למה שלא תממש את האחריות ותבקש להחליף את המכשיר עקב התקלה?
אני קניתי שני מיבוקסים ב-lightinthebox ואין בעיה בצפייה בנטפליקס, גם בגרסא 1304 וגם בגרסא החדשה - 1901.
בעיית צפייה בנטפליקס - מכשיר MI BOX חדש
לא פשוט העניין עם האחריות.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.
עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.
הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.
עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.
הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית.
- benco6
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 217
- הצטרף: נובמבר 2012
- שם מלא: בני
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 55 פעמים
- קיבל תודות: 6 פעמים
·לא יאמן כל המריחות זמן שלהם ... והריצות וה"אחריות "Yondalar כתב:לא פשוט העניין עם האחריות.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.
עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.
הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית....
עכשיו אני מבין שעדיף לרכוש באתרים בחול ולא בישראל
היום שוב לקחתי את המכשיר לחנות (גו מובייל) כדי לנסות ולממש אחריות.
הסברתי למוכר מה הבעיה, אבל הוא לא כל כך הבין ואמר שהם לא תומכים בתקלות בנטפליקס.
אמרתי לו שזאת לא תקלה בנטפליקס, אלא משהו במכשיר - כנראה מחבר ה-hdmi תקול או ה-hdcp chipset.
בסוף החליטו לשלוח את המכשיר למעבדה, למרות שבעיקרון המעבדה לא מטפלת במכשירים האלו.
אני בספק אם במעבדה בכלל יבינו מה התקלה ואני מקווה שידברו איתי משם, כי המוכר כתב להם בתיאור התקלה - hdmi לא תקין.
עכשיו נחכה ונראה מה יהיה, למרות שגם המוכר אמר שכנראה יחזירו את המכשיר כמו שהוא.
חבל שלא הסכימו להחליף או לבטל עסקה עוד בפעם הראשונה שהייתי שם, יום אחרי שקניתי את המכשיר.
דרך אגב, מותר בכלל לחנות לסרב לבקשת לקוח להחזיר/לבטל עסקה יום אחרי הרכישה, כשהכל באריזה המקורית?
הסברתי למוכר מה הבעיה, אבל הוא לא כל כך הבין ואמר שהם לא תומכים בתקלות בנטפליקס.
אמרתי לו שזאת לא תקלה בנטפליקס, אלא משהו במכשיר - כנראה מחבר ה-hdmi תקול או ה-hdcp chipset.
בסוף החליטו לשלוח את המכשיר למעבדה, למרות שבעיקרון המעבדה לא מטפלת במכשירים האלו.
אני בספק אם במעבדה בכלל יבינו מה התקלה ואני מקווה שידברו איתי משם, כי המוכר כתב להם בתיאור התקלה - hdmi לא תקין.
עכשיו נחכה ונראה מה יהיה, למרות שגם המוכר אמר שכנראה יחזירו את המכשיר כמו שהוא.
חבל שלא הסכימו להחליף או לבטל עסקה עוד בפעם הראשונה שהייתי שם, יום אחרי שקניתי את המכשיר.
דרך אגב, מותר בכלל לחנות לסרב לבקשת לקוח להחזיר/לבטל עסקה יום אחרי הרכישה, כשהכל באריזה המקורית?
mi box 3 from gearbest
היי, רכשתי לאחרונה את הסטרימר ולצערי גם לי מופיעה הבעיה הזאת...
עברתי פה על כל ההודעות וניסיתי לבצע את מה שהציעו פה, כולל להחליף כבל hdmi, לנסות hdmi port שונה בטלוויזיה, עדכון גרסה, factory reset, ניתוק מהחשמל והתקנה מחדש של נטפליקס. כשאני מחבר את הלפטופ ישירות לטלוויזיה עם אותו הכבל אין בעיה.
בנוסף הורדתי DRM info וגם אצלי מופיע HDCP unprotected..
בדקתי בחוברת של הטלוויזיה שלי, וכתוב שהיא תומכת ב hdcp.
יש למישהו רעיון נוסף איך לתקן את הבעיה?
תודה
עברתי פה על כל ההודעות וניסיתי לבצע את מה שהציעו פה, כולל להחליף כבל hdmi, לנסות hdmi port שונה בטלוויזיה, עדכון גרסה, factory reset, ניתוק מהחשמל והתקנה מחדש של נטפליקס. כשאני מחבר את הלפטופ ישירות לטלוויזיה עם אותו הכבל אין בעיה.
בנוסף הורדתי DRM info וגם אצלי מופיע HDCP unprotected..
בדקתי בחוברת של הטלוויזיה שלי, וכתוב שהיא תומכת ב hdcp.
יש למישהו רעיון נוסף איך לתקן את הבעיה?
תודה
עדכון
חזרו אליי מהחנות והאמת שהפתיעו אותי לטובה ונתנו לי 3 אופציות:
1. להישאר עם המכשיר שלי ולקבל 120 שקלים לקניה בחנות, בתקווה שעידכון גרסה עתידי יפתור את זה.
2. להחליף למכשיר חדש, אבל על אחריותי אם גם בו תהיה הבעיה ויחתימו אותי על טופס שהם לא אחראים לאפליקציות (מחתימים כל אחד שקונה היום על הטופס הזה, למזלי כשאני קניתי עדיין לא החתימו).
3. לבטל עיסקה ולקבל את הכסף בחזרה.
הלכתי לחנות בידיעה שאני מבטל ולוקח את הכסף (כי כבר התייאשתי וחששתי שגם מכשיר חדש לא יעבוד), וזה מה שאמרתי למנהל החנות כשהגעתי.
הוא הציע שאקח מכשיר חדש לניסיון ליום אחד ואם גם בו תהיה התקלה, אז אחזור ונבטל עסקה ויחזירו לי את הכסף.
לקחתי מכשיר חדש, חיברתי בבית עם הכבל הכי פשוט (אחרי שעם הקודם ניסיתי 10 כבלים) ולאותה טלוויזיה (אחרי שעם הקודם ניסיתי 4 טלוויזיות ו-10 כניסות) ובינתיים עושה רושם שנטפליקס עובד כמו שצריך ישר מהקופסה וגם DRM Info סוף סוף מראה את ה-protected המיוחל.
כנראה שהתקלה מתרחשת בדרגות חומרה שונות במכשירים שונים (השערה שלי בלבד, למרות שאני לא מבין מה יכול להיות ההבדל בין המכשירים):
יש מכשירים שלא סובלים בכלל.
יש מכשירים שזה קורה מידי פעם אבל איפוס, שינוי רזולוציה, התקנה מחדש של האפליקציה, החלפת כבל וכו׳ פותרים את הבעיה.
יש מכשירים שלא משנה מה עושים, לא מצליחים להתגבר על התקלה.
בסופו של דבר הצלחתי לממש אחריות ולמרות הטירטור קיבלתי אופציות הוגנות מהחנות ומגיע להם כל הכבוד על כך.
חזרו אליי מהחנות והאמת שהפתיעו אותי לטובה ונתנו לי 3 אופציות:
1. להישאר עם המכשיר שלי ולקבל 120 שקלים לקניה בחנות, בתקווה שעידכון גרסה עתידי יפתור את זה.
2. להחליף למכשיר חדש, אבל על אחריותי אם גם בו תהיה הבעיה ויחתימו אותי על טופס שהם לא אחראים לאפליקציות (מחתימים כל אחד שקונה היום על הטופס הזה, למזלי כשאני קניתי עדיין לא החתימו).
3. לבטל עיסקה ולקבל את הכסף בחזרה.
הלכתי לחנות בידיעה שאני מבטל ולוקח את הכסף (כי כבר התייאשתי וחששתי שגם מכשיר חדש לא יעבוד), וזה מה שאמרתי למנהל החנות כשהגעתי.
הוא הציע שאקח מכשיר חדש לניסיון ליום אחד ואם גם בו תהיה התקלה, אז אחזור ונבטל עסקה ויחזירו לי את הכסף.
לקחתי מכשיר חדש, חיברתי בבית עם הכבל הכי פשוט (אחרי שעם הקודם ניסיתי 10 כבלים) ולאותה טלוויזיה (אחרי שעם הקודם ניסיתי 4 טלוויזיות ו-10 כניסות) ובינתיים עושה רושם שנטפליקס עובד כמו שצריך ישר מהקופסה וגם DRM Info סוף סוף מראה את ה-protected המיוחל.
כנראה שהתקלה מתרחשת בדרגות חומרה שונות במכשירים שונים (השערה שלי בלבד, למרות שאני לא מבין מה יכול להיות ההבדל בין המכשירים):
יש מכשירים שלא סובלים בכלל.
יש מכשירים שזה קורה מידי פעם אבל איפוס, שינוי רזולוציה, התקנה מחדש של האפליקציה, החלפת כבל וכו׳ פותרים את הבעיה.
יש מכשירים שלא משנה מה עושים, לא מצליחים להתגבר על התקלה.
בסופו של דבר הצלחתי לממש אחריות ולמרות הטירטור קיבלתי אופציות הוגנות מהחנות ומגיע להם כל הכבוד על כך.
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
·אני קניתי עכשיו מיבוקס חדש מ- KSP (מטעמים של מהירות השילוח)liorp כתב:לכל מי שיש את התקלה, איפה קניתם את המיבוקס?...
והבעית DRM שצוינה פה קיימת, אי אפשר לנגן נטפליקס, גם לא על גירסת ביטא של נוגט.. בדקתי על 2 טלויזיות והשתמשתי בכבל HDMI שמגיע עם המכשיר + כבל שיש לי שעובד בודאות.
כנראה שבאמת יש איזושהי סדרה דפוקה..
יש לי כבר ניסיון מצוין עם ה MIBOX, רק במכשיר החדש זה לא עובד..
יש לי אחריות לשנה ע"י מובייל ישראל - אני אצור איתם קשר ביום א' ואעדכן
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים