יצאה כבר 110sasa_204 כתב:·זו גרסה חדשה ?......
Version 70.00.021A
התקנתי לאחרונה גרסת
70.00.100A...
עדכון מערכת ה- Infotainment במאזדה
- dr0r
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1686
- הצטרף: נובמבר 2018
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 46 פעמים
- קיבל תודות: 256 פעמים
@sasa_204
·
המקום הכי אמין ובטוח להוריד ממנו עדכוני גירסה הוא כאן.
הגירסה האחרונה בשרת היא 70.00.100, עד כה לא ראיתי את 70.00.110 בשום מקום.
בנוגע לשדרוג, אם יש לרכב גירסה מאוד ישנה (מתחת ל-31, לרכבים משנת 2014), צריך קודם לשדרג ל-31. אחרת אפשר ישר לעבור לגירסה האחרונה.
אם רוצים להתקין את AIO כדאי קודם לעדכן לגירסה מוקדמת של 59, כי ב-59.00.502 נסגרה הפירצה שבה זה משתמש.
·
המקום הכי אמין ובטוח להוריד ממנו עדכוני גירסה הוא כאן.
הגירסה האחרונה בשרת היא 70.00.100, עד כה לא ראיתי את 70.00.110 בשום מקום.
בנוגע לשדרוג, אם יש לרכב גירסה מאוד ישנה (מתחת ל-31, לרכבים משנת 2014), צריך קודם לשדרג ל-31. אחרת אפשר ישר לעבור לגירסה האחרונה.
אם רוצים להתקין את AIO כדאי קודם לעדכן לגירסה מוקדמת של 59, כי ב-59.00.502 נסגרה הפירצה שבה זה משתמש.
חברים, צריך עזרתכם לאחר התקנה.
ביום שישי ניגשתי למרכז שירות שי-לי וקניתי את הערכה בשביל התקנה עצמית.
עדכנתי גרסא בצורה מדוייקת לפי כל ההוראות תוך כדי הקפדה על כל הקטנות.
השדרוג בוצע בהצלחה, לאחר מכן התקנתי את הכבלים עם הבידוד, החלפתי את יחידת הAUX , הכל לפי סרטון ההדרכה, שום דבר לא נפגם בתהליך והכל היה חלק.
לצערי קארפליי לא מוכן לעלות בשום צורה, בדקתי את האייפון, שדרגתי גרסא, הדלקתי סירי, ניסיתי כבלים אחרים כולל מקורי חדש מהקופסא, הכל עובד כמו שצריך בצד של האייפון.
בצד של הרכב:
* USB1 רק מטעין את המכשיר, אין שום חיווי על המסך שחובר מכשיר לUSB1, כמו כן אותה התנהגות עם כונן דיסקאונקי רגיל, בUSB2 שניהם עובדים ומראים חיווי, אך קארפליי תוכנן לעבוד על 1.
* במסך הדיאגנוסטיקה של הCMU, הספרה 3 נותנת -> CMU DTC - B12B887 (USB Port 2-Missing Message)
יש לציין ולא יודע עד כמה זה רלוונטי, שלאחר כל התהליך גיליתי שהכבלים שנמכרו לי הם גרסאת 605 (אוסטרליה) ולא 60Z (אירופה) אך הבנתי שזה לא קריטי.
החשד החזק שלי ועל פי אותה תקלה בדיוק שהתגלתה אצל מישהו אחר בפורומים של מאזדה העולמית, הוא שקופסאת הAUX תקולה, אותה קיבלתי מהמרכז שירות, יש כאן מישהו שיכול לאשר או למישהו יש רעיון?
.
ביום שישי ניגשתי למרכז שירות שי-לי וקניתי את הערכה בשביל התקנה עצמית.
עדכנתי גרסא בצורה מדוייקת לפי כל ההוראות תוך כדי הקפדה על כל הקטנות.
השדרוג בוצע בהצלחה, לאחר מכן התקנתי את הכבלים עם הבידוד, החלפתי את יחידת הAUX , הכל לפי סרטון ההדרכה, שום דבר לא נפגם בתהליך והכל היה חלק.
לצערי קארפליי לא מוכן לעלות בשום צורה, בדקתי את האייפון, שדרגתי גרסא, הדלקתי סירי, ניסיתי כבלים אחרים כולל מקורי חדש מהקופסא, הכל עובד כמו שצריך בצד של האייפון.
בצד של הרכב:
* USB1 רק מטעין את המכשיר, אין שום חיווי על המסך שחובר מכשיר לUSB1, כמו כן אותה התנהגות עם כונן דיסקאונקי רגיל, בUSB2 שניהם עובדים ומראים חיווי, אך קארפליי תוכנן לעבוד על 1.
* במסך הדיאגנוסטיקה של הCMU, הספרה 3 נותנת -> CMU DTC - B12B887 (USB Port 2-Missing Message)
יש לציין ולא יודע עד כמה זה רלוונטי, שלאחר כל התהליך גיליתי שהכבלים שנמכרו לי הם גרסאת 605 (אוסטרליה) ולא 60Z (אירופה) אך הבנתי שזה לא קריטי.
החשד החזק שלי ועל פי אותה תקלה בדיוק שהתגלתה אצל מישהו אחר בפורומים של מאזדה העולמית, הוא שקופסאת הAUX תקולה, אותה קיבלתי מהמרכז שירות, יש כאן מישהו שיכול לאשר או למישהו יש רעיון?
.
הייתה לי פעם את אותה תקלה באחת ההתקנות שעשיתי הבעיה הייתה חיבור לא מספיק מהודק של אחד התקעים לקופסה דווקא.
אם לא שמעת את הקליק בהכנסה זאת בעיה.
בהתקנות הבאות למדתי את זה כבר ואף פעם לא הייתה לי את אותה בעיה.
אני מציע לך תמיד לא לסגור כלום לפני שאתה בודק שהכל עובד ככה על מצב שהכל פתוח ואז אין שום בעיה לתפעל את הבעיה באותו הרגע.
נדיר ועד עכשו לא שמעתי על קופסת USB תקולה או כבל.
סבירות גבוהה שהתקלה היא חיבור לא מהודק.
מה שמעניין שהקופסה מעבירה מתח לUSB אבל לא דאטה.
אם לא שמעת את הקליק בהכנסה זאת בעיה.
בהתקנות הבאות למדתי את זה כבר ואף פעם לא הייתה לי את אותה בעיה.
אני מציע לך תמיד לא לסגור כלום לפני שאתה בודק שהכל עובד ככה על מצב שהכל פתוח ואז אין שום בעיה לתפעל את הבעיה באותו הרגע.
נדיר ועד עכשו לא שמעתי על קופסת USB תקולה או כבל.
סבירות גבוהה שהתקלה היא חיבור לא מהודק.
מה שמעניין שהקופסה מעבירה מתח לUSB אבל לא דאטה.
שלום לכולם.
התקנתי ברכב גירסה 59.449 ואחכ שמתי aio גרסה 2.8.1. כרגע הכל עובד, אך לעיתים יש לי באגים שהנייד לא מתחבר ל aa, או לעיתים יש פתאום מסך שחור. הייתי רוצה לשדרג את הגירסאות גם של מאזדה וגם של aio.
1. לאיזה גירסה של מאזדה כדאי?
2. איך אני מבצע זאת בדיוק? (התקנתי recovery, אך אני לא יודע... האם להסיר לחלוטין את aio לפני השידרוג של מאזדה?)
תודה למשיבים.
התקנתי ברכב גירסה 59.449 ואחכ שמתי aio גרסה 2.8.1. כרגע הכל עובד, אך לעיתים יש לי באגים שהנייד לא מתחבר ל aa, או לעיתים יש פתאום מסך שחור. הייתי רוצה לשדרג את הגירסאות גם של מאזדה וגם של aio.
1. לאיזה גירסה של מאזדה כדאי?
2. איך אני מבצע זאת בדיוק? (התקנתי recovery, אך אני לא יודע... האם להסיר לחלוטין את aio לפני השידרוג של מאזדה?)
תודה למשיבים.
אהלן @dr0r, תודה על התרגום וההשקעה.dr0r כתב:1. תפרמט disk-on-key, בגודל 4GB או 8GB.......
2. תוריד ותשמור עליו את הקבצים cmu150_EU_70.00.100A_failsafe.up, ו-cmu150_EU_70.00.100A_reinstall.up מכאן .
3. פעל לפי ההנחיות בקובץ ה-PDF בלינק הקודם. לשימושכם, תרגמתי אותן:
- כבה את הרכב.
- הסר את כרטיס ה-SD וכן כל מכשיר אחר המחובר ב-USB או AUX.
- לחץ על כפתור ההתנעה ללא לחיצה על הבלם, למצב ACC.
- חכה שהמערכת תעלה, בחר ברדיו.
- לחץ בעת ובעונה אחת על כפתורי המוסיקה + מועדפים + השתקה, למשך 2 שניות. מסך דיאגנוסטיקה יעלה.
- השתמש במסך המגע להקיש 3, אז ENTER ולבסוף CLEAR.
- השתמש במסך המגע להקיש 2, ואז ENTER, לאחר מכן CLEAR ו-EXIT.
- כבה את הרכב, סגור את כל הדלתות, ונעל את הרכב עם השלט. התרחק מהרכב עם כל השלטים למרחק 5 מ׳ לפחות למשך 3 דקות.
- פתח את הרכב עם השלט, לחץ על כפתור ההתנעה ללא לחיצה על הבלם, למצב ACC.
- הכנס את ה-Disk-on-key עם הקבצים דלעיל. חכה שיזוהה ע״י המערכת.
- הכנס למערכת הדיאגנוסטיקה (לחיצה על מוסיקה + מועדפים + השתקה למשך 2 שניות), הקש 99 ואז ENTER.
- לחץ Search, ודא את מס׳ הגירסא של שתי החבילות.
- בחר ב-“Fail Safe Package”, והקש Install במסך הבא.
- אין לכבות או לאתחל את הרכב לפני סיום ההתקנה!!
- התקנת העדכון תחל, ותימשך מס׳ דקות. הישאר בתוך הרכב ולחץ OK לאחר שתסתיים.
- הכנס למערכת הדיאגנוסטיקה (לחיצה על מוסיקה + מועדפים + השתקה למשך 2 שניות), הקש 99 ואז ENTER.
- בחר ב-“Reinstallation Package”, והקש Install במסך הבא.
- התקנת העדכון תחל, ותימשך כ-40 דקות. יופיע פס עדכון שיתחיל מ-0% ויעלה לאיטו עד 100%. הוא עשוי להעצר על אחוז מסויים למספר דקות ואז להמשיך. אין לכבות או לאתחל את הרכב לפני סיום ההתקנה! כדי למנוע כיבוי אוטומטי של מצב ה-ACC במהלך העדכון, לחץ על דוושת הבלם כל כ-20 דקות. לחיצה זו תמנע את הכיבוי ל-25 דקות נוספות. כדאי להשתמש בטיימר כדי לוודא שלא שוכחים.
- הודעה לאתחל את הרכב תופיע זמן קצר לאחר שהעדכון יגיע ל-100%. אין לעשות זאת! רק לחץ על כפתור כיבוי המנוע ללא דוושת הבלם.
- הסר את ה-disk on key, סגור את כל הדלתות, ונעל את הרכב עם השלט. התרחק מהרכב עם כל השלטים למרחק 5 מ׳ לפחות למשך 3 דקות.
- פתח את הרכב, לחץ על כפתור ההתנעה ללא לחיצה על הבלם, למצב ACC.
- חכה דקה שלמה ללא כל פעולה וללא לחיצה על כל מקש.
- וודא את גירסת התוכנה בהגדרות.
- כבה את הרכב, והכנס את כרטיס ה-SD לניווט.
- התנע את הרכב וודא שהכל עובד כשורה.
...
הורדתי את הקבצים של גירסאות
ברשותי מאזדה 3 2014 דגם ספיריט מנוע 2.0 5 ד'
האם הגירסא האחרונה (70.00.100) תתמוך בדגם שלי ?
כנראה שיהיה עליי לשדרג לגירסאת ביינים (31) .
לאחר מכן עליי לעדכן מפות, לעשות זאת mazda toolbox ? (פעולה דיי פשוטה)
- dr0r
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1686
- הצטרף: נובמבר 2018
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 46 פעמים
- קיבל תודות: 256 פעמים
כן, גירסא 70 נתמכת ע״י כל הדגמים מאז 2014 (לא כולל מאזדה 3 2019 עם MZD II). בהנחה שיש לך גירסה שקודמת ל-31, תעדכן קודם ל-31 (אצלי נדמה לי שהמערכת היתה על 30).kfirtito כתב:אהלן @dr0r, תודה על התרגום וההשקעה.......
הורדתי את הקבצים של גירסאות
ברשותי מאזדה 3 2014 דגם ספיריט מנוע 2.0 5 ד'
האם הגירסא האחרונה (70.00.100) תתמוך בדגם שלי ?
כנראה שיהיה עליי לשדרג לגירסאת ביינים (31) .
לאחר מכן עליי לעדכן מפות, לעשות זאת mazda toolbox ? (פעולה דיי פשוטה)...
אני לא מאמין שתצליח לעדכן את המפות. מעבר למחיר המופרך שגבו עליהן, עדכונים מתאפשרים רק למשך 3 שנים. בכל מקרה הכיסוי של Google Maps ושל Waze דרך Android Auto יהיה הרבה יותר טוב - רק אם אתה לא רוצה להשקיע בהתקנת ה-Aux החדש, כדאי לך לעבור דרך גירסה מוקדמת של 59 ולהתקין את AIO.