ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000
אם רוכשים מחנות אמינה והוגנת, אז אין צורך בכל הכאב ראש הזה.. ה 55XF9005 שלי הגיעה אלי ברכב הפרטי שלי, פתחתי אותה בעצמי לפי הוראות סוני, התקנתי את הרגליות הפוך כדי שיהיה ניתן להניח אותה על שולחן צר, הגדרתי את חשבון הגוגל ומיד בצעתי בדיקה של המסך.. הכל עבר בשלום. אם אזדקק לשירות, אני פונה לחנות ולא לאלקרטוניקס טפו...
אפשר לשאול מאיזו חנות זו?BARBIE כתב:אם רוכשים מחנות אמינה והוגנת, אז אין צורך בכל הכאב ראש הזה.. ה 55XF9005 שלי הגיעה אלי ברכב הפרטי שלי, פתחתי אותה בעצמי לפי הוראות סוני, התקנתי את הרגליות הפוך כדי שיהיה ניתן להניח אותה על שולחן צר, הגדרתי את חשבון הגוגל ומיד בצעתי בדיקה של המסך.. הכל עבר בשלום. אם אזדקק לשירות, אני פונה לחנות ולא לאלקרטוניקס טפו......
וכמה זמן אחריות קיבלת?
·Hipno כתב:אפשר לשאול מאיזו חנות זו?......
וכמה זמן אחריות קיבלת?...
זה יבואן רשמי, ולכן האחריות זהה בכל מקום. אתה יכול לקבל שירות כזה מכל חנות מתמחה שעובדת עם ישפאר. למשל, קרוסאובר שופ... שם לב שאני דברתי על סוני, אבל בדומה לסמסונג, גם ישפאר היום זה אלקטרוניקס פרו... לי המוכר אמר להתעלם ממה שרשום על האריזה שחייב להמתין תכנאי. המליץ רק לתעד בוידאו את שלב פתיחת האריזה ואז לצלם את הטלויזיה מכל הזוויות מיד וברצף לאחר הפתיחה. זה רק בכדי למנוע בעיות במקרה ומתגלה שבר. אם הכל תקין, אז כל בעיה או תקלה עתידית תטופל רק מול החנות ולא מול חוסר השירות של נותני השירות...
סתם רעיון
שלום לכולם,
גם אני נמצא לפני התקנה של Q6FN.
חשבת להכין מבעוד מועד 3,4 כבלי HDMI ו USB ולבקש מהטכנאי לחבר אותם למסך לפני שתולים אותו על הקיר.
נכון שיהיו כבלים שמחוברים ללא שימוש נוכחי אך במידת הצורך ניתן יהיה להשתמש בהם בעתיד מבלי להוריד את המסך או להשחיל ידיים למאחורי המסך.
את הכבלים ללא השימוש אסתיר מאחורי המזנון כמו כל הכבלים האחרים. כך בעצם אחסוך את הצורך במתקן ה"משודרג".
מה דעתכם?
גם אני נמצא לפני התקנה של Q6FN.
חשבת להכין מבעוד מועד 3,4 כבלי HDMI ו USB ולבקש מהטכנאי לחבר אותם למסך לפני שתולים אותו על הקיר.
נכון שיהיו כבלים שמחוברים ללא שימוש נוכחי אך במידת הצורך ניתן יהיה להשתמש בהם בעתיד מבלי להוריד את המסך או להשחיל ידיים למאחורי המסך.
את הכבלים ללא השימוש אסתיר מאחורי המזנון כמו כל הכבלים האחרים. כך בעצם אחסוך את הצורך במתקן ה"משודרג".
מה דעתכם?
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
הנחת הטלוויזיה על הקרטון
ה 8000 שלי הותקנה אתמול (אגב בחיפה המתנתי יומיים בלבד למתקין).
הגיע מתקין חביב שהתעקש להניח את המכשיר על הקרטון , וכמובן לשלוף את ה TV מהקופסא שלא על פי ההוראות.
הוא סירב בנימוס להניח על שולחן ושמיכה שהכנתי מראש.
לזכותו יאמר שדיברנו על הנושא והוא אמר שה TV מגיעה עם שני פסי הגנה קשיחים שרוחב של כ 10 ס"מ לכל אורך המסך. לפסים יש ספוג רך בחלק שפונה למסך ולכן אין פגיעה עקב אופן הנחת המכשיר, אלא פיזור אחיד של המשקל. לאחר הסיום ההתקנה והסרת הציפוי של המסך, אכן ווידאתי שכך.
אז , אכן הייתי מעדיף שההתקנה תהייה על-פי ההוראות, אבל לא נראה לי שזה ממש קריטי. ההסבר שלו הניח את דעתי ולא רציתי להיכנס לוויכוחים. הוא אמר שיש להם הוראות ממש ברורות לגבי כל סיטואציה בהתקנה וזה בגלל ש"עם ישראל" אוהב להתלונן ולבקש פיצוי. נתן לי דוגמה של לקוח שהתלונן שהטכנאי לא הגיע עם "חמור" להתקנת המסך והשתמש בשולחן של הלקוח אשר נשרט עקב כך - והחברה נאלצה לפצות אותו... האמת כל ההתקנה ועשרות הצילומים שנעשו אחרי כל שלב, נראתה לי כמו כיסוי תחת ושהטכנאי (ואולי בצדק ומתוך ניסיון עבר שלהם). סתם רציתי להעלות אספקט נוסף.
הוא ניסה לשווק (בעדינות) זרוע מיפרקית ואחריות מורחבת והופתע שכבר קיבלנו אחריות של 4 שנים (אגב - האם זה אוטומטי או שיש לדבר עם סמליין?).
מעבר לכך - הטלוויזיה מהווה עבורי אחלה שידרוג , ממש תענוג וברצוני להודות למארגני הקבוצה על המחיר הטוב.
הגיע מתקין חביב שהתעקש להניח את המכשיר על הקרטון , וכמובן לשלוף את ה TV מהקופסא שלא על פי ההוראות.
הוא סירב בנימוס להניח על שולחן ושמיכה שהכנתי מראש.
לזכותו יאמר שדיברנו על הנושא והוא אמר שה TV מגיעה עם שני פסי הגנה קשיחים שרוחב של כ 10 ס"מ לכל אורך המסך. לפסים יש ספוג רך בחלק שפונה למסך ולכן אין פגיעה עקב אופן הנחת המכשיר, אלא פיזור אחיד של המשקל. לאחר הסיום ההתקנה והסרת הציפוי של המסך, אכן ווידאתי שכך.
אז , אכן הייתי מעדיף שההתקנה תהייה על-פי ההוראות, אבל לא נראה לי שזה ממש קריטי. ההסבר שלו הניח את דעתי ולא רציתי להיכנס לוויכוחים. הוא אמר שיש להם הוראות ממש ברורות לגבי כל סיטואציה בהתקנה וזה בגלל ש"עם ישראל" אוהב להתלונן ולבקש פיצוי. נתן לי דוגמה של לקוח שהתלונן שהטכנאי לא הגיע עם "חמור" להתקנת המסך והשתמש בשולחן של הלקוח אשר נשרט עקב כך - והחברה נאלצה לפצות אותו... האמת כל ההתקנה ועשרות הצילומים שנעשו אחרי כל שלב, נראתה לי כמו כיסוי תחת ושהטכנאי (ואולי בצדק ומתוך ניסיון עבר שלהם). סתם רציתי להעלות אספקט נוסף.
הוא ניסה לשווק (בעדינות) זרוע מיפרקית ואחריות מורחבת והופתע שכבר קיבלנו אחריות של 4 שנים (אגב - האם זה אוטומטי או שיש לדבר עם סמליין?).
מעבר לכך - הטלוויזיה מהווה עבורי אחלה שידרוג , ממש תענוג וברצוני להודות למארגני הקבוצה על המחיר הטוב.
אצלי גם התעקשו להניח את המסך על הקרטון ולא הסכימו לשים על השולחן.
אבל אצלי היו מאוד אגרסיביים עם המתקן - חזר ואמר וגם אחרי שאמרתי לו לא פעמיים אמר לי שהמחיר בשוק הוא 700 ש"ח (טיפה הגזים ) ובנוסף התקנה.
בסוף אמרתי לו לא לפחות 5 פעמים עד שויתר - אפילו לא שמעתי כמה ימכור לי "במבצע".
מרוב הלחץ שלהם כשניסו לחבר לרשת ווי פי נזכרתי שבכלל יש לי כבל רשת - במפתיע תוך דקה מבלי להוריד את המסך מהמתקן הצליחו בקלות להעביר את הכבל ולחבר - כלומר הכל בולשיט.
אצלי גם ניסו להתעקש שאין לי 4 שנים אחריות והראה לי במכשיר שלו שאין לי - פשוט התעלמתי.
מה שכן עבדו מהר ועזבו כדי שאעשה בדיקת פיקסלים שלמה שעברה יופי, וגם כיווננו את המכשירים לטלויזיה.
אבל אצלי היו מאוד אגרסיביים עם המתקן - חזר ואמר וגם אחרי שאמרתי לו לא פעמיים אמר לי שהמחיר בשוק הוא 700 ש"ח (טיפה הגזים ) ובנוסף התקנה.
בסוף אמרתי לו לא לפחות 5 פעמים עד שויתר - אפילו לא שמעתי כמה ימכור לי "במבצע".
מרוב הלחץ שלהם כשניסו לחבר לרשת ווי פי נזכרתי שבכלל יש לי כבל רשת - במפתיע תוך דקה מבלי להוריד את המסך מהמתקן הצליחו בקלות להעביר את הכבל ולחבר - כלומר הכל בולשיט.
אצלי גם ניסו להתעקש שאין לי 4 שנים אחריות והראה לי במכשיר שלו שאין לי - פשוט התעלמתי.
מה שכן עבדו מהר ועזבו כדי שאעשה בדיקת פיקסלים שלמה שעברה יופי, וגם כיווננו את המכשירים לטלויזיה.
·jigsaw25 כתב:אצלי גם התעקשו להניח את המסך על הקרטון ולא הסכימו לשים על השולחן.
אבל אצלי היו מאוד אגרסיביים עם המתקן - חזר ואמר וגם אחרי שאמרתי לו לא פעמיים אמר לי שהמחיר בשוק הוא 700 ש"ח (טיפה הגזים ) ובנוסף התקנה.
בסוף אמרתי לו לא לפחות 5 פעמים עד שויתר - אפילו לא שמעתי כמה ימכור לי "במבצע".
מרוב הלחץ שלהם כשניסו לחבר לרשת ווי פי נזכרתי שבכלל יש לי כבל רשת - במפתיע תוך דקה מבלי להוריד את המסך מהמתקן הצליחו בקלות להעביר את הכבל ולחבר - כלומר הכל בולשיט.
אצלי גם ניסו להתעקש שאין לי 4 שנים אחריות והראה לי במכשיר שלו שאין לי - פשוט התעלמתי.
מה שכן עבדו מהר ועזבו כדי שאעשה בדיקת פיקסלים שלמה שעברה יופי, וגם כיווננו את המכשירים לטלויזיה....
יש לי הרגשה שהצוותים של אלקטרוניקס פרו שנשלחים להתקנות סמסונג סמליין הם לא אותם צוותים שנשלחים להתקנות סוני ישפאר. שם הם יחסית נורמליים ולעולם לא מציעים למכור משהו ללקוח. כנראה שישפאר מגבילה את חברת הפח הזאת...
שלום לכולם
אני רכשתי מסך NU8000 75 וגם כמו כולם חיכיתי למתקין
המסך הגיע בשני והמתקין נקבע ליום חמישי
ביום חמישי המתקין התקשר להודיע שהוא מאחר
כאשר המתקין הגיע ביקשתי לשים את המסך על שולחן שהכנתי מבעוד מועד הוא כמובן סירב
הוא שם את המסך על הקרטון והכניס לקרטון את הקלקר שמגיע עם המסך על מנת שהקרטון לא יקרוס ויהיה קשיח
הוא הציע לי זרוע מתכוונת בעלות של 800 שקל שאני כמובן סרבתי כי המחיר נשמע מגוחך
והרחבת אחריות ל 3 שנים.
הוא כיוון את הטלויזיה והסביר עליה קצת ואמר שאם יש לי מכשירים אלקטורנים שאני רוצה לחבר אז להביא לו את הכבלים לפני התלייה עלה זרוע
סך הכול היה סביר
אני רכשתי מסך NU8000 75 וגם כמו כולם חיכיתי למתקין
המסך הגיע בשני והמתקין נקבע ליום חמישי
ביום חמישי המתקין התקשר להודיע שהוא מאחר
כאשר המתקין הגיע ביקשתי לשים את המסך על שולחן שהכנתי מבעוד מועד הוא כמובן סירב
הוא שם את המסך על הקרטון והכניס לקרטון את הקלקר שמגיע עם המסך על מנת שהקרטון לא יקרוס ויהיה קשיח
הוא הציע לי זרוע מתכוונת בעלות של 800 שקל שאני כמובן סרבתי כי המחיר נשמע מגוחך
והרחבת אחריות ל 3 שנים.
הוא כיוון את הטלויזיה והסביר עליה קצת ואמר שאם יש לי מכשירים אלקטורנים שאני רוצה לחבר אז להביא לו את הכבלים לפני התלייה עלה זרוע
סך הכול היה סביר
המתקין הגיע ושם את ה65 על הרגל ולא על המתקן לבקשתנו. יום למחרת תכננו להתקין את הזרוע (3400L) וגילינו שהברגים לא בדיוק מתאימים. השני חורים התחתונים של הטלויזיה עמוקים מידי, לא כמו החורים העליוניים של הטלויזיה שאליהם הברגים כן מתאימים. ניסינו גם עם הברגים של המתקן הבסיסי שמביא איתו הטכנאי - אותו הדבר. זה אמור להיות ככה? מישהו נתקל בבעיה?
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
לי יש סיפור ארוך על מתקין של אלקטרוניקס פרו שהגיע לשכנים שלי ושסירב להתקין טלוויזיה בנישה ואמר לשכנים שלי שהטלוויזיה גדולה מידי לנישה.
גם שהוכחתי לו באמצעות מדידה שהטלוויזיה נכנסת הוא סירב להתקין אותה באמצעות המתקן קיר שהביא.
אמר לשכנים שהמתקן קיר שסמליין מספקים אינו מתאים ועליהם להביא שיפוצניק שיסגור את הנישה ואז הוא יגיע שוב להתקנה פרטית וכמובן שהציע להם מתקן אחר ב800 שקל.
כמובן שהסיבה האמיתית היא שהתקנה במדוייק בתוך נישה מאלצת אותו למדוד את מיקום המתקן במדוייק כדי שיהיו רווחים שווים מכל צד.
כמובן שאמרתי לו שיסיים את ההתקנה על הסטנד ושיילך. (ברור שהטלוויזיה הונחה על הקרטון ולא על שולחן)
במהלך כל ההתקנה הוא היה גס רוח צעק והתעצבן שביקשנו ממנו להפסיק למכור את המגן מתח, התעצבן יותר שהבאתי לו כבל HDMI חדש ושהוא לא הצליח למכור כבל לשכן.
הוא גם לא החזיר את המצב לקדמותו, קרי לא חיבר בכלל את הרסיבר שהיה משורשר לממיר שלי יס (כשהשכנה שאלה אותו אם הוא עשה את זה הוא אמר כמובן שהוא עשה את זה....)
בנוסף החצוף ניסה לקחת את המתקן שמגיע לשכנים בחינם, בתואנה שרק כשיגיע להתקנה פרטית אצלם (לאחר סגירת הנישה) הוא יביא אותו.
רק פתיחת מצלמה והסרטת סרטון גרמה לו בסופו של דבר להשאיר את מתקן וגם זה רק אחרי שיצא ממנו מהבית ללובי הקומתי.
למחרת קניתי שני ברגים ארוכים (הברגים בערכה לא מתאימים לשני החורים העליונים בטלוויזיה) והתקנתי במדויק את הטלוויזיה בנישה.
זוהיא בקצרה החוויה שעברתי שמתועדת גם בסרטונים שבאחד מהם הטכנאי נותן לי מכה ביד על מנת להעיף את הטלפון שלי מהיד במהלך הצילום.
גם שהוכחתי לו באמצעות מדידה שהטלוויזיה נכנסת הוא סירב להתקין אותה באמצעות המתקן קיר שהביא.
אמר לשכנים שהמתקן קיר שסמליין מספקים אינו מתאים ועליהם להביא שיפוצניק שיסגור את הנישה ואז הוא יגיע שוב להתקנה פרטית וכמובן שהציע להם מתקן אחר ב800 שקל.
כמובן שהסיבה האמיתית היא שהתקנה במדוייק בתוך נישה מאלצת אותו למדוד את מיקום המתקן במדוייק כדי שיהיו רווחים שווים מכל צד.
כמובן שאמרתי לו שיסיים את ההתקנה על הסטנד ושיילך. (ברור שהטלוויזיה הונחה על הקרטון ולא על שולחן)
במהלך כל ההתקנה הוא היה גס רוח צעק והתעצבן שביקשנו ממנו להפסיק למכור את המגן מתח, התעצבן יותר שהבאתי לו כבל HDMI חדש ושהוא לא הצליח למכור כבל לשכן.
הוא גם לא החזיר את המצב לקדמותו, קרי לא חיבר בכלל את הרסיבר שהיה משורשר לממיר שלי יס (כשהשכנה שאלה אותו אם הוא עשה את זה הוא אמר כמובן שהוא עשה את זה....)
בנוסף החצוף ניסה לקחת את המתקן שמגיע לשכנים בחינם, בתואנה שרק כשיגיע להתקנה פרטית אצלם (לאחר סגירת הנישה) הוא יביא אותו.
רק פתיחת מצלמה והסרטת סרטון גרמה לו בסופו של דבר להשאיר את מתקן וגם זה רק אחרי שיצא ממנו מהבית ללובי הקומתי.
למחרת קניתי שני ברגים ארוכים (הברגים בערכה לא מתאימים לשני החורים העליונים בטלוויזיה) והתקנתי במדויק את הטלוויזיה בנישה.
זוהיא בקצרה החוויה שעברתי שמתועדת גם בסרטונים שבאחד מהם הטכנאי נותן לי מכה ביד על מנת להעיף את הטלפון שלי מהיד במהלך הצילום.
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
אני קיבלתי את ה 65NU8000 לפני בערך חודשיים. מכיוון שרציתי מתקן זרוע וידעתי שהם גובים מחיר מופקע עליו קניתי את הזרוע כמעט הכי טובה של ברקן ב 260 שקל התקנתי אותה בעצמי על הקיר הכנתי מראש שמיכת פליז על השולחן והשחלתי את הכבלים בהכנה בקיר.
הגיע טכנאי מאוד נחמד בהתחלה הוא רצה להרכיב על הקרטון אבל לבקשתי הוא הסכים להרכיב את החלקים על השולחן והתקין את הטלויזיה על המתקן שלי ללא בעיה ואפילו לא ניסה לדחוף לי בכח את השטויות היקרות שלהם (אולי בגלל שאמרתי לו מראש שאני לא מעוניין). את המתקן שלהם הוא לקח בלי לשאול אותי אבל לא היה איכפת לי כי זה מתקן שלא שווה 30 שקל ולא חסר לי זבלה בבית.
סה"כ החוויה שלי מההתקנה הייתה טובה מאוד, אני רק מתלבט לאחר כל מה שאומרים על אלקטרוניקס פרו אם כדאי להשקיע 200 שקל בשדרוג האחריות. הבנתי שיש לי עד סוף השנה להחליט אז אני אשמח לשמוע מה דעתכם.
קצת התאכזבתי מהזרוע של ברקן (דגם 4400) כי בגלל הפטנט המיותר שלהם להתאמה גם למסך קמור כשמזיזים את הטלויזיה היא מסתובבת טיפה על הציר וצריך כל פעם ליישר אותה אבל חוץ מזה הוא מרגיש מאוד יציב ומצויין
הגיע טכנאי מאוד נחמד בהתחלה הוא רצה להרכיב על הקרטון אבל לבקשתי הוא הסכים להרכיב את החלקים על השולחן והתקין את הטלויזיה על המתקן שלי ללא בעיה ואפילו לא ניסה לדחוף לי בכח את השטויות היקרות שלהם (אולי בגלל שאמרתי לו מראש שאני לא מעוניין). את המתקן שלהם הוא לקח בלי לשאול אותי אבל לא היה איכפת לי כי זה מתקן שלא שווה 30 שקל ולא חסר לי זבלה בבית.
סה"כ החוויה שלי מההתקנה הייתה טובה מאוד, אני רק מתלבט לאחר כל מה שאומרים על אלקטרוניקס פרו אם כדאי להשקיע 200 שקל בשדרוג האחריות. הבנתי שיש לי עד סוף השנה להחליט אז אני אשמח לשמוע מה דעתכם.
קצת התאכזבתי מהזרוע של ברקן (דגם 4400) כי בגלל הפטנט המיותר שלהם להתאמה גם למסך קמור כשמזיזים את הטלויזיה היא מסתובבת טיפה על הציר וצריך כל פעם ליישר אותה אבל חוץ מזה הוא מרגיש מאוד יציב ומצויין