אני מרגיש שאני חייב לשתף את ההתנסות שלי בתמיכה של סטינג טיוי.
יש לי רשת קווית ביתית ושני ממירים של סטינג. אחת לכמה זמן הממירים שלהם מאבדים את הרשת (לא את האינטרנט, ממש החיבור עצמו).
פתרון שמצאתי הוא ניתוק וחיבור כבל הרשת מהממיר.
כמובן שזה פתרון ביניים וביקשתי מהם פתרון לבעיה.
בשורה התחתונה, טענו בפני שאם אני לא משתמש בכבל הרשת שמגיע עם הערכה שלהם אין להם אחריות על הניתוקים ולא מוכנים לעזור לי בתמיכה.
כפועל יוצא, מהדרישה המטומטמת הזו, אני מבין שצריך לחבר את כל הממירים בבית ישירות לראוטר שלהם אחרת יש כבל אחר בדרך. ולפי אותו הגיון, אם קורה משהו לכבל שלהם אין אחריות וצריך לבקש מהם כבל חדש.
לא עזר שאמרתי שמכשירים אחרים שהיו מחוברים לאותו כבל לא חוו את הבעיה והבעיה מתרחשת במספרממירים בבית. מבחינתם הכבל הוא מקור כל הרוע בעולם.אני עכשיו בודק אלטרנטיבות לסטינג. המלצות?