מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ניתוקים באנלימיטד עם ראוטר ARCHER C7


   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
shaikn85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 22

 #1  נשלח: ג' 12/03/2019 13:56
ניתוקים באנלימיטד עם ראוטר ARCHER C7

בשעה טובה הצטרפתי לפני כחודש לאנלימיטד לחבילת 200 מגה.
אני משתמש עם הראוטר הפרטי שלי - TPLINK ARCHER C7.

מאז שעברתי לאנלימיטד, מדי יומיים בערך אני חווה ניתוק מהWAN, האינטרנט לא זמין ונורת הWAN של המודם משתנה לצבע אדום.
לאחר אתחול הראוטר האינטרנט חוזר לעבוד.

שוחחתי מספר פעמים עם התמיכה של אנלימיטד והם אמרו לי שהכל נראה בסדר בצד שלהם ומה שמופיע להם במערכת הוא שיש ניתוק של הציוד בצד שלי.

לפני כן, עבדתי עם האינטרנט של הוט, ששם לא היו לי ניתוקים. לעתים רחוקות הWAN היה מתנתק אך חוזר לעבודה לאחר מספר רגעים, שלא כמו באנלימיטד, שעד שאני מאתחל את המודם, האינטרנט לא חזור לעבודה.


מישהו חווה בעיות דומות עם אנלימטד, או עם הראוטר הנ"ל?


נערך בפעם אחרונה על-ידי shaikn85 בתאריך ג' 12/03/2019 15:35, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NegativeIQ (דן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2005
הבעות תודה: 453
מספר הודעות: 3797

 #2  נשלח: ג' 12/03/2019 15:25
Re: ניתוקים באנלימיטד עם ראוטר ARCHER C7

shaikn85 כתב:
בשעה טובה הצטרפתי לפני כחודש לאנלימיטד לחבילת 200 מגה.
אני משתמש עם הראוטר הפרטי שלי - TPLINK ARCHER C7.

מאז שעברתי לאנלימיטד, מדי יומיים בערך אני חווה ניתוק מהWAN, האינטרנט לא זמין ונורת הWAN של המודם משתנה לצבע אדום.
לאחר אתחול הראוטר האינטרנט חוזר לעבוד.

שוחחתי מספר פעמים עם התמיכה של אנלימיטד והם אמרו לי שהכל נראה בסדר בצד שלהם ומה שמופיע להם במערכת הוא שיש ניתוק של הציוד בצד שלי.

לפני כן, עבדתי עם האינטרנט של הוט, ששם לא היו לי ניתוקים לעתים רחוקות, הWAN היה מתנתק אך חוזר לעבודה לאחר מספר רגעים. שלא כמו באנלימיטד, שעד שאני מאותחל המודם, האינטרנט לא חזור לעבודה.


מישהו חווה בעיות דומות עם אנלימטד, או עם הראוטר הנ"ל?


  • נסה לנתק את הראוטר ולחבר את המחשב ישירות, אם עדיין יש ניתוקים אז הבעיה לא בראוטר אלא באנלימיטד.
  • שדרג את הקושחה של הראוטר לגרסה האחרונה שלה. אם זה לא עובד תוכל לנסות קושחה אחרת (ה-C7 תומך טוב בכל קושחה פופולרית).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaikn85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 22

 #3  נשלח: ג' 12/03/2019 15:33
Re: ניתוקים באנלימיטד עם ראוטר ARCHER C7

NegativeIQ
·
התוכנה של הראוטר עדכנית.

הבעיה שהניתוקים רנדומלים ואין לי דרך לדעת מתי זה קורה. זה אומרת שאצטרך להשבית את האינטרנט בבית בשביל לחבר את מחשב ישירות לאנלימיטד לבדיקה.

האם אתה מתכוון לגרסאות תוכנה צד 3 שהראוטר תומך בהן?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NegativeIQ (דן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2005
הבעות תודה: 453
מספר הודעות: 3797

 #4  נשלח: ג' 12/03/2019 17:15
Re: ניתוקים באנלימיטד עם ראוטר ARCHER C7

shaikn85 כתב:
@NegativeIQ
·
התוכנה של הראוטר עדכנית.

הבעיה שהניתוקים רנדומלים ואין לי דרך לדעת מתי זה קורה. זה אומרת שאצטרך להשבית את האינטרנט בבית בשביל לחבר את מחשב ישירות לאנלימיטד לבדיקה.

האם אתה מתכוון לגרסאות תוכנה צד 3 שהראוטר תומך בהן?

תסתכל על זה ככה, גם ככה החיבור מושבת כל פעם שזה מתנתק אקראית, אתה כבר יכול להשבית אותו באופן יזום פעם אחת, וחוץ מזה עדיין יש לך את החיבור באותו מחשב, ככה שזה לא נוח אבל לא בלתי אפשרי.
וכן, דיברתי על קושחות צד ג', ה-C7 תומך כמעט בהכל, אבל אני מניח שתרצה קודם לבדוק האם הבעיה היא באמת בראוטר לפני שאתה מחליף קושחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Borderline1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 04, 2004
הבעות תודה: 228
מספר הודעות: 2104

 #5  נשלח: ג' 12/03/2019 18:34

אני מניח של ראוטר שלך יש לוג
עיון בו יכול להשכיל אותך על מה שקורה ולתת לך כיוונים לבדיקות המשך...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eran405
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2012
הבעות תודה: 473
מספר הודעות: 2395

 #6  נשלח: ג' 12/03/2019 23:12
Re: ניתוקים באנלימיטד עם ראוטר ARCHER C7

shaikn85 כתב:

הבעיה שהניתוקים רנדומלים ואין לי דרך לדעת מתי זה קורה. זה אומרת שאצטרך להשבית את האינטרנט בבית בשביל לחבר את מחשב ישירות לאנלימיטד לבדיקה.
·

אין לך כל כך אופציה אחרת. בלי הצעד הזה אי אפשר להבין האם הבעיה בראוטר או בתשתית של אנלימטד. אתה באמת רוצה ללכת לקנות ראוטר חדש רק בשביל לגלות שהבעיה עדיין קיימת גם בראוטר החדש?

בגלל אי הנוחות שציינת, כנראה שכדאי לך קודם לנסות לצרוב מחדש את הקושחה העדכנית ביותר של ה-C7 ולעשות hard reset. אם קושחות צד שלישי מדברות אליך, אז בין כה וכה מומלץ לצרוב כזו על ה-C7 ואם עדיין יש בעיה אז זה או בעיה חומרתית בראוטר או בעיה בתשתית של אנלימטד (ותצטרך לחבר מחשב ישירות בשביל להוכיח זאת).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amdr1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 16, 2013
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 266

 #7  נשלח: ד' 13/03/2019 5:33

אפשר להסתכל על הגדרות ppoe בנתב?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
NegativeIQ (דן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2005
הבעות תודה: 453
מספר הודעות: 3797

 #8  נשלח: ד' 13/03/2019 11:22

amdr1 כתב:
אפשר להסתכל על הגדרות ppoe בנתב?

אנלימיטד לא עושים שימוש ב-PPPoE, רק ב-DHCP סטנדרטי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaikn85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 22

 #9  נשלח: ו' 29/03/2019 15:29

*עדכון

חיברתי את המחשב הנייד שלי ישירות לתשתית של אנלימיטד למשך מספר ימים ולא חוויתי ניתוקים.

חיפשתי באינטרנט לגבי בעיה דומה עם הראוטר שלי ונתקלתי בפרסום דומה שמציג בעיות עם הראוטר שמתבטא בניתוקים מהאינטרנט ללא כל סיבה.
הפתרון שהוצע שם הוא לצרוב גרסת תוכנה אמריקאית לראוטר. נכתב שם שלאחר מעבר לגרסה האמריקאית, הפסיקו הניתוקים והראוטר עובד ללא דופי.

התקנתי בראוטר שלי את הגרסה האמריקאית של מערכת ההפעלה לראוטר ונכון לעכשיו, קרוב לשבוע אין לי ניתוקים כלל והכל עובד כראוי.
(1) הבעות תודה: yoavidor
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
roidan1
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 30, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 59

 #10  נשלח: ה' 15/08/2019 13:52
בנוגע לראוטר

shaikn85
·שלום
יש לי את אותה הבעיה בדיוק (כנראה) הנורה הופכת להיות כתומה לכמה שניות לפעמים אינטרנט נופל ולפעמים לא.
כאשר הוא לא חוזר צריך לעשות ריסטרנט למודם + נתב ואז מסתדר
החלפתי כבלים עבד כמה חודשים מעולה עד ששוב.
בדקתי עם היבואן יכול להיות תקלה בנתב (לכאורה)
האם הפתרון של reset וקושחה עזר לך ? כיום מותקן לי קושחת US V4 על שלי

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaikn85
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 22

 #11  נשלח: ה' 15/08/2019 14:08
Re: בנוגע לראוטר

roidan1
·

היי,

האם אתה גם מחובר לאנלימיטד, או לתשתית אחרת?

אצלי הבעיה חזרה ולא עזר להחליף את גרסת הקושחה.
הראוטר שלי עדיין תחת אחריות ולכן שלחתי אותו למעבדה. הם שלחו לי במקום ראוטר חדש אבל מדגם קצת שונה:
Archer C7 v5 - מאז שיש לי את הראוטר הזה, למעלה מחודש לא היה לי ניתוק אחד אפילו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht