רכב חדש
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
היי
אני בעל נסיון עם סופרב ואוקטביה. שתיהן בליסינג.
אם אהבת את הסופרב, ממליץ לך בחום לא לצאת מהמתחם של VW. בתחומי המחירים האלה אין אף רכב שמספק תמורה כזו טובה תמורת הכסף.
הסופרב (וכל משפחת VW) מצטיינת בהנדסת אנוש עליונה, בחומרים איכותיים, בתא נוסעים שקט, ובתיבת הילוכים מעולה ( היו בעבר בעיות אמינות שניפתרו, וממילא זה לא שיקול בליסינג). כל רכב אח שתעבור אליו - זה יגמר באכזבה גדולה.
אני החלפתי ליסינג לפני חודש, לא הייתה שום סקודה, משום סוג, זמינה עבורי (חוץ מסופרב 1.8 סטייל שעבורה רצו 5800 שקל לחודש- גדול עלי), לא הסכימו לקחת הזמנה לעתיד, ונאלצתי ללכת על משהו אחר. ידעתי למה אני נכנס, אבל זה עצב גדול.
משום מה לסקודה יש בעיות מלאי באופן קבוע, וזה לא קשור לתחילת שנה או כל דבר אחר. לא ברורה לי הסיטואציה המוזרה הזו.
אני בעל נסיון עם סופרב ואוקטביה. שתיהן בליסינג.
אם אהבת את הסופרב, ממליץ לך בחום לא לצאת מהמתחם של VW. בתחומי המחירים האלה אין אף רכב שמספק תמורה כזו טובה תמורת הכסף.
הסופרב (וכל משפחת VW) מצטיינת בהנדסת אנוש עליונה, בחומרים איכותיים, בתא נוסעים שקט, ובתיבת הילוכים מעולה ( היו בעבר בעיות אמינות שניפתרו, וממילא זה לא שיקול בליסינג). כל רכב אח שתעבור אליו - זה יגמר באכזבה גדולה.
אני החלפתי ליסינג לפני חודש, לא הייתה שום סקודה, משום סוג, זמינה עבורי (חוץ מסופרב 1.8 סטייל שעבורה רצו 5800 שקל לחודש- גדול עלי), לא הסכימו לקחת הזמנה לעתיד, ונאלצתי ללכת על משהו אחר. ידעתי למה אני נכנס, אבל זה עצב גדול.
משום מה לסקודה יש בעיות מלאי באופן קבוע, וזה לא קשור לתחילת שנה או כל דבר אחר. לא ברורה לי הסיטואציה המוזרה הזו.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
תתחדש...
אשמח שתפרט את השיקולים להחלטה בדגש על אי הבחירה בקודיאק.
אשמח שתפרט את השיקולים להחלטה בדגש על אי הבחירה בקודיאק.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
·esloan כתב:תתחדש. אני עם טיגואן מעל שנה (פרטי). נהנה מכל רגע. יושב היטב על הכביש, אחיזה של גולף. קשיח מעט אך מייצר תחושת בטחון. היגוי, גיר ומנוע משובחים....
זו אשליה. בעבר היו באמת הבדלים בין המכוניות, כיום המצב השתנה בגלל רכיב אחד לואו טקי ופשוט, עשוי מגומי, בצבע שחור, קוראים לו צמיג. בעבר הצמיגים היו צרים, מכל מני סיבות, משיקולי מחיר, ומשיקולי ביצועים - הספקי המכוניות היו נמוכים יותר. יצרני המכוניות היו צריכים להתאמץ ולהשקיע במתלים וכיוצא בזה.
כיום נדיר לראות מכונית עם צמיגים ברוחב של פחות מ 190 מילמטר (בהשוואה ל 160 ואף פחות בעבר).
כל המכוניות היום "יושבות היטב על הכביש". הן לא רוקדות יותר. מה שאתה חש- תחוש בכל מכונית. אין יותר ענייני אחיזה.
כיום הפרמטר שמשפיע יותר הוא גובה או יותר נכון מרכז הכובד של המכונית, וזה מהסיבה הפשוטה שיש הרבה רכבי SUV (מה שקוראים "ג'יפ"). הם אוחזים פחות טוב, אי אפשר לנצח את זה, זו פיזיקה פשוטה. לטיגואן אין, ולא יכולה להיות, אחיזה של גולף.
אם תעשה ניסוי ותנסה לקחת איתו פניה במהירות גוברת הולכת, ותשווה עם גולף, הוא יאבד אחיזה קודם ויתהפך קודם.
אפשר אולי לנצח את זה עם מתלים אקטיביים, אבל אלו קיימים למיטב ידיעתי רק במכוניות הרבה יותר יקרות.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים