מימוש אחריות למוצר מאמאזון

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
R4r4r4r4 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ינואר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

מימוש אחריות למוצר מאמאזון

נושא שלא נקרא #1 

היי

לא בטוח אם זה המקום הנכון לשאול.
ברשותי רמקול בלוטות' Harman Kardon Onyx Mini שנרכש לפני כחודש, לאחרונה מקשי הווליום + - הפסיקו להגיב ואף נורות החיווי (עוצמת סוללה, פעולת הטענה) נעלמו.

מה עליי לעשות ע"מ לממש את האחריות? לא מצאתי בעמוד המוצר דבר שקשור לכך ואף לא אפשרות ליצוא קשר עם המוכר (חדש באמאזון, מזמין באיביי בעיקר).

תודה רבה!

eldadf
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 350
הצטרף: מרץ 2011
מיקום: מרכז
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

במידה ורכשת מאמזון עצמו כמוכר תעלה מולם בצ'ט. מנסיוני איתם מימוש אחריות זה תענוג.
לרוב ישלחו לך חדש ויבקשו שתחזיר את המוצר הפגום לאחר שתקבל את המוצר החדש ואת עלות המשלוח יחזירו לך (עם הגבלה של עלות משלוח)

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אתה יכול להכנס לדף ההזמנות של אמזון וליד המוצר שרכשת יש מספר אפשרויות כולל שרות או החזרה

erezgur
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 405
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 131 פעמים
קיבל תודות: 78 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

בהנחה שהמוכר הוא אמזון עצמה - זה הרגע שבו אתה מתמכר לחווית הקניה (והשירות) של אמזון...

כדי למצוא כיצד פונים אליהם (עדיף בצ'אט):
תחת HELP חפש Contact us ושם תראה מספר אפשרויות (מייל או צ'אט או טלפון (נדמה לי)). אני ממליץ לבחור צ'אט. וודא שהפריט המתאים מתוך רשימת הקניות שלך הוא הפריט שבגללו את ה פונה אליהם (תוכל לשנות את הפריט).

ספר בקצרה מהי הבעיה ואני מניח שתקבל די מהר תשובה שמאד תמצא חן בעיניך - זיכוי על התשלום, קבלת מוצר חדש במקומו וכו'.

אתה צריך להיות סבלני, לא תמיד הם מבינים בדיוק למה אתה מתכוון ותצטרך להסביר אולי בצורה פשוטה שוב.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אם המוכר הוא אמזון עצמו אין שום בעיה
תכנס ל help>need more help> contact us>something else

תספר להם את כל אשר על ליבך.

לי החליפו בלי בעיה פלייסטיישן VR ועוד החזירו לי כסף על עלות המשלוח מבלי שביקשתי.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אצלי על הDREMEL בחודשיים האחרונות של האחריות הפנו אותי ל BOSCH ובוש הפנו ללדיקו ישראל וקיצור סיבכו לי את החיים.
בסוף וויתרתי והלכה לי האחריות.
צריך להגיד לאמזון שיתפלו בבעיות עם המוצרים של עצמה ולא יעשו לקונה מסוכת מכשולים.
מאז לא ניסיתי לתאם עם אמזון, אבל השכלתי, פעם הבאה אגיד שאין לי דרך אחרת ולא נותנים מענה בחברה ואבקש שיתנו לי טיפול מולם.

R4r4r4r4 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ינואר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #7 

קודם כל תודה רבה על העזרה!

אז יצרתי קשר דרך הצ'אט, התשובה אכן הייתה החלפה/זיכוי.
אך בכל זאת הייתי רוצה לוודא שהבנתי את הנציגה נכון.
ספניי עומדת האפשרות להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא, או להחזיר את המוצר ולקבל כנגדו מוצר חדש ללא תוספת תשלום (בתכתובת המצורפת התשובה שלה קצת מעורפלת לגבי הוספת התשלום)?

בנוסף, איך עובד עניין השילוח וכמה זה צפוי לעלות?

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אני פעלתי בצורה יותר פשוטה. השאלה אם זה קיים גם אצלך.
יש דף שנקרא "ההזמנות שלי"
אתה מאתר שם את המוצר ובודק שיש לידו אפשרות של של החזרה או החלפה.
אחרי שמפעילים את האופציה מקבלים הסברים פשוטים איך מחזירים את המוצר (בהנחה שאתה בוחר בהחלפה)
יש שם אופציית הדפסה של כתובות וברקוד שאותם יש להדביק על הקופסה
אחר כך מקבלים מייל מהשרות שבו הם מצטערים על התקלה ופותחים לך הזמנה חדשה ומהירה
שלחתי את החבילה בדואר ב-61 ש"ח והם מודיעים לך שתקבל 20$ על המשלוח (במקרה שלי)

R4r4r4r4 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ינואר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

@mrraz111
הכוונה לזה?

זה מראה שנשלחה בקשה להחזרה, למה התכוונת שפותחים הזמנה חדשה?
הזמנה למה?

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

ככה זה נראה
שים לב שהמחיר 0

R4r4r4r4 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ינואר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #11 

תודה רבה חברים!

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אם מחליפים, כשאמזון הם המוכר, מה קורה עם המכס?

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

jtk כתב:אם מחליפים, כשאמזון הם המוכר, מה קורה עם המכס?
...
·אין הפתעות מצידך
הם שולחים מוצר בסכום 0

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אולי כדאי להעלות את נושא המכס על החלפה באחריות לח"כ כלשהו בוועדה המתאימה (כספים? כלכלה?).

אין בזה הגיון.

amired13
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 637
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 94 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

jtk כתב:אולי כדאי להעלות את נושא המכס על החלפה באחריות לח"כ כלשהו בוועדה המתאימה (כספים? כלכלה?).

אין בזה הגיון.
...
·אין במה הגיון? הכל פועל פה לטובתך, מגיע אליך מוצר בלי תשלומים נוספים

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”