@Nemesis
·
צודק זה יסביר את חלק מהפערים שניראים מוגזמים,
לך על זה!
קבוצת קניה ל סמסונג NU8000 65
- eitan_aitype
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 113
- הצטרף: ינואר 2012
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
·מצטרף לשאלה.. תור הכי קרוב להתקנה הוא ב17 לחודש. הזוי.yaron78 כתב:האם בקנייה בדיל פה אפשר לקבל את מלוא האחריות ולהתקין את הטלויזיה לבד על הסטנד?
לא מעוניין בשום מתקין!
שאלתי בכמה חנויות לגבי דגמי סמסונג, ובכל מקום קיבלתי תשובה שונה...
אז מה המדיניות בדיל פה?
מבחינתי זה חלק מהשיקול בעצם הקנייה, ואני לא רוצה בכלל לפנות/להתעסק עם P1000 בלי שאדע מראש שאין חובה של שימוש באנשי ההתקנה של נותן השירות....
ספיר מ-P1000 כבר לא מטפלת בהזמנות ולא נותנת את המחיר שהיה כאן.
ספיר מ-P1000 כבר לא מטפלת בהזמנות ולא נותנת את המחיר שהיה כאן.
כל מי שנרשם הצליח להזמין ?
בסוף נשארתי בלי טלויזיה.
כל מי שנרשם הצליח להזמין ?
בסוף נשארתי בלי טלויזיה.
יותר טוב שP1000 פשוט יתנו לקנות ישירות באתר שלהם, ושפשוט נקיש שם איזה קוד קופון שhometheater יספקו לנו.
לנצל את היותו של הדיל באתר מכירתי ולא בחנות רגילה שאין לה אתר רציני.
זה גם יחסוך את כל ההתעסקות ואת משאבי כח האדם שלהם.
אולי שפשוט בשבועות הקרובים ירימו פה דיל (חדש) לסוף השנה, והוא כבר יתנהל ככה.
לנצל את היותו של הדיל באתר מכירתי ולא בחנות רגילה שאין לה אתר רציני.
זה גם יחסוך את כל ההתעסקות ואת משאבי כח האדם שלהם.
אולי שפשוט בשבועות הקרובים ירימו פה דיל (חדש) לסוף השנה, והוא כבר יתנהל ככה.
עזרו לכם? כפתור "תודה" נמצא בפינה השמאלית+תחתונה בפוסט - אנא השתמשו בו!
·מתאים, ויהיה נחמד לעוד סוגים.yaron78 כתב:יותר טוב שP1000 פשוט יתנו לקנות ישירות באתר שלהם, ושפשוט נקיש שם איזה קוד קופון שhometheater יספקו לנו.
לנצל את היותו של הדיל באתר מכירתי ולא בחנות רגילה שאין לה אתר רציני.
זה גם יחסוך את כל ההתעסקות ואת משאבי כח האדם שלהם.
אולי שפשוט בשבועות הקרובים ירימו פה דיל (חדש) לסוף השנה, והוא כבר יתנהל ככה....
אני מעוניין ב Q7 65
NU8000 65 הותקנה על ידי המתקינים והמסך שבור מהקופסה מה שנראה רק לאחר התקנה על הקיר. שימו לב לא לקחת סיכון מיותר ולהתקין בעצמכם, האחריות לא תתפוס אם יש בעיה.
אגב, הכנתי שולחן יפה עם מפה וניסיתי להסביר להם איך להוציא את הטלוויזיה אבל הם עושים מה שהם מכירים ולא עוזר שום דבר, הטלוויזיה עומדת על האריזה באופן שיכולה ליפול ברגע שלא לדבר על הלחץ הלא אחיד. . משתמשים בה כמשטח עבודה ומבריגים עם אימפקט של מקיטה את הברגים אליה.
בשלב הזה העדפתי לא להסתכל...
אגב, הכנתי שולחן יפה עם מפה וניסיתי להסביר להם איך להוציא את הטלוויזיה אבל הם עושים מה שהם מכירים ולא עוזר שום דבר, הטלוויזיה עומדת על האריזה באופן שיכולה ליפול ברגע שלא לדבר על הלחץ הלא אחיד. . משתמשים בה כמשטח עבודה ומבריגים עם אימפקט של מקיטה את הברגים אליה.
בשלב הזה העדפתי לא להסתכל...
@tzadka11
·
אני באמת לא מבין למה כולם לא צועקים על סמליין שהיא לא עושה כלום בנושא
כבר המון זמן המון אנשים מתלוננים על ההתקנה החאפרית הזאת.
הם ממשיכים להתקין בצורה שמנוגדת להוראות היצרן ושלא נדבר על הנזק שזה גורם.
עשיתם קבוצת רכישה-שאפו!
קדימה תתקשרו עכשיו כל אחד ואחד ממכם ותתלוננו
כשאחד שניים מתלונן אז מבליגים ומחפפים..
אבל אתם כקבוצה אתם כוח, לא כואב לכם לראות מה עושים לטלוויזיה שלכם ועוד מול העיניים..
·
אני באמת לא מבין למה כולם לא צועקים על סמליין שהיא לא עושה כלום בנושא
כבר המון זמן המון אנשים מתלוננים על ההתקנה החאפרית הזאת.
הם ממשיכים להתקין בצורה שמנוגדת להוראות היצרן ושלא נדבר על הנזק שזה גורם.
עשיתם קבוצת רכישה-שאפו!
קדימה תתקשרו עכשיו כל אחד ואחד ממכם ותתלוננו
כשאחד שניים מתלונן אז מבליגים ומחפפים..
אבל אתם כקבוצה אתם כוח, לא כואב לכם לראות מה עושים לטלוויזיה שלכם ועוד מול העיניים..
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
·בהצלחה לכל מי שרכש עם האחריות, ה"חברה" שעומדת מאחוריה, המתקינים וההתקנה.tzadka11 כתב:NU8000 65 הותקנה על ידי המתקינים והמסך שבור מהקופסה מה שנראה רק לאחר התקנה על הקיר. שימו לב לא לקחת סיכון מיותר ולהתקין בעצמכם, האחריות לא תתפוס אם יש בעיה.
אגב, הכנתי שולחן יפה עם מפה וניסיתי להסביר להם איך להוציא את הטלוויזיה אבל הם עושים מה שהם מכירים ולא עוזר שום דבר, הטלוויזיה עומדת על האריזה באופן שיכולה ליפול ברגע שלא לדבר על הלחץ הלא אחיד. . משתמשים בה כמשטח עבודה ומבריגים עם אימפקט של מקיטה את הברגים אליה.
בשלב הזה העדפתי לא להסתכל......
מעבר לכך, תתחדשו ותהנו, מקווה שלא תצטרכו אותם לעולם.