[פוצל] הזמנתי מוצר, עבר זמן ולא הגיע - איך מבטלים חיוב בפייפל

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

עזרה בבקשה - הזמנתי מוצר, עבר זמן ולא הגיע - איך מבטלים חיוב בפייפל

נושא שלא נקרא #1 

@HTmagDeals או כל מי שיכול לחוות דעה..

הזמנתי את אחת הקופסאות טלויזיה, והיה אמור להגיע במשלוח מהיר בין 5-18 ימים.
תכלס הזמנתי לפני סוכות כי הייתי בטוח שיגיע במהלך סוכות ואוכל להינות ממנו.
בתאריך 21 לספטמבר קיבלתי מייל שהמוצר shipped והתחלתי לספור ימים..
בפועל המוצר עדיין לא התקבל, היום כמדומני עבר היום ה-18.

בלי קשר, הזמנתי את המוצר כי חשבתי שיגיע מהר, אחרת הייתי מחכה שיהיה לו דיל או הנחה טובה, מכיוון וכבר עבר זמן ואני לא אהנה ממנו בקרוב אז ממילא אני לא לחוץ עליו וגם לא בטוח שמעוניין בו יותר.

השאלה מה האפשרויות שלי מכאן והאם אני יכול חד צדדית לפנות לפייפל ולבקש החזרת הכסף בלי לערב את gearbest?
איך אני פונה לפייפל בנושא הזה?
יש אפשרות נוספת?


תודה, וסליחה אם זה לא המקום הנכון לשאול את השאלה ובקשת העזרה הזו, פשוט לא הייתי בטוח איפה..

HTmagDeals
סמל אישי של משתמש
צייד דילים
צייד דילים
הודעות: 4752
הצטרף: ספטמבר 2012
נתן תודות: 248 פעמים
קיבל תודות: 1238 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

@hummi
פנה לשירות הלקוחות של Gearbest, אם הם לא יעזרו, פנה ל- Paypal.
קבוצת יד 2: https://t.me/HTyad2
ערוץ הדילים: https://t.me/HTDeals
הקבוצה להתייעצויות ובקשת קופונים: https://t.me/HTDealsChat

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

לא עברו 18 ימי עסקים Business Days
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תיאלץ לחכות 3 חודשים. זה המינימום שאפשר לחכות לפני שמבקשים מגירבסט החזרים על חבילות שלא הגיעו.

אגב, במשלוח כזה מהיר אתה אמור לקבל מספר מעקב של החבילה. ניסית לבדוק מה סטטוס החבילה בחברת השילוח?
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

pixies כתב:תיאלץ לחכות 3 חודשים. זה המינימום שאפשר לחכות לפני שמבקשים מגירבסט החזרים על חבילות שלא הגיעו.

אגב, במשלוח כזה מהיר אתה אמור לקבל מספר מעקב של החבילה. ניסית לבדוק מה סטטוס החבילה בחברת השילוח?
...
·כתוב שם in transit.
אגב עברו 21 ימים למען הדיוק, אבל אני לא מבין למה לחכות 3 חודשים אם הם לא עמדו ביחד שלהם? אם אין כיסוי לתקופת שילוח הזאת הייתי קונה באתר מקביל כמו (banggood) ושם המחיר נמוך ב-10%.
אז טכנית גם שילמתי יקר יותר וגם התקופת שילוח ארוכה, אז מה אני מפספס פה?

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

שזה אתר קניות סיני ולא אמזון. אין מה לעשות, הסטנדרטים כאן אחרים.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@pixies
·
אין כזה דבר ביטול דרך פייפל ?

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

hummiz כתב:@pixies
·
אין כזה דבר ביטול דרך פייפל ?
...
·

אתה צריך לפתוח בפייפאל דיספיוט .
ברגע שאתה פותח פייפאל מתחילים לברר מול המוכר מה הסיפור.
פייפאל יחזרו אליך עם הצעה כזו או אחרת ואתה אמור להסכים או לסרב. במידה ואתה מסכים זה סוף הסיפור במידה ולא הם ממשיכים לברר עד שהם יקבלו החלטה,כזו או אחרת.

בכל מקרה תתנהל רק דרכם ולא ישירות מול המוכר.

ברגע שפתחת דיספיוט שלא תסגור אותו לפני שאתה מרוצה, כי אין דרך חזרה.

אני קיבלתי עכשיו החזר כסף מלא על מוצר שלא הגיע כפי שפורסם ואפילו המוצר נשאר אצלי .

יש לפייפאל שרות לקוחות בארץ אתה יכול להרים להם טלפון הם מאוד שרותיים.

Lee
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4282
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 283 פעמים
קיבל תודות: 476 פעמים

נושא שלא נקרא #9 


פייפאל אמורה להיות האפשרות האחרונה, אחרי שהאפשרויות האחרות לא פתרו את הבעיה.

בהזמנות מגירבסט, צריך לקחת בחשבון שייקח גם חודש-חודשיים (קרה לי ולאחרים שהגיבו בשרשור הזה). אפילו אם בחרת באפשרות המשלוח המהיר, מספיק שמישהו עשה שם טעות ושילח את זה דרך המסלול הרגיל וכבר נוצר עיכוב. אם יש מספר מעקב והוא מראה שזה בדרך הייתי ממליץ לחכות בסבלנות עוד קצת. בשביל השקט הנפשי, אתה יכול לפתוח ticket באתר גירבסט. מניסיון עם שירות הלקוחות שלהם, הם מגיבים מהר לפניות, ולא מרפים עד שהבעיה באה על פתרונה. אם המוצר יגיע, תוכל להתדיין איתם על פיצוי בשל העיכוב בהגעה. אני מניח שבסופו של דבר הם יסכימו לפצות אותך (כנראה בנקודות GB ששוות כסף, או בזיכוי כספי ל-GB Wallet).
לפייפאל תפנה רק במקרה שכל הנ"ל לא עזר.
נערך לאחרונה על ידי Lee ב 11/10/2018 13:41, נערך 2 פעמים בסך הכל.

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

פילו אם בחרת באפשרות המשלוח המהיר
...
במידה והבחירה במשלוח המהיר עלתה לו יותר כסף והמשלוח בסוף לא היה מהיר, כי איזה סיני טעה, אז הוא לא קיבל את מה ששילם עבורו .

לאור האמור הוא בהחלט יכול לפתוח קייס בפייפאל, כמובן לאחר שניסה לברר הסוגיה מול המוכר ולא הגיעו להסכמה.

במידה ולא שילם יותר כסף על המשלוח המהיר, ברור שאין טעם לפתוח קייס.
3 קידמיים טאנוי D
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק

Lee
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4282
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 283 פעמים
קיבל תודות: 476 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

istarmini כתב:
...
...
במידה והבחירה במשלוח המהיר עלתה לו יותר כסף והמשלוח בסוף לא היה מהיר, כי איזה סיני טעה, אז הוא לא קיבל את מה ששילם עבורו .
...
ולכן (ציטוט מהתשובה הקודמת שלי):
"אני מניח שבסופו של דבר הם יסכימו לפצות אותך (כנראה בנקודות GB ששוות כסף, או בזיכוי כספי ל-GB Wallet)."

בשביל כמה שקלים בודדים שהם ההבדל בין משלוח רשום רגיל למשלוח מהיר, לא פונים ישר לפייפאל.

hummiz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 193
הצטרף: אוקטובר 2012
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

@Lee
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..

התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה..

Lee
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4282
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 283 פעמים
קיבל תודות: 476 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

hummiz כתב:@Lee
·
זה לא כזה פשוט כי ההבדל בין משלוח מהיר למשלוח רגיל ששניהם היו חינם.
אבל! ופה הנקודה..

התלבטתי בקניה בין שני אתרים, זה הציע משלוח מהיר (לכאורה) במחיר X והאתר השני הציע במשלוח רגיל אבל במחיר נמוך ב-10%.
אז אני לא רואה איך הם מציעים כפיצוי את ה-10% האלה שכן מבחינתם הם הציעו את אותו מחיר בין שני סוגי המשלוחים. פחות נראה לי שירשים אותם שההתלבטות הייתה בין שני אתרים בזמן שאולי כן היו מתרשמים בין שני סוגי משלוחים באותו אתר במחיר שילוח שונה..
...
זה שבאתר אחר אותו מוצר היה זול יותר, כנראה יעניין להם ת'סבתא. זה שלא שילמת (כפי שאתה אומר) אפילו שקל נוסף על
משלוח מהיר, מוריד מהם את האחריות לפיצוי אפילו יותר. אבל, אם המוצר יגיע ותהיה מרוצה ממנו והטרוניה שלך תהיה רק על זמן המשלוח הארוך, עדיין כמו שהצעתי קודם מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של גירבסט, ושוב, מהיכרות איתם, הם לא עזבו אותי עד שקיבלתי פיצוי לשביעות רצוני, אפילו שאני כבר וויתרתי עליו מראש בשל הסכום הזעום בו היה מדובר.

אני משער שאם בכל זאת תפנה עכשיו לפייפאל, הם קודם כל יגידו לך להמתין עוד קצת. אם המשלוח יגיע תוך כדי, אין לי מושג על מה ובכמה פייפאל יוכלו לפצות אותך אם בכלל, היות ובכל מקרה לא שילמת על משלוח מהיר, כך שקצת בעייתי לכמת את ה'נזק'.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

2018 ואנשים עדיין לא מבינים מה זה להזמין מוצרים באתרים סיניים ובמה זה כרוך - סבלנות.

ידידי - אין דרך לזרז הזמנה מאתר סיני. הזמן, קח נשימה עמוקה והרבה סבלנות, אחרת הזמן מאתר כגון אמזון/NEWEGG וכו - ולא מאתר סיני. החלטת כן להזמין מאתר סיני? למד סבלנות.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

על המשלוח האיטי רשום 30 יום
על המהירים 7 ימים.
קיצור, צריך לתבוע ממהם את הנכונות על המידע.

אני כבר מאבד עניין במוצרים שאני קונה עד שהם מגיעים.

כמובן שזו זכותך להשתמש בשירותי פייפל שמגיעים לך. תעדכן אחר כך אם השגת את מה שרצית.

אישית עוד לא יצא לי להשתמש בשירותי PAYPAL וכן הפסדתי בכמה הזמנות בודדות על עשרות שקלים (וגם כאלו על יותר).

אני קיוויתי שלא אצטרך לנהל מ"מ עם גירבסט, קניתי מלא דברים בגלל המחיר הזול ועדיין לא ראיתי בהם את המקור האמין והכי מוצלח.

למרות שבפועל כל ההזמנות סופקו ב 100% ועובדים טוב מאוד עד היום!

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”