1. לפני שבועיים נקבע לקרובת משפחה שלי, אשה מבוגרת, התקנת מסך שנרכש בלסון חללית.
עד שכבר הצלחו לתאם התקנה, והמתנו ביום שישי למתקין, הוא מתקשר שאינו מוצא חניה ברחוב ולכן לא יגיע.
לא יעזור להם ההתחמקוטת מזה כשבועיים, ישלמו בסוף 600 ש"ח.
2. בשבוע שעבר הזמנתי שירות למקרר G5 של סמסונג.
בידיעה שיש לי אחריות על כל החלקים והחלפים.
התקלה - לא יוצא קרח. המנגנון נשמע עובד, אבל לא מצליח להוציא קרח.
בדרך כלל כשזה קורה, בגלל הפשרה של הקרח והידבקות שלו (ילדים, מקפיא פתוח) אז אני שולף את המיכל בפנים, ומפנה את הקרח.
הפעם לא הצלחתי, לא רציתי לגרום לנזק, אז הזמנתי שירות.
הטכנאי נכנס, חצי שקה הוא בבית, והמיכל כבר נשלף החוצה.
אני: יופי.
הטכנאי: הלך כל מנגנון הקרח.
אני: איך הגעת לזה?
הטכנאי: סמוך עליי.
אני: סומך עליך, בגלל זה יש לי אחריות על הכל.
הטכנאי: אל תשמח כל כך מהר, על זה אין לך אחריות.
אני: יש לי, אפילו מדף זכוכית שבור החלפתם לי לפני חודשיים.
הטכנאי: על זה אין.
אני: יש, תבדוק.
הטכנאי: אין אני אומר לך, וממשיך:
תשמע, יש לך אחריות עד 11.2018. אני מוכן לתקן לך בחינם אם תאריך את האחריות ב- 3 שנים.
עושה לך את זה ב 1500 במקום 1,800.
אני: באת לעשות צחוק ? יש לי ביטוח , אתה רוצה לעשות לי עוד ביטוח בשביל לתקן לי?
הטכנאי: אני עושה לך טובה. (לא שיבשתי מילה!!!)
אני: טובה ??? בכלל יש לי אחריות לעוד כמה שנים, לא עד 2018. תתקשר ותבדוק.
הטכנאי: מי יענה לי עכשיו ??
אני: טוב, סיימנו פה. תדאג שיזמינו את החלק, אני אטפל באחריות.
הלך..
לקח לי שעתיים, אבל מצאתי את התיעוד, יש אחריות על הכל, ועד סוף 2020 !!!
גם התקשרתי למוקד, אישרה לי בטלפון, הקלטתי את השיחה.
הודעתי לה שכשיגיע החלק, שיגיעו להתקין על חשבונם. הסכימה.
עכשיו לא רק שהיתה לי אחריות שנתיים מעבר למה שאמר, היא גם כללה הכל.
חשבתם ששמעתם את הכל ? אז לא ממש.
אחרי כמה זמן שמתי לב שהטכניאי הכניס את מנגנון הקרח ל- ICE OFF.
החזרתי את המיכל, ביטלתי את הלחיצה שלו, למחרת בבוקר המיכל מלא קרח ואין שום תקלה.
וזה עוד לא הכל.
היום אחרי 10 ימים, אני רואה חיוב של 520 ש"ח, תשלום 1 מתוך 2.
1040 ש"ח על החלק שמגיע לי חינם.
אלקטרוניקס פרו. אל תקנו מוצרים שלהם, ואל תשאירו טכנאים שלהם עם מבוגר לבד בבית.
היזהרו לכם מאלקטרוניקס פרו
- Gili_Regev (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
- Gili_Regev (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
זו לצערנו רמת השירות בארץ, כבר מזמן לא מפתיע אותי.
בורחים מאלקטורניקס פרו מגיעים לברימאג, בורחים מברימאג מגיעים לרטפון בורחים מרטפון מגיעים לאלו.. וככה אנו חיים במדינה בה כולם מקמבנים, מתחמנים ומשקרים. והכל בחסות החוק - מי שלוקח את הזמן לתבוע אותם על אי עמידה בחוזה האחריות מקבל מים קרים לפרצוף בבית המשפט בצורה של פסיקה ילדותית ולא מחמירה מספיק שבמקרה הכי טוב פשוט פוסקת לטובת התובע את מה שמגיע לו. כך הגענו למצב בו שכאשר כבר מוצאים מישהו הגון וישר שסה"כ עושה את העבודה שלו כמו שצריך בלי לחרטט "יוצא צדיק" ומשאיר את כולם בהלם.
ואחרי זה קוראים וצופים בכתבות בהן מתארים מצב "מפחיד" בו אמזון הולכת להיכנס לארץ ולדרוס המון בתי עסק, מיבואנים, דרך קניונים ועד חנויות קטנות. מפחיד? אולי מבורך. סוף סוף אולי יגיע לכאן גוף מסחרי שיגאל אותנו מהשכונה הישראלית המאוסה.
בורחים מאלקטורניקס פרו מגיעים לברימאג, בורחים מברימאג מגיעים לרטפון בורחים מרטפון מגיעים לאלו.. וככה אנו חיים במדינה בה כולם מקמבנים, מתחמנים ומשקרים. והכל בחסות החוק - מי שלוקח את הזמן לתבוע אותם על אי עמידה בחוזה האחריות מקבל מים קרים לפרצוף בבית המשפט בצורה של פסיקה ילדותית ולא מחמירה מספיק שבמקרה הכי טוב פשוט פוסקת לטובת התובע את מה שמגיע לו. כך הגענו למצב בו שכאשר כבר מוצאים מישהו הגון וישר שסה"כ עושה את העבודה שלו כמו שצריך בלי לחרטט "יוצא צדיק" ומשאיר את כולם בהלם.
ואחרי זה קוראים וצופים בכתבות בהן מתארים מצב "מפחיד" בו אמזון הולכת להיכנס לארץ ולדרוס המון בתי עסק, מיבואנים, דרך קניונים ועד חנויות קטנות. מפחיד? אולי מבורך. סוף סוף אולי יגיע לכאן גוף מסחרי שיגאל אותנו מהשכונה הישראלית המאוסה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- Gili_Regev (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
- Gili_Regev (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
זו בדיוק הסיבה מדוע צריך להתייחס לכל המוצרים הביתיים כאביזרים מתכלים. אני תמיד מחלק את מחיר המוצר במספר השנים שאני צופה שהוא ישרוד ללא לירות ואם זה יוצא מעל ל 700 ש"ח אני עובר הלאה למוצר הבא.
לי יצא החשק להתעסק עם טכנאים של חברות מוצרים (המקרה של מיני-ליין והכיריים של אלקטרולוקס עדיין תקוע לי בגרון) והמדיניות שלי היא שהיות ואני צופה שאתפגר תוך כמה עשרות שנים לכל היותר הזמן שנותר לי מאוד יקר ולכן חבל לי לבזבז אותו על טכנאים והגחמות שלהם. לא עובד? למחזורית וקדימה חדש.
לי יצא החשק להתעסק עם טכנאים של חברות מוצרים (המקרה של מיני-ליין והכיריים של אלקטרולוקס עדיין תקוע לי בגרון) והמדיניות שלי היא שהיות ואני צופה שאתפגר תוך כמה עשרות שנים לכל היותר הזמן שנותר לי מאוד יקר ולכן חבל לי לבזבז אותו על טכנאים והגחמות שלהם. לא עובד? למחזורית וקדימה חדש.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
·זה לא רק ביבואנים זה ככה בכל תחום שבו אתה משלם כסף לספק. זה מתחיל בשירות תיקונים של היבואנים וממשיך לחברות הבנייה שמאכלסות דיירים בדירות עם אין ספור ליקויים ולא לוקחות אחריות כי הם יודעים שהאזרח הפשוט הוא קטן ולא יעשה כלום - שיטת המצליח.jacko-il כתב:זו לצערנו רמת השירות בארץ, כבר מזמן לא מפתיע אותי.
בורחים מאלקטורניקס פרו מגיעים לברימאג, בורחים מברימאג מגיעים לרטפון בורחים מרטפון מגיעים לאלו.. וככה אנו חיים במדינה בה כולם מקמבנים, מתחמנים ומשקרים. והכל בחסות החוק - מי שלוקח את הזמן לתבוע אותם על אי עמידה בחוזה האחריות מקבל מים קרים לפרצוף בבית המשפט בצורה של פסיקה ילדותית ולא מחמירה מספיק שבמקרה הכי טוב פשוט פוסקת לטובת התובע את מה שמגיע לו. כך הגענו למצב בו שכאשר כבר מוצאים מישהו הגון וישר שסה"כ עושה את העבודה שלו כמו שצריך בלי לחרטט "יוצא צדיק" ומשאיר את כולם בהלם.
ואחרי זה קוראים וצופים בכתבות בהן מתארים מצב "מפחיד" בו אמזון הולכת להיכנס לארץ ולדרוס המון בתי עסק, מיבואנים, דרך קניונים ועד חנויות קטנות. מפחיד? אולי מבורך. סוף סוף אולי יגיע לכאן גוף מסחרי שיגאל אותנו מהשכונה הישראלית המאוסה....
וזה ממשיך למשטרה שמסרבת לתת דוח לרכב שחונה במקום שאסור על פי חוק רק כי בעל הרכב שוטר בעצמו, הדג מסריח מהראש וככה בדיוק המדינה שלנו נראת.
אני לאחרונה עברתי לדירה חדשה ופשוט התייאשתי מלרדוף אחרי נותני השירות שמפיל את האחריות בין קבלן כזה לאחר שמפיל בכלל את האחריות בסופו של יום על בעל הדירה...
גועל נפש!
קצת שיחררתי זעם חחח אבל זה באמת מקומם ההתנהלות הזו.
·Catskinner כתב:זו בדיוק הסיבה מדוע צריך להתייחס לכל המוצרים הביתיים כאביזרים מתכלים. אני תמיד מחלק את מחיר המוצר במספר השנים שאני צופה שהוא ישרוד ללא לירות ואם זה יוצא מעל ל 700 ש"ח אני עובר הלאה למוצר הבא.
לי יצא החשק להתעסק עם טכנאים של חברות מוצרים (המקרה של מיני-ליין והכיריים של אלקטרולוקס עדיין תקוע לי בגרון) והמדיניות שלי היא שהיות ואני צופה שאתפגר תוך כמה עשרות שנים לכל היותר הזמן שנותר לי מאוד יקר ולכן חבל לי לבזבז אותו על טכנאים והגחמות שלהם. לא עובד? למחזורית וקדימה חדש....
אני כבר לא מזמין בעלי מקצוע, אני מתקן הכל לבד בבית.
את המקרר תיקנתי בעצמי.
מראש קניתי מקרר זול, שלא אכפת לי לחטט בו ולראות מה אוכל לתקן