחר למונדיאל ב-4K - המוצר הזה הינו ברמת pre-qa ואני כצרכן לא מוכן לבצע qa
עבור חברת HOT - מה גם שבכל תקלה או אינטראקציה עם שירות הלקוחות מסבירים לי שאי אפשר לטפל בי - כי אף אחד לא יודע איך מטפלים במוצר כל כך חדש (כאילו שזו אמורה להיות הבעיה שלי)
בקיצור - יום עבודה שירד לטמיון - הרבה שעות מול תקליט בטלפון - והרבה עצבים - בגדול אכזבה !
התקינו לי אותו אתמול ולאחר כל התקלות ושעות בטלפון עם התמיכה (שלא יודעת לטפל בו ....)
הודעתי להם היום להגיע לאסוף אותו בחזרה.
1. פונקציונליות בסיסית לא עובדת ! הקלטות לא מבוצעות אצלי (רואים את ה-icon של ההקלטה ואחרי שנייה הוא נעלם) - לא הקלטה רגעית ולא הקלטה מאוחרת או סדרה עובדות.
2. פונקציית ה-media center לא עובדת - לא מזהה שרת DLNA ברשת שממיר קודם ראה ללא בעיות וכן המכשירים האחרים בבית.
3. רעש מאוורר בלתי נסבל
4. והגרוע מכל - איכות התמונה פשוט גרועה ! אם בוחרים רזולוציית 4K - הממיר עצמו עושה את ההמרה ואיכות השידור ה-upscaled מ-1080p גרועה ביותר - הטלויזה עושה עבודה הרבה יותר טובה (Sony Oled A1E) - אבל לא הזמנתי ממיר 4K כדי שיוציא 1080p
5. ממיר קודם עבד יציב עם חייגן L2TP ונתן לי מהירות של ~50MB - הממיר הזה עם חייגן מוציא רק 10-15MB עם חייגן .... אפילו לא מספק לנטפליקס (וחייגן אני צריך עבור חבילת גיימר)
6. הייתרון היחידי שאני מצאתי בו הינו הממשק הנעים, והעובדה שהוא מהיר בהרבה מממיר fiber בן שנתיים שהיה אצלי.
בקיצור - נצטרך למצוא פתרון אחר למונדיאל ב-4K - המוצר הזה הינו ברמת pre-qa ואני כצרכן לא מוכן לבצע qa
עבור חברת HOT - מה גם שבכל תקלה או אינטראקציה עם שירות הלקוחות מסבירים לי שאי אפשר לטפל בי - כי אף אחד לא יודע איך מטפלים במוצר כל כך חדש (כאילו שזו אמורה להיות הבעיה שלי)
בקיצור - יום עבודה שירד לטמיון - הרבה שעות מול תקליט בטלפון - והרבה עצבים - בגדול אכזבה !
הטלוויזיה שאליה מחובר ה-Fiberbox 4K אצלי היא Sony KD-65A1 (שהיא המקבילה האירופאית של ה-A1E) ואני לא חש בכל ירידה באיכות התמונה לעומת ה-Fiberbox הרגיל שהיה מותקן אצלי קודם.itamarl כתב:הממיר פשוט מזעזע !
התקינו לי אותו אתמול ולאחר כל התקלות ושעות בטלפון עם התמיכה (שלא יודעת לטפל בו ....)
הודעתי להם היום להגיע לאסוף אותו בחזרה.
1. פונקציונליות בסיסית לא עובדת ! הקלטות לא מבוצעות אצלי (רואים את ה-icon של ההקלטה ואחרי שנייה הוא נעלם) - לא הקלטה רגעית ולא הקלטה מאוחרת או סדרה עובדות.
2. פונקציית ה-media center לא עובדת - לא מזהה שרת DLNA ברשת שממיר קודם ראה ללא בעיות וכן המכשירים האחרים בבית.
3. רעש מאוורר בלתי נסבל
4. והגרוע מכל - איכות התמונה פשוט גרועה ! אם בוחרים רזולוציית 4K - הממיר עצמו עושה את ההמרה ואיכות השידור ה-upscaled מ-1080p גרועה ביותר - הטלויזה עושה עבודה הרבה יותר טובה (Sony Oled A1E) - אבל לא הזמנתי ממיר 4K כדי שיוציא 1080p
5. ממיר קודם עבד יציב עם חייגן L2TP ונתן לי מהירות של ~50MB - הממיר הזה עם חייגן מוציא רק 10-15MB עם חייגן .... אפילו לא מספק לנטפליקס (וחייגן אני צריך עבור חבילת גיימר)
6. הייתרון היחידי שאני מצאתי בו הינו הממשק הנעים, והעובדה שהוא מהיר בהרבה מממיר fiber בן שנתיים שהיה אצלי.
בקיצור - נצטרך למצוא פתרון אחר למונדיאל ב-4K - המוצר הזה הינו ברמת pre-qa ואני כצרכן לא מוכן לבצע qa
עבור חברת HOT - מה גם שבכל תקלה או אינטראקציה עם שירות הלקוחות מסבירים לי שאי אפשר לטפל בי - כי אף אחד לא יודע איך מטפלים במוצר כל כך חדש (כאילו שזו אמורה להיות הבעיה שלי)
בקיצור - יום עבודה שירד לטמיון - הרבה שעות מול תקליט בטלפון - והרבה עצבים - בגדול אכזבה !...
אני גם מפעיל את הממיר במצב Bridge לנתב הפרטי שלי (Linksys), וכאשר אני מבצע חיבור ב-L2TP – אני מקבל בין 60 ל-70Mbps.
לגבי הרעש שנובע מהמאוורר – אני מסכים; הוא מאוד (מאוד) מפריע. חתיכת Oversight.
גם אני שמתי לב לאיכות תמונה פחות טובה כאשר בוחרים ב 2160P בממיר, משהו בה פחות איכותי מאשר ב 1080P. אולי באמת ה upscale של הממיר לא ממש טוב לתוכן שלא משודר ב 4K. ב 1080P האיכות מצוינת.
בונוס נחמד בממיר זה WIFI שעובד עד 200M ממש כמו כבל רשת. Youtube ונטפליקס עובדים בסדר. רק שמתי לב שבנטפליקס התפריט פחות חד מאשר באפליקציה ישירות מהטלויזיה. הממיר לא תומך ב HDR בגלל זה אני מעדיף לצפות ישירות מהאפליקציה של הטלויזיה.
והרעש של המאוורר ממש מטריד, אין רגע שאני לא שומע אותו. תיכנון גרוע של מי שאחראי על זה.
בונוס נחמד בממיר זה WIFI שעובד עד 200M ממש כמו כבל רשת. Youtube ונטפליקס עובדים בסדר. רק שמתי לב שבנטפליקס התפריט פחות חד מאשר באפליקציה ישירות מהטלויזיה. הממיר לא תומך ב HDR בגלל זה אני מעדיף לצפות ישירות מהאפליקציה של הטלויזיה.
והרעש של המאוורר ממש מטריד, אין רגע שאני לא שומע אותו. תיכנון גרוע של מי שאחראי על זה.
·PPR כתב:לגבי הרעש הנובע מהמאוורר – האם מישהו מהוט קורא את הפורומים האלה? אולי יש דרך להפנות את תשומת ליבו של גורם כלשהו, שיש לו קשר למח' הנדסה?...
אצלי רעש הוא בנורמה.
זה לא בעית מהירות. אם תפחית במהירות - יהיה בעית חום. ככל שמאוורר יותר קטן, המהירות סיבוב גודלת כדי לקרר אותו שטח.
אצלך, לרועה מזלך הוא לא תקין(BEARING BALL)
המאוורר 60mm ,12VDC, מהירות סיבוב קבועה (2 חוטים) HA60151V4-1D02U-A99 Sunon.
יש הרבה תחליפי ויותר אכותי.
אין שום בעיה להליף, אך יהיה בעיה אחריות - מדבקה שמחסה את אחד הברגים.
P.S: אתה לא לבד https://forum.sfr.fr/t5/Connexion-Internet-Fibre-WiFi/Bruit-de-la-box-Fibre/td-p/1711340/page/5