הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?
- pearljam50000 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 499
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 245 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?
שמתי לב שניתן להוסיף 3 שנות אחריות למסכים של סמסונג ב199 ש"ח. זה שווה את זה? רוב התקלות קורות ב4 שנים ראשונות או אחרי?
Re: הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?
@pearljam50000
·
אם הטלויזיה עולה 10000 שקל - שווה.
אם הטלויזיה עולה 100 שקל - לא שווה.
ככל שהטלויזיה יותר ישנה עולה הסיכוי שהיא תתקלקל. אבל זה לא אומר שהסיכוי הוא אפסי מלכתחילה. הוא תמיד קיים.
·
אם הטלויזיה עולה 10000 שקל - שווה.
אם הטלויזיה עולה 100 שקל - לא שווה.
ככל שהטלויזיה יותר ישנה עולה הסיכוי שהיא תתקלקל. אבל זה לא אומר שהסיכוי הוא אפסי מלכתחילה. הוא תמיד קיים.
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
Re: הרחבת אחריות ב199 ש"ח של. סמליין, שווה?
תעשה אחי .pearljam50000 כתב:שמתי לב שניתן להוסיף 3 שנות אחריות למסכים של סמסונג ב199 ש"ח. זה שווה את זה? רוב התקלות קורות ב4 שנים ראשונות או אחרי?...
זה לא מכסה אותך ב 100% - שיהיה כדי שתוכל לישון (חצי בשקט)
·
@asaf23
·
איך בדיוק עובדים עליך?
סמליין זה יבואן וזה עסק לכל דבר שמתנהל בהתאם למודל המתאים לשוק וליכולות שלו , ולא חייבים לתת לשוק הפיצי הזה את מה שסמסונג העולמית יכולה לתת באירופה.
אני עובד בתחום השירות כבר מעל לעשור , יבואן שייתן למוצרים שלו 10 שנים אחריות כמו שהם , לא ישרוד או לחילופין יעלה את המחיר בהתאם ואז יתחילו הצווחות הרגילות ש"עושקים" את הצרכן הישראלי וכל השטוית האלה , ובזמן שהוא יעלה