·JDx כתב:......
אם המוצר שקיבלת הוא לא כמו התיאור שלו בebay , ויש עליו את הebay money back gurantee , אז אתה יכול לפנות לebay בנוגע לזה ולבקש החזרה. העלויות משלוח ו"מיסים" שאיביי לוקחים בתוכנית השילוח שלהם , שהם יקרים בטירוף, נועדו בשביל לכסות החזרים ומקרים כאלה....
תגיד, יש לי בעיה עם מוכר מבוגר, שטוען אחרי ששילמתי על משלוח global שהוא בודק את העניין עם משלוח רגיל... ורוצה על כך תוספת. קיצור סיבח אותי
איך אני יכול לדעת שהמוכר באמת השתמש במשלוח ה global ובמידה ואחרי התשלום מסכמים אחרת, האם אפשר לקבל החזר על ה global ?
אני שבוע מנסה לשכנע אותו עד הקטע בו הוא כבר נשבר!
100$ עולה משלוח ועוד 100$ על ה global
הוא בפועל קיבל אליו לחשבון, לפי איך שebay החליטו, רק 50$ (ולפי מה שדיברתי איתו ממקודם על עלויות המשלוח ללא הglobal אמרתי לו שרוצים לקחת ממני 100$ וזה הרבה מדי ושיבדוק שילוח אחר, ועכשיו אמרתי "לא נורא אלך על הglobal כי המוחר לא טרח למצוא חלופי")
עכשיו הוא טוען שאם זה יעלו לו יותר מ 50$ (עד 100$) כפי שהוא קיבל (רק 50$) אז הוא יבקש תוספת ממני...
הדגשתי לו שהוא שהמשלוח global לקח ממני עלות של 100$+50$ נפרדים שהלכו לאיביי ולא אליו.
הסברתי לו שאת מוצר הוא צריך לשלוח למרכז שלהם (כמו שמישהו הסביר לי כאן) והם כבר ישלחו אותו אלי.
אמרתי לו שיקרא את תנאי המשלוח global ושישלח לפי החוקים של ebay.
הכל כזה מתסכל בהזמנות האלו
לפעמים אני אומר שעדיף כבר לשלם ולא לדבר איתם בכלל, ומה שיהיה יהיה ... (בפועל אני מתחקר אותם על ימין ועל שמאל [בסוף הם גם לא רוצים למכור לי]: איך המוצר מתפקד, האם זה בית של מעשנים, האם הוא מעשר את העלויות משלוח הקיימות, האם הוא יכול לשלוח בדרך אחרת חוץ מglobal)