@sys_admin
·
תשמע זו חתיכת הצגה לעשות כדי לבוא אליי הבייתה עם לאפטופ שיראה חיבורים למערכת המעקב ובמשך שעתיים לדבר עם מחלקת הנדסה על ניטור עומסים. הוא גם בזמן הביקור דיבר על עוד שדרוגים ופתח כל מיני תוכניות תשתית להמשך היום. או שזאת חתיכת הצגה או שאני לא יודע מה להגיד לך.
HOT 200 מגה, מהירות מתרסקת מהשעה 7-8 בערב עד השעה 12-1 בלילה.
גם אני בשבועיים האחרונים סובלל מאיטיות בלתי נסבלת בשעות העומס
כרגע תקוע בין נציגים ומנהלים למיניהם שלא בדיוק מצליחים לעלות על הבעיה
מה שהשתנה הוא שכמות השגיעות ירדו באופן משמעותי מאלפים ביום
לאזור ה 40-200 למשך כמה ימים
+
בזמן האיטיות תמיד מופיע אותה שגיעה ב EVENT LOG (לא מנתקת את מודם)
Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sat Nov 24 21:15:48 2018 Warning (5) MDD message timeout;CM-MAC
כרגע תקוע בין נציגים ומנהלים למיניהם שלא בדיוק מצליחים לעלות על הבעיה
מה שהשתנה הוא שכמות השגיעות ירדו באופן משמעותי מאלפים ביום
לאזור ה 40-200 למשך כמה ימים
+
בזמן האיטיות תמיד מופיע אותה שגיעה ב EVENT LOG (לא מנתקת את מודם)
Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Sat Nov 24 21:15:48 2018 Warning (5) MDD message timeout;CM-MAC
- 1OrenBen-Moshe
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 144
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 35 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
·1OrenBen-Moshe כתב:עד לפני חודשיים הייתי מקבל 200 מגה בבוקר ובלילה, ובמשך היום הייתי מקבל סביב 160 מגה תלוי בעומסים
לאחרונה אני שם לב שאני בכלל לא עובר את ה 100 מגה לא משנה באיזה שעה, כנראה הוט החליטו לשנמך אותי על דעת עצמם ל-100 מגה, ואני משלם על 200...
בדוק את זה. אני צילצלתי לתמיכה והנציג אמר לי בנונשלנטיות שאני על 100. הייתי בשוק.
- 1OrenBen-Moshe
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 144
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 35 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
- pearljam50000
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 499
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 245 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
סובל מהבעיה שנים לפעמים האינטרנט איטי בצורה הזויה יוטיוב נתקע כשהוא על 240p.
ובאופן כללי איטי ביותר כולל המון זמן של באפרינג בנטפליקס.
היו אצלי מיליון טכנאים ליצנים שלא מבינים כלום (אני טכנאי מחשבים ומבין פי כמה מהם) ובנוסף לזה לאחד מהם היה עוד את החוצפה לקנוס אותי כי"הוא לא רואה שיש בעיה בכלל וסתם הזמנתי טכנאי". עמדתי להתפוצץ, לא בגלל הכסף, אלא בגלל שהם טרטרו והתישו אותי שנים והם מעזים לקנוס.
בקיצור התייאשתי מהם והשארתי את זה כמו שזה. אני על 200 מכה כביכול, אבל אם מוריד 3-4 מגה בשניה טורנטים אני עוד אומר תודה
ובאופן כללי איטי ביותר כולל המון זמן של באפרינג בנטפליקס.
היו אצלי מיליון טכנאים ליצנים שלא מבינים כלום (אני טכנאי מחשבים ומבין פי כמה מהם) ובנוסף לזה לאחד מהם היה עוד את החוצפה לקנוס אותי כי"הוא לא רואה שיש בעיה בכלל וסתם הזמנתי טכנאי". עמדתי להתפוצץ, לא בגלל הכסף, אלא בגלל שהם טרטרו והתישו אותי שנים והם מעזים לקנוס.
בקיצור התייאשתי מהם והשארתי את זה כמו שזה. אני על 200 מכה כביכול, אבל אם מוריד 3-4 מגה בשניה טורנטים אני עוד אומר תודה
- 1OrenBen-Moshe
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 144
- הצטרף: מאי 2016
- נתן תודות: 35 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
·KoM כתב:אין מה להיות במתח. העברתי את הבקשה הזאת למי שמטפל, הוא נעלב קצת שאני "פותר לו את הבעיה" כנראה. ואמר שתהליך כזה יקח כמה ימים טובים עד לקבלת אישור, ושהוא בודק את התקלה. הוא גם ציין שיש עוד מנוי שחווה את הבעיות שלי ברחוב....
מן הסתם, שאם מדובר על בעיה של עומס על אותו המקלט שאתה מחובר עליו או על בעיה בתשתית באזור, אז לא רק שיש עוד מנוי שחווה את הבעיות שלך ברחוב, אלה שיש עוד הרבה כאלה ברחוב. וחיבור שלך למקלט נפרד הייה אמור לפתור את הביעה זו בידיוק, מבלי לחכות שלזה שלשאר המנויים יפתרו את הבעיה ( דבר שלא יקרה מן הסתם ). גם עד כה כמו שבטח כבר שמת לב, הזמן כבר לקח כמה ימים טובים ואפילו עשרות טובות של ימים טובים ומן הסתם שאם עד עכשיו לא קרה כלום, אז היימים יהיו עוד יותר טובים בהמשך.