HOT 200 מגה, מהירות מתרסקת מהשעה 7-8 בערב עד השעה 12-1 בלילה.

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
rm1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: מרץ 2013
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 145 פעמים

נושא שלא נקרא #91 

יכול להיות שיש להם תדר טכנאים.
שהם מציגים אותו ללקוח המתוסכל הכול ירוק ונקי. :roll:

edwardush
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 7
הצטרף: אוקטובר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #92 

אני לא יכול להבין איך מהירות האינטרנט עובד? כאשר היתה לי מהירות של 100 מגה היו בעיות בסוף השבוע אבל פחות או יותר. כאשר אני עברתי ל 200 מגה זה הפך להיות בלתי נסבל בסוף השבוע בכלל. תסבירו לי בבקשה איך זה עובד. האם זה את הזרימה הכוללת או שהוא מופץ בנפרד ל 30 מגה ל 100 מגה ו 200 מגה בנפרד? התקשרתי להוט אבל אי אפשר לדבר עם החבר'ה האלה. זה יכול להיות טוב יותר לחזור ל100 מגה כנר

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #93 

KoM כתב:
...
...
השאלה האם יש משהו נקודתי שאני יכול לבקש מהוט לעשות בנושא, שאני איתם כבר חודשים ב"טיפול" בנושא, חיבור להוט עסקים 500 מגה? הוספת מקלט ברחוב? בבניין? בקשה לניתוב קבוע ואיכותי ךמקלט שלא עמוס? אני רוצה לדעת מה כן ניתן לבקש מהם כדי לקבל סוףסוף תשובה של כן\לא, ולא מריחות של אין עומסים (אגב בנושא העומסים, אני גם באמת לא מבין איך הטכנאים שלהם תמיד מראים לי, כשהם באים לבדיקות בשטח, גרפים ירוקים עם עומסים קטנטנים עד לא קיימים, וגם יחידות DOCSIS או תדרים בפאנל שלהם שכמעט כולן ירוקות, נדיר שאני רואה שם אחת כתומה או אדומה).
...
·

לבקש מהוט אתה יכול כל דבר, רק שזה לא יעזור לך בכלום. יותר מזה, כלקוח פרטי, כל מי שאתה יכול לדבר איתם, זה רק ילדים מוקדנים שלא מבינים כלום ורק מקראיים סיפורים מהמסך המחשב שמולם, ששם כתוב להם תסריט של השיחה. יותר מזה, גם, אם תבקש לדבר עם מנהל של המוקד, השיחה תעבור לעוד ילד מוקדן שעושה משמרות ומקריא מהכתב. לאף וחד מהמוקדנים האלה אין לא את הסמכויות ולא אפשרות לגרום לזה שיותקן מקלט אופטי נוסף בשכונה שלך או שתתבצע פעולה אחרת שיכולה לגרום להורדת עומס. דרך אגב, מה שהטכנאים רואים ומראים לך, זה לא מייצג שום עומס שקיים בשכונה שלך, אלה דברים שלא קשורים לזה, שגם הם לא יודעים לפרש אותם ולא מתקבלים מצב''ד כלשהו, וגם אין להם אפילו גישה לממשק שליטה של CMTS, שממנו ניתן לראות את העומס בזמן אמת או את הסטטיסטיקה של מה שקיים בשעות שונות.
בקשר לחבילה של 500M לעסקים, אז זה באמת יכול לעזור לך, אם תצליח להתחבר לחבילה זו, בגלל שעל חיבור כזה בדרך כלל לא מחברים יותר מדי לקוחות במקביל. רק שחבילה זו גם יותר יקרה ומחיר החודשי שלה יכול להגיע ליותר מ 600 ש''ח בחודש, תלוי לפי התוכנית הכוללת. וגם בכלל לא בטוח שהוט תהייה מוכנה לבצע את ההתקנה של החבילה זו באזור שלך, כזה זה מצריך תגבור של תשתית, אם היא לא קיימת באזור שלך. כך, שאתה יכול לנסות..

want_upload
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 435
הצטרף: נובמבר 2010
נתן תודות: 413 פעמים
קיבל תודות: 50 פעמים

נושא שלא נקרא #94 

sys_admin כתב:
...
...
·

בקשר לחבילה של 500M לעסקים, אז זה באמת יכול לעזור לך, אם תצליח להתחבר לחבילה זו, בגלל שעל חיבור כזה בדרך כלל לא מחברים יותר מדי לקוחות במקביל. רק שחבילה זו גם יותר יקרה ומחיר החודשי שלה יכול להגיע ליותר מ 600 ש''ח בחודש, תלוי לפי התוכנית הכוללת. וגם בכלל לא בטוח שהוט תהייה מוכנה לבצע את ההתקנה של החבילה זו באזור שלך, כזה זה מצריך תגבור של תשתית, אם היא לא קיימת באזור שלך. כך, שאתה יכול לנסות..
...
·
ויכול גם להגיע לפחות מ200 שקל.....
https://www.hometheater.co.il/vt293601.html

KoM (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 42
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #95 

edwardush כתב:אני לא יכול להבין איך מהירות האינטרנט עובד? כאשר היתה לי מהירות של 100 מגה היו בעיות בסוף השבוע אבל פחות או יותר. כאשר אני עברתי ל 200 מגה זה הפך להיות בלתי נסבל בסוף השבוע בכלל. תסבירו לי בבקשה איך זה עובד. האם זה את הזרימה הכוללת או שהוא מופץ בנפרד ל 30 מגה ל 100 מגה ו 200 מגה בנפרד? התקשרתי להוט אבל אי אפשר לדבר עם החבר'ה האלה. זה יכול להיות טוב יותר לחזור ל100 מגה כנר
...
גם אני אחרי המעבר ל200 מגה סובל בטירוף ,כנראה הרבה יותר מאשר חבילת ה100 מגה.
הבנתי שגם אתה מבת ים, מאיזה איזור ? כי נשמע שאתה חווה בדיוק את אותם הבעיות שלי.

edwardush
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 7
הצטרף: אוקטובר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #96 

אני גר ברחוב השקמה בבת ים.

KoM (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 42
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #97 

@edwardush
·
אנחנו דיי קרובים, אולי ננסה לשלב כוחות? אתה יכול לשלוח לי בהודעה פרטית דרך התשקרות איתך? מייל, פייסבוק?

KoM (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 42
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #98 

sys_admin כתב:
...
...
·

לבקש מהוט אתה יכול כל דבר, רק שזה לא יעזור לך בכלום. יותר מזה, כלקוח פרטי, כל מי שאתה יכול לדבר איתם, זה רק ילדים מוקדנים שלא מבינים כלום ורק מקראיים סיפורים מהמסך המחשב שמולם, ששם כתוב להם תסריט של השיחה. יותר מזה, גם, אם תבקש לדבר עם מנהל של המוקד, השיחה תעבור לעוד ילד מוקדן שעושה משמרות ומקריא מהכתב. לאף וחד מהמוקדנים האלה אין לא את הסמכויות ולא אפשרות לגרום לזה שיותקן מקלט אופטי נוסף בשכונה שלך או שתתבצע פעולה אחרת שיכולה לגרום להורדת עומס. דרך אגב, מה שהטכנאים רואים ומראים לך, זה לא מייצג שום עומס שקיים בשכונה שלך, אלה דברים שלא קשורים לזה, שגם הם לא יודעים לפרש אותם ולא מתקבלים מצב''ד כלשהו, וגם אין להם אפילו גישה לממשק שליטה של CMTS, שממנו ניתן לראות את העומס בזמן אמת או את הסטטיסטיקה של מה שקיים בשעות שונות.
בקשר לחבילה של 500M לעסקים, אז זה באמת יכול לעזור לך, אם תצליח להתחבר לחבילה זו, בגלל שעל חיבור כזה בדרך כלל לא מחברים יותר מדי לקוחות במקביל. רק שחבילה זו גם יותר יקרה ומחיר החודשי שלה יכול להגיע ליותר מ 600 ש''ח בחודש, תלוי לפי התוכנית הכוללת. וגם בכלל לא בטוח שהוט תהייה מוכנה לבצע את ההתקנה של החבילה זו באזור שלך, כזה זה מצריך תגבור של תשתית, אם היא לא קיימת באזור שלך. כך, שאתה יכול לנסות..
...
זה היה נכון במשך חודשים, אבל בסוף הגיעו טכנאים בכירים באמת, עם גישה לשדרה, וגישה לממשקי השליטה של CMTS, כולל ניטור של כל קבוצות 8 תדרים וכו, כולל מעקב אחורה לפי שעות וכו. יכול להיות שהניטור שלהם פשוט גרוע? אין משהו ספציפי שאפשר לבקש עכשיו כשכן הגעתי כבר לאנשים שכביכול גבוהים שם ?

edwardush
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 7
הצטרף: אוקטובר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #99 

אם מ 200 מגה לחזור שוב ל100 מגה. אחרי הכל, זה היה טוב יותר מאשר עכשיו.

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #100 

@KoM
·

הסיפור הוא די פשוט. לאף אחד מהטכנאים שעוסקים בחיבור לבתים אין גישה לממשק של ניהול ה CMTS או של מערכת שו''ב, שדרכה ניתן לראות את הסטטיסטיקה של הציוד ואת היומן האירועים שלו. את הנתונים שהם כן רואים לא יכולים לעזור בנושא. ויתר מזה, גם אסור להם להתעסק עם ההגדרות או עם החיבורים של רכיבי רשת כמו מקלט אופטי או מגבר TRUNK. כל מה שמותר להם לבצע, זה להחליף מודם, לחדש את חיבור של שקע, להחליף או להתקין מגבר או מפצל בתוך הבית או בכניסה לבניין וגם להחליף כבלי טלוויזייה, בתוך המבנה, עם זה נדרש.
מי שכן נגיש לנתונים הרלוונטיים של ציוד רשת אקטיבי ברשת הוט, זה אנשי אגף ההנדסה של הוט ואנשי תחזוקת הרשת של הוט. ואלה הגרמים שלא נכנסים לשום אינטראקציה מול לקוח פרטי וגם לא צריכים להגיע לבית של לקוח זה, בגלל שכל העבודה שלהם מתבצעת בחלקה בריכוז תקשורת שכונתי של הוט ובחלקה גם מרחוק.
כמובן שכן ניתן לבקש להגיע לאנשים אלה, אבל לא המוקדן ולא טכנאי לא רק שלא יבצע את זה, אלה גם שלא ידע איך לבצע את המבוקש. ומה שכן הייה משפר את המצב, בהנחה שהבעיה היא בעומס שנוצר בגלל שעל ענף שאתה מחובר עליו מחוברים יותר מדי לקוחות פעילים עם חבילה של 200M וגם מנצלים אותה, מה שכן הייה משפר, אם היו מחברים אותך על ענף נפרד שכולל לא יותר מ 3 לקוחות של הוט. זה כמובן דורש להוסיף מקלט אופטי נוסף, דבר שלא יבצעו ללקוח פרטי רגיל ולא לבעל תפקיד של חברה למשל שהיא מוגדרת בהוט כלקוח ENTERPRISE, שקיים לו גם מנהל תיק לקוח שמולו מנמ''ר של החברה זו כבר סוגר את כל הדרישות.
אני יכול להגיד לך, שבידיוק בצורה זו פתרתי בעיה זהה לאחד האנשים שמחובר בחיפה לרשת הוט וגם סבל מבעיה זהה. וכרגע הוא מחובר כלקוח בודד על מקלט אופטי נפרד ומקבל את מלוא המהירות שמוגדרת לו בחבילה.

בכל מקרה, מה שכן אתה יכול לבצע, זה כמו שכבר כתבתי, זה להתחבר לחבילה של 500M, בגלל ששם העומס בדרך כלל פחות מורגש, מכיוון שמדובר לרוב על ציוד אחר.

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #101 

want_upload כתב:
...
...
·
ויכול גם להגיע לפחות מ200 שקל.....
https://www.hometheater.co.il/vt293601.html
...
·


רק בחלומות או בסיפורים, כמו שהסיפור שהפותח השרשור ההוא העתיק בצורה עקומה מאתר של רוטר. :lol:

https://rotter.name/nor/kaniti/22522.shtml

KoM (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 42
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #102 

edwardush כתב:אם מ 200 מגה לחזור שוב ל100 מגה. אחרי הכל, זה היה טוב יותר מאשר עכשיו.
...
·

ניסית?

KoM (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 42
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #103 

@sys_admin
·

אחרי חודשים עם הבעיה הגעתי למנהל שהוא הרבה יותר ממתקין מודם או משחזר נקודות. היה ניתן לראות את ההבדל כי באמת הגיעו אליי מלא טכנאים "רגילים", והוא היה עם גישה לכל המערכות שאתה מדבר. הוא גם משתתף בניהו ותחזוקת הרשת עצמה והוא חלק ממחלקת תשתית והנדסה. רק שכרגע גם הוא לא בדיוק עוזר לי...

just4u32
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #104 

אני באותה הסירה ומרגיש אובד עצות לגמרי.

בזק מציעים לי לכל היותר 40 מגה, כאשר הבית שלי ממוקם רחוק מאד מהמרכזיה והמהירות בפועל? פחות ממגה בודד.
עברתי להוט לפני כשנתיים, ובמשך תקופה מסויימת היה סבבה.
עכשיו (כבר ממזמן תכלס) אי אפשר לעשות ממש כלום בשעות העומס. סבל אמיתי. (כרגע הוט + בזבל, היה נורא גם עם הוט + הוטנט, למרות שלתחושתי עם הוטנט היה טוב יותר).
היו גם מספר טכנאים שבאו לבקר, אבל כמובן שלא בשעה 8 בערב, והכל עבד סבבה כשהם היו...

אין פריסה של אף אחת מחברות הסיבים.

יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות? להצטרף כלקוח עסקי למשל (https://rotter.name/nor/kaniti/22522.shtml) הוא פתרון שיסייע בצורה כלשהי?


תודה!

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

נושא שלא נקרא #105 

@KoM
·
טוב, אם באמת הגעת למנהל באגף הנדסה או תשתיות, אז כבר אין שום בעיה. ובשבילו ובשבילך יהיה הכי פשוט וקל לחבר אותך ישירות דרך מקלט אופטי נפרד, שחוץ ממך לא מחובר דרכו אף לקוח. זו תהיה דרך הכי פשוטה ומהירה בשבילו לבודד ולפתור את הבעיה וגם בשבילך להפטר מהבעיה זו. וזה גם משהוא שמבחינת הביצוע, הוא יכול לעשות מהיום למחר, מבלי לשבור את הראש ומבלי לערב גורמים נוספים.
אבל יש לי הרגשה טובה שלא מדובר כלל על שום מנהל מאגף ההנדסה ולא מתשתיות, אלה שזה רק חלק מהנוהל שבו ברגע שהלקוח הלא מרוצה מבקש לדבר עם מנהל, כל מי שיעלה מולו יזדהה בתור מנהל. אבל הבעיה שבאסטרטגיה כבר שלב הבא שיידרש לבצע פעולה כלשהיא שמבחינת סמכויות זמינה רק למנהל ולא לעוד טכנאי או לכל בעל תפקיד שהוא גורם טכני אחר, בשלב זה כל הסיפור הזה יגמר בכלום והבעיה תישאר כמו שהיא. גם במקרה שאם אותו "מנהל" יידרש להגיד מה הוא הגדרת תפקיד שלו, השאלה שהייתה מנוסחת בצה''ל, כ: "מה תפקידו בכוח?", הוא לא בדיוק יידע מה לענות, למרות שלכל מנהל בארגון יש הגדרת תפקיד מוגדרת, שהיא משבצת קשיחה בתרשים עץ של מבנה ארגוני.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”