·1OrenBen-Moshe כתב:@kingikra
·
זה כנראה מה שעשו גם לי.
נראה לי הגיע הזמן לשיחת ניתוק מהוט...
זה בדיוק מה שעשיתי.
היום אני תשתית וטלפון בזק וטלויזיה הוט (בעיקר כי לא מצאתי תחליף ראוי).
שבוע טוב,KoM כתב:האם עוד מישהו הצטרף לבעית המהירות הזאת ?...
אני רק יעדכן פה, כי זה ת'רד מתגלגל עם הרבה מידע, שהתשובה הרישמית של הוט אחרי חודשים של ניסיונות, והגעה לטכנאים הבכירים ביותר היא שמדובר ברשת BEST EFFORT, ושמבחינתם ירידה ל10 מגה בשעות מסוימות זוהי לא תקלה. לתשומת ליבכם. נראה לי שחבל על המשך המאמץ אחרי חיפוש או אפילו בקשות התקנת מקלטים אופטיים, מאכזב ? אולי, אולי לא באמת, צריך למצוא תחליף עכשיו.CUPRA_FR כתב:שבוע טוב,......
כן,גם אצלי קרוב לחצי שנה ישנה בעיה זהה,כאשר לאחרונה הבעיה החריפה עוד יותר ובשעות הערב,החל מ18:00-18:30 האינטרנט פשוט זוחל באיטיות מחרידה שבין 3-6 מגה(לרבות בסופ"ש) ובמקרים "טובים" כ12-20 מגה.
אצלי הבעיה אופיינה בהתחלה גם עם מס' ניתוקים רנדומליים במהלך היום,שגרעו עוד יותר את ""חווית הגלישה""
אגב,גם אני מאיזור בת-ים...
·KoM כתב:אני רק יעדכן פה, כי זה ת'רד מתגלגל עם הרבה מידע, שהתשובה הרישמית של הוט אחרי חודשים של ניסיונות, והגעה לטכנאים הבכירים ביותר היא שמדובר ברשת BEST EFFORT, ושמבחינתם ירידה ל10 מגה בשעות מסוימות זוהי לא תקלה. לתשומת ליבכם. נראה לי שחבל על המשך המאמץ אחרי חיפוש או אפילו בקשות התקנת מקלטים אופטיים, מאכזב ? אולי, אולי לא באמת, צריך למצוא תחליף עכשיו..........