רכשתי לפני שנתיים מסך OLED דגם 55B6Y
לאחר תקופה התגלו סימני צריבה רציניים ביותר על גבי כל המסך !!
צירפתי תמונות שתראו
הסימני צריבה היו בעיקר בלוגו של הערוצים למעלה בצד ימין ולמטה בשורת הכתוביות
יש לציין שאנחנו לא משתמשים במסך למחשב וכו השימושים היחידים היו vod ו-ממיר מקליט ששם מדי פעם נעצרה התמונה .
לאחר הזמנת הטכנאי של lg טען שזה לא במסגרת האחריות והם לא מוכנים להחליף את המסך ! ושלא היינו צריכים להקפיא או לעצור תמונה שראינו vod או תוכניות מוקלטות .
יש לציין שרכשנו את המסך לא אזהירו אותנו לגבי צריבות ושאסור להקפיא מסך
דבר שני הייתי מצפה ממסך שעלה לנו 16 אלף שקל של חברה גדולה כמו LG שלא יהרס ככה וייצרב ושיהיה אפשר לעצור סרט שרואים
זה מסך פרימיום ? זו שיא הטכנולוגיה ?
והכי אכזבה שלא היו מוכנים להחליף והתעקשו שזה באשמתנו
מאוד מאוכזב מהמסך והמשירות ! אני שנים חיכיתי שיהיה באפשרותי לקנות מסך OLED וחסכתי די הרבה בשביל זה
צריבות במסך oled lg 55 + תמונות להמחשה - עדכון - הוחלף מסך !!
צריבות במסך oled lg 55 + תמונות להמחשה - עדכון - הוחלף מסך !!
-
- צריבת מסך OLED LG
-
- צריבת מסך OLED LG
-
- צריבת מסך OLED LG
נערך לאחרונה על ידי ARIELB210 ב 03/12/2018 16:19, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
האם הצריבות גם בדגמים החדשים של lg 2018 והאם לSony oled יש צריבות ?
1- אני שוקל בזמן הקרוב לקנות טלויזיה 65 לסלון , מאוד אוהב את ה-oled קשה אחרי שמתרגלים ללכת על טכנולוגיה אחרת
השאלה הגדולה היא - האם הצריבות קיימות גם בדגמים החדשים של lg והאם הם קיימים במסכים של Sony oled (למרות שאני יודע שזה אותו מסך שlg מייצרת) אבל אולי בסוני פתרו את הבעיה של הצריבות עם מנגנון כול שהוא ?
אני רוצה לקנות מסך oled 65 שלא יהיו בו צריבות יש כזה ?
2- לגבי המסך הטכנאי של lg אמר שזה לא במסגרת האחריות וניסה לשחק עם זה קצת ולהקל אבל בקושי מרגישים שינוי עדיין בולט מאוד ! פניתי אליהם שוב עכשיו מקווה שיענו אחרת
חבל דווקא קראתי שכן יש להם מנגנון שמטפל ומונע צריבות אז מדוע זה קרה ? ומדוע הם לא מזהירים את הלקוחות לא להקפיא מסך ? הרי חצי מדינה משתמשת בvod , וממיר מוקלט
3- אשמח שתרשמו לי פתרון מפורט איך להקל על הצריבה פשוט (משתמש tood) אני לא יכול לשוחח או לקבל הודעות אז אפשרי לפרסם פה תודה רבה
השאלה הגדולה היא - האם הצריבות קיימות גם בדגמים החדשים של lg והאם הם קיימים במסכים של Sony oled (למרות שאני יודע שזה אותו מסך שlg מייצרת) אבל אולי בסוני פתרו את הבעיה של הצריבות עם מנגנון כול שהוא ?
אני רוצה לקנות מסך oled 65 שלא יהיו בו צריבות יש כזה ?
2- לגבי המסך הטכנאי של lg אמר שזה לא במסגרת האחריות וניסה לשחק עם זה קצת ולהקל אבל בקושי מרגישים שינוי עדיין בולט מאוד ! פניתי אליהם שוב עכשיו מקווה שיענו אחרת
חבל דווקא קראתי שכן יש להם מנגנון שמטפל ומונע צריבות אז מדוע זה קרה ? ומדוע הם לא מזהירים את הלקוחות לא להקפיא מסך ? הרי חצי מדינה משתמשת בvod , וממיר מוקלט
3- אשמח שתרשמו לי פתרון מפורט איך להקל על הצריבה פשוט (משתמש tood) אני לא יכול לשוחח או לקבל הודעות אז אפשרי לפרסם פה תודה רבה
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
1. אפשר לצרוב כל מסך OLED אם מתאמצים מספיק. גם סוני. בשימוש סביר ונכון, לא אמורות לקרות צריבות. יש לי OLED כמעט שנה, ואין שום צריבה.
2.
- עד כמה שידוע לי, LG לא מכסה צריבות באחריות. אני מסכים שהם אמורים להזהיר את רוכשים שלא מודעים למגבלות של הטכנולוגיה הזו. אבל בסופו יום כדאי לבדוק מה בדיוק רשום בחוזה הרכישה. אולי יש עילה לתביעה, אבל אני בספק אם זה יגיע למקום כלשהו.
- אם בא לך להקפיא את המסך, יש בתפריט ההגדרות אופציה לכבות את הפאנל. כך אתה גם חוסך חשמל וגם מונע צריבה. או פשוט תכבה את המסך.
- יש מנגנון שאמור לעזור ולאזן את "שחיקת" החומר האורגני בפאנל, אבל הוא לא מושלם, ולא תמיד יכול לפתור מקרים כמו שלך. בדגמים החדשים המנגנון שופר, אבל הוא עדיין לא מושלם, אז צריך לקחת את זה בחשבון.
3. בגדול, אם המסך כבר נצרב, אז אין כל כך מה לעשות בנושא הזה.
2.
- עד כמה שידוע לי, LG לא מכסה צריבות באחריות. אני מסכים שהם אמורים להזהיר את רוכשים שלא מודעים למגבלות של הטכנולוגיה הזו. אבל בסופו יום כדאי לבדוק מה בדיוק רשום בחוזה הרכישה. אולי יש עילה לתביעה, אבל אני בספק אם זה יגיע למקום כלשהו.
- אם בא לך להקפיא את המסך, יש בתפריט ההגדרות אופציה לכבות את הפאנל. כך אתה גם חוסך חשמל וגם מונע צריבה. או פשוט תכבה את המסך.
- יש מנגנון שאמור לעזור ולאזן את "שחיקת" החומר האורגני בפאנל, אבל הוא לא מושלם, ולא תמיד יכול לפתור מקרים כמו שלך. בדגמים החדשים המנגנון שופר, אבל הוא עדיין לא מושלם, אז צריך לקחת את זה בחשבון.
3. בגדול, אם המסך כבר נצרב, אז אין כל כך מה לעשות בנושא הזה.
הגש תביעה בגין חוסר מודעות לבעיה מאחר ולא הוזהרת בזמן הרכישה וזאת גם ואף על פי אם זה מצוין בכתב האחריות מאחר וכתב האחריות נמצא ברשותך רק לאחר הרכישה
התביעה תוגש בתביעות קטנות.
טיפ,גש ל-3 חנויות המוכרות את המסכים של החברה והתעניין על דגם OLED חדש,שים לב ,אף אחד לא יציין בפניך את בעיית הצריבה העלולה לבוא אם וכאשר....
הקלט את השיחות והגש תמליל לבית המשפט.
בהצלחה ויש לך סיכוי גבוה לכך
אהוד
התביעה תוגש בתביעות קטנות.
טיפ,גש ל-3 חנויות המוכרות את המסכים של החברה והתעניין על דגם OLED חדש,שים לב ,אף אחד לא יציין בפניך את בעיית הצריבה העלולה לבוא אם וכאשר....
הקלט את השיחות והגש תמליל לבית המשפט.
בהצלחה ויש לך סיכוי גבוה לכך
אהוד
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
לדעתי זה מסך עם רגישות יתר שנצרב משימוש סביר. לנסות לנדנד להם קודם כי אין צריבה של משהו ספציפי אלא של הרבה לוגוים וכתוביות שיוצרים גוש. קרי, משהו שקורה מעצמו בשימוש סביר. הרי לא נצרב כל המסך אלא רק אזורים מסוימים. לכן לא ניתן להאשים אותך שהקפאת תמונה אלא רק שזה אזורים עם סיכוי יותר גבוה לתמונה סטטית בשימוש סביר. בקיצור נפלת על מסך בעייתי.
לי החליפו את המסך אפילו בלי לראות את המסך.. ישר הוציאו מהרכב מסך חדש ולא ידעו אפילו מה זה צריבה כשאמרתי להם... יש לי מסך lg b7 55 ככל הנראה החליפו לי בידיעה שאני עושה אחריות מורחבת בתנאי שמחליפים לי. זה מה שהרגשתי מהם. באמת עשיתי בסוף אחריות מורחבת. כי ראיתי שמחליפים אם יש צריבה.. ועכשיו אתה אומר שלא מחליפים. . אז כנראה רק אם בא להם הם מחליפים.. או כמו שאמרתי שבגלל שעשיתי דרכם( דרך המובילים שהחליפו) אחריות מורחבת בזמן ההחלפה.. כנראה הכל מזל ותלוי מי בא לבדוק( או לא)לך את המסך.
- PurpleHaze
-
- חבר פעיל
- הודעות: 56
- הצטרף: פברואר 2016
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם