@BUGY
·
למה קלאסיים ?
אני מזמין מהם משהו בחינם ?
אני זה שרושם מתי החבילה תגיע ?
אני לא משלם משלוח ?
לא משלם מסים כמה שהם רק רוצים לקחת ?
למה לא מגיע לי לקבל את המשלוח בזמן ???
בגלל שאתה חושב, שהם אמורים לספק לי שירות של חברה ישראלית טיפוסית ?
הרגילו אותי לטוב, אני משלם להם על זה ודורש שירות שונה משירות *** שחברה מקומית מאכילה אותי כאן עשרות שנים...
בגלל זה אני קונה מהם !
אבל אם לא אקבל את השירות שהרגילו אותי אליו- אחפש מקומות אחרים.
הרשת מספיק גדולה לזה.
זה רק אני, או שלכולם דואר ישראל משקר בעקביות במשלוחים מאמזון?
@guyezra
·
אם היה מדובר על פעם או פעמיים לא היתי פונה אליהם !
אבל לאחרונה כמעט כל מוצר שנשלח אלי מאחר ולא ביום-יומיים.
לכן אני פונה אליהם כל פעם ויודע שהפניות שלי מתועדות אצלם.
יתכן שבמשך הזמן יבינו ששירות המשלוחים שהם עובדים איתו לא יעיל ויחליפו אותו.
כיון שאני קונה מהם בסכומים מאוד משמעותיים- אני מרשה לעצמי לדרוש מהם שירות בהתאם !
·
אם היה מדובר על פעם או פעמיים לא היתי פונה אליהם !
אבל לאחרונה כמעט כל מוצר שנשלח אלי מאחר ולא ביום-יומיים.
לכן אני פונה אליהם כל פעם ויודע שהפניות שלי מתועדות אצלם.
יתכן שבמשך הזמן יבינו ששירות המשלוחים שהם עובדים איתו לא יעיל ויחליפו אותו.
כיון שאני קונה מהם בסכומים מאוד משמעותיים- אני מרשה לעצמי לדרוש מהם שירות בהתאם !
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
בדיוק!Arie10 כתב:@guyezra
·
אם היה מדובר על פעם או פעמיים לא היתי פונה אליהם !
אבל לאחרונה כמעט כל מוצר שנשלח אלי מאחר ולא ביום-יומיים.
לכן אני פונה אליהם כל פעם ויודע שהפניות שלי מתועדות אצלם.
יתכן שבמשך הזמן יבינו ששירות המשלוחים שהם עובדים איתו לא יעיל ויחליפו אותו.
כיון שאני קונה מהם בסכומים מאוד משמעותיים- אני מרשה לעצמי לדרוש מהם שירות בהתאם !...
בשלושת חודשים האחרונים היו לי כעשרים משלוחים. ברוב המוחלט שלהם הופיעה ההודעה עם השקר של הדואר שלא הצליחו לתאם איתי אספקה ושמבקשים שאצור קשר.
בפעמים הראשונות שפניתי פיצו אותי ב-5$ או 10$. אחרי הפעם הרביעית או החמישית ממש התרגזתי והסברתי לאמאזון שמדובר בדפוס פעולה לא מקובל. הם הבטיחו שיעבירו את זה הלאה וזיכו אותי על כל עלות המשלוח.
מאז זה כבר אוטומטי. מגיעה ההודעה השקרית, אני פונה במייל ומצרף את שרשור ההבטחות מהפעמים הקודמות. מזכים אותי על המשלוח ומבטיחים לטפל...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
- BUGY
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6684
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 91 פעמים
- קיבל תודות: 703 פעמים
כי אתם לא מבינם איך חברה בסדרה גודל כזה עובד. אף אחד לא מטפל בזה, לא מעבירים את זה לשום מקום. סוף רבעון יכינו דוח עם גרף המראה שבישראל יש יותר מדי בעיות עם משלוח, הפתרון יהיה מן הסתם לא לדבר עם דואר ישראל אלה פשוט לצמצם את המוצרים הנשלחים או להגדיל את מחיר המשלוח או כל פעולה דרסטית אחרת אשר תגביל אותנו. זה לא חדש וזה לא מונפץ, זה התהליך של אמזון וראינו את זה כבר כמה פעמים.
אבל העיקר שהצלחת להוריד עוד כמה שקלים. מזל טוב.
אבל העיקר שהצלחת להוריד עוד כמה שקלים. מזל טוב.
- eyalgro
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 291
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: תאילנד
- נתן תודות: 13 פעמים
- קיבל תודות: 46 פעמים
גם לי היו בדיוק כאלה בעיות באופן קבוע, האמת שגם עכשיו היתה לי בעיה דומה עם DHL שגם הם לא חפים מבעיות אמינות כאלה ואחרות...
לצערנו, אני לא חושב שיש להם אופציה זולה אחרת בארץ, עבודה עם כל חברת שליחויות אחרת תעלה לכם את עלות המשלוח בצורה משמעותית !
אני גר בבנגקוק, הישראלים אוהבים לקרוא לתאילנד מדינת עולם שלישי, אבל אין על שירות הדואר שלהם, מתקתק כמו שעון שוויצרי משובח !
חבילות שנוחתות בבנגקוק מגיעות אליי קבוע ביום שאחרי עד הצהריים ולעיתים נדירות עד 4 או 5 אחה״צ...
גם כששולחים לי חבילה מהארץ, היא מטיילת שם שבוע פלוס ואז מגיעה לפה ותוך 36 שעות היא אצלי ביד !
מניח שיש לנו כמה דברים ללמוד מהם...
לצערנו, אני לא חושב שיש להם אופציה זולה אחרת בארץ, עבודה עם כל חברת שליחויות אחרת תעלה לכם את עלות המשלוח בצורה משמעותית !
אני גר בבנגקוק, הישראלים אוהבים לקרוא לתאילנד מדינת עולם שלישי, אבל אין על שירות הדואר שלהם, מתקתק כמו שעון שוויצרי משובח !
חבילות שנוחתות בבנגקוק מגיעות אליי קבוע ביום שאחרי עד הצהריים ולעיתים נדירות עד 4 או 5 אחה״צ...
גם כששולחים לי חבילה מהארץ, היא מטיילת שם שבוע פלוס ואז מגיעה לפה ותוך 36 שעות היא אצלי ביד !
מניח שיש לנו כמה דברים ללמוד מהם...
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
במקרים שלי לא מדובר באיחור. אני גם מדגיש את זה לאמאזון. מדובר בהודעות שקריות שדורשות ממני לפנות לאמאזון.
לפחות במקרים שלי אמאזון מבינים שאני עדיין מקבל את המשלוחים בזמן. התלונה שלי היא לא על חריגה מזמני משלוח. הם לגמרי מבינים את עגמת הנפש, התסכול וחוויית המשתמש הקלוקלת כשמעלילים עלי שקרים. ועל זה הם מפצים אותי. ומבטיחים לטפל להבא...
לפחות במקרים שלי אמאזון מבינים שאני עדיין מקבל את המשלוחים בזמן. התלונה שלי היא לא על חריגה מזמני משלוח. הם לגמרי מבינים את עגמת הנפש, התסכול וחוויית המשתמש הקלוקלת כשמעלילים עלי שקרים. ועל זה הם מפצים אותי. ומבטיחים לטפל להבא...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
בדיוק כמו אצלי,
המשלוחים מגיעים בדר"כ בזמן או באיחור קל.
רק ההודעה האוטומטית שנשלחת מהדואר כדיווח לאמזון מעצבנת.
ברגע שהמוצר עבר את המכס אמזון מקבלים הודעה שהיה נסיון למשלוח אבל לא הצליחו
ומתאמים ניסיון נוסף.
זה מה שמטריד.
באמזון אני רואה את הסטאטוס כ"יש בעיה עם המשלוח שלך, אנא צור קשר בהקדם לפתור את הבעיה",
כאשר בתכלס אין שום בעיה באמת.
נראה כאילו בדואר מנסים שירשם באמזון שהם יעילים יותר ממה שהם
ושברגע שהמוצר כבר בארץ הם עוד באותו יום מנסים למסור אותו.
יעיל לא?
אבל בתכלס, אחרי שהם עדכנו שלא ניתן היה לבצע מסירה ושהם מנסים לתאם מחדש,
זה נחשב בסטטיסטיקה של אמזון כבעיה של הלקוח ולא של חברת השליחות
והם יכולים לקחת את הזמן.
אז למה אני צריך לראות הודעה מאמזון שיש בעיה ואנא צור קשר,
כשאין באמת בעיה?
והנה עוד דוגמא מעכשיו ליעילות יתר,
הזמנתי מוצר מאמזון,
הגיע לארץ תוך יומיים.
בארץ הוא כבר היה במכס,
נותב לתל אביב,
התקבל בת"א
נותב לראשון לציון
נותב לנס ציונה
נותב חזרה לראשון לציון
והתקבל בנס ציונה.
כל הסיבוב הזה,
כשאני צריך לקבל את המשלוח דקה הליכה ברגל מהמוקד בת"א
המקום הראשון שאליו הגיע המשלוח אחרי המכס.
אז איפה ההגיון?
איך מוצר יכול להגיע לארץ מארה"ב תוך יום יומיים
אבל בארץ הוא מסתובב כבר 5 ימים?
המשלוחים מגיעים בדר"כ בזמן או באיחור קל.
רק ההודעה האוטומטית שנשלחת מהדואר כדיווח לאמזון מעצבנת.
ברגע שהמוצר עבר את המכס אמזון מקבלים הודעה שהיה נסיון למשלוח אבל לא הצליחו
ומתאמים ניסיון נוסף.
זה מה שמטריד.
באמזון אני רואה את הסטאטוס כ"יש בעיה עם המשלוח שלך, אנא צור קשר בהקדם לפתור את הבעיה",
כאשר בתכלס אין שום בעיה באמת.
נראה כאילו בדואר מנסים שירשם באמזון שהם יעילים יותר ממה שהם
ושברגע שהמוצר כבר בארץ הם עוד באותו יום מנסים למסור אותו.
יעיל לא?
אבל בתכלס, אחרי שהם עדכנו שלא ניתן היה לבצע מסירה ושהם מנסים לתאם מחדש,
זה נחשב בסטטיסטיקה של אמזון כבעיה של הלקוח ולא של חברת השליחות
והם יכולים לקחת את הזמן.
אז למה אני צריך לראות הודעה מאמזון שיש בעיה ואנא צור קשר,
כשאין באמת בעיה?
והנה עוד דוגמא מעכשיו ליעילות יתר,
הזמנתי מוצר מאמזון,
הגיע לארץ תוך יומיים.
בארץ הוא כבר היה במכס,
נותב לתל אביב,
התקבל בת"א
נותב לראשון לציון
נותב לנס ציונה
נותב חזרה לראשון לציון
והתקבל בנס ציונה.
כל הסיבוב הזה,
כשאני צריך לקבל את המשלוח דקה הליכה ברגל מהמוקד בת"א
המקום הראשון שאליו הגיע המשלוח אחרי המכס.
אז איפה ההגיון?
איך מוצר יכול להגיע לארץ מארה"ב תוך יום יומיים
אבל בארץ הוא מסתובב כבר 5 ימים?
ממש כרגע יש לי חבילה בדואר שליחים מתאריך 6/11.
היא הגיע למוקד החלוקה האזורי של דואר שליחים ב 6/11.
היא סיימה את תהליך המכס ב 4/11.
באמזון ב 7/11 הופיע הודעה הבאה:
The delivery of you package has been rescheduled based on your shipment instructions for the carrier
בחיים לא יצרו איתי קשר לגבי החבילה הנ"ל.
באתר דואר ישראל אני רואה שהחבילה יצאה לחלוקה עם שליח הבוקר.
איזה מין שירות שליחים זה שהחבילה הגיע אליהם ביום שלישי שעבר ורק היום ביום ראשון היא אולי תגיע אלי ?
להזכירכם, שירות שליחים עובד גם ביום שישי.
אגב, חבילה נוספת הגיע אליהם ביום שישי...אבל למה שהשליח שלהם יביא אותה היום אלי ? למה זה טוב ?
באמזון מופיע שוב ההודעה:
The delivery of you package has been rescheduled based on your shipment instructions for the carrier
כנראה שהחבילות צריכות לשכב שם שבוע. זה מרגיע אותן, מוריד מהן מתחים מיותרים.
היא הגיע למוקד החלוקה האזורי של דואר שליחים ב 6/11.
היא סיימה את תהליך המכס ב 4/11.
באמזון ב 7/11 הופיע הודעה הבאה:
The delivery of you package has been rescheduled based on your shipment instructions for the carrier
בחיים לא יצרו איתי קשר לגבי החבילה הנ"ל.
באתר דואר ישראל אני רואה שהחבילה יצאה לחלוקה עם שליח הבוקר.
איזה מין שירות שליחים זה שהחבילה הגיע אליהם ביום שלישי שעבר ורק היום ביום ראשון היא אולי תגיע אלי ?
להזכירכם, שירות שליחים עובד גם ביום שישי.
אגב, חבילה נוספת הגיע אליהם ביום שישי...אבל למה שהשליח שלהם יביא אותה היום אלי ? למה זה טוב ?
באמזון מופיע שוב ההודעה:
The delivery of you package has been rescheduled based on your shipment instructions for the carrier
כנראה שהחבילות צריכות לשכב שם שבוע. זה מרגיע אותן, מוריד מהן מתחים מיותרים.
- BUGY
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6684
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 91 פעמים
- קיבל תודות: 703 פעמים
·אני לא יודע כלום וגם אני לא חף מפשע במקרים כאלה, אני רק אומר, למה לאזזל לירות לעצמך ברגל? איך אמזון קשורים לזה שלא קיבלת את החבילה בזמן? האם זה היה בכלל איחור או הקטע המוזר הזה של דואר ישראל? תלמד לפנות לדואר ישראל, לסניף "מוקד שליחים" הקרוב אליך ואז גם תכיר את הקושי בהם השליחים עובדים, גם את הלחץ שיש בסניפים וגם תכיר אותם אישית, תחליף מספרי פלפון עם כמה מהשליחים המקומיים שלך ואז לא תהיה לך בעיה לקבל את החבילות בזמן, לאן שאתה רוצה.Arie10 כתב:@BUGY
·
נראה כאילו אתה יודע יותר טוב מכולם מה לעשות.
אז תעשה מה שבא לך ואני אעשה מה שטוב בשבילי....
אנחנו בארץ הקומבינות, צריך לנצל את זה פה ולא לנסות להוציא כסף מאמזון שלא מכירה את המשוג בכלל (בונוס למי שמתרגם לי את המושג "קומבינוט" לאנגלית )
@BUGY
·
אני קניתי ושילמתי לאמזון.
הם האחראים הבלעדיים לכל שרשרת האספקה של המוצר אלי.
הם אלה שבחרו בדואר ישראל כדי להביא לי את המוצר.
הקושי של השליחים מעניין לי את התחת וגם הלחץ בסניפים (השליח של הדואר מתעניין עם הלחץ שלי בעבודה ?).
הם לוקחים כסף מאמזון- שיתנו שירות הולם !
אני לא מתכוון לשבת על הטלפון של דואר שליחים במשך שעות ולהתחנן שימצאו/יביאו לי את החבילה.
אם יגיעו מספיק תלונות לאמזון- הם יחפשו פתרונות כדי לשפר את התהליך.
לא ימצאו פתרונות- יזמינו מהם פחות !
·
אני קניתי ושילמתי לאמזון.
הם האחראים הבלעדיים לכל שרשרת האספקה של המוצר אלי.
הם אלה שבחרו בדואר ישראל כדי להביא לי את המוצר.
הקושי של השליחים מעניין לי את התחת וגם הלחץ בסניפים (השליח של הדואר מתעניין עם הלחץ שלי בעבודה ?).
הם לוקחים כסף מאמזון- שיתנו שירות הולם !
אני לא מתכוון לשבת על הטלפון של דואר שליחים במשך שעות ולהתחנן שימצאו/יביאו לי את החבילה.
אם יגיעו מספיק תלונות לאמזון- הם יחפשו פתרונות כדי לשפר את התהליך.
לא ימצאו פתרונות- יזמינו מהם פחות !