התקשרו וביקשו להגיע שעתיים לפני המועד שנקבע - זה דווקא היה לי כי זה יצא בשעה יותר נוחה.
פתחו את המסך כשהוא נשען על הקופסא עצמה (שעומדת על הצד) וחיברו את הרגליות עם מברגת אימפקט (לתוך פלסטיק!! יסדק..).
סה"כ היו אצלי 15 דקות ש14 מתוכן מהם ניסו למכור לי אנטנה של עידן פלוס ב150 שקל (כנראה משהו שנקרא בKSP ב50 גג), התקנה "משודרגת", אחריות פרימיום וכו'.
הייתי מקרה לא נח כי היה לי כבל HDMI ומגן ברקים משלי - ציפיתי לפחות שיגידו ששלי לא איכותי.
הדרכה כמעט אפסית ("אין ממש מה להסביר פה")
השיא הגיע כשהוא שיחק 5 דקות בהגדרות ואמר שאם היו פיקסלים שרופים הוא כבר היה רואה אותם ולא צריך שום סרטון יו טיוב שמחליף צבעים...
אני אדם טכני שיודע לקרוא מדריכים ולקפנג דברים,
כואב לי בעיקר על סבתאות שמסבירים להם בחנות שהכי בטוח לקנות יבואן רשמי ושיש אבא למוצר ומקבלים את מופע האימים הזה בסוף...
שירות ישראלי קלאסי..
אז אלקטרוניקס פרו היו אצלי להתקנה..
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
בקשר לשירות ישראלי טיפוסי אל מול דרישות ישראליות טיפוסיות:
אני בספק שבהולנד בא מתקין של סמסונג ומלמד סבתות במשך חצי שעה איך עובדים עם הטלווזיה. אני גם בספק שההולנדים דורשים ממנו (כאילו זה סוכם מראש) לעשות דברים מעבר למה שסוכם (ויש הבדל בין "מצפים\דורשים" ל"מבקשים") שלפי מיטב הבנתי הבסיסית מדובר בפתיחה, בדיקה שאין נזק, התקנה על הקיר או הסטנד, הפעלה לראות שעובד, ואם אפשר הסבר בסיסי של שתי דקות על איך מדליקים, מכבים, עוברים בין מקורות, משנים ווליום.
אם כל זה לוקח יותר מ 15 דקות, אז השירות\מקצועיות ממש על הפנים, אני בספק שבשוק כלכך תחרותי אפשר לממן יחס אישי של מלון 5 כוכבים\ מחלקה ראשונה במטוס\ משרת אישי.
לפי מיטב הבנתי יש כלכך הרבה דברים עניניים להתלונן על החברה הזאת ומכל מה שרשמת זה בעיקר הניסיון האגרסיבי למכור מוצרים כשכל מה שנדרש מהם הוא להתקין את הטלווזיה ולראות שעובד. לגבי כל השאר נראה לי טיפונת הגזמת, זה סתם פוגע במי שבאמת נפגע מהם בנושאים הענייניים (למשל התקנה שפגעה בטלווזיה, התקנה שפגעה בדירה, חוסר נימוס וכו').
לא שאני נגדך, אבל צריך להיות סביר גם בתור לקוח, את זה אני לומד כשאני פוגש ישראלים בחו"ל בזמן שהם דורשים שירות (ובד"כ אני מתבייש).
באהבה ושיהיה לך יום מקסים
אני בספק שבהולנד בא מתקין של סמסונג ומלמד סבתות במשך חצי שעה איך עובדים עם הטלווזיה. אני גם בספק שההולנדים דורשים ממנו (כאילו זה סוכם מראש) לעשות דברים מעבר למה שסוכם (ויש הבדל בין "מצפים\דורשים" ל"מבקשים") שלפי מיטב הבנתי הבסיסית מדובר בפתיחה, בדיקה שאין נזק, התקנה על הקיר או הסטנד, הפעלה לראות שעובד, ואם אפשר הסבר בסיסי של שתי דקות על איך מדליקים, מכבים, עוברים בין מקורות, משנים ווליום.
אם כל זה לוקח יותר מ 15 דקות, אז השירות\מקצועיות ממש על הפנים, אני בספק שבשוק כלכך תחרותי אפשר לממן יחס אישי של מלון 5 כוכבים\ מחלקה ראשונה במטוס\ משרת אישי.
לפי מיטב הבנתי יש כלכך הרבה דברים עניניים להתלונן על החברה הזאת ומכל מה שרשמת זה בעיקר הניסיון האגרסיבי למכור מוצרים כשכל מה שנדרש מהם הוא להתקין את הטלווזיה ולראות שעובד. לגבי כל השאר נראה לי טיפונת הגזמת, זה סתם פוגע במי שבאמת נפגע מהם בנושאים הענייניים (למשל התקנה שפגעה בטלווזיה, התקנה שפגעה בדירה, חוסר נימוס וכו').
לא שאני נגדך, אבל צריך להיות סביר גם בתור לקוח, את זה אני לומד כשאני פוגש ישראלים בחו"ל בזמן שהם דורשים שירות (ובד"כ אני מתבייש).
באהבה ושיהיה לך יום מקסים
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
אני לא יודע על הולנד, אבל התרשמתי שבארה"ב ובאוסטרליה בעלי מקצועות פשוטים (גם יותר פשוטים ממתקיני טלויזיה \ טכנאים) מאד גאים במקצוע שלהם ועושים אותו על 100% בלי לחפף, למשל נהגים.ice2k כתב:בקשר לשירות ישראלי טיפוסי אל מול דרישות ישראליות טיפוסיות:
אני בספק שבהולנד בא מתקין של סמסונג ומלמד סבתות במשך חצי שעה איך עובדים עם הטלווזיה. אני גם בספק שההולנדים דורשים ממנו (כאילו זה סוכם מראש) לעשות דברים מעבר למה שסוכם (ויש הבדל בין "מצפים\דורשים" ל"מבקשים") שלפי מיטב הבנתי הבסיסית מדובר בפתיחה, בדיקה שאין נזק, התקנה על הקיר או הסטנד, הפעלה לראות שעובד, ואם אפשר הסבר בסיסי של שתי דקות על איך מדליקים, מכבים, עוברים בין מקורות, משנים ווליום.
אם כל זה לוקח יותר מ 15 דקות, אז השירות\מקצועיות ממש על הפנים, אני בספק שבשוק כלכך תחרותי אפשר לממן יחס אישי של מלון 5 כוכבים\ מחלקה ראשונה במטוס\ משרת אישי.
לפי מיטב הבנתי יש כלכך הרבה דברים עניניים להתלונן על החברה הזאת ומכל מה שרשמת זה בעיקר הניסיון האגרסיבי למכור מוצרים כשכל מה שנדרש מהם הוא להתקין את הטלווזיה ולראות שעובד. לגבי כל השאר נראה לי טיפונת הגזמת, זה סתם פוגע במי שבאמת נפגע מהם בנושאים הענייניים (למשל התקנה שפגעה בטלווזיה, התקנה שפגעה בדירה, חוסר נימוס וכו').
לא שאני נגדך, אבל צריך להיות סביר גם בתור לקוח, את זה אני לומד כשאני פוגש ישראלים בחו"ל בזמן שהם דורשים שירות (ובד"כ אני מתבייש).
באהבה ושיהיה לך יום מקסים...
·
ברמה הפרקטית הוא השעין את הטלוויזיה על הקרטון באוויר, הבריג עם מברגה, לא בדק פיקסלים שרופים, או כל דבר אחר חוץ מלהכניס איזה 2 הגדרות וזהו.
לא ביקשתי שיהיו משרתים שלי. הציפייה שלי שהמתקין ידע להסביר לי ברמה סבירה את רב מה שכתוב פה:
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsu ... 0/settings
לפי הרושם שהם עשו עליי, אין שום סיכוי שבעולם שהם ידעו. לא בדקתי אבל זאת ההתרשמות.
נכון שהם לא עשו שום פאול רציני (במזל) בהתקנה אצלי אבל ההתנהלות משאירה טעם של חאפרים שמה שמעניין אותם בעיקר לקחת כסף ולא לתת שירות.
מסכים איתך שגם הלקוח הישראלי אשם בגלל דרישות לא סבירות ושמעתי כבר מטכנאי של בזק שאיזו אישה ביקשה ממנו שיחליף לה שקעים רופפים ומפסקי חשמל (חשמל! לא טלפון) בבית, אני כמובן לא מתנהל ככה.
אני כותב את מה שאני כותב מניסיון מר (כולל בית משפט לתביעות קטנות). בד"כ התבנית של שירות לא מקצועי באה יחד עם התנערות מאחריות והתעלמות מהתחייבויות בכתב למרות שפה לשמחתי עוד אין לי ניסיון איתם.
אגב בשרשור אחר החמאתי לאלקטרוניקס על זה שהחליפו לבחור שהפנל שלו תקתק למרות שלכאורה זה known issue של הדגם..
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
עכשיו אני מבין הרבה יותר טוב. לכן הטענה צריכה להיות על מקצועיות ולא על שירות, לכן "מקצועיות ישראלית קלאסית" היה הרבה יותר מתאים לסוף הפוסט.
אני לא חושב שהשוואה לשוק האמריקאי הגדול והתחרותי היא נכונה אבל אני מסכים איתך לגבי מה שאמרת, בייחוד שבעלי מקצוע הם גאים במקצועיות שלהם ועוד יותר לגבי נהגי משאיות בארה"ב שהם סופר מקצועיים, בארץ חלקם הגדול פשוט בושה.
אני ממש לא חושב שהמתקינים אמורים להתעסק (או אפילו להבין) בקליברצייה. אני גם לא חושב שהם אמורים לבדוק פיקסלים (למרות שאני ממש בעד). אני בעצמי מחכה "לשעת השין" לקנות טלווזיה חדשה ולומד את הכל ברמה הכי גבוה שיש, כל מה שראיתי זה שרשום "התקנה חינם" (עם דגש על החינם), אני באמת לא מצפה לשום דבר מעבר לכך, כל דבר מעבר לכך זה מבחינתי אקסטרא ומעיד על שירות טוב ולא על חוסר שירות. לכן בנושא הזה אני חולק עליך.
ושלא תבין לא נכון, גם אני היתי מקפיד על כל הדברים שאמרת ורוב הסיכויים שגם משיג בעזרת חיוך, הומור וכושר שיכנוע. אבל בהחלט לא היתי מצפה או דורש שזה יקרה.
תודה על השיתוף, לילה טוב
אני לא חושב שהשוואה לשוק האמריקאי הגדול והתחרותי היא נכונה אבל אני מסכים איתך לגבי מה שאמרת, בייחוד שבעלי מקצוע הם גאים במקצועיות שלהם ועוד יותר לגבי נהגי משאיות בארה"ב שהם סופר מקצועיים, בארץ חלקם הגדול פשוט בושה.
אני ממש לא חושב שהמתקינים אמורים להתעסק (או אפילו להבין) בקליברצייה. אני גם לא חושב שהם אמורים לבדוק פיקסלים (למרות שאני ממש בעד). אני בעצמי מחכה "לשעת השין" לקנות טלווזיה חדשה ולומד את הכל ברמה הכי גבוה שיש, כל מה שראיתי זה שרשום "התקנה חינם" (עם דגש על החינם), אני באמת לא מצפה לשום דבר מעבר לכך, כל דבר מעבר לכך זה מבחינתי אקסטרא ומעיד על שירות טוב ולא על חוסר שירות. לכן בנושא הזה אני חולק עליך.
ושלא תבין לא נכון, גם אני היתי מקפיד על כל הדברים שאמרת ורוב הסיכויים שגם משיג בעזרת חיוך, הומור וכושר שיכנוע. אבל בהחלט לא היתי מצפה או דורש שזה יקרה.
תודה על השיתוף, לילה טוב
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לצערנו המקצועיות הזו (או חוסר המקצועיות הזו) נפוץ מאד אצל הרבה יבואנים/מתקינים/מובילים ובכלל נפוץ בארץ גם בהמון תחומים אחרים בחיים. בהכללה גסה אנחנו בתכל'ס עם של חאפרים, הבערך, היהיה בסדר והחפיף בקטנה שולטים בתרבות ובשיח. (ואתנצל מראש עבור אלו שהם ההיפך הגמור מזה - אתם פשוט במיעוט).
אגב, לגבי השוואה מול חו"ל ספציפית בתחום ההתקנות הללו - אני לא חושב שהסיפור הזה בכלל קיים בחו"ל. אדם קונה טלויזיה, לוקח אותה הביתה (או שמובילים אליו, זה לא משנה) ומכאן זו אחריות שלו לבצע את הכל לבד או לשכור בעל מקצוע שעושה את זה במידה והוא לא מבין בזה.
הסיבה שזה נעשה בצורה הזו בארץ היא בגלל שלא סומכים על הלקוח הישראלי. יודעים שאם המוצר יישבר על ידי הלקוח במהלך ההתקנה הוא כמובן ייטען שכך המוצר הגיע אליו מהקופסא. בנוסף, מעמד ההתקנה הזה נותן להם כמובן עוד פלטפורמת מכירה בה אפשר לדחוף ללקוח את כל המגיני ברקים, מתקני תלייה, הרחבת אחריות וכל שאר הירקות.
אגב, לגבי השוואה מול חו"ל ספציפית בתחום ההתקנות הללו - אני לא חושב שהסיפור הזה בכלל קיים בחו"ל. אדם קונה טלויזיה, לוקח אותה הביתה (או שמובילים אליו, זה לא משנה) ומכאן זו אחריות שלו לבצע את הכל לבד או לשכור בעל מקצוע שעושה את זה במידה והוא לא מבין בזה.
הסיבה שזה נעשה בצורה הזו בארץ היא בגלל שלא סומכים על הלקוח הישראלי. יודעים שאם המוצר יישבר על ידי הלקוח במהלך ההתקנה הוא כמובן ייטען שכך המוצר הגיע אליו מהקופסא. בנוסף, מעמד ההתקנה הזה נותן להם כמובן עוד פלטפורמת מכירה בה אפשר לדחוף ללקוח את כל המגיני ברקים, מתקני תלייה, הרחבת אחריות וכל שאר הירקות.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
אני צרכן בדיוק כמוך אבל הצפיות שלך מ"מתקינים" היא יותר מידי גבוהה.tito1337 כתב:
ברמה הפרקטית הוא השעין את הטלוויזיה על הקרטון באוויר, הבריג עם מברגה, לא בדק פיקסלים שרופים, או כל דבר אחר חוץ מלהכניס איזה 2 הגדרות וזהו....
לא ביקשתי שיהיו משרתים שלי. הציפייה שלי שהמתקין ידע להסביר לי ברמה סבירה את רב מה שכתוב פה:
https://www.rtings.com/tv/reviews/samsu ... 0/settings...
הוא בא במטרה אחת: לתלות את הטלויזיה על הקיר.
וזהו!!
טוב נו, גם לחבר לחשמל
הם לא אמורים לדעת אפילו מאיפה להדליק את המסך
את הבדיקת תקינות אתה אמור לבצע בעצמך כאילו לקחת את המוצר מהמדף
להבדיל מקניית מכונת כביסה שבה מתנים לך את האחריות בהזמנת "טכנאי", ראית מה ההבדל: "טכנאי" לעומת "מתקין"
כיול?? פה זה לא הולנד או כל מה שהזכרתם, הם מתקינים ולא "בעלי מקצוע".
הצד השני של המטבע זה החברה ששולחת אותם, זה בדיוק כמו קופאית בסופר או מתדלק וכו', החברה מניחה שאם כל עובד שלהם ישאל את לקוח הקצה לגבי שדרוג כלשהו אז זה יתi להם עוד הכנסה בזמן שלשאול לא עולה להם כסף.
אז זה מעצבן אבל אלו החיים, זו צורת שיווק שהעסק רואה ממנה לא מעט הכנסות שלא בטוח שהיה רוצה לוותר עליהם כי אולי לקוח הקצה יתעצבן מעט שניסו לדחוף לו משהו
נערך לאחרונה על ידי mescaline ב 09/10/2018 17:13, נערך 4 פעמים בסך הכל.
אז גם אני זכיתי אתמול להתקנה של 65nu8000.
ההתקנה תואמה לשעות 14:30-16:30, בשעה 15:00 התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק מתי אמור להגיע, לאחר בדיקה וקולות התפעלות והתנצלות נאמר לי שיגיע באיחור בסביבות 19:00 19:30 איזושהי בעיה עם הרכב, כמובן שבשעה 19:30 כשלא הגיע עדיין המתקין השירות לקוחות כבר לא עונה ובזמן שאני לא יודע אם יגיע/מתי יגיע וכבר השלמתי שיתקשרו אליי היום בבוקר לתיאום מחדש בעוד שנות אור. ובשעה 20:50 טלפון מהמתקין אנחנו אצלך עוד 7 דקות.
שכחתי לציין שהתינוקת בת שנה וחצי נרדמה ב19:30 בחדר הצמוד לקיר בו מותקנת הטלוויזיה ועכשיו צריך לקדוח ב21:00 בלילה בדירה.
אז מזל שהקבלן עשה קירות אטומים והפטישון של המתקינים שקט להפליא הילדה לא התעוררה ובשעה 21:15 הטלווזיה תלויה יפה על הקיר.
ואכן הוצאת הטלווזיה מהקרטון והתליה לא בוצעו לפי הנחיות סמסונג (השענת הטלוויזיה על הקרטון וכו') אבל הסתכלתי ונראה לי שיש מעט הגזמה בעניין לי זה נראה מאוד יציב שגם משתמש בכנפיים של הקרטון, המתקינים עשו רושם מאוד מקצועי וטוב וגם ניסיון מכירת מתקן קיר או הרחבת האחריות לא הרגיש לי "דחיפה" מסכים שזו צורת שיווק מוקרת בעולם הקימונעאי והשירותי. ובפועל לא נעים האי ידיעה מתי יגיע הטכנאי אבל תכלס מתאים לי התקנה בשעות שאחרי העבודה.
ולאחר שהטלווזיה מותקנת ומשדרת תמונה מדהימה בסה"כ מרוצה מהשירות.
ההתקנה תואמה לשעות 14:30-16:30, בשעה 15:00 התקשרתי לשירות לקוחות לבדוק מתי אמור להגיע, לאחר בדיקה וקולות התפעלות והתנצלות נאמר לי שיגיע באיחור בסביבות 19:00 19:30 איזושהי בעיה עם הרכב, כמובן שבשעה 19:30 כשלא הגיע עדיין המתקין השירות לקוחות כבר לא עונה ובזמן שאני לא יודע אם יגיע/מתי יגיע וכבר השלמתי שיתקשרו אליי היום בבוקר לתיאום מחדש בעוד שנות אור. ובשעה 20:50 טלפון מהמתקין אנחנו אצלך עוד 7 דקות.
שכחתי לציין שהתינוקת בת שנה וחצי נרדמה ב19:30 בחדר הצמוד לקיר בו מותקנת הטלוויזיה ועכשיו צריך לקדוח ב21:00 בלילה בדירה.
אז מזל שהקבלן עשה קירות אטומים והפטישון של המתקינים שקט להפליא הילדה לא התעוררה ובשעה 21:15 הטלווזיה תלויה יפה על הקיר.
ואכן הוצאת הטלווזיה מהקרטון והתליה לא בוצעו לפי הנחיות סמסונג (השענת הטלוויזיה על הקרטון וכו') אבל הסתכלתי ונראה לי שיש מעט הגזמה בעניין לי זה נראה מאוד יציב שגם משתמש בכנפיים של הקרטון, המתקינים עשו רושם מאוד מקצועי וטוב וגם ניסיון מכירת מתקן קיר או הרחבת האחריות לא הרגיש לי "דחיפה" מסכים שזו צורת שיווק מוקרת בעולם הקימונעאי והשירותי. ובפועל לא נעים האי ידיעה מתי יגיע הטכנאי אבל תכלס מתאים לי התקנה בשעות שאחרי העבודה.
ולאחר שהטלווזיה מותקנת ומשדרת תמונה מדהימה בסה"כ מרוצה מהשירות.
יש חנויות שמאפשרות לרכוש ולהתקין את המסך לבד מבלי לפגוע באחריות. לי הציעו את זה עבור סמסונג 55Q8FC. המוכר אמר בטרקלין חשמל אמר שמבחינתו אני יכול לפתוח את הטלויזיה מולו ורק שנבדוק יחד שאין שבר במסך, ואז לארוז חזרה ולקחת להתקין לבד. לדעתו זה הרבה יותר בטוח מאשר להשאיר את זה לסבלים הבלתי מיומנים של אלקטרוניקס פרו.. אבל בסוף החלטתי המתין עד פסח ולרכוש את הסוני 55F9005 שהמחיר שלה עד אז ירד לסביבות ה 6000...
אני לא יודע אם האנשים שמגיעים הבייתה הם "מתקינים" או "טכנאים" אבל אני מצפה שתהיה לי תמיכה טכנית (שכיול נכנס תחת ההגדרה הזאת) מהגוף שמוכר לי ולא מפורום hometheater.
הבעיה שלי עם השירות בארץ, שבד"כ לא מכבדים את מה שרשום על הנייר, מבטיחים "אחריות" ו"ראש שקט" ובסוף לא רוצים לקיים. מבוסס על תחומי צרכנות אחרים
בואו נגיד שהטלוויזיה הייתה מחליקה מהידיים של המתקין נופלת והייתה שריטה של 5 ס"מ. היו מחליפים לי לחדש?
על 10 פיקסלים שרופים היו מחליפים?
וטלוויזיה שמתחממת? מסך שמרצד כמה פעמים ביום?
אלה השאלות שמעניינות אותי באמת ומניסיוני (עם גופים אחרים, לא סמסונג או אלקטרוניקס) חפיפיאדה בשירות בסיסי מתרגמת לחוסר הוגנות כשמגיעים למימוש האחריות..
גם אצלי הטלוויזיה אחלה, אבל זה בזכות המפעל \ טכנולוגיה של סמסונג לא בזכות השירות שלהם בארץ, צריך להפריד בין הדברים.
הבעיה שלי עם השירות בארץ, שבד"כ לא מכבדים את מה שרשום על הנייר, מבטיחים "אחריות" ו"ראש שקט" ובסוף לא רוצים לקיים. מבוסס על תחומי צרכנות אחרים
בואו נגיד שהטלוויזיה הייתה מחליקה מהידיים של המתקין נופלת והייתה שריטה של 5 ס"מ. היו מחליפים לי לחדש?
על 10 פיקסלים שרופים היו מחליפים?
וטלוויזיה שמתחממת? מסך שמרצד כמה פעמים ביום?
אלה השאלות שמעניינות אותי באמת ומניסיוני (עם גופים אחרים, לא סמסונג או אלקטרוניקס) חפיפיאדה בשירות בסיסי מתרגמת לחוסר הוגנות כשמגיעים למימוש האחריות..
גם אצלי הטלוויזיה אחלה, אבל זה בזכות המפעל \ טכנולוגיה של סמסונג לא בזכות השירות שלהם בארץ, צריך להפריד בין הדברים.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
אתה מצפה שתהיה לך תמיכה טכנית אבל לא מהגוף הנכון.tito1337 כתב:אני לא יודע אם האנשים שמגיעים הבייתה הם "מתקינים" או "טכנאים" אבל אני מצפה שתהיה לי תמיכה טכנית (שכיול נכנס תחת ההגדרה הזאת) מהגוף שמוכר לי ולא מפורום hometheater.
הבעיה שלי עם השירות בארץ, שבד"כ לא מכבדים את מה שרשום על הנייר, מבטיחים "אחריות" ו"ראש שקט" ובסוף לא רוצים לקיים. מבוסס על תחומי צרכנות אחרים
בואו נגיד שהטלוויזיה הייתה מחליקה מהידיים של המתקין נופלת והייתה שריטה של 5 ס"מ. היו מחליפים לי לחדש?
על 10 פיקסלים שרופים היו מחליפים?
וטלוויזיה שמתחממת? מסך שמרצד כמה פעמים ביום?
אלה השאלות שמעניינות אותי באמת ומניסיוני (עם גופים אחרים, לא סמסונג או אלקטרוניקס) חפיפיאדה בשירות בסיסי מתרגמת לחוסר הוגנות כשמגיעים למימוש האחריות..
גם אצלי הטלוויזיה אחלה, אבל זה בזכות המפעל \ טכנולוגיה של סמסונג לא בזכות השירות שלהם בארץ, צריך להפריד בין הדברים....
לא הטכנאי ולא זה שמכר לך את הקופסא צריכים לתמוך בך אלא זה שנותן שרות למכשיר הוא זה שאמור לתמוך בך.
לכן אם זה התנאי שלך לקניה אז תבדוק קודם את מערכך השרות במקום להטיח האשמות במוכר הקופסאות והמתקין.
אם המסך היה נופל לו או שהיה יוצא שבור מהקופסא, יש 2 אפשרויות כי ככה עובדים המשווקים בארץ
אם זה מתקין של המשווק אז הוא היה לוקח את המסך עימו בחזרה
אם זה מתקין של חברה צד ג' הוא היה משאיר לך את המסך וחותם לך שזה פגום\נפגם בהתקנה, אתה היית צריך ליצור קשר עם השרות לאיסוף המוצר.
יתכן שוני בין מה שרמשתי בין משווק למשווק.
·
הנושא לא באמת מעניין אותי לרמה כזאת, אבל:mescaline כתב:אתה מצפה שתהיה לך תמיכה טכנית אבל לא מהגוף הנכון.......
לא הטכנאי ולא זה שמכר לך את הקופסא צריכים לתמוך בך אלא זה שנותן שרות למכשיר הוא זה שאמור לתמוך בך.
לכן אם זה התנאי שלך לקניה אז תבדוק קודם את מערכך השרות במקום להטיח האשמות במוכר הקופסאות והמתקין.
אם המסך היה נופל לו או שהיה יוצא שבור מהקופסא, יש 2 אפשרויות כי ככה עובדים המשווקים בארץ
אם זה מתקין של המשווק אז הוא היה לוקח את המסך עימו בחזרה
אם זה מתקין של חברה צד ג' הוא היה משאיר לך את המסך וחותם לך שזה פגום\נפגם בהתקנה, אתה היית צריך ליצור קשר עם השרות לאיסוף המוצר.
יתכן שוני בין מה שרמשתי בין משווק למשווק.
·...
1. שילמתי סכום מסוים על "התקנה והדרכה" אפשר להגיד שזה סתם טקסט מכירות אבל זה מה שהיה רשום (אי אפשר היה לקבל הובלה (מוביל אחד שגרר את הטלויזיה על הרצפה מולי, לא יודע מה עשה לה כשאני לא רואה) בלי זה). מבחנתי הגוף שתומך בי זה אלקטרוניקס פרו. אתם רוצים להגיד שהאנשים שבאים להתקין הבייתה הם לא אלה שיטפלו בתקלות ? יכול להיות, מה שאני אומר בפעם העשירית פה, מיניסיון מר ורחב בתחומים אחרים (סלולאר, מוצרי חשמל אחרים, ריהוט) - חאפריות בד"כ עוברת בכל שרשרת השירות והסיבה שיש עליהם תלונות קשורה ישירות לחוסר מקצועיות בדברים הקטנים, שתיארתי.
לנקודה המעניינת, נתתי לך דוגמאות "אפורות" של תקלות. ברור לי שבמקרה שמסך לא נדלק לא תהיה להם ברירה להחליף אבל זה לא המקרה המעניין. המקרה המעניין זה פגמים קטנים באשמתם, שאם אני צריך לנחש (כמו שכתבתי, אין לי ניסיון עם עם סמסונג) יוציאו לך את הנשמה ואולי תצטרך לגשת לבית משפט בשביל לקבל את ההחלפה. הטענה שלי שזאת נורמה בארץ למעט קבוצה קטנה של יוצאי דופן.
לא כתבתי שום דבר על "מוכר הקופסאות"..(קניתי באינטרנט).
להבדיל אלפי הבדול מאמזון ארה"ב\גרמניה(ניסיון אישי רב), ששם יצא לי להחליף להחזיר \ לבקש שישלחו לי חדש בלי שום בעיה או התנגדות כולל מוצרים של אזור ה1000 דולר.
·
לחלוטין לא קשור למסכים אבל הנה דוגמא אמיתית מהחיים:
קניתי מקרר חדש ב4000 שקלים יבואן רשמי. בן חודש. פירמה גדולה ומוכרת מחנות מוכרת.
אחת המגירות פלסטיק לא נסגרת טוב.
הזמנתי את השירות הנהדר מהיבואן (רשמי כמובן).
הגיע משהו לא ברור (לא הבנתי אם הוא טכנאי או איש שירות) אמר שאצלהם זה תמיד 2 ביקורים
בראשון רואים מה לא בסדר מזמינים את החלק, בשני מתקנים (כמובן 12 עד 16 זה שעות הביקור).
אמר שבמקרה שלי לא בטוח שיתקנו כי זה רק פלסטיק שלא נסגר טוב והוא במקומי היה פשוט חי ככה...
אולי יתקנו בסוף אני לא יודע, אבל שתבינו את הראש\גישה.
קניתי מקרר חדש ב4000 שקלים יבואן רשמי. בן חודש. פירמה גדולה ומוכרת מחנות מוכרת.
אחת המגירות פלסטיק לא נסגרת טוב.
הזמנתי את השירות הנהדר מהיבואן (רשמי כמובן).
הגיע משהו לא ברור (לא הבנתי אם הוא טכנאי או איש שירות) אמר שאצלהם זה תמיד 2 ביקורים
בראשון רואים מה לא בסדר מזמינים את החלק, בשני מתקנים (כמובן 12 עד 16 זה שעות הביקור).
אמר שבמקרה שלי לא בטוח שיתקנו כי זה רק פלסטיק שלא נסגר טוב והוא במקומי היה פשוט חי ככה...
אולי יתקנו בסוף אני לא יודע, אבל שתבינו את הראש\גישה.
Re: אז אלקטרוניקס פרו היו אצלי להתקנה..
אני איתך...שלשום התקינו לי MU9000 אשכרה התקינו את הטלויזיה על הקרטון עושים הכל בשביל לעוף ולברוח מנסים לדחוף לך כל מיני דברים שתקנה, בדיחהtito1337 כתב:התקשרו וביקשו להגיע שעתיים לפני המועד שנקבע - זה דווקא היה לי כי זה יצא בשעה יותר נוחה.
פתחו את המסך כשהוא נשען על הקופסא עצמה (שעומדת על הצד) וחיברו את הרגליות עם מברגת אימפקט (לתוך פלסטיק!! יסדק..).
סה"כ היו אצלי 15 דקות ש14 מתוכן מהם ניסו למכור לי אנטנה של עידן פלוס ב150 שקל (כנראה משהו שנקרא בKSP ב50 גג), התקנה "משודרגת", אחריות פרימיום וכו'.
הייתי מקרה לא נח כי היה לי כבל HDMI ומגן ברקים משלי - ציפיתי לפחות שיגידו ששלי לא איכותי.
הדרכה כמעט אפסית ("אין ממש מה להסביר פה")
השיא הגיע כשהוא שיחק 5 דקות בהגדרות ואמר שאם היו פיקסלים שרופים הוא כבר היה רואה אותם ולא צריך שום סרטון יו טיוב שמחליף צבעים...
אני אדם טכני שיודע לקרוא מדריכים ולקפנג דברים,
כואב לי בעיקר על סבתאות שמסבירים להם בחנות שהכי בטוח לקנות יבואן רשמי ושיש אבא למוצר ומקבלים את מופע האימים הזה בסוף...
שירות ישראלי קלאסי.....