רכשתי טלוויזיה סמסונג 55q7fn שהיו עליה הרבה המלצות. בגךך כל מיני אזהרות רכשתי אותה מחנות שעובדת עם היבואן "הרשמי" - סמליין.
הטלוויזיה הותקנה היום. ביקשתי שהשמע יחובר לרסיבר שלי מסוג דנון כדי שאשמע ברמקולים שמותקנים לי בסלון. הטכנאי של "סמליין" (יותר נכון של חברת השירות המחורבנת שעובדת בשבילם) לא ידע איך לחבר את זה.
חוץ מזה, הרבה אפליקציות לא עובדות כמו שצריך - כאן, ספוטיפיי והאינטרנט
אז התברר לי שאין תמיכה טכנית, יותר נכון ישנה, אבל לא ניתן להשיג אותה.
קראתי הרבה דברים טובים על הטלוויזיה, איכות תמונה נהדרת, הפעלה נוחה, אבל כאן בהתקנה וההפעלה בישראל - הכל דפוק.
פניתי לחנות - אולסייל - בבקשה להחזיר את המוצר
אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין
הטכנאי יודע יופי, פשוט כנראה לא אחריותו לסדר לך את האודיו בבית.זה משהו פשוט שאתה יכול לעשות לבד בקלות.רמיניו כתב:הטלוויזיה הותקנה היום. ביקשתי שהשמע יחובר לרסיבר שלי מסוג דנון כדי שאשמע ברמקולים שמותקנים לי בסלון. הטכנאי של "סמליין" (יותר נכון של חברת השירות המחורבנת שעובדת בשבילם) לא ידע איך לחבר את זה.
חוץ מזה, הרבה אפליקציות לא עובדות כמו שצריך - כאן, ספוטיפיי והאינטרנט
אז התברר לי שאין תמיכה טכנית, יותר נכון ישנה, אבל לא ניתן להשיג אותה.
...
לגבי האפליקציות, מה הכוונה אינטרנט לא עובד? הדפדפן לא טוב? לא הצלחת להתחבר לרשת בכלל?
תמיכה טכנית של סמליין גם מנסיוני קשה מאוד להשגה...
דא, זה פורום OLED, לא מכיר פה הרבה אנשים שהלכו לרכוש LCD לאחרונה אולי בתור טלוויזיה שניה...
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
@רמיניו
·
שלום וברוך הבא.
ברור שנרשמת אלינו כדי להוציא "קיטור".
אני לא יכול ולא רוצה להתווכח על חווית השירות שקיבלת אל מול מה שציפית.
מה שכן, זה ברור לך שבלי שני הצדדים של המטבע, מה שאתה עושה לא ממש הוגן.
מה שבטוח, זה שהסגנון שבו אתה שוטח את הדברים, הוא לא מקובל. מילים כמו "מחורבנת" ו"אזהרה חמורה" (כשזה בסה"כ החוויה הפרטית שלך...) לא לעיניין ולא מתאים.
מציע לך לערוך את ההודעה ולהיות תכליתי - מה אתה מנסה להשיג מהפוסט הזה?
האם הקהילה יכולה לעזור? האם נציג של החברה יכול לעזור? האם אנחנו, כהנהלה של האתר, יכולים לעזור?
אבל אם זה רק כדי להתנגח ללא שום מטרה, זה לא מקובל.
·
שלום וברוך הבא.
ברור שנרשמת אלינו כדי להוציא "קיטור".
אני לא יכול ולא רוצה להתווכח על חווית השירות שקיבלת אל מול מה שציפית.
מה שכן, זה ברור לך שבלי שני הצדדים של המטבע, מה שאתה עושה לא ממש הוגן.
מה שבטוח, זה שהסגנון שבו אתה שוטח את הדברים, הוא לא מקובל. מילים כמו "מחורבנת" ו"אזהרה חמורה" (כשזה בסה"כ החוויה הפרטית שלך...) לא לעיניין ולא מתאים.
מציע לך לערוך את ההודעה ולהיות תכליתי - מה אתה מנסה להשיג מהפוסט הזה?
האם הקהילה יכולה לעזור? האם נציג של החברה יכול לעזור? האם אנחנו, כהנהלה של האתר, יכולים לעזור?
אבל אם זה רק כדי להתנגח ללא שום מטרה, זה לא מקובל.
תודה.
לא נרשמתי אליכם כדי להוציא קיטור. נרשמתי אליכם כמה ימים לפני הקנייה כדי לקרוא על מוצרים ולהתרשם מחוות דעת, ואכן שיניתי את מה שקניתי בעקבות הקריאה.
מטרתי בפוסט הזה היא להזהיר מפני השירות הלא קיים, התמיכה הטכנית הנעדרת ובעיות התוכנה הקשות של המוצר.
האם נציג החברה יכול לעזור?
איזו חברה בדיוק?
סמסונג הבטיחו שידאגו שסמליין יחזרו אליכם.
סמליין בכלל לא נגישים כי הם מסרו את השירות והתמיכה לאיזה קבלן משנה שלא מבין כלום, וכל מטרתו היא לנסות למכחר לקונים מוצרים שהם לא צריכים. כמו למשל כבל HDMI איכותי שמעביר 4k. הוא טען שהכבל שלי, מהטובים שהיו בשוק, "לא יעביר 4k"
וולאותה חברת שירות קקיונית שנבחרה "לתת שירות" אין בכלל תמיכה טכנית.
השלב הבא הוא תלונה על הפרת החוק.
המילה "מחורבנת" מרגיזה אותך? מה לכתוב? מביש? גרוע להפליא? נורא ואיום? מתחת לכל ביקורת? ראוי לכל גנאי? לא ראוי? בלתי נסבל? יעץ לי בבקשה ואתקן את הניסוח.
נ.ב הם הבטיחו לחזור אלי ולא חזרו. עכשיו אני יודע מהסיפורים של אחרים, שזו התמיכה הטכנית שלהם - הבטחה של שירות הלקוחות שיחזרו אלי
לא נרשמתי אליכם כדי להוציא קיטור. נרשמתי אליכם כמה ימים לפני הקנייה כדי לקרוא על מוצרים ולהתרשם מחוות דעת, ואכן שיניתי את מה שקניתי בעקבות הקריאה.
מטרתי בפוסט הזה היא להזהיר מפני השירות הלא קיים, התמיכה הטכנית הנעדרת ובעיות התוכנה הקשות של המוצר.
האם נציג החברה יכול לעזור?
איזו חברה בדיוק?
סמסונג הבטיחו שידאגו שסמליין יחזרו אליכם.
סמליין בכלל לא נגישים כי הם מסרו את השירות והתמיכה לאיזה קבלן משנה שלא מבין כלום, וכל מטרתו היא לנסות למכחר לקונים מוצרים שהם לא צריכים. כמו למשל כבל HDMI איכותי שמעביר 4k. הוא טען שהכבל שלי, מהטובים שהיו בשוק, "לא יעביר 4k"
וולאותה חברת שירות קקיונית שנבחרה "לתת שירות" אין בכלל תמיכה טכנית.
השלב הבא הוא תלונה על הפרת החוק.
המילה "מחורבנת" מרגיזה אותך? מה לכתוב? מביש? גרוע להפליא? נורא ואיום? מתחת לכל ביקורת? ראוי לכל גנאי? לא ראוי? בלתי נסבל? יעץ לי בבקשה ואתקן את הניסוח.
נ.ב הם הבטיחו לחזור אלי ולא חזרו. עכשיו אני יודע מהסיפורים של אחרים, שזו התמיכה הטכנית שלהם - הבטחה של שירות הלקוחות שיחזרו אלי
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
@רמיניו
·
בהחלט מבין את מפח הנפש שלך מחווית ההתקנה. מה שמרטין ניסה להגיד זה שסגנון ניסוח מעודן יותר יכול להשיג הרבה יותר מאשר הסגנון בו בחרת להשתמש, החל מעזרה כאן בפורום וכלה ביבואן שגם קורא כאן בפורומים.
התקנת יבואן היא לרוב התקנה על הקיר, גם אצלי המתקין של ח.י "לא רצה לעשות כלום מעבר" (וזה בכלל LG) וזה גם לא התפקיד שלו. קרוב משפחה שהותקנה אצלו סמסונג התקשר אלי לקבל עזרה בחיבור לרסיבר, גם שם אופי העבודה היה פשוט ובוצע מרחוק בסיוע טלפוני שלי כשהטכנאי כבר יצא.
תפקיד חברות הקבלנים של היבואנים היא להתקין מסך על הקיר, זה ניתן בעלות נמוכה ומכאן גם הנסיון להרחיב מכירה וכל עוד מבינים את זה - אין על מה לכעוס. אתה יכול לשלם למתקין פרטי והוא יתקין את המסך לשביעות רצונך - הוא מתפרנס רק מזה.
החלק השני - תפרט יותר בבקשה, אולי נוכל לעזור כאן. מה בדיוק מהאפליקציות לא עובד ? כמה שיותר פרטים = יותר תשובות/תשובות ממוקדות ויעילות.
אני לא מבטל אותך, בהחלט מבין אותך ועברתי חוויות דומות עם טכנאי מדיחים ומייבשים ומכונות כביסה - זה משהו שמרגיש רוחבי. במקרים שלי פניתי במכתב מסודר ליבואן וגוללתי את החוויה במלים פשוטות ללא שימוש במלים כמו מחורבנת/גרועה/מזוויעה וכן הלאה, עובדות בלבד ותחושות שלי בעקבות ההתנהלות. בחלק מהמקרים קיבלתי התנצלות, בחלק מהמקרים פיצוי ובחלק - כלום (ולשם לא חזרתי יותר).
זהו. שיהיה לך יום מקסים ומאחל לך חוויה טובה יותר בהמשך. אנחנו כאן
·
בהחלט מבין את מפח הנפש שלך מחווית ההתקנה. מה שמרטין ניסה להגיד זה שסגנון ניסוח מעודן יותר יכול להשיג הרבה יותר מאשר הסגנון בו בחרת להשתמש, החל מעזרה כאן בפורום וכלה ביבואן שגם קורא כאן בפורומים.
התקנת יבואן היא לרוב התקנה על הקיר, גם אצלי המתקין של ח.י "לא רצה לעשות כלום מעבר" (וזה בכלל LG) וזה גם לא התפקיד שלו. קרוב משפחה שהותקנה אצלו סמסונג התקשר אלי לקבל עזרה בחיבור לרסיבר, גם שם אופי העבודה היה פשוט ובוצע מרחוק בסיוע טלפוני שלי כשהטכנאי כבר יצא.
תפקיד חברות הקבלנים של היבואנים היא להתקין מסך על הקיר, זה ניתן בעלות נמוכה ומכאן גם הנסיון להרחיב מכירה וכל עוד מבינים את זה - אין על מה לכעוס. אתה יכול לשלם למתקין פרטי והוא יתקין את המסך לשביעות רצונך - הוא מתפרנס רק מזה.
החלק השני - תפרט יותר בבקשה, אולי נוכל לעזור כאן. מה בדיוק מהאפליקציות לא עובד ? כמה שיותר פרטים = יותר תשובות/תשובות ממוקדות ויעילות.
אני לא מבטל אותך, בהחלט מבין אותך ועברתי חוויות דומות עם טכנאי מדיחים ומייבשים ומכונות כביסה - זה משהו שמרגיש רוחבי. במקרים שלי פניתי במכתב מסודר ליבואן וגוללתי את החוויה במלים פשוטות ללא שימוש במלים כמו מחורבנת/גרועה/מזוויעה וכן הלאה, עובדות בלבד ותחושות שלי בעקבות ההתנהלות. בחלק מהמקרים קיבלתי התנצלות, בחלק מהמקרים פיצוי ובחלק - כלום (ולשם לא חזרתי יותר).
זהו. שיהיה לך יום מקסים ומאחל לך חוויה טובה יותר בהמשך. אנחנו כאן
לדעתי, חכה עם החזרת המסך. מגבלות תוכנה או ממשק יש בכל המסכים. ייתכן שבאחרים זה יהיה גרוע יותר.
מה שלא יהיו הבעיות שאתה נתקל בהן, נסה לברר עליהן באינטרנט, כאן או בחיפושים כלליים.
יותר חשוב איכות תמונה, תכונות חומרה שאתה צריך (כגון מספר או סוג חיבורים פיזיים), אורך אחריות, מחיר.
המתקינים לא משהו מבחינת ידע, וגם היבואנים, ואולי היה עוזר לפעמים אם היו יודעים יותר, אבל זה לא באמת התפקיד שלהם. שיטפלו במכירה ואחריות. שימוש מעבר לבסיס, במיוחד במכשירים שיש להם יותר ויותר תכונות, זה כבר עניין לספר ההוראות (שגם יהיה מוגבל מבחינות רבות) ובעיקר החלפת ידע באינטרנט.
מה שלא יהיו הבעיות שאתה נתקל בהן, נסה לברר עליהן באינטרנט, כאן או בחיפושים כלליים.
יותר חשוב איכות תמונה, תכונות חומרה שאתה צריך (כגון מספר או סוג חיבורים פיזיים), אורך אחריות, מחיר.
המתקינים לא משהו מבחינת ידע, וגם היבואנים, ואולי היה עוזר לפעמים אם היו יודעים יותר, אבל זה לא באמת התפקיד שלהם. שיטפלו במכירה ואחריות. שימוש מעבר לבסיס, במיוחד במכשירים שיש להם יותר ויותר תכונות, זה כבר עניין לספר ההוראות (שגם יהיה מוגבל מבחינות רבות) ובעיקר החלפת ידע באינטרנט.
נערך לאחרונה על ידי jtk ב 12/02/2019 18:34, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין
אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.
·
·
קיצור, שיסבירו לך איך אתה מתקין ספוטיפיי ואינטרנט ידני ...
אני חושב שבתחום הזה עדיף שתתפעל לבד את המכשיר ולא תוותר עליו בכזו מהירות (טוב, יש לך 14 יום...)
אתה מבין אנגלית?,
אם לא אז עוד יותר יהיה קשה לעזור לך.
בנוסף אני כרגע עסוק בכדי לעזור ממש.
כעיקרון, חיבור לאינטרנט נוצר ב2 דרכים:
1- חיבור של כבל ETH בין המודם/ראוטר שברגע זה מוגדרים ומחוברים לרשת. זה אמור לתת חיבור מיידי לרשת
2- למצוא את הגדרות ה WIFI בין אם זה 2.4GHZ או 5GHZ ופשוט להגדיר התחברות: מה שידרוש את "שם משתמש" ו "ססמה" של רשת ה WIFI שהוגדרו בראוטר.
*הדבר זהה לחיבור של מכשיר נייד לרשת ה WIFI בבית.
אם אתה מתקשה למצוא את התפריטים, אז תפתח את מדריך השירות.
ספוטיפי, אני לא יודע מה זה
נסה להבא אם אתה מציין שם חברה וחוות דעת אישית לא להשתמש בתיאור מכליל (יש חוקים שאוסרים על כך).
שנית שפה של קללות, היא גם לא דבר רצוי.
כמו שאמרתי, קשה לסמוך על עזרה מקצועית מחברות משווקות. עוד יותר קשה לקבל שירות מול החברה כשהם מנסים להפנות אותך ליבואן הרשמי שלהם בארץ, בטענה מאוד מוצדקת שהם אלו שיכולים להביא לך את השירות המקומי.
ד"א: גם תלונות צרכן אפשר להפנות לחברה אם יש להם כאן נציגות רשמית.
אני אישית אהבתי את השירות של מלא חברות עד שצצה להן נציגות פה בארץ.
אם אתה לא מסתדר מול הנציגות אז תפנה עם השאלות לחברה... אך עדיין תהיה מוכן לזה שהם נמצאים מעבר לים ולא יוכלו באמת לעזור.
אני חושב שבתחום הזה עדיף שתתפעל לבד את המכשיר ולא תוותר עליו בכזו מהירות (טוב, יש לך 14 יום...)
אתה מבין אנגלית?,
אם לא אז עוד יותר יהיה קשה לעזור לך.
בנוסף אני כרגע עסוק בכדי לעזור ממש.
כעיקרון, חיבור לאינטרנט נוצר ב2 דרכים:
1- חיבור של כבל ETH בין המודם/ראוטר שברגע זה מוגדרים ומחוברים לרשת. זה אמור לתת חיבור מיידי לרשת
2- למצוא את הגדרות ה WIFI בין אם זה 2.4GHZ או 5GHZ ופשוט להגדיר התחברות: מה שידרוש את "שם משתמש" ו "ססמה" של רשת ה WIFI שהוגדרו בראוטר.
*הדבר זהה לחיבור של מכשיר נייד לרשת ה WIFI בבית.
אם אתה מתקשה למצוא את התפריטים, אז תפתח את מדריך השירות.
ספוטיפי, אני לא יודע מה זה
נסה להבא אם אתה מציין שם חברה וחוות דעת אישית לא להשתמש בתיאור מכליל (יש חוקים שאוסרים על כך).
שנית שפה של קללות, היא גם לא דבר רצוי.
כמו שאמרתי, קשה לסמוך על עזרה מקצועית מחברות משווקות. עוד יותר קשה לקבל שירות מול החברה כשהם מנסים להפנות אותך ליבואן הרשמי שלהם בארץ, בטענה מאוד מוצדקת שהם אלו שיכולים להביא לך את השירות המקומי.
ד"א: גם תלונות צרכן אפשר להפנות לחברה אם יש להם כאן נציגות רשמית.
אני אישית אהבתי את השירות של מלא חברות עד שצצה להן נציגות פה בארץ.
אם אתה לא מסתדר מול הנציגות אז תפנה עם השאלות לחברה... אך עדיין תהיה מוכן לזה שהם נמצאים מעבר לים ולא יוכלו באמת לעזור.
Re: אזהרה חמורה!!!! סמסונג 55q7fn של היבואן סמליין
@רמיניו
·
אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.
·
·
אני לקוחה ותיקה ומרוצה וחברות קהילה של סמסונג ומאוד מפתיע מה שאתה מתאר. יכול להיות שהמתקין היה קצת פחות ידידותי אבל הוא לא חייב מעבר. בכל מקרה בטוחה שתהיה מהטלוויזיה מהטכנולגיה המתקדמת ואיכות התמונה.
·