שידורי“ 8K “Super Hi-Vision” ביפן כבר ב 1.12.2018 שידורים סדירים בNHK

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
SONYES (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

שידורי“ 8K “Super Hi-Vision” ביפן כבר ב 1.12.2018 שידורים סדירים בNHK

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכם

שדורים ב8K
היום זה ביפן מחר אצלכם בבית
נראה דמיוני ממש לא

UHC-8300 8K Camera הנה אחת כזו גם מוצגת בסרט למטה .

אז
יש כמה חידושים יש כבר מצלמות SONY 8K .RED.ARRI המתמחים בהקלטת תמונה ב 8K
חברת המדייה של הותיקן כבר שדריגה למערכת קומפלט של ציוד SONY בעיקר עם מצלמות 8K
נכון כרגע השידורים הם ב 4/8K אולם התשתית כבר הולכת ומושלמת גם לשידורים 8K

שידורי 8K מתחילים רשמית בטלויזיה NHK ביפן 1.12.2018

ה- Super Hi-Vision

http://www.nhk.or.jp/8k/index_e.html


עם צליל הקפי 22 ערוצים

מוכן לאולמפדיית טוקיו 2020
קצב שידור
עם 60/120 פריים שהוא גבוהה במיוחד
השידור יהיה נכון להרגע 10 שעות ביום .
בערוץ המיועד לך

אוליפיידת ריו הועוברה ב 2016 קומפלט ב8K על ידי NHK ליפן

בהמשך יעברו על ידי לוונים לכל העולם - הלווין קיים

ומי שמתענין קיים גם OLED LG אינטצ 130" שארפ וסוני 85" 8K
טעימה קטנה
המצלמות של סוני היא





עוד מידע מעניין כאן
https://www.newsshooter.com/2017/09/16/ ... -ibc-2017/
נערך לאחרונה על ידי SONYES ב 25/08/2018 20:30, נערך 2 פעמים בסך הכל.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

נראה מעולה. אבל זה יקח קצת יותר זמן ממה שאתה מתאר. הרבה יותר זמן. הלקטע זה רק חלק אחד קטנה בכל השרשת ולצערי אפילו ביפן הם עוד לא מוכנים לזה...

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #3 

נראה מיותר לחלוטין, אבל כל הכבוד להם.
אני לא רואה שום תועלת ב-8K עבור מרבית המסכים הזמינים היום בשוק. ל-8K תהיה משמעות במקרנים עם מסכים ענקיים וגם לטלוויזיות "wall" בגדלים של מעל "100. עבור גדלים יותר סטנדרטיים, הרזולוציה הנוספת לא ממש תורמת שום דבר למעט דרישה ל-X4 רוחב פס.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

TheCoolest כתב:נראה מיותר לחלוטין, אבל כל הכבוד להם.
אני לא רואה שום תועלת ב-8K עבור מרבית המסכים הזמינים היום בשוק. ל-8K תהיה משמעות במקרנים עם מסכים ענקיים וגם לטלוויזיות "wall" בגדלים של מעל "100. עבור גדלים יותר סטנדרטיים, הרזולוציה הנוספת לא ממש תורמת שום דבר למעט דרישה ל-X4 רוחב פס.
...
·אז פספסת המון. קודם כל, כבר היום גם אתה וגם אני יכולים להנות ממסכים ב8K, הכל תלוי במרחק ישיבה מול גודל המסך. אין קשר לגודל האבסולוטי של המסך אלה ליחס מרחק/גודל בלבד.
אבל הפספוס העיקרי הוא שזה טוב לעריכה. ניתן לצלם ב8K ולחתוך לרזולוציה נמוכה יותר, לעשות "זום", הזזת פריים, הילוך איטי והכל בצורה נקיה וללא ירידה בפרטים. בדיוק כמו שמצלמים היום תמונות סטיל על מצלמות של 50 מגה. למה זה טוב, הרי הרוב לא מדפיס על צד של בניין. אז בדיוק אותה הסיבה, עריכה.

