סמסונג Q7FN בעיית בהירות בתרגומים
אל תבלבל במוח... יש לי mu9000. העמעום המקומי אצלי על הכי נמוך ואין לי את העננות הזו כמה בסרטונים שהוא מציג. מקסימום קצת עננות מסביב לאייקונים לבנים.BARBIE כתב:יש כאן שרשור ענק על זה. אני הזהרתי כאן כל אחד שחשב בכיוון של סמסונג, אבל אין מה לעשות, אנשים לא לומדים... אני כמעט רכשתי את ה Q7N לפני 3 חודשים ב 5000 שח, בסוף באותו סכום רכשתי את הסוני XF9005. כבר צפיתי בכל סדרה בעייתית כגון אוזרק בנטפליקס עם או ללא HDR (דרך האפלקציה המובנית בסוני ועי סטרימר 1080P חיצוני אפל TV דור 4), בשניהם אין את התופעה הזאת כלל! לכל היותר במצב HIGH של ה LOCAL DIMMING יש מעט עננות סביב התרגום עצמו, אבל ממש לא הקטסטופה הזאת של כל המסך! סמסונג החליטו להפעיל LOCAL DIMMING בתוכנה עם תאורה אחורית ולא לאפשר למשתמש לכבות אותו... נסה לתבוע את סמליין ולאיים עליהם עד שיסכימו לבטל לך את העסקה. בחול אתה פשוט אורז את הג'אנק הזה ומחזיר לחנות, ואף אחד לא יגיד לך כלום מלבד התנצלות על עוגמת הנפש......
·oz007 כתב:@nir11
·
האם התופעה ממשיכה ב Q9FN ?
אם יש לך אפשרות תשקול לכתוב מכתב מעורך דין ליבואן
מכיוון שנטפליקס היום מאוד פופלרי אולי יהיה ניתן
להגיע לאיזה הסדר עם היבואן, ואם אינני מוכן למצוא פתרון, תאיים עליו שתיגש
לתקשורת כי זה לא פחות ממחדל, שאף אחד לא מתריע בפניו
בהצלחה...
oz007
אין לי את ה Q9FN. אני לא יודע אם יש שם את הבעיה.
לגבי שאר הדברים שכתבת, אני לא בטוח מה רצית, נשמע שאתה קצת מלגלג עלי.
זה מסך יקר עם פגם מהותי, לא עבירה פלילית. היבואן לא עשה שום דבר אסור, אין לי שום כוונה לפנות לעורך דין. שילמתי הרבה כסף, ולא עשיתי מחקר מספק. על טעויות משלמים, ואני בא בטענות רק אל עצמי.
וללא קשר ל HDR, המסך הזה ***לא*** עושה עבודה טובה בסצנות של לבן ושחור. גם בתכנים רגילים יש הילה סביב אזורים בהירים. זה פחות מורגש מאשר ב HDR, אבל זה מורגש המסך הקודם שלי, סמסונג ES800 (כמדומני), מסך פרימום מלפני כ 5 שנים, עשה עבודה טובה בהרבה.
סמסונג לגמרי פישלו עם סדרת Q7. המסכים האלה הם פרימיום, והם פחות טובים מקודמיהם.
אני ממליץ לא לרכוש אותם. לבת שלי יש בחדר מסך LG בגודל 43, מסך מרמת entry level - עלה 2100 שקל - ורואים בו יותר טוב, כשהתמונה ממקור זהה.
אני יודע שזו בעיה אמיתית ולא משהו מקומי אצלי, כי לחבר קרוב יש מסך זהה שלי (Q7), וגם בגלל שעקב תקלה במסך (לא קשורה), החליפו לי Q7F ל Q7FN - והבעיה קורית בשניהם.
סמסונג לגמרי פישלו עם סדרת Q7. המסכים האלה הם פרימיום, והם פחות טובים מקודמיהם.
אני ממליץ לא לרכוש אותם. לבת שלי יש בחדר מסך LG בגודל 43, מסך מרמת entry level - עלה 2100 שקל - ורואים בו יותר טוב, כשהתמונה ממקור זהה.
אני יודע שזו בעיה אמיתית ולא משהו מקומי אצלי, כי לחבר קרוב יש מסך זהה שלי (Q7), וגם בגלל שעקב תקלה במסך (לא קשורה), החליפו לי Q7F ל Q7FN - והבעיה קורית בשניהם.
ממש לא מלגלג, אני חושב שהיבואן חייב לידע את הקונים בדרך זאת או אחרת שהמוצר לא מותאם לקהל הישראלי !
אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה
תחשוב על זה
כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה
אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה
תחשוב על זה
כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
מה הפלא ששונאים אותנו בעולם, 20% מאיתנו מתלוננים בצורה חסרת פרופורציות למציאות, וכידוע "20% מהאנשים עושים 80% מהרעש". אני אוהב אותך עוז, אבל מה שרשמת גובל בביזוי בית המשפט ובזבוז משאבי המערכת המשפטית בישראל. "כידוע", "בשוק הישראלי" כל בן אדם שני משקיע לפחות 10 שעות בשבוע בצפייה בנטפליקס, או אם נדייק כל בן אדם 16, כשסצנות כהות הן אולי 2.7% מהתוכן. בקיצור "השוק הישראלי"... מזל שאנחנו אוהבים שוקולד וסוגדים לעורכי דין... שיהיה לנו בהצלחה..oz007 כתב:ממש לא מלגלג, אני חושב שהיבואן חייב לידע את הקונים בדרך זאת או אחרת שהמוצר לא מותאם לקהל הישראלי !
אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה
תחשוב על זה
כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה...
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
@ice2k
·
טלוויזיה לרוב זה השקעה לזמן ארוך, התכנים רק יגדלו
ותכני ה HDR רק יתפסו נפח גדול יותר וזה יקרה מהר
ואז בעצם הבעיה תגדל לבעלי המכשירים
ההצעה שלי לפותח השרשור היתה, לכתוב מכתב
אולטימטום, אולי זה יכול לעזור לו, להפחיד קצת את היבואן,
אולי הם יגיעו להבנות, אם היבואן יבחר לזלזל ברוכשים,
שידע שאפשר לנקוט בהליכים, מערכת המשפט וגם התקשרת
תמיד באה לטובת הצרכן, לכן אני בטוח כל אחד שסובל מהבעיה,
שיכתוב מכתב זה ייסגר הרבה לפני הגעה לתקשרת או בתי משפט
מצד היבואן - הוא יעדיף למצוא איתכם פתרון
רק מנסה לעזור
😀
·
טלוויזיה לרוב זה השקעה לזמן ארוך, התכנים רק יגדלו
ותכני ה HDR רק יתפסו נפח גדול יותר וזה יקרה מהר
ואז בעצם הבעיה תגדל לבעלי המכשירים
ההצעה שלי לפותח השרשור היתה, לכתוב מכתב
אולטימטום, אולי זה יכול לעזור לו, להפחיד קצת את היבואן,
אולי הם יגיעו להבנות, אם היבואן יבחר לזלזל ברוכשים,
שידע שאפשר לנקוט בהליכים, מערכת המשפט וגם התקשרת
תמיד באה לטובת הצרכן, לכן אני בטוח כל אחד שסובל מהבעיה,
שיכתוב מכתב זה ייסגר הרבה לפני הגעה לתקשרת או בתי משפט
מצד היבואן - הוא יעדיף למצוא איתכם פתרון
רק מנסה לעזור
😀
@oz007
·
אני פותח השרשור המקורי. אם קראת את 100+ ההודעות בשרשור הזה אז אתה יודע שכבר שדרגתי ל Q9 שגם בה יש תופעה דומה אך בצורה פחות משמעותית ומבחינתי מקובל.
מול היבואן פעלתי בגישה חיובית, לא באתי באיומים, אלא ביקשתי שיבינו את עמדתי ושאני לא מסוגל לצפות בתוכן HDR במסך הזה. להפתעתי הביעו הבנה והציעו לי זיכוי מלא תמורת רכישת כל דגם אחר, גם פחות יקר. כל זה קרה בטווח של 30 יום מהקניה. החזר כספי מלא לא היה אופציה, אבל גם לא ניסיתי למצות את האופציה הזו עד הסוף.
הסיבה שאני עדיין פעיל ומגיב פה ובפורומים בחול היא בעיקר כדי להזהיר קונים חדשים וגם שאם יימצא פתרון כלשהו, אוכל אולי לממש גם ב Q9.
דעתי האישית היא כמו של @nir11, זו בעיה מאוד חמורה במסך שמופיעה לא רק ב HDR (פשוט ב HDR היא הכי מורגשת) וסמסונג היתה צריכה לטפל בה כבר מזמן או לפחות להצהיר על הבאג. בשונה ממנו אני חושב שיש גבול עד כמה ניתן לצפות מקונה לבדוק את המסך מראש לפני קניה. את הבאג הזה כמעט אי אפשר היה לדעת מראש. אין סקירה רשמית אחת שמתארת את ההתנהגות הזו.
אייל
·
אני פותח השרשור המקורי. אם קראת את 100+ ההודעות בשרשור הזה אז אתה יודע שכבר שדרגתי ל Q9 שגם בה יש תופעה דומה אך בצורה פחות משמעותית ומבחינתי מקובל.
מול היבואן פעלתי בגישה חיובית, לא באתי באיומים, אלא ביקשתי שיבינו את עמדתי ושאני לא מסוגל לצפות בתוכן HDR במסך הזה. להפתעתי הביעו הבנה והציעו לי זיכוי מלא תמורת רכישת כל דגם אחר, גם פחות יקר. כל זה קרה בטווח של 30 יום מהקניה. החזר כספי מלא לא היה אופציה, אבל גם לא ניסיתי למצות את האופציה הזו עד הסוף.
הסיבה שאני עדיין פעיל ומגיב פה ובפורומים בחול היא בעיקר כדי להזהיר קונים חדשים וגם שאם יימצא פתרון כלשהו, אוכל אולי לממש גם ב Q9.
דעתי האישית היא כמו של @nir11, זו בעיה מאוד חמורה במסך שמופיעה לא רק ב HDR (פשוט ב HDR היא הכי מורגשת) וסמסונג היתה צריכה לטפל בה כבר מזמן או לפחות להצהיר על הבאג. בשונה ממנו אני חושב שיש גבול עד כמה ניתן לצפות מקונה לבדוק את המסך מראש לפני קניה. את הבאג הזה כמעט אי אפשר היה לדעת מראש. אין סקירה רשמית אחת שמתארת את ההתנהגות הזו.
אייל
·nir11 כתב:@בוננזה
אין לי כוונות להכנס לתפריט טכנאי. ממה שהבנתי משחק שם עלול להרוס את המסך.
·...
א. ישנם המון מדריכים ברשת כיצד לעשות זאת כך שהסיכון לטעות קטן מאוד. אין לך יותר מידי מה לשחק, סה"כ לשנות הגדרה אחת ולראות אל היא השפיעה.
ב. תמיד מומלץ לצלם את המסך לפני השינוי בכדי שתוכל לחזור אחורה אם צריך.
ג. למה יש אחריות...
אני במקומך הייתי מנסה זאת בלי להסס, בעיקר כשאתה מצהיר שהבעיה אצלך כל כך ניכרת עד כדי שזה הורס לך את חווית הצפיה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: