שלום היום התקשרו אליי מסלקום והודיעו לי כי תם החוזה בינם לבין סמסונג,
לאחר שזיהו כנראה במע' כי מתבצע חיבור ממסך סמסונג.
הודיעו כי האפליקציה תפסיק לפעול, והזמינו אותי למרכז השירות לקחת ממיר נוסף, ללא עלות, באופן קבוע.
למי שמתלבט אם לרכוש סמסונג, ואפליקציית Cellcom TV הינה שיקול, אז שיידע לא לבנות על כך.
זה מבאס כי איכות התמונה דרך הסמסונג הייתה מעולה. כמעט כמו סטינג.
כשאני התקשרתי לשירות הם לא ידעו על פיצוי של ממיר חינם בעקבות סיום ההסכם עם סמסונג..יש איזשהו פרסום רשמי בנושא?
דיברתי עם השירות, אמרו שניתן לקבל ממיר חינם ושאין להם סיבה להפסקת התמיכה!
דרך אגב שאלתי גם לגבי תמיכה ב-4K למונדיאל אמרו לי שרק Apple TV ושיאומי יתמכו.
בקיצור, אני בחיפושים אחר חברה חלופית שלא תגביל אותי בממיר כזה או אחר...ובדיוק כשחשבתי שהם בכיוון הנכון - שילמדו מנטפליקס איך עושים את זה נכון!
@IamEzio
·זה ידוע ופה גם כל הבאסה - אני עם KS9500 נטפליקס עובד מצויין ועם תמיכה מלאה של 4k + HDR, ביחד עם הסלקום TV היה לי כל מה שאני צריך על אותו מכשיר. אני באמת לא מבין איזה קודקוד בסלקום החליט להפסיק את התמיכה בסמסונג, מעניין כמה עולה להם ההפצה בחנות האפליקציות של סמסונג למערכת ההפעלה טיזן...
@mp3lll
· תוכל להרחיב בבקשה? אתה מתכוון שבגירסאות החדשות של טיזן אין תמיכה אחורה והאפליקציה של סלקום לא תתמך (מאישזהי סיבה כזאת או אחרת שקשורה לצורה שבה פותחה האפליקציה)?
סמסונג החליטו להפסיק לשתף פעולה בגלל גירסאות חדשות במסכים שלהם ולא סלקום.
...
·נשמע כמו תירוץ עלוב מצוץ מהאצבע.
סמסונג החליטו שכדי להם להפסיק את התמיכה בסלקום.
יותר בכיוון של סלקום לא יודעים איך לפתח תוכנות והסתבכו עם בעיות של אפליקציה נתקעת ומעיפה את הטלוויזיה.