·כנלאיינשטיין כתב:גם אני... ולדעתי בשנים האחרונות מדובר במאות משלוחים...
גם מעלי בנגוד וחבריו
·BarDar כתב:אני איתך! סיימתי עם חברת חשמל והשטויות שלהם.
עברתי לסוללות נטענות שאני טוען בעבודה, אפילו חוסך כסף ככה...
היי,Aviv943 כתב:בוא אני אעשה לך סדר.
כשאתה מזמין מאמזון אחד משלושת הדברים הבאים קורים:
1. sold and fulfilled by amazon - אמזון עצמם כגוף היא המוכרת של המוצר ואחראית לספק לך אותו.
2. sold by XYZ and fulfilled by amazon - אמזון אחראית לכל אחזקת והספקת המוצר מהמחסנים שלהם עד אליך, גם שירות הלקוחות הוא דרכם.
3. sold by XYZ - כאן המוכר הוא גם מספק המוצר ולכן הוא אחראי גם על שירות הלקוחות.
לפי הסיפור שלך, אתה הזמנת בדרך מספר 3. בדרך הזאת- המשלוח יגיע דרך דואר ישראל המוכר והידוע לשמצה, והוא שונה מדואר השליחים עליו אנחנו מדברים.
זאת אינה הדרך המומלצת להזמין מאמזון, ולמעשה אתה רק משתמש באתר של אמזון אבל ולהם אין כל קשר למוצר (יש אפילו מצבים בהם המוצרים נשלחים ישירות מסין אליך- שתבין עד כמה אין להם קשר למוצר).
אם תזמין בדרך הזאת, או שתזמין מאיביי, או שתזמין מעליאקספרס או מכל אתר אחר, סבירות גבוהה ביותר שהמוצר ישלח דרך דואר ישראל ומזה אפשר להמנע.
לפני שאתה זורק לכל הרוחות את אמזון, נסה להזמין מוצר דרך אחת מהדרכים האחרות.
מבטיח לך שתגלה שירות ברמה גבוהה מאוד ואפילו דואר ישראל יהיה למעשה דואר שליחים שהוא שונה לגמרי ממה שאתה מכיר....
זה מקום עבודה של 10 איש . (אני במקרה בקבלה עם 2 נוספים ) כך שאין מצב שזה מתפספס ...vivi כתב:נשמע מבאס. הלך הכסף.
להבא:
1. תבדוק שהנייד שלך מעודכן באמזון \ איביי וגם בדואר ישראל, תתקשר אליהם ותוודא שהמספר מעודכן או תבין מהם איך אפשר להיות בטוחים שתקבל סמס.
2. אל תזמין למקום העבודה, אף אחד לא יחפש ויעבור במשרדים או ישאל בקבלה איפה אתה נמצא, שליח יגיע עד למקום העבודה ויסמן שלא היית....
אני יודע שזה לא כל כך קשור לשרשור, אבל תשים לב לכמות החשמל המיוצרת על ידי היחידה לעומת הצריכה החודשית (מכפלות של עשרות ולפעמים מאות). גם אם תחזיר את ההשקעה עוד 6 שנים לפי החישוב של החברה המשווקת בארץ, אתה באמת מסוגל לחשוב כל כך רחוק? אתה בטוח תשאר בדירה לאורך התקופה? החברה באמת תהיה קיימת לאורך כל התקופה הזאת עבור שירות?movieman כתב:אגב - בבית הבא שלי - גג סולארי .. המחירים היום ברצפה והכסף של ההשקעה חוזר בתוך כ-6 וחצי שנים ... נכון להיום...
מצער לשמוע על כך ומצטער בשבילך על המקרה המצער הזה.ניגשתי לכתוב למוכר שיזכה אותי.
הפעם הוא סרב .
פתחתי תביעה לפייפאל - לבסוף הכריעו לטובת המוכר .
חזרתי למוכר וביקשתי ממנו לעשות זאת - אך הוא אינו עונה לי . יש מצב שחסם אותי ....
חד משמעית להמנע.shlomis1zzz כתב:היי,......
אז אם יש מוצר שבה ישנה רק את השיטה השלישית שציינת ...
אז להמנע מרכישה .
הבנתי נכון ?
אין לי תלונות על אמאזון , והם יותר מנהדרים . עזרו לי כמה פעמים .
מה שבארצנו הקטנטונת לא יעשו גם בעוד 10 שנה .
התלונות הן על דואר ישראל שגונב את הצרכנים .
ברוך השם יש מתחרים כמו DHL ולא חסר ... שנוגסות בעוגה ומייצרות תחרות .
דואר ישראל חייבת לקבל את המגיע לה .
עד שלא יקום לקוח וינקנק להם תצורה , הם ימשיכו לגנוב מהלקוחות ....