בסוף אוקטובר הורדתי סלקום TV למי בוקס כי נתנו חודש חינם.
באף שלב לא ביקשו פרטי אשראי; התחברתי עם קוד ששלחו לנייד + שם משתמש עפ"י כתובת מייל.
החודש-חינם חלף אבל האפליקציה עדיין עובדת ומשדרת (גם בסמארטפון אגב).
מה לעשות? האם יחייבו אותי בעתיד על כל חודש נוסף, או שהאחריות לא שלי (ולכן כדאי שאהנה כל עוד אפשר)? מסיבות מובנות אני לא רוצה להתקשר ולשאול אותם.
נגמר החודש חינם בסלקום TV - אין דרישה לתשלום
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
- oogieboogie
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 39
- הצטרף: יוני 2018
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
אכן יש חיוב
התקשרתי הרגע היקשתי להתנתק כי ראיתי שרשום בתקנון שכביכול זה באחריותי להודיע
לאחר שיחה קצרה הבנתי שיהיה חיוב יחסי - שאלתי מתי הם תכננו להודיע או ליצור קשר לגבית תשלום כי לא ביקשו אמצעי תשלום בהרשמה אמרה שאין לה מושג אבל היו מתקשרים מתישהו ביקשתי להתנתק ולשלם את החשבון היחסי דרך הדואר לא רוצה שיהיה זכר לאשראי שלי אצלם
לינק לתקנון:
https://cellcomtv.cellcom.co.il/globala ... 018-01.pdf
התקשרתי הרגע היקשתי להתנתק כי ראיתי שרשום בתקנון שכביכול זה באחריותי להודיע
לאחר שיחה קצרה הבנתי שיהיה חיוב יחסי - שאלתי מתי הם תכננו להודיע או ליצור קשר לגבית תשלום כי לא ביקשו אמצעי תשלום בהרשמה אמרה שאין לה מושג אבל היו מתקשרים מתישהו ביקשתי להתנתק ולשלם את החשבון היחסי דרך הדואר לא רוצה שיהיה זכר לאשראי שלי אצלם
לינק לתקנון:
https://cellcomtv.cellcom.co.il/globala ... 018-01.pdf