סמסונג Q7FN בעיית בהירות בתרגומים

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
yanking
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 91
הצטרף: אוקטובר 2014
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #106 

Mdk צודק, לא יטפלו בבעיה, לא לקנות!

FIRO2010
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 145
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #107 

BARBIE כתב:יש כאן שרשור ענק על זה. אני הזהרתי כאן כל אחד שחשב בכיוון של סמסונג, אבל אין מה לעשות, אנשים לא לומדים... אני כמעט רכשתי את ה Q7N לפני 3 חודשים ב 5000 שח, בסוף באותו סכום רכשתי את הסוני XF9005. כבר צפיתי בכל סדרה בעייתית כגון אוזרק בנטפליקס עם או ללא HDR (דרך האפלקציה המובנית בסוני ועי סטרימר 1080P חיצוני אפל TV דור 4), בשניהם אין את התופעה הזאת כלל! לכל היותר במצב HIGH של ה LOCAL DIMMING יש מעט עננות סביב התרגום עצמו, אבל ממש לא הקטסטופה הזאת של כל המסך! סמסונג החליטו להפעיל LOCAL DIMMING בתוכנה עם תאורה אחורית ולא לאפשר למשתמש לכבות אותו... נסה לתבוע את סמליין ולאיים עליהם עד שיסכימו לבטל לך את העסקה. בחול אתה פשוט אורז את הג'אנק הזה ומחזיר לחנות, ואף אחד לא יגיד לך כלום מלבד התנצלות על עוגמת הנפש...
...
אל תבלבל במוח... יש לי mu9000. העמעום המקומי אצלי על הכי נמוך ואין לי את העננות הזו כמה בסרטונים שהוא מציג. מקסימום קצת עננות מסביב לאייקונים לבנים.

yanking
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 91
הצטרף: אוקטובר 2014
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #108 

לא דובר על הדגם שלך

granx (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 68
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #109 

@mdk_25
·
בד״כ נוטה שלא להסכים איתך בנושא הזה :), אך הפעם אני מסכים עם מה שכתבת. מבדיקות שלי גם בפורומים רשמיים בחול של סמסונג, הם לא הולכים לתקן את זה בקרוב (אם בכלל) מהסיבות שכבר פורטו. מאוד מאכזב למי שנתקע עם Q7FN בלי יכולת להחזיר/להחליף.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #110 

oz007 כתב:@nir11
·
האם התופעה ממשיכה ב Q9FN ?


אם יש לך אפשרות תשקול לכתוב מכתב מעורך דין ליבואן
מכיוון שנטפליקס היום מאוד פופלרי אולי יהיה ניתן
להגיע לאיזה הסדר עם היבואן, ואם אינני מוכן למצוא פתרון, תאיים עליו שתיגש
לתקשורת כי זה לא פחות ממחדל, שאף אחד לא מתריע בפניו

בהצלחה
...
·
oz007

אין לי את ה Q9FN. אני לא יודע אם יש שם את הבעיה.
לגבי שאר הדברים שכתבת, אני לא בטוח מה רצית, נשמע שאתה קצת מלגלג עלי.
זה מסך יקר עם פגם מהותי, לא עבירה פלילית. היבואן לא עשה שום דבר אסור, אין לי שום כוונה לפנות לעורך דין. שילמתי הרבה כסף, ולא עשיתי מחקר מספק. על טעויות משלמים, ואני בא בטענות רק אל עצמי.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #111 

וללא קשר ל HDR, המסך הזה ***לא*** עושה עבודה טובה בסצנות של לבן ושחור. גם בתכנים רגילים יש הילה סביב אזורים בהירים. זה פחות מורגש מאשר ב HDR, אבל זה מורגש המסך הקודם שלי, סמסונג ES800 (כמדומני), מסך פרימום מלפני כ 5 שנים, עשה עבודה טובה בהרבה.
סמסונג לגמרי פישלו עם סדרת Q7. המסכים האלה הם פרימיום, והם פחות טובים מקודמיהם.
אני ממליץ לא לרכוש אותם. לבת שלי יש בחדר מסך LG בגודל 43, מסך מרמת entry level - עלה 2100 שקל - ורואים בו יותר טוב, כשהתמונה ממקור זהה.
אני יודע שזו בעיה אמיתית ולא משהו מקומי אצלי, כי לחבר קרוב יש מסך זהה שלי (Q7), וגם בגלל שעקב תקלה במסך (לא קשורה), החליפו לי Q7F ל Q7FN - והבעיה קורית בשניהם.

oz007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: אוקטובר 2008
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #112 

ממש לא מלגלג, אני חושב שהיבואן חייב לידע את הקונים בדרך זאת או אחרת שהמוצר לא מותאם לקהל הישראלי !

אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה

תחשוב על זה

כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה

בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 57 פעמים

נושא שלא נקרא #113 

@nir11
·
שאלה, ניסית לשחק קצת עם הגדרות טכנאי? למשל לכבות לגמרי את ה-local dimming ?
בלינקים הבאים יש מדריך כיצד להיכנס לתפריט טכנאי וכיצד לבטל את ה-LD.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #114 

oz007 כתב:ממש לא מלגלג, אני חושב שהיבואן חייב לידע את הקונים בדרך זאת או אחרת שהמוצר לא מותאם לקהל הישראלי !

אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה

תחשוב על זה

כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה
...
מה הפלא ששונאים אותנו בעולם, 20% מאיתנו מתלוננים בצורה חסרת פרופורציות למציאות, וכידוע "20% מהאנשים עושים 80% מהרעש". אני אוהב אותך עוז, אבל מה שרשמת גובל בביזוי בית המשפט ובזבוז משאבי המערכת המשפטית בישראל. "כידוע", "בשוק הישראלי" כל בן אדם שני משקיע לפחות 10 שעות בשבוע בצפייה בנטפליקס, או אם נדייק כל בן אדם 16, כשסצנות כהות הן אולי 2.7% מהתוכן. בקיצור "השוק הישראלי"... מזל שאנחנו אוהבים שוקולד וסוגדים לעורכי דין... :roll: שיהיה לנו בהצלחה..
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

oz007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 297
הצטרף: אוקטובר 2008
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #115 

@ice2k
·
טלוויזיה לרוב זה השקעה לזמן ארוך, התכנים רק יגדלו
ותכני ה HDR רק יתפסו נפח גדול יותר וזה יקרה מהר
ואז בעצם הבעיה תגדל לבעלי המכשירים

ההצעה שלי לפותח השרשור היתה, לכתוב מכתב
אולטימטום, אולי זה יכול לעזור לו, להפחיד קצת את היבואן,
אולי הם יגיעו להבנות, אם היבואן יבחר לזלזל ברוכשים,
שידע שאפשר לנקוט בהליכים, מערכת המשפט וגם התקשרת
תמיד באה לטובת הצרכן, לכן אני בטוח כל אחד שסובל מהבעיה,
שיכתוב מכתב זה ייסגר הרבה לפני הגעה לתקשרת או בתי משפט
מצד היבואן - הוא יעדיף למצוא איתכם פתרון

רק מנסה לעזור
😀

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #116 

@בוננזה


אין לי כוונות להכנס לתפריט טכנאי. ממה שהבנתי משחק שם עלול להרוס את המסך.
·

granx (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 68
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #117 

@oz007
·

אני פותח השרשור המקורי. אם קראת את 100+ ההודעות בשרשור הזה אז אתה יודע שכבר שדרגתי ל Q9 שגם בה יש תופעה דומה אך בצורה פחות משמעותית ומבחינתי מקובל.
מול היבואן פעלתי בגישה חיובית, לא באתי באיומים, אלא ביקשתי שיבינו את עמדתי ושאני לא מסוגל לצפות בתוכן HDR במסך הזה. להפתעתי הביעו הבנה והציעו לי זיכוי מלא תמורת רכישת כל דגם אחר, גם פחות יקר. כל זה קרה בטווח של 30 יום מהקניה. החזר כספי מלא לא היה אופציה, אבל גם לא ניסיתי למצות את האופציה הזו עד הסוף.
הסיבה שאני עדיין פעיל ומגיב פה ובפורומים בחול היא בעיקר כדי להזהיר קונים חדשים וגם שאם יימצא פתרון כלשהו, אוכל אולי לממש גם ב Q9.
דעתי האישית היא כמו של @nir11, זו בעיה מאוד חמורה במסך שמופיעה לא רק ב HDR (פשוט ב HDR היא הכי מורגשת) וסמסונג היתה צריכה לטפל בה כבר מזמן או לפחות להצהיר על הבאג. בשונה ממנו אני חושב שיש גבול עד כמה ניתן לצפות מקונה לבדוק את המסך מראש לפני קניה. את הבאג הזה כמעט אי אפשר היה לדעת מראש. אין סקירה רשמית אחת שמתארת את ההתנהגות הזו.

אייל

בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 57 פעמים

נושא שלא נקרא #118 

nir11 כתב:@בוננזה


אין לי כוונות להכנס לתפריט טכנאי. ממה שהבנתי משחק שם עלול להרוס את המסך.
·
...
·
א. ישנם המון מדריכים ברשת כיצד לעשות זאת כך שהסיכון לטעות קטן מאוד. אין לך יותר מידי מה לשחק, סה"כ לשנות הגדרה אחת ולראות אל היא השפיעה.
ב. תמיד מומלץ לצלם את המסך לפני השינוי בכדי שתוכל לחזור אחורה אם צריך.
ג. למה יש אחריות... :)

אני במקומך הייתי מנסה זאת בלי להסס, בעיקר כשאתה מצהיר שהבעיה אצלך כל כך ניכרת עד כדי שזה הורס לך את חווית הצפיה.

tzadka11
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #119 

פניתי לנטפליקס שיוסיפו את האפשרות לשינוי צבע הכתוביות בעברית, להבנתי משפר את המצב. רצו לקבל ממנו וידאו של הבעיה מהטלוויזיה שלי NU8000 שאין לי אפשרות לעשות בקלות. מישהו מכם יוכל לפנות אליהם בבקשה כזאת?

הבנתי שכתוביות בצבע צהוב מורידות את עוצמת ההבהרה של המסך.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #120 

@בוננזה
·
ג) רק ש... אחריות לא מכסה משחקים בתפריט טכנאי.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”