התחלתי לכתוב את הפוסט הזה כתגובה לשאלה מה רע באפליקציה, וחשבתי שאולי עדיף לפרסם אותו כסיכום בשרשור נפרד, למען מי שמתלבט או יתלבט בהמשך וירצה לשמוע חוו"ד ממקור ראשון.
אני לקוח של סטינג TV מהיום השני לעלייה לאוויר (1/11/17).
עד אז הסתדרתי מצוין עם עידן+ ונטפליקס, בחיזוק של טורנט או שניים בשבוע, לסדרות בעיקר.
רצה אצלנו מהיום הראשון בעיקר על Xiaomi Mibox 3 בסלון, באופן יומיומי ושוטף.
שימוש לא תכוף גם על אייפד וממש מעט על סמסונג S8.
הטריגר למעבר היה מעבר הערוצים הישראלים ל-HD, כשבעידן+ עדיין משדרים ב-SD.
בחלק מהזמן היינו רק עם חבילת הסדרות. בהמשך הוספנו גם את הסרטים.
בגדול: מרוצים מאוד. עד כדי כך מרוצים שהפסקנו את המנוי לנטפליקס תוך כדי השנה הזו.
(זה כבר נושא לשרשור אחר, אבל לדעתי אין כ"כ מה לראות בנטפליקס, למרות ההתלהבות והבאז. מס' קטן של תכנים מעולים וכל השאר פשוט רע. אבל כאמור: שרשור אחר).
בנוסף, באופן עקרוני אני מוכרח לומר שאני לא מבין איך אפשר ב-2018 להיות מנוי של יס/הוט ולהשתמש בממיר מקליט. זה קצת כמו לסחוב איתך MP3 לכל מקום, כשיש סטרימינג של מוסיקה. באופן פרקטי, אני לא ממש מבין איך אפשר להסתדר עם זה. מהרגע שסטינג הוסיפו את ה-live replay, כל תפיסת הטלויזיה אצלנו השתנתה. פתאום כשהשעה 19:58 לא ממש קריטי להדליק טלויזיה ולצפות בחדשות. אתמול, למשל, הדלקנו נרות חנוכה בדיוק בשעה הזו ונזכרנו לראות חדשות רק ב-20:15. שני קליקים וצופים מההתחלה, בדיליי של רבע שעה מהשידור החי. ברור שזה קיים בממירים מקליטים, אבל צריך לדאוג לסמן את זה מראש. ומה אם זו תוכנית בערוץ המדע או בערוץ 10? הרעיון שצריך לסמן מראש מה מוקלט או לא - זה משהו לא הגיוני, היום. הכל קיים לשבוע אחורה, כל הזמן. כשאמא שלי אמרה שאני מוכרח לראות משהו ששודר אתמול באיזו תוכנית שבחיים לא הייתי מדמיין שארצה לצפות בה, זה היה קלי קלות. לא חשבתי לעצמי "חבל שלא סימנתי להקלטה". בנוסף, אין צורך לסנכרן שום דבר, כי הכל בענן. אני צופה לפעמים באייפד לפני השינה, הכל קיים שם, לא צריך לעשות סטרימינג מהסלון וכו'.
כמובן שזה משותף לכל שירותי הסטרימינג, כמו סלקום TV ופרטנר TV. אבל זו קפיצת מדרגה בנוחות, שמייתרת את השימוש בממירים רגילים, לדעתי.
באופן ספציפי, הדברים הטובים שיש בסטינג:
- איכות התמונה פשוט מעולה. אני עם ST60 של פנסוניק ופשוט מתלהב בכל פעם מחדש.
ראיתי את איכות התמונה של פרטנר TV אצל חבר - משמעותית רע יותר, בעיני. את סלקום לא יצא לי לראות.
- התכנים טובים מאוד, ואלו שממש חשובים לי (כמו העונה השניה של פאודה או סדרות מחו"ל כמו האנטומיה של גריי) משודרים במקבלים ליס. פאודה עלתה ל-VOD של סטינג ב-22:00 בדיוק, שעת השידור שלה ביס.
- התמחור שלהם סביר בהחלט, במיוחד כשמדובר ב-VOD. הרבה מאוד סרטים, גם בחיפוש (רצינו לצפות בחגיגה בסנוקר לפני כמה שבועות, שני קליקים והוא התחיל לנגן). אנחנו על חבילת הסרטים והסדרות, 78 ש"ח לחודש כולל עידן+. זה סביר בהחלט והתמורה מצוינת. ה-VOD מכיל סדרות ישראליות מצוינות וגם רשימת סרטים שבהחלט יש מה למצוא בה. לא מרגיש כאילו דוחפים לך 2-3 סרטים טובים וכל השאר זה מדבר מתהומות ה-IMDB, אלא דווקא אריזת תוכן ראויה וחביבה, שתמיד יהיה מה למצוא בה.
- שירות הלקוחות (במיוחד זה שבפייסבוק, לא יצא לי לדגום באתר/טלפון) הוא ממש נחמד, אדיב ושקוף. אתה לא מרגיש שמורחים אותך. אפשר להתנתק/להתחבר/לשנות חבילות בקלי קלות באתר (עשיתי את זה כשנסענו לחו"ל לחודש) - וזה בונוס אדיר. חבל שאין להם דרך להקפיא את המנוי, ונאלצתי להתנתק ולהתחבר שוב לאחר חודש. זה אמנם היה זהה מבחינת המחיר, אבל בדרך הם שגעו אותי בנסיונות לגרום לי להשאר בשירות. בסה"כ הקפאתי לחודש, ועשו לי ריגשי כאילו שבגדתי במדינה
רוב הטענות שלי לשירות סובבות סביב האפליקציה עצמה.
כאמור, בעיקר אנדרואיד TV על MiBox, אבל כפי שאני מתרשם אותן הבעיות קיימות גם על הפלטפורמות האחרות.
- הכי גרוע מהשבועות האחרונים: שדרוג של האפליקציה בשילוב עם שדרוג ב-firmware של Xiaomi גורם לכך שכשחוזרים אל האפליקציה מאפליקציות אחרות או ממצב שינה, היא מראה מסך שחור. כדי לתקן חייבים לעשות ריסטרט למכשיר (או force stop לאפליקציה מתפריט ה-apps ב-settings) וזה ארוך ומייאש. החבר'ה מודעים לבעיה ועובדים על פתרון.
- התגובות איטיות להחריד. זו הבעיה הכי גדולה שלהם. פשוט מתסכל ולפעמים בא לי לצעוק.
אני נכנס לרשימת הפרקים או מנסה לנווט בתוך ההקלטות שלי. זה כ"כ איטי!!!
כנ"ל כשאני צופה במשהו ורוצה לזפזפ.
לא פעם אני לוחץ BACK יותר מדי פעמים ועף למסך הראשי בטעות, כי המערכת פשוט לא מגיבה.
- הרצה קדימה/אחורה: זה משהו בלתי נסבל!! לפעמים זה מריץ בחצאי דקות, וממש מזדחל. לפעמים הוא פתאום עובר למצב של אינטרוואלים גדלים, כלומר מתחיל בכמה שניות ואז חצאי דקה ואז דקות וכו'. אין דרך לשלוט בזה ולפעמים אתה נופל על חצאי-הדקה וזה פשוט מתסכל. לך תריץ קדימה 30 דק' כשכל חצי-דקה כזו עוברת פעם בשניה בערך.
בנטפליקס לא רק שזה רץ הרבה יותר חלק, אלא שתוך כדי מראים לך סנפשוט של הוידאו, ככה שממש נוח וקל להגיע לכל נקודה.
זה חשוב בעיקר כשעושים ריפליי, וזה קורה לנו הרבה (קופצים על פרסומות). היות והאפליקציה כ"כ איטית, קרה לא אחת שתוך כדי הרצה לחצתי בטעות BACK (כי זה נתקע) ואז הסתבר שיצאתי ממצב ההרצה וחזרנו לרשימת הפרקים/הקלטות. זה גורר צרחות של תסכול, כי עכשיו צריך לעשות את כל ההרצה הזו שוב. ממש מרגיז ומייצר אצלי זיעה קרה בידיים, גם כשממש קריר ונעים בחוץ.
- כל ניהול הפרקים והתוכניות, זה כאילו נעשה בכוונה כדי לעצבן.
למשל, במסך הסדרות, יש רשימות. ברשימת ה-"ישראליות", למשל, אתה תראה כ-20 סדרות ברשימה שלא ברור הסדר שלה. מצד שמאל, הריבוע האחרון, כתוב: "16 נוספים". כשתלחץ עליו אתה תקבל את כל הסדרות, לא רק את הנוספים, ושם הסדר אחר לגמרי. זה כאילו בקטנה, אבל איך אפשר למצוא ככה סדרה בקלות?
- למרות שהתכנים שלהם מעולים, עדיין יש הבדלים לעיתים משמעותיים מול יס. למשל, העונה השניה של סיפורה של שפחה עדיין לא עלתה (!!!). סיימתי לצפות בה (בדרכים לא חוקיות) לפני חצי שנה בערך, עוד מעט תעלה כבר העונה השלישית, וסטינג עדיין מפגר. בנוסף, חלק מהתכנים יורדים בלי שום סיבה (למה הוסרה העונה הראשונה של סרוגים? זה עולה לכם כסף לשמור אותה בענן? למה לא להוסיף כל הזמן במקום להוסיף ולגרוע?)
אלו הדברים העיקריים. יש עוד המון קטנות, כמו למשל חוסר היכולת להסיר תוכן מהתכנים האחרונים שצפיתי בהם. יוצא שאם בטעות לחצתי על סרט, או שהתחלתי לראות כמה דק' ולא בא לי יותר, אני תקוע איתו ברשימת הצפייה האחרונה לתמיד, או עד שאצפה במספיק תוכן כדי שהוא יעלם מהרשימה. זה לא נוח, כי יש שם גם אייטמים שאני באמת רוצה להמשיך לראות.
לסיכום - יש הרבה מה לשפר אבל בגדול המוצר הזה מעולה. הוא לא חלק לגמרי כמו ממיר והאפליקציה מלאה בחורים ומרגישה פחות נוחה ויציבה מנטפליקס, למשל. אבל זה נסלח ובאופן עקרוני היתרונות גוברים על החסרונות. למרות זאת, בעולם התחרותי שאנו חיים בו, סטינג חייבים לפתור את הבעיות האלו. זה לא מסובך, זו רק שאלה של תקציב.
חוו"ד על סטינג TV אחרי כמעט שנה של שימוש
- Shayosef
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5891
- הצטרף: אפריל 2007
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 448 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
כל כך צודק, זה הדבר הכי פתטי בכל השירות של סטינג, בייחוד לעומת סלקום ששם הפיצ'ר הזה פשוט ב 10 רמות מעל, יס ! מה זה הדבר הזה ?? בלתי שמיש בעליל ואחת הסיבות העיקריות שאני רק מחכה שסלקום טיפה יעלו את רמת השידור ואחזור אליהם, לא מצליח להריץ !!!הרצה קדימה/אחורה: זה משהו בלתי נסבל!! לפעמים זה מריץ בחצאי דקות, וממש מזדחל. לפעמים הוא פתאום עובר למצב של אינטרוואלים גדלים, כלומר מתחיל בכמה שניות ואז חצאי דקה ואז דקות וכו'. אין דרך לשלוט בזה ולפעמים אתה נופל על חצאי-הדקה וזה פשוט מתסכל. לך תריץ קדימה 30 דק' כשכל חצי-דקה כזו עוברת פעם בשניה בערך.
בנטפליקס לא רק שזה רץ הרבה יותר חלק, אלא שתוך כדי מראים לך סנפשוט של הוידאו, ככה שממש נוח וקל להגיע לכל נקודה.
זה חשוב בעיקר כשעושים ריפליי, וזה קורה לנו הרבה (קופצים על פרסומות). היות והאפליקציה כ"כ איטית, קרה לא אחת שתוך כדי הרצה לחצתי בטעות BACK (כי זה נתקע) ואז הסתבר שיצאתי ממצב ההרצה וחזרנו לרשימת הפרקים/הקלטות. זה גורר צרחות של תסכול, כי עכשיו צריך לעשות את כל ההרצה הזו שוב. ממש מרגיז ומייצר אצלי זיעה קרה בידיים, גם כשממש קריר ונעים בחוץ....
שי
Re: חוו"ד על סטינג TV אחרי כמעט שנה של שימוש
@moti_r
·תודה על הפירוט.
אני חווה את אותן בעיות אם כי סובל מהן פחות.
בקשר להתגובות איטיות, בזה לא נתקלתי בכלל. הכל קליל. יתכן וזה קשור לסטרימר. (אני עם שילד)
הרצה קדימה/אחורה - מסכים. מציק מאוד.
הבאג של המסך השחור - הכי מציק בנתיים.
בתור מפתח תוכנה אני באמת לא מבין איך משחררים גירסה במצב כזה. לפי מה שאני קורא זה גורף לכל המכשירים לכל הגירסאות של המערכת הפעלה וקורה תמיד כשמחזירים את האפליקציה למצב של פעילות..
קשה לי להאמין שהם לא נתקלו בבעיה לפני שחרור.
·תודה על הפירוט.
אני חווה את אותן בעיות אם כי סובל מהן פחות.
בקשר להתגובות איטיות, בזה לא נתקלתי בכלל. הכל קליל. יתכן וזה קשור לסטרימר. (אני עם שילד)
הרצה קדימה/אחורה - מסכים. מציק מאוד.
הבאג של המסך השחור - הכי מציק בנתיים.
בתור מפתח תוכנה אני באמת לא מבין איך משחררים גירסה במצב כזה. לפי מה שאני קורא זה גורף לכל המכשירים לכל הגירסאות של המערכת הפעלה וקורה תמיד כשמחזירים את האפליקציה למצב של פעילות..
קשה לי להאמין שהם לא נתקלו בבעיה לפני שחרור.
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
גם אני עם סטינג כבר כמה חודשים ומאוד מרוצה, ויש לי הצעה שאולי תעזור לך לשפר את הבעיות שלך...
אצלי כל הבעיות שציינת השתפרו משמעותית מהיום שהחלפתי את הראוטר! היה לי ראוטר של בזק וברגע שקניתי מודם\ראוטר פרטי (TP-LINK VR400 במקרה שלי), המון בעיות נפתרו לי. התוכנה מגיבה הרבה יותר מהיר, אין לי יותר ניתוקים (בעיה שאתה אמנם לא הזכרת אבל אצלי הייתה משמעותית), גם ההרצה הרבה יותר מהירה. הייתה לי גם בעיה שאם מריצים קדימה למשל, התפריט היה נשאר גלוי לפעמים לאיזה 30 שניות אחרי שהפסקתי להריץ עד שהיה יורד, וגם זה נפתר. לדעתי זה גם מסביר למה הם לא רואים את הבעיות האלה בפיתוח\טסטים אצלם...
אצלי כל הבעיות שציינת השתפרו משמעותית מהיום שהחלפתי את הראוטר! היה לי ראוטר של בזק וברגע שקניתי מודם\ראוטר פרטי (TP-LINK VR400 במקרה שלי), המון בעיות נפתרו לי. התוכנה מגיבה הרבה יותר מהיר, אין לי יותר ניתוקים (בעיה שאתה אמנם לא הזכרת אבל אצלי הייתה משמעותית), גם ההרצה הרבה יותר מהירה. הייתה לי גם בעיה שאם מריצים קדימה למשל, התפריט היה נשאר גלוי לפעמים לאיזה 30 שניות אחרי שהפסקתי להריץ עד שהיה יורד, וגם זה נפתר. לדעתי זה גם מסביר למה הם לא רואים את הבעיות האלה בפיתוח\טסטים אצלם...
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
אז בעצם אחרי שאתה אומר שאתה לא מבין איך אנשים עדיין עובדים עם ממיר אתה מציין את כל החסרונות של הסטינג שבעצם לא קיימים בממיר או שפספסתי משהו?בנוסף, באופן עקרוני אני מוכרח לומר שאני לא מבין איך אפשר ב-2018 להיות מנוי של יס/הוט ולהשתמש בממיר מקליט....
לי אישית היה סטינג ליומיים בדיוק והוא בוטל כשגיליתי שאין תמיכה בסראונד שזה דיל ברייקר מבחינתי וממה שהבנתי זה המצב עדיין היום
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
·yanivmus כתב:אהלן חברים,
ראשית תודה על הפירוט הנהדר והמלמד.
בחודש הבא אני מתחיל בסלקום טי וי ויהיה לי מסך LG C8
אם אני משתמש באפןליקציה שלהם, בהכרח אני צריך סטרימר? במידה וכן, במה הוא תורם אם קיימת אפליקציה....
מספיקה טלויזיה חכמה.
התובנות שלי ליס סטינג:
ראשית אני עם יס משנת 2000,והמעבר לסטינג היה טבעי ומתבקש.
אבל זה פשוט חלטורה חובבנית שנתקעת גם על מיבוקס וגם על הסטרימר היעודי שלהם.
מגבלת 3 נקודות הצפיה ,לא התאימה לי ,יש לנו 5 נקודות.
הפלוס היחיד שאיכות התמונה פנומנלית.
מיזה כ3 חודשים עם שנואת נפשי "סלקום טיוי"
ואני במסגרת נסיון חינמית ללא כל התחיבות/כרטיס אשראי.
אפליקצית סלקום טיוי ידידותית ,עשירה בתוכן ואפשר להתנתק/להתחבר ללא נציג שרות./טכנאי
הפלא ופלא כשניתקתי את סטינגטיוי,
פנו אלי נציגים אנושיים בטלפון של סטינג במטרה להבין סיבת הניתוק,
שאלתי אותם שאלה פשוטה:
"אתם נהנים משימוש במוצר,שנתקע וגוזל מימך את חווית הצפיה"?
כשהמוצר לא יהיה בוסר,והצפיה תורחב ל5 נקודות בו זמנית והספורט יהיה זמין בשפע,
נחזור,
ענין של בחירה בשניות באפליקציה ורישום באתר
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד