הזמנתי חבילה (כבדה - 16 קילו) מאמזון בתאריך 18.11 שנשלחה באמצעות GCX \ ARAMEX
בתאריך 22.11 החבילה כבר הגיעה לארץ ועברה מכס.
בתאריך 2.12 בסביבות 3 בלילה החבילה סומנה באמזון כ Delivered.
כשניסיתי להבין מ GCX מה קורה - היות ואין ל - GCX טלפון של שירות לקוחות, שלחתי להם הודעה דרך טופס באתר שלהם.
מ - GCX נמסר לי שהמשלוח הועבר לחברת בר הפצה ועודכן סטטוס מסירה שגוי על-ידי המפיץ.
ניתן לי מספר טלפון ומספר מעקב לחבילה.
התקשרתי לבר הפצה בכדי לתאם שליחות שתואמה ליום למחרת בין 14:30 ל 17:30, 10.12.
למחרת, ב 15:30, קיבלתי SMS מבר הפצה שהשליח דיווח על ביצוע שליחות.
בפועל השליח לא הגיע ולא התקשר.
התקשרתי שוב לשירות לקוחות, נאמר לי שיבדקו. בסוף היום קיבלתי הודעה בזאת הלשון:
"שלום, אני מתנצלת, אך עקב תקלה שליח לא הגיע היום. תואם למחר בין 08:30-11:30, אם מועד זה אינו מתאים עבורך, נא השיבי באמצעות SMS זה."
חיכיתי למחרת, שוב השליח לא הגיע.
כשהתקשרתי שוב לשירות לקוחות נאמר לי שלא מוצאים את החבילה שלי.
איך לא מוצאים? זאת חבילה גדולה, יש מספר מעקב, תיאמתם איתי שליח כבר פעמיים..?
לא מוצאים. השליח לא יודע אם זה אצלו או אצל שליח אחר.
נברר ונחזור אליך.
התקשרתי שוב יום אחרי, ב 12.12 - החבילה עדיין לא נמצאה והשליח עדיין מחפש.
שלחתי מייל ל GCX בתקווה שיעזרו לי למצוא פתרון. הם חזרו אלי במייל שהנושא בבדיקה מול חברת ההפצה ושאני אתעדכן מולם עוד יום עסקים אחד.
לאחר יום, קיבלתי בתשובה שלפי התיעוד במערכות שלהם המשלוח נמצא בפיזור עם השליח. במידה ולא הגיע עד סוף היום - לעדכן אותם במייל חוזר.
שוב השליח לא הגיע.
GCX עודכנו.
ב 16.12 (היום) דיברתי שוב עם בר הפצה. נאמר לי שהשליח יגיע היום. הסברתי לנציגה שזאת תיהיה הפעם הרביעית שאני מחכה לשליח שלהם, למה שהפעם הזאת תיהיה שונה מהקודמות?
היא הבטיחה לי מספר פעמים שהיום השליח יגיע.
בהמשך היום קיבלתי SMS מבר הפצה ששליח יצור איתי קשר לתיאום מסירת המשלוח.
הפעם היה את הנייד של השליח בהודעה ואפשרות לסמס לו.
שלחתי לו SMS ושאלתי מה הצפי - לא זכיתי למענה.
ב 18:00 קיבלתי הודעה מבר הפצה עם השאלה "שלום, השליח הגיע אליך?"
כשעניתי שלא, קיבלתי SMS חוזר בזאת הלשון:
"לצערי השליח לא יגיע היום, ניתן להגיע אליך יום ג' בין 8:30 ל 11:30"
כל התקשרות לשירות לקוחות של בר הפצה אינה פחות משעה וחצי המתנה על הקו.
לא פעם ולא פעמיים השיחה נותקה בזמן ההמתנה (גם לאחר שעה וחצי כאשר מיקומך בתור הוא 1)
מרגיש כמו לולאה אין סופית.
מהנסיון שלי החברות משלוחים בארץ הם פשוט תת רמה. רק לפני חודש חברה אחרת תיאמה לי שליח שלא הגיע 3 פעמים.
אני לא מבין איך שילוח אינו מעוגן בחוק. מגיעים ללא תיאום, לא מגיעים בכלל, מסמנים שחבילה נמסרה.
מישהו יכול לחכות 3 שעות לשליח והם, מצידם, ״היתה תקלה״ מבלי לתת את הדין על בזבוז הזמן שהוא לרוב בשעות עבודה.
מקביל לחוק הטכנאים מתבקש פה.
בר הפצה, קבוצת בר, בר כל הארץ - השירות הכי גרוע שקיבלתי
Re: בר הפצה, קבוצת בר, בר כל הארץ - השירות הכי גרוע שקיבלתי
@Shasoosh
מבין לליבך, רדפתי אחריהם כי אמזון בחרו בהם(בGCX) כמפיץ לשתי חבילות קטנות: אחת סרטי בלו ריי והשניה משחק PS4.
חבילה אחת סופקה יחסית ללא קושי, למעט שליח שלא מוכן לעלות לדירה.
החבילה השניה, ניכנסה ללימבו דומה לשלך למשך ארבעה ימים. כאשר הרמתי טלפון לשליח(גם אני לא זכיתי לתשובה ממנו בSMS) היתברר שאין לו מושג באיזו חבילה מדובר ושעלי לדבר עם המוקד: השיחה התנהלה ב19:00, המוקד עובד עד 17:00.
רק כאשר זכיתי למענה מהמוקד(מהפעם השניה, בפעם הראשונה נותקה השיחה כשהגיע תורי) הצליחה המוקדנית לאתר את החבילה והשליח. השליח כמובן לא היה מוכן להיתגמש ולעלות לדירה. פרינציפ כניראה. סוף טוב.
מה הפתרון לדעתי? להיתלונן על חברות הללו לאמזון ישירות, תוך הסבר שכוונת התלונה היא לא קבלת "פיצוי" אלה הפסקת אספקת המשלוחים מצד חברות הללו, חברות ללא כל תודעת שירות. אמזון כלקוח הוא נכס עבור חברות מקומיות ואולי דרך ערוץ זה יבוא השינוי בשרות.
מבין לליבך, רדפתי אחריהם כי אמזון בחרו בהם(בGCX) כמפיץ לשתי חבילות קטנות: אחת סרטי בלו ריי והשניה משחק PS4.
חבילה אחת סופקה יחסית ללא קושי, למעט שליח שלא מוכן לעלות לדירה.
החבילה השניה, ניכנסה ללימבו דומה לשלך למשך ארבעה ימים. כאשר הרמתי טלפון לשליח(גם אני לא זכיתי לתשובה ממנו בSMS) היתברר שאין לו מושג באיזו חבילה מדובר ושעלי לדבר עם המוקד: השיחה התנהלה ב19:00, המוקד עובד עד 17:00.
רק כאשר זכיתי למענה מהמוקד(מהפעם השניה, בפעם הראשונה נותקה השיחה כשהגיע תורי) הצליחה המוקדנית לאתר את החבילה והשליח. השליח כמובן לא היה מוכן להיתגמש ולעלות לדירה. פרינציפ כניראה. סוף טוב.
מה הפתרון לדעתי? להיתלונן על חברות הללו לאמזון ישירות, תוך הסבר שכוונת התלונה היא לא קבלת "פיצוי" אלה הפסקת אספקת המשלוחים מצד חברות הללו, חברות ללא כל תודעת שירות. אמזון כלקוח הוא נכס עבור חברות מקומיות ואולי דרך ערוץ זה יבוא השינוי בשרות.
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
- Shasoosh (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1705
- הצטרף: יוני 2007
- נתן תודות: 28 פעמים
- קיבל תודות: 144 פעמים
Re: בר הפצה, קבוצת בר, בר כל הארץ - השירות הכי גרוע שקיבלתי
@Bardock
·כמובן שאידע את אמזון. מקווה שזה ישפיע.
@Catskinner
·לא נראה לי שהבעיה היא בשליח נקודתי. הבעיה היא בהתנהלות של כל החברה.
החברה של השליח שולחת ללקוח הודעה ושואלת אותו אם השליח הגיע. איפה נשמע דבר כזה?
·כמובן שאידע את אמזון. מקווה שזה ישפיע.
@Catskinner
·לא נראה לי שהבעיה היא בשליח נקודתי. הבעיה היא בהתנהלות של כל החברה.
החברה של השליח שולחת ללקוח הודעה ושואלת אותו אם השליח הגיע. איפה נשמע דבר כזה?
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
Re: בר הפצה, קבוצת בר, בר כל הארץ - השירות הכי גרוע שקיבלתי
@Shasoosh
·אז זהו, בי נשבעתי שב 3 השנים האחרונות הגיעו לי לא מעט משלוחים מאמזון עם GCX. בכל פעם התקשר השליח לפני שהגיע, בירר אם יש מישהו בבית או אם יש דרך אלטרנטיבית להשארת החבילה וגם שלח מסרון כדי להודיע לנו איפה בדיוק הושארה החבילה במידה ולא היינו בבית. הקטע הוא שזה תמיד אותו שליח.
כנראה שמגיע לו לייק רציני, כי אם הוא היוצא מהכלל אז אני חייב לשמר אותו אצלנו בכל מחיר.
·אז זהו, בי נשבעתי שב 3 השנים האחרונות הגיעו לי לא מעט משלוחים מאמזון עם GCX. בכל פעם התקשר השליח לפני שהגיע, בירר אם יש מישהו בבית או אם יש דרך אלטרנטיבית להשארת החבילה וגם שלח מסרון כדי להודיע לנו איפה בדיוק הושארה החבילה במידה ולא היינו בבית. הקטע הוא שזה תמיד אותו שליח.
כנראה שמגיע לו לייק רציני, כי אם הוא היוצא מהכלל אז אני חייב לשמר אותו אצלנו בכל מחיר.
- Shasoosh (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1705
- הצטרף: יוני 2007
- נתן תודות: 28 פעמים
- קיבל תודות: 144 פעמים
Re: בר הפצה, קבוצת בר, בר כל הארץ - השירות הכי גרוע שקיבלתי
@Catskinner
·השאלה של איזה חברה היתה השליח. לפי מה שאני רואה GCX משתמשים בחברת הפצה על מנת להעביר את החבילות ליעדן. אם החברה היא בר כלשהו, באמת זכית.
·השאלה של איזה חברה היתה השליח. לפי מה שאני רואה GCX משתמשים בחברת הפצה על מנת להעביר את החבילות ליעדן. אם החברה היא בר כלשהו, באמת זכית.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
איפה כתבתי שהוא זרק את זה ליד הדלת? הוא מתקשר ואני מחליט X Y Z, למה אתם מוצאים דברים מהקשרם.
אני לא לקוח את השליח כגנב, בפעם הראשונה שהוא התקשר אמרתי ו שיניח ליד הדלת, אחותי הגיע לקחה.
פעם שניה חבילה יקרה יותר, מישהו יצא אליו לקבל.
שוב, האבססיה הזו לדעת איפה החבילה בכל זמן נתון הוא פסיכי, זה לא רק אתם אני רואה את זה בכל מקום.
אני לא לקוח את השליח כגנב, בפעם הראשונה שהוא התקשר אמרתי ו שיניח ליד הדלת, אחותי הגיע לקחה.
פעם שניה חבילה יקרה יותר, מישהו יצא אליו לקבל.
שוב, האבססיה הזו לדעת איפה החבילה בכל זמן נתון הוא פסיכי, זה לא רק אתם אני רואה את זה בכל מקום.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.