היי
לא בטוח אם זה המקום הנכון לשאול.
ברשותי רמקול בלוטות' Harman Kardon Onyx Mini שנרכש לפני כחודש, לאחרונה מקשי הווליום + - הפסיקו להגיב ואף נורות החיווי (עוצמת סוללה, פעולת הטענה) נעלמו.
מה עליי לעשות ע"מ לממש את האחריות? לא מצאתי בעמוד המוצר דבר שקשור לכך ואף לא אפשרות ליצוא קשר עם המוכר (חדש באמאזון, מזמין באיביי בעיקר).
תודה רבה!
מימוש אחריות למוצר מאמאזון
בהנחה שהמוכר הוא אמזון עצמה - זה הרגע שבו אתה מתמכר לחווית הקניה (והשירות) של אמזון...
כדי למצוא כיצד פונים אליהם (עדיף בצ'אט):
תחת HELP חפש Contact us ושם תראה מספר אפשרויות (מייל או צ'אט או טלפון (נדמה לי)). אני ממליץ לבחור צ'אט. וודא שהפריט המתאים מתוך רשימת הקניות שלך הוא הפריט שבגללו את ה פונה אליהם (תוכל לשנות את הפריט).
ספר בקצרה מהי הבעיה ואני מניח שתקבל די מהר תשובה שמאד תמצא חן בעיניך - זיכוי על התשלום, קבלת מוצר חדש במקומו וכו'.
אתה צריך להיות סבלני, לא תמיד הם מבינים בדיוק למה אתה מתכוון ותצטרך להסביר אולי בצורה פשוטה שוב.
כדי למצוא כיצד פונים אליהם (עדיף בצ'אט):
תחת HELP חפש Contact us ושם תראה מספר אפשרויות (מייל או צ'אט או טלפון (נדמה לי)). אני ממליץ לבחור צ'אט. וודא שהפריט המתאים מתוך רשימת הקניות שלך הוא הפריט שבגללו את ה פונה אליהם (תוכל לשנות את הפריט).
ספר בקצרה מהי הבעיה ואני מניח שתקבל די מהר תשובה שמאד תמצא חן בעיניך - זיכוי על התשלום, קבלת מוצר חדש במקומו וכו'.
אתה צריך להיות סבלני, לא תמיד הם מבינים בדיוק למה אתה מתכוון ותצטרך להסביר אולי בצורה פשוטה שוב.
אצלי על הDREMEL בחודשיים האחרונות של האחריות הפנו אותי ל BOSCH ובוש הפנו ללדיקו ישראל וקיצור סיבכו לי את החיים.
בסוף וויתרתי והלכה לי האחריות.
צריך להגיד לאמזון שיתפלו בבעיות עם המוצרים של עצמה ולא יעשו לקונה מסוכת מכשולים.
מאז לא ניסיתי לתאם עם אמזון, אבל השכלתי, פעם הבאה אגיד שאין לי דרך אחרת ולא נותנים מענה בחברה ואבקש שיתנו לי טיפול מולם.
בסוף וויתרתי והלכה לי האחריות.
צריך להגיד לאמזון שיתפלו בבעיות עם המוצרים של עצמה ולא יעשו לקונה מסוכת מכשולים.
מאז לא ניסיתי לתאם עם אמזון, אבל השכלתי, פעם הבאה אגיד שאין לי דרך אחרת ולא נותנים מענה בחברה ואבקש שיתנו לי טיפול מולם.
קודם כל תודה רבה על העזרה!
אז יצרתי קשר דרך הצ'אט, התשובה אכן הייתה החלפה/זיכוי.
אך בכל זאת הייתי רוצה לוודא שהבנתי את הנציגה נכון.
ספניי עומדת האפשרות להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא, או להחזיר את המוצר ולקבל כנגדו מוצר חדש ללא תוספת תשלום (בתכתובת המצורפת התשובה שלה קצת מעורפלת לגבי הוספת התשלום)?
בנוסף, איך עובד עניין השילוח וכמה זה צפוי לעלות?
אז יצרתי קשר דרך הצ'אט, התשובה אכן הייתה החלפה/זיכוי.
אך בכל זאת הייתי רוצה לוודא שהבנתי את הנציגה נכון.
ספניי עומדת האפשרות להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא, או להחזיר את המוצר ולקבל כנגדו מוצר חדש ללא תוספת תשלום (בתכתובת המצורפת התשובה שלה קצת מעורפלת לגבי הוספת התשלום)?
בנוסף, איך עובד עניין השילוח וכמה זה צפוי לעלות?
אני פעלתי בצורה יותר פשוטה. השאלה אם זה קיים גם אצלך.
יש דף שנקרא "ההזמנות שלי"
אתה מאתר שם את המוצר ובודק שיש לידו אפשרות של של החזרה או החלפה.
אחרי שמפעילים את האופציה מקבלים הסברים פשוטים איך מחזירים את המוצר (בהנחה שאתה בוחר בהחלפה)
יש שם אופציית הדפסה של כתובות וברקוד שאותם יש להדביק על הקופסה
אחר כך מקבלים מייל מהשרות שבו הם מצטערים על התקלה ופותחים לך הזמנה חדשה ומהירה
שלחתי את החבילה בדואר ב-61 ש"ח והם מודיעים לך שתקבל 20$ על המשלוח (במקרה שלי)
יש דף שנקרא "ההזמנות שלי"
אתה מאתר שם את המוצר ובודק שיש לידו אפשרות של של החזרה או החלפה.
אחרי שמפעילים את האופציה מקבלים הסברים פשוטים איך מחזירים את המוצר (בהנחה שאתה בוחר בהחלפה)
יש שם אופציית הדפסה של כתובות וברקוד שאותם יש להדביק על הקופסה
אחר כך מקבלים מייל מהשרות שבו הם מצטערים על התקלה ופותחים לך הזמנה חדשה ומהירה
שלחתי את החבילה בדואר ב-61 ש"ח והם מודיעים לך שתקבל 20$ על המשלוח (במקרה שלי)