ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
BARBIE
טרול
טרול
הודעות: 858
הצטרף: יולי 2018
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 135 פעמים

Re: ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000

נושא שלא נקרא #31 

משהפרפר כתב:@mdk_25
·אצלי הגיע מתקין אחד ויחיד מטעם אלק. פרו. הוא השכיב ככה טלוויזיה סוני 55 על הקרטון, בניגוד להנחיות
שכתובות באריזה ובניגוד מוחלט לכל מה שראיתי בסרטוני ההדגמה של מסכים אלה.
בכל ליבי התפללתי, שהמסך ייפול מהקרטון ויינזק, לאחר שהאדיוט לא שכח לצלם כך פעולה שהוא עשה, כדי
להוכיח שהכל בסדר [כולל גם תמונה שהמסך חובר ופעל כראוי]. כשרציתי לסייע בידו, הוא דווקא טען, שהכל תחת
אחריותו, ועל כן, אסור לי לגעת, שמא יקרה דבר מה למסך ואז אחריותו תוסר. אני ישבתי בצד ולא השתתפתי במסיבה.
לי נראה, שאדיר הגיע "מטעם" והוא אינו לקוח תמים, שבאמת בא להחמיא לתמקינים מכל ליבו.
...
·

כמו שרשמתי כאן, הנחה של מסך גדול על משטח צר שלא מאפשר פיזור לחץ אחיד, גורמת נזק של פיזור אור על שטח המסך. תבדוק איך אחידות צבע אפור בחדר חשוך. אל תתפלא אם תגלה כתמים במרכז או בצדדים... אם ההית מצלם את מה שהוא עשה ושולח לסוני העולמית, אולי זה היה מזיז משהו. כי כבר התלוננו כאן וסונ אמרו שהעניין בטיפול מול ישפאר אבל כלום לא השתנה כי ישפאר כנראה עם ידים כבולות מול ארגון הפשע שנקרא אלק פרו.. יש להם חוזה איתם שהם לא יכולים להפר, אז אין להם מה לעשות בענין. אגב הטכנאים של אלק פרו עוברים קורס מזורז איך לפתוח כל מסך ולהתקין על שולחן או קיר. הנחה של המסך על הקרטון זה חלק ממה שמסבירים להם בקורס. זה נעשה מסיבות של חסכון בזמן, כי אחרת הוא יצטרך עזרה מהלקוח למצוא משטח זמני להניח את המסך... אני מכיר בחור בן 22 שהתקבל אליהם כטכנאי ואין לו אפילו השכלה להחליף מנורת ליבון... הם מכשירים להכל... אלק' פרו זו חברת ספק שירות שהוקמה בכדי תת מענה לואקום שנוצר אצל היבואנים שמתקשים להחזיק צוות טכני מאז שמחירי מוצרי האלק' ירד וכרגע לא משתלם להם לשלם משכורות לטכנאים ומעבדות.. אז היה מכרז ואיזה בבון, ספק איש פשע מאורגן הגיע עם הצעה שלו, וזה המצב כרגע. לא רוצא אלק' פרו? תרכוש מיבואן מקבילי ללא אחריות או תרכוש מסך של LG שבניגוד לשוני וסמסונג, נאסר עליהם עי LG העולמית לעשות שימוש בחברות קבלן למתן שירות. שם הטכנאים מקבלים הדרכה תחת הפיקוח של LG העולמית... סוני נמצאת בקשיים בגלל חברות סיניות וקוריאניות, והיא לא יכולה להרשות לעצמה לבוא בדרישות.

mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1666
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

הותקנו אצלי 3 טלוויזיות סמסונג.
יכול להגיד שבשלושת המקרים הם הניחו ככה את הטלויזיה, וזה אכן נגד הוראות היצרן !
כדאי לפנות לסמליין שיחדדו את ההנחיות שלהם !

הם שמים את זה ככה, ולא בעמידה, כי ככה נוח להם להבריג את הברגים של המתלה.

בהתקנה הראשונה, התקינו נמוך ממה שביקשתי. הגיעו שוב לתקן (פשוט הרימו לפס היותר גבוה.. אם הייתי יודע שיש שני פסים מאחורה.)
בהתקנה השניה (של שני מסכים) עבדו יפה, ומהיר. חבל שלא מגיעים עם איזה שואב קטן או מקדחה הכוללת שואב.
בכדי למנוע לכלוך, עמדתי צמוד עם הדייסון בכדי שלא יהיה אבק בכל החדר

BARBIE
טרול
טרול
הודעות: 858
הצטרף: יולי 2018
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 135 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

mayeast כתב:הותקנו אצלי 3 טלוויזיות סמסונג.
יכול להגיד שבשלושת המקרים הם הניחו ככה את הטלויזיה, וזה אכן נגד הוראות היצרן !
כדאי לפנות לסמליין שיחדדו את ההנחיות שלהם !

הם שמים את זה ככה, ולא בעמידה, כי ככה נוח להם להבריג את הברגים של המתלה.

בהתקנה הראשונה, התקינו נמוך ממה שביקשתי. הגיעו שוב לתקן (פשוט הרימו לפס היותר גבוה.. אם הייתי יודע שיש שני פסים מאחורה.)
בהתקנה השניה (של שני מסכים) עבדו יפה, ומהיר. חבל שלא מגיעים עם איזה שואב קטן או מקדחה הכוללת שואב.
בכדי למנוע לכלוך, עמדתי צמוד עם הדייסון בכדי שלא יהיה אבק בכל החדר
...
·

לסמליין וישפאר אין שום שליטה על אלק פרו. הם זכו בחוזה למשך 10 שנים והם פועלים לפי מה שהכי משתלם להם. מינימום זמן טכנאי בבית לקוח. הכי טוב זה לרכוש מחנות שאתה מקבל גיבוי ומאפשרים לך להתקין לבד.

TsachiEiny
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 40
הצטרף: נובמבר 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000

נושא שלא נקרא #34 

@adir211112

הם אמורים להגיע אליי להתקנה השבוע. בעקבות הביקורות "המחמיאות" שלהם כאן ובגוגל נראה לי אוותר על התענוג המפוקפק.
גם ככה לא מדובר על התקנה בקיר, אלא להניח על השולחן ובשביל זה לא צריך אותם. האחריות עדיין תקפה לשלוש שנים ממה שהבנתי. קוראים להם רק למקרה שהמסך תקול מהייצור או נחבל, ואז במידה והוא יוצא תקול מהאריזה הם עדים לכך. אבל הסיכוי לכך מאוד נמוך ואני אישית מעולם לא שמעתי על מקרה כזה. סיכוי הרבה יותר גבוה שהמתקינים שלהם ידפקו לי את הטלויזיה ויתחמקו אחר כך מלהחליף אותה על הנזק שעשו. אז פשוט נראה לי אבטל אותם ואתקין לבד. זה מה שנקרא, סיכון מחושב.
ראיתי כבר ביקורות רעות על נותני שרות , אבל לראות כל כך הרבה כוכבים בודדים בגוגל על החברה הזאת בזה עוד לא נתקלתי. וואו. עצוב שחברות כאלה ממשיכות להתקיים. רק במדינה שלנו ...

ZenZen
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

לא מבין... מכל האנשים שעברו התקנה כזאת, אף אחד לא התערב? ביקש מהמתקינים לעשות א' ולא ב'? אפילו להכין מראש משטח שאפשר להניח עליו את המסך ולהגיד למתקינים מראש שיניחו שם ולא על הארגז? מה, הם עושים מה שבא להם ואין עם מי לדבר?!

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

@BARBIE
·היי. אז זהו.. שזה כנראה "לא ממש עובד ככה". לפחות בתקופה בה אני רכשתי את המכשיר, רכשתי אותו מחנות מתמחה. המוכר גר באזור מגוריי ואנו מכירים מזה שנים. בעבר, הוא היה מביא אלי כל מוצר שכשתי, והוא יחד עמי פתחנו את האריזה והרכבנו. אלא שכאשר רכשתי את הסוני החדשה, הוא אמר לי במפורש: "אתה תקבל את המוצר מהמוביל. לשניכם אסור לגעת באריזה, ורק הטכנאי של א"פ יהיה זה שיעסוק בפתיחת המארז ובהתקנת המסך. אם הוא יראה שפתחת, אתה תאבד באופן אוטומטי את האחריות ואני לא אוכל לעזור לך בזה". אז... מאד יתכן, שכיום א"פ הפכו להיות גמישים יותר, בתנאי שאתה תפתח ותצלם את תהליכי הפתיחה וההרכבה. אולי.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

@ZenZen
·אני לפחות הצעתי למתקין עזרה והערתי לו שהוא אינו פותח את המארז עפ"י ההנחיות.
הוא ביקש שאשב בצד ולא אתערב לו בעבודתו, כי הוא יודע מה הוא עושה. יתרה מזאת, אם יקרה "חלילה" דבר מה במהלך ההתקנה, האחריות על כך תיפול עלי, במידה שאני רק אגע במכשיר.
אז מה תעשה? תכין סביבך 2 ביריונים, שיאיימו עליו שיעשה כך ולא אחרת? אודה, שבליבי התפללתי שהמסך ייפול ואז, מכיוון שהוא כבר צילם אותו כשהוא היה שלם בקרטון, האחריות תיפול עליו. אבל לדאבוני, זה לא קרה.

ונצל"ש... לפני מספר חודשים, רכשתי מכשיר מ-LG, עבור בני. המובילים (היו 2), הורידו לי את הקרטון, ואני ביקשתי שיפתחו ויבדקו בנוכחותי את שלמות המוצר. הם השיבו, שמתפקידם להביא את המוצר, והשאר "עלי". מה שכן, הם ישבו עמי כרבע שעה, כשהם ניסו למכור לי אחריות מוארכת ל-3 שנים נוספות. "וזה כולל גם החלפת פאנל והכל הכל ובמעבדות ח.י. לא במעבדות חוץ". שירות דה לוקס! וזה יעלה לך "רק" 600 ש"ח. מה זה 200 ש"ח לשנה? אה. ואתה תקבל גם כבל HDMI ל-4K בשווי של 180 ש"ח. לא תיקח"?

לאחר לכתם, דרשתי (באמצעות "צור קשר"), לדבר עם שירות הלקוחות של ח.י., ודרשתי לשוחח עם נציג בכיר.
3 שבועות חיכיתי שנציג בכיר יחזור אלי. נציגה "לא בכירה" שניסתה ללבן עמי את טענותיי, לאחר שאני כבר איבדתי סבלנות והתקשרתי, שאלה: "מדוע אתה מתקשר רק היום [באיחור של כשבועיים וחצי, ושתקת עד היום]"? השבתי שלא שתקתי, והיא יכולה לבדוק תכתובות כי יש לי עותקים מהן. הם היו אלה שלא ענו ולא חזרו אלי.
"רגע. אני בודקת". היא בדקה והשיבה: "נכון".
ואז, שאלתי אותה, "מה היה קורה, אילו הייתי מגלה פגם במכשיר, שלא בנוכחות המוביל? האם הם היו טוענים מולי, שזו בעיה שלי"?
שוב היא "בדקה" והשיבה: "דיברתי כרגע עם המוביל. לטענתו, אשתך אמרה לו, שלא ייגע במכשיר. אתה תפתח אותו יחד עם בנך".
"רגע! שאני אבין. אשתי אמרה? זה מה שהמוביל אמר לך כעת? זה מעניין מאד, כי אשתי עובדת, ואשתי בכלל לא הייתה בבית במעמד המסירה. איך יתכן, שהיא דיברה איתו אם כך? את אולי רוצה שאשלח לך עותק משעון הזמן שאותו החתימה ביום המסירה"?
כאן הנציגה הבינה שהיא בבעיה. היא השיבה: "או קיי. תוך 48 שעות יחזור אליך נציג בכיר". וחזר. והוא היה אדיב מאד. והוא
לא ידע איך להתנצל, מרוב שהבין שעד עכשיו מכרו לי רק שקרים. ואני שאלתי אותו: "תגיד לי בבקשה, בין לבין (עד שהואלת וחזרת אלי), נכנסתי לדף שלכם בפייסבוק, וראיתי שם לא מעט תלונות של לקוחות. למה אתם מגיעים למצבים כאלה בכלל"?
ומה הוא השיב לי על זה? "תראה. אנחנו מוכרים אלפי מוצרים בשנה. ומה ראית? כמה תלונות בודדות? זה כלום לעומת כל הלקוחות המרוצים שמטבע הדברים לא כותבים 'תודה'. עזוב. זה פירורים".

אז אני שואל אותך זן זן... כמה לקוחות "בולעים את הגלולה" ולא מתלוננים? כי המסך הרי הגיע שלם ולא היו לי בעיות.
אז אם היה לי זמן וסבלנות להתעסק עם שירות הלקוחות, זה כי זה אני. אבל אחרים הולכים הלאה ושותקים.
לכן, זה מה יש, ולכן 'נציגי' החברות מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם.

ואגב,,, לפני כמה חודשים, נפתח כאן, באתר זה, שירשור על טקס הדגמת המסכים החדשים של LG. פאר היצירה של שנת 2018. היו צילומים מהאירוע והיו תגובות של משתתפים/מוזמנים. מסתבר, שהיה שם ממש נשף. משתה. כיבוד על השולחנות וכל אחד יכול היה לזלול כיד המלך.
אז ככה, בין התגובות, סיפרתי שם את הסיפור שלי.
ייאמר לזכות מנהלי האתר, שהם לא מחקו לי את התגובות,
אבל אם נראה לך שמישהו מאנשי האתר או מאנשי ח.י. הגיבו? אתה טועה בגדול. זה לא קרה.

ZenZen
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

@משהפרפר
·בגדול הבנתי שזה המצב עוד לפני שכתבתי את התגובה... רק רציתי לשמוע מהחוויות של החברים כאן, להבין עד כמה הבעיה עמוקה ועד כמה המובילים/טכנאים קשובים ללקוחות.

בעברי הדי רחוק הייתי טכנאי/מתקין לתקופה קצרה (שירות ל-MAG בעיקר, התקנות של הכל). אני בהחלט הייתי מקשיב לבקשות הלקוחות (בגבולות הטעם הטוב כמובן).
אבל גם יצא לי לראות את "החומר האנושי" של הטכנאים... ולכן אני לא באמת מתפלא מכל התלונות כאן.
ד"א גם אני התחלתי לעבוד בזה בלי שום ניסיון עבר וכמעט ללא שום הדרכה. מאמין שרוב הטכנאים ככה, גם היום... לפחות לי היה חוש טכני ושתי ידיים שלא מתחילות לגדול מהתחת... :wink:

בכל מקרה, מאמין שכדאי לבקש מהטכנאי מראש ובצורה יפה את מה שאתה רוצה (לא לבוא אליו בטענות באמצע העבודה), לפחות חלק מהם בטח ינסו להתחשב אם הכל נעשה ברוח טובה.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

ואתה תקבל גם כבל HDMI ל-4K בשווי של 180 ש"ח
...
חבל... עוד 500 שקל וכבר היית מקבל כבל HDMI תומך HDR... :roll:
אז אני שואל אותך זן זן... כמה לקוחות "בולעים את הגלולה" ולא מתלוננים?
...
עזוב את זה, תחשוב כמה לקוחות אין להם מושג, ופשוט סומכים על המתקינים...

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

@mdk_25
·חחח... אין גבולות, מה? אבל כמו שאתה בטח יכול להבין, יהיו לקוחות שיגידו... נו.. שש מאות פחות מאה ושמונים, זה בעצם 'רק' ארבע מאות ועשרים. אפשר לבלוע את זה ואולי כדאי...

החשבון שלי הוא אחר, כי לדעתי, גם אם הטלוויזיה תתפגר בעוד 3-4 שנים ואחליט להשליך אותה לפח, תהיה לי אפשרות לרכוש משהו חדש ומודרני יותר, שיתאים טוב יותר לחידושי התקופה.

בכל מקרה, ניסיתי לדבר עם המתקין. הוא בכלל לא הקשיב. הוא עסק בשלו וזהו. נקודה.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

@mdk_25
. אפרופו לסמוך על הטכנאים... שוחחתי עם סוחר כלשהו. אמר לי: "תראה.. אנשים באים ומתמקחים כדי להוריד עוד 100-150 ש"ח, כאילו שזה בבריאות שלהם. אז הם מורידים והולכים הביתה מאושרים. ואז בא המתקין, ותוקע להם זרוע ב-900. ביטוח ב-850. מגן ברקים ונחשולי מתח ב-280. ופתאום, 'אין להם בעיה' להשאיר למתקין ערמה של ג'ובות. איך אתה מסביר את זה?

TsachiEiny
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 40
הצטרף: נובמבר 2018
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

האחריות תקפה אם התקנתי לבד לפי מה שהבנתי.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

TsachiEiny כתב:האחריות תקפה אם התקנתי לבד לפי מה שהבנתי.
...
·איני יודע מי אישר לך את ההתקנה. אם קיבלת אישור זה בסדר. אבל במידה שלא? נו? דבר ללאמפה. הם יעשו הכל כדי להתחמק מהאחריות.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

@משהפרפר
·
פראיירים לא מתים, רק מתחלפים.
כמה שחשוב לאנשים בארץ ״לא לצאת פראייר״, בסוף כולם יוצאים פראיירים...

tzadka11
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

קניתי טלוויזיית NU8000 65. תיאמו איתי התקנה ביום שלישי.

דגשים מיוחדים לומר להם? להכין שולחן פנוי להניח עליו את הטלוויזיה? מה נסיונכם?

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”