SONYES (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

עריכה אינה הבעיה יש
חברת Nvidia פרסמה מספר חדשות גדולות: את הארכיטקטורה החדשה לGPU (מעבדים גרפיים) הנקראת Turing וכרטיסים גרפיים חדשים Quadro RTX שהם הכרטיסים הראשונים התומכים ב Turing. הכרטיסים החדשים מיועדים לעבודה בתחנות עבודה 8k. לפיתוח הכרטיסים החדשים החברה עבדה עם חברת RED לעריכת הניסיונות וכן לתמיכה הטובה ביותר שניתן בREDcodeRAW. לדברי החברה, כרטיסי אלו מסוגלים לערוך 8k באיכות המלאה בזמן אמת.
מקור הטקסט – אתר av.co.il קישור לכתבה

http://av.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%9 ... %99%D7%99/

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

SONYES כתב:עריכה אינה הבעיה יש
חברת Nvidia פרסמה מספר חדשות גדולות: את הארכיטקטורה החדשה לGPU (מעבדים גרפיים) הנקראת Turing וכרטיסים גרפיים חדשים Quadro RTX שהם הכרטיסים הראשונים התומכים ב Turing. הכרטיסים החדשים מיועדים לעבודה בתחנות עבודה 8k. לפיתוח הכרטיסים החדשים החברה עבדה עם חברת RED לעריכת הניסיונות וכן לתמיכה הטובה ביותר שניתן בREDcodeRAW. לדברי החברה, כרטיסי אלו מסוגלים לערוך 8k באיכות המלאה בזמן אמת.
מקור הטקסט – אתר av.co.il קישור לכתבה

http://av.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%9 ... %99%D7%99/
...
·עוד הפעם אתה סתם מעתיק בלי להבין...:roll:

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #7 

@BUGY
·
לא חושב שפספסתי משהו. לעריכה אולי 8K זה אחלה, אבל אתה בד"כ לא תשתמש בטלוויזיה או מקרן לעריכה. והטכנולוגיה הזו לא משווקת לטרות עריכה.
אתה צודק שאין קשר אבסולוטי לגודל של המסך. אבל בכדי "להנות" מתוכן 8K תצטרך לשבת כל כך קרוב למסך כל כך גדול שזה יהפוך ללא פרקטי לחלוטין.
דעתי האישית היא ש-8K בשידורי טלוויזיה נכון להיום זה גימיק ותו לא.
זה יהיה טוב למסכי ענק (מקרנים או טלוויזיות) - כן.
זה ככל הנראה יהיה טוב במשקפי VR - כן.
לשידורי טלוויזיה ולסדרות\סרטים עם יחס מרחק ישיבה מול גודל מסך פרקטיים - זה לא רלוונטי.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

TheCoolest כתב:@BUGY
·
לא חושב שפספסתי משהו. לעריכה אולי 8K זה אחלה, אבל אתה בד"כ לא תשתמש בטלוויזיה או מקרן לעריכה. והטכנולוגיה הזו לא משווקת לטרות עריכה.
אתה צודק שאין קשר אבסולוטי לגודל של המסך. אבל בכדי "להנות" מתוכן 8K תצטרך לשבת כל כך קרוב למסך כל כך גדול שזה יהפוך ללא פרקטי לחלוטין.
דעתי האישית היא ש-8K בשידורי טלוויזיה נכון להיום זה גימיק ותו לא.
זה יהיה טוב למסכי ענק (מקרנים או טלוויזיות) - כן.
זה ככל הנראה יהיה טוב במשקפי VR - כן.
לשידורי טלוויזיה ולסדרות\סרטים עם יחס מרחק ישיבה מול גודל מסך פרקטיים - זה לא רלוונטי.
...
·לא הבנתי מה הקשר בין עריכה למקרן? לדתעי אנחנ מדברים על דברים קצת שונם, אתה בראש של צופה טלוויזיה בסלון הטיפוסי, אני מדבר על משתש מתקדם עם ציוד מתאים. וזאת בדיוק המטרה של הציוד הזה, ערכיה, קרופ תוך כדי השידור או בשידור חוזר מידי. כך שלך, כמשתמש ביתי אולי אין לזה שימוש אבל אתה כן תרגיש ביתרון של זה אפילו בלי לדעת זה על 8K כמו שהיום אתה רואה תוכן FHD אשר עשו לו קרופ לאחר ערכיה מ4K/6K. בעצם, כל הסרטים שאתה רואה הם כאלה וגם לפני העידן הדיגטלי. תבדיל בין שימוש ביתי לשימוש בבית. זאת טכנולוגיה שתתן לך להנות מהיתרונות שלה בבית שלך בלי צורך במסך 8K.
בעיקרון, לא מבין למה יש התנגדות להתקדמות. מעלים את האיכות, מעלים את הקיבולת זכרון וגם מעלים את הרוחב פס, אז מה הבעיה? לפי שנה אמרו אותו הדבר על 4K, עכשיו לך תמצא מסך חדש למכירה שהוא לא 4K ובמחירים נמוכנים ממסכי FHD שלפני שנתיים.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #9 

@BUGY
·
מה שלא הבנתי הוא איך כל מה שרשמת קשור בכלל לכותרת וההודעה הפותחת של השרשור?
עריכה: הבנתי שאתה מדבר על המצלמה. אני דיברתי על שידורי טלוויזיה ב-8K.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

TheCoolest כתב:@BUGY
·
מה שלא הבנתי הוא איך כל מה שרשמת קשור בכלל לכותרת וההודעה הפותחת של השרשור?
עריכה: הבנתי שאתה מדבר על המצלמה. אני דיברתי על שידורי טלוויזיה ב-8K.
...
·הכותרת לא ממש נכונה, כנס לקישור ותראה במה מדובר וגם רוב השרשור הוא על הציוד צילום ולא דובר על השידור, אין פרטים על זה חוץ ממילה או שתיים. מדברים על המצלמה שהיא הבסיס לכל מה שהולך להיות. אלה מצלמות משנה שעברה בערך, אשר מאפשרות לבנות תשתית של צילום, עריכה ושידור תוכן בעל איכות מאוד גבוה. זה לא חייב להיות 8K בבית שלך אבל זה בסיס כנראה לשנים רבות קדימה. כי בעיקרון אחרי שנגיע ל16K, זה יהיה הגבול העליון של הרזולוציה. בדומה לבמצלמות סטילס שה-50 מ"פ זה מעל ומעבר למה שצריך, הרי אין מסך שיתמוך בפלט של תמונה בגדול כזה, אז למה צריך אותו? כן, אני הולך להגיד עריכה שוב :wink:
עירכה יכולה להיות גם תוך כדי הצילום, זום דיגיטלי, קרופ, כדי לקבל הגדלה נוספת בלי ירידה באיכות כי הצילום הוא ב8K והשידור ב4K. אז לא הבנתי, מה רע בזה?

SONYES (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

יש כבר מסכים של 8K למכירה ביפן וארהב במחיר של 13000 דולר בנתיים גדולים ממש 85" וצפונה של סוני שרפ אל גי סמסונג ויזו וסינים
מה הבעיה
היום נראה לך הזוי מחר מחרתיים זה הסטנדרט ברודקסט
גם
1080I התחיל ביפן ב1991
ראיתי במו עניי שידור והקלטה כזו בציוד מקצועי כאן בארץ של ישפאר בשנות התישעים שעבדתי בחברה .
8K
שידורי אולמפיידת טוקיו 2020 היו ב8K
עם שידורים כמו שאמרתי 10 שעת ביום בנתיים .
אולימפיידת האתלטיקה בריו היו ב 8K NHK תעביר אותם

מצלמה השהבאתי היא רק אחת הדוגמאות למערך שלם של 8K
מי שמתעניין בפירוט טכני
לגלגל בPDP

יש מידע מפורט על השידורים ביפן ובכלל לאיזור שלנו למדינות הסובבות אותנו

כאן עמוד 10

http://www.satellitemarkets.com/pdf/pdf ... -feb18.pdf

וחברות כבר מתיישרות על 8K כסטנדרט הקלטה שידור ועריכה .

יש לי נציגות מקירבה ראשונה ביפן מעודכן בכל מה קורה ביפן

SONYES (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

באתר הרשמי של NHK
תוכלו לראות את כל הטכנולוגיה ואירועים קרובים או שעברו ב 8K בעולם

היום ביפן בעתיד הקרוב אצלנו רק עניין של זמן

http://www.nhk.or.jp/8k/index_e.html

תהנו

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 294 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אז בקרוב נקבל 8K בעידן פלוס ? אני מחכה (Y)

SONYES (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

גיל37 כתב:אז בקרוב נקבל 8K בעידן פלוס ? אני מחכה (Y)
...
·כמובן ממחר בבוקר...........

bariko
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

SONYES
על איזה סטנדרט אתה מדבר???
4k נמצא איתנו כבר הרבה שנים יחסית, נכון?
כמה ערוצי לווין באירופה אתה מכיר שמשדרים 4k?

ממש לאחרונה התעניינתי בהתקנת אנטנות לווין, לצורך קליטת ערוצי 4k, בעיקר ספורט.
מתברר שהשוק דליל מאוד.
שיתוף לא עובד, מכל מיני סיבות טכנולוגיות.
לחלק מהלווינים נדרש צלחת ענקית עם עלויות מטורפות.
לרכוש ממיר+מנוי חוקי לא תמיד ניתן, ואם כבר אפשרי, אז המחיר מאוד גבוה.
בסופו של דבר ירדתי לגמרי מהרעיון....

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”