אני גם רכשתי מסך 55by והיו לי צריבות ממש חזקות תראו פתחתי דיון עם תמונות להמחשה לפני כחודש . ההורים שלי שרכשו את הטלוזיה הזמינו טכנאי של ח.י אשר אמר להם שלא מחליפים בגלל צריבות !!! ולא היו מוכנים להחליף !! אז לדעתי זה החוצפה בגלל שההורים שלי מבוגרים ולא בפורומים אמרו להם לא .
לעומת זאת פה בפורום שהוא בחסות lg ראו את השירשור של הבחור ובגלל זה דאגו שהוא יקבל טלוזיה חדשה כי ידעו שהתגובה שלו תתפרסם ועשרות אם לא מאות יראו את זה והם לקוחות פוטנציאלים אז הם עושים איפה ואיפה .
פשוט שיא הצביעות והחוצפה .
אני שמח בשביל הבחור שהחליפו לו אבל ממש לא מבין מדוע לא הוחלף להורים שלי ? אותה בעיה אם מישהו מlg היקרה רואה את ההודעה הזו אשמח שיחזרו אליי ויוחלף המסך וגם ארשום פה שאכן שירות מעולה . עד שזה יקרה אני אמשיך לפרסם את התמונות הצרובות של המסך ההרוס והחוצפה שאמרו לי שזה לא במסגרת האחריות .
וחברים יקרים אין לי פה שום אינטרס שוב אדגיש שאני חובב של טכנולוגיית oled מושבע אבל היחס הזה של איפה ואיפה של ח.י פשוט עולה לי על העצבים .
אכן. שהוא ראה את הצריבה של המיוט ואת הצריבות של הנגן מדיה המובנה לא היה צריך לשכנע אותו, הוא לא התייחס לצריבות של הלוגואים של הערוצים. ראה את המיוט וישר החליף