מחפש Logitech M590 Silent
https://www.logitech.com/en-us/product/ ... use?crid=7
אשמח לעזרה אם מישהו יכול לעזור לי להשיג אותו עם משלוח לארץ במחיר של עד 39.90 USD ?
"דיון מרוכז לשאלות/קושיות/טענות וכו - נא לרכז הכל פה"
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- pearljam50000
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 499
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 245 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- dannyka
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 152
- הצטרף: אוקטובר 2013
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 25 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
אחרי כל הדיבורים שהיו פה לגבי שירות הלקוחות של אמזון האמת שאני קצת מאוכזב.
יכול להיות שזה רק אני שחסר לו מידע. בכל מקרה להבא אשמח אם מישהו שהתנסה בשרות לקוחות של אמזון ירשום פה איך הוא תפעל את ההתקשרות שלו.
הסיפור שלי היה כזה, קניתי סט צלחות קורנינג ואחת מהן הגיעה סדוקה .רציתי לברר האם אפשר להחזיר רק אחת ולא את כל הסט .לא משנה כמה חיפשתי לא הצלחתי למצוא ערוץ שמאפשר לתקשר ישירות עם אמזון רק דרך האפליקציה. ודבר האפליקציה לא הייתה אפשרות לדבר עם שרות לקוחות רק להחזיר את המוצר ולקבל החזר. מאוכזב מהאופציה ארזתי חזרה את כל הסט ושלחתי אותו. ואז התאכזבתי שוב כשגיליתי שאין אפשרות להחליף את המוצר אחד תמורת אחד אלה רק לקבל החזר. ואז התאכזבתי שוב כשגיליתי שאת ההחזר אני אקבל רק כשהם יקבלו חזרה את המוצר (בתקווה שהדואר לא יאבד אותו בדרך) . ועוד בעיה, תאריך המשלוח האחרון היה היום .איך אני מראה להם שהמוצר אכן נשלח? לא מוצא אופציה באפליקציה .
חסר לי המון מידע.
את כל המידע הזה אני מקבל מהאפליקציה שלהם, היות ולא מצאתי ערוץ תקשורת אחר.
בקיצור אחרי כל הסיפורים שקראתי פה על שירות הלקוחות ציפיתי ליותר. אבל אולי זה רק אני.
כמו שכתבתי קודם, אם יש למישהו ערוץ אחר אשמח אם הוא יכתוב אותו פה בצורה נחמדה ומנומסת ומכבדת שגם אני אלמד משהו חדש.
אפרופו, מדובר באמזון ארה"ב.
יכול להיות שזה רק אני שחסר לו מידע. בכל מקרה להבא אשמח אם מישהו שהתנסה בשרות לקוחות של אמזון ירשום פה איך הוא תפעל את ההתקשרות שלו.
הסיפור שלי היה כזה, קניתי סט צלחות קורנינג ואחת מהן הגיעה סדוקה .רציתי לברר האם אפשר להחזיר רק אחת ולא את כל הסט .לא משנה כמה חיפשתי לא הצלחתי למצוא ערוץ שמאפשר לתקשר ישירות עם אמזון רק דרך האפליקציה. ודבר האפליקציה לא הייתה אפשרות לדבר עם שרות לקוחות רק להחזיר את המוצר ולקבל החזר. מאוכזב מהאופציה ארזתי חזרה את כל הסט ושלחתי אותו. ואז התאכזבתי שוב כשגיליתי שאין אפשרות להחליף את המוצר אחד תמורת אחד אלה רק לקבל החזר. ואז התאכזבתי שוב כשגיליתי שאת ההחזר אני אקבל רק כשהם יקבלו חזרה את המוצר (בתקווה שהדואר לא יאבד אותו בדרך) . ועוד בעיה, תאריך המשלוח האחרון היה היום .איך אני מראה להם שהמוצר אכן נשלח? לא מוצא אופציה באפליקציה .
חסר לי המון מידע.
את כל המידע הזה אני מקבל מהאפליקציה שלהם, היות ולא מצאתי ערוץ תקשורת אחר.
בקיצור אחרי כל הסיפורים שקראתי פה על שירות הלקוחות ציפיתי ליותר. אבל אולי זה רק אני.
כמו שכתבתי קודם, אם יש למישהו ערוץ אחר אשמח אם הוא יכתוב אותו פה בצורה נחמדה ומנומסת ומכבדת שגם אני אלמד משהו חדש.
אפרופו, מדובר באמזון ארה"ב.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
dannyka - בדף הראשי של האתר למטה יש לך אופציית HELP. לחץ עליה ובדף הבא תקבל אופציית NEED MORE HELP. עמוד על זה עם העכבר (בלי ללחוץ) ובחלון ליד יפתח אופציית CONTACT US. ככה יוצרים קשר עם התמיכה של אמזון.
לגבי "רק לקבל החזר" - זאת שיטת העבודה של אמזון. מוצר מגיע פגום, אם זה מוצר זול יחסית הם מזכים בלי לשאול שאלות ובלי לבקש שתחזיר (קרה לי כמה פעמים). במקרים של מוצר יקר יותר, מחזירים אליהם (על חשבונם כמובן כפי שאני מניח שאתה יודע) והם מזכים, אתה מקבל את הכסף שלך חזרה ואח"כ בוחר בעצמך מה לעשות איתו (לרכוש שוב את אותו המוצר או לא). לחלק זה מתאים, לחלק אולי לא, אבל לדעתי זה הוגן לחלוטין. קרה לי מקרה דומה עם מוצר שהזמנתי מחו"ל דרך חברת שליחויות צד שלישי, הגיע פגום והעבירו אותי עשר מדורי גהנום עד שקיבלתי זיכוי חלקי בלבד - כך שמניסיון שלי השירות של אמזון יותר מהוגן.
ציפית ליותר, מה יותר, אשמח אם תבהיר, כי נראה לי שרמת הציפיות שלך לא עומדת בקנה מידה אחת עם רמת השירות שהיית מקבל את היית נניח רוכש את המוצר בארץ באותה סיטואציה (הזמנת מוצר מחנות ברשת בישראל והיה מגיע פגום).
לגבי "רק לקבל החזר" - זאת שיטת העבודה של אמזון. מוצר מגיע פגום, אם זה מוצר זול יחסית הם מזכים בלי לשאול שאלות ובלי לבקש שתחזיר (קרה לי כמה פעמים). במקרים של מוצר יקר יותר, מחזירים אליהם (על חשבונם כמובן כפי שאני מניח שאתה יודע) והם מזכים, אתה מקבל את הכסף שלך חזרה ואח"כ בוחר בעצמך מה לעשות איתו (לרכוש שוב את אותו המוצר או לא). לחלק זה מתאים, לחלק אולי לא, אבל לדעתי זה הוגן לחלוטין. קרה לי מקרה דומה עם מוצר שהזמנתי מחו"ל דרך חברת שליחויות צד שלישי, הגיע פגום והעבירו אותי עשר מדורי גהנום עד שקיבלתי זיכוי חלקי בלבד - כך שמניסיון שלי השירות של אמזון יותר מהוגן.
ציפית ליותר, מה יותר, אשמח אם תבהיר, כי נראה לי שרמת הציפיות שלך לא עומדת בקנה מידה אחת עם רמת השירות שהיית מקבל את היית נניח רוכש את המוצר בארץ באותה סיטואציה (הזמנת מוצר מחנות ברשת בישראל והיה מגיע פגום).
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: ASICS Nimbus 20. מחפש דיל (לא משנה לי מאיזה אתר)
·pearljam50000 כתב:הכותרת אומרת הכל (=...
הכותרת לא אומר רבע ממה שצריך. גבר? אישה? מידה? צבע?
בכל מקרה באמזון אי אפשר לבקש דיל, כשיש - יש ומפרסמים.
מסך גיימינג 49" של סמסונג 144Hz Wide Curved HDR - משלוח חינם ללא מיסים!?
מחיר סופי - 4,969 כולל הכל. (יתכן מאוד ומדובר בטעות היות ולא רשום דמי משלוח או מיסים)
בארץ המחיר 7,970 - הבדל של 3000 שקל.
https://www.amazon.co.jp/dp/B078JZH443/ref=cm
בארץ המחיר 7,970 - הבדל של 3000 שקל.
https://www.amazon.co.jp/dp/B078JZH443/ref=cm