הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
pearljam50000 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 499
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 245 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?

נושא שלא נקרא #1 

שמתי לב שניתן להוסיף 3 שנות אחריות למסכים של סמסונג ב199 ש"ח. זה שווה את זה? רוב התקלות קורות ב4 שנים ראשונות או אחרי?

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?

נושא שלא נקרא #2 

@pearljam50000
·
אם הטלויזיה עולה 10000 שקל - שווה.
אם הטלויזיה עולה 100 שקל - לא שווה.
ככל שהטלויזיה יותר ישנה עולה הסיכוי שהיא תתקלקל. אבל זה לא אומר שהסיכוי הוא אפסי מלכתחילה. הוא תמיד קיים.

shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1440
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

Re: הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?

נושא שלא נקרא #3 

pearljam50000 כתב:שמתי לב שניתן להוסיף 3 שנות אחריות למסכים של סמסונג ב199 ש"ח. זה שווה את זה? רוב התקלות קורות ב4 שנים ראשונות או אחרי?
...
תעשה אחי .
זה לא מכסה אותך ב 100% - שיהיה כדי שתוכל לישון (חצי בשקט) :lol:
·

acker16
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 532
הצטרף: נובמבר 2009
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תעשה.
אני עשיתי

אפילו עם כל הביקורת השלילית שברור לי שנכונה ומוצדקת, כל נותן אחריות לפחות יספק לך טלוויזיה תקינה למשך תקופת האחריות, ובינינו לאחר 4 שנים אתה כבר תרצה שהיא תתקלקל כדי שתהיה סיבה לשדרג...

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

באירופה יש 10 שנות אחריות על QLED, בישראל שנה אחת. סמליין עובדת עלינו.
בדוק שההרחבה היא מלאה ולא אחריות מוגבלת.

Kingstone
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@asaf23
·
איך בדיוק עובדים עליך?
סמליין זה יבואן וזה עסק לכל דבר שמתנהל בהתאם למודל המתאים לשוק וליכולות שלו , ולא חייבים לתת לשוק הפיצי הזה את מה שסמסונג העולמית יכולה לתת באירופה.
אני עובד בתחום השירות כבר מעל לעשור , יבואן שייתן למוצרים שלו 10 שנים אחריות כמו שהם , לא ישרוד או לחילופין יעלה את המחיר בהתאם ואז יתחילו הצווחות הרגילות ש"עושקים" את הצרכן הישראלי וכל השטוית האלה , ובזמן שהוא יעלה את המחיר פי 5-6 בשביל לתת את השירות המדובר , יעמדו מצדדיו יבואנים אחרים עם מחירים רגילים וזולים בהרבה עם שנת אחריות או 1+2 וכולם ירכשו מהם , גם אם השירות *** וגם אם האחריות היא לא ל 10 שנים.
הצרכן הישראלי גם רוצה את ההכי זול וגם לקבל את הסופר פרמיום בחבילה אחת....
הסוף ברור...

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@Kingstone

השוק הישראלי לא פיצי. הוא בערך בגודל של שוודיה, פורטוגל, אוסטריה ושוויץ.
סמליין פועלת בניגוד למדיניות האחריות של סמסונג העולמית. רק מחפשת לחסוך על חשבון הצרכן, כמו שלדוגמא היא לא מחזיקה מערך שירות in house. אגב אני לא דורש 10 שנים כמו ביוון, אבל שנה אחת זה ממש מעט.


https://www.google.com/amp/s/www.iotgad ... bally/amp/

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

לסמליין! מקווה שלא תצטרך להפעיל תאחריות
חבל על הכסף.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

Kingstone כתב:@asaf23
·
איך בדיוק עובדים עליך?
סמליין זה יבואן וזה עסק לכל דבר שמתנהל בהתאם למודל המתאים לשוק וליכולות שלו , ולא חייבים לתת לשוק הפיצי הזה את מה שסמסונג העולמית יכולה לתת באירופה.
אני עובד בתחום השירות כבר מעל לעשור , יבואן שייתן למוצרים שלו 10 שנים אחריות כמו שהם , לא ישרוד או לחילופין יעלה את המחיר בהתאם ואז יתחילו הצווחות הרגילות ש"עושקים" את הצרכן הישראלי וכל השטוית האלה , ובזמן שהוא יעלה את המחיר פי 5-6 בשביל לתת את השירות המדובר , יעמדו מצדדיו יבואנים אחרים עם מחירים רגילים וזולים בהרבה עם שנת אחריות או 1+2 וכולם ירכשו מהם , גם אם השירות *** וגם אם האחריות היא לא ל 10 שנים.
הצרכן הישראלי גם רוצה את ההכי זול וגם לקבל את הסופר פרמיום בחבילה אחת....
הסוף ברור...
...
·

זה הגיוני שהמחיר יכיל את עלות האחריות.
אם המחיר יעלה פי 5-6 זה אומר שהמוצר חר>I כי גילמת 5-6 החלפות מלאות של המוצר.
אני לא חושב שצריך לתת אחריות של 10 שנים על מוצר... אולי פעם, אבל היום אנשים רוצים לשדרג.
אבל אני חושב שארבע או חמש שנות אחריות יתקבלו בברכה.

וזה ידידי לא צריך לעלות שקל אם היצרן מאמין במוצר שלו! כי המוצר הזה לא אמור להתקלקל בחמש שנים הראשונות.

אם יש יבואני רכב שנותנים 5 או 7 שנות אחריות בלי להעלות את המחיר אין סיבה שיצרן מכובד לא יעמוד מאחורי המוצר שלו ויתן אחריות מורחבת.

הבעיה היא שהמוצרים האלו (בלי קשר ליצרן) הם כל-כך לא אמינים שאכן נדרש להכפיל את מחיר המוצר ע"מ לגלם את האחריות ובשוק הרווי שלנו, אין מקום למוצרים יקרים, כי אנשים מחפשים זול ומשלים את עצמם שהם קיבלו טוב.

מועטים היצרנים בעולם האלקטרוניקה שמייצרים טוב, אבל הם בטח לא זולים.

יש לי עוד נגן CD מגה ציינגר (111 דיסקים) יליד 95 שעובד כאילו יצא מהמפעל
טייפ דק של אקאי יליד 1982 כמו חדש

נגן DVD של פיוניר בן 19!!! שעובד כמו סוס.
מצלמות וידאו 8 ממ של סוני משנות התשעים - במצב ניילון

אלו היו מכשירים מאוד יקרים, שנבנו כמו שצריך, כמעט ולא מייצרים איכות כזו היום בתחום האלקטרוניקה הבידורית (לצערי)

Kingstone
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@asaf23
·
השוק שלנו פיצי עם לקוחות באותה רמה של השירות בארץ , זה שזה היה מתברך מבחינתך זה מעולה .
השאלה אם תסכים לשלם את הברכה הזו בהתאם?,בארץ זה יבואן והוא לא חייב לאף אחד שום דבר , בשורה התחתונה אם לא ירוויח לא יהיה קיים.

Kingstone
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

@ahersko
·
אין דבר כזה מכשיר שלא אמור להתקלקל , זו שטות גמורה , מכשירי חשמל מתקלקלים אפילו חודש אחרי הרכישה , וזה בסדר יש מספר פקטורים גם בנושא .
אבל בגדול כל הקו שלך נכון , פעם היו משלמים הרבה יותר עבור מוצרים שהיום עולים גרושים , וגם תוכננו ויוצרו בהתא9ם.

pearljam50000 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 499
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 245 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

מה האחריות של ה3 שנים נוספות מכסה? די לא ברור כך העניין

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

האחריות היא בכלל של אלקטרוניקס פרו.. לפי מה שהבנתי, גם אותו נותן שירות עבור סוני (ישפאר)

אני בדילמה אם לקנות סוני או סמסונג.

יש יבואן שנחשב עם שירות טוב?

Kingstone
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@gechts
·
האחריות בסופו של דבר היא של מיניליין סמליין , זה שקבלן השירות הוא אלקטרוניקס פרו זה כבר עניין שלהם .
הם משלמים לאלקטרוניקס פרו X כסף עבור התקנה של מוצר ושירות לתקופה של שנה , כל מה שמעבר זה בהסכמים כאלה ואחרים.
הקבלן נהנה מהגישה ללקוחות והאופציה למקסם רווחים על ידי מכירות של אביזרים וביטוחים , ומיניליין סמליים משלמים מעט ויכולים לבוא עם דרישות , כמו כל יבואן היום פחות או יותר.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

gechts כתב:האחריות היא בכלל של אלקטרוניקס פרו.. לפי מה שהבנתי, גם אותו נותן שירות עבור סוני (ישפאר)

אני בדילמה אם לקנות סוני או סמסונג.

יש יבואן שנחשב עם שירות טוב?
...
·

אם נותן השרות נבלה
ואתה מתעקש לרכוש את אחד המותגים שלו אז לפחות תרכוש את המותג היותר אמין מהשתיים.

לשאלתך היבואן של LG זוכה באופן יחסי לחו"ד טובות.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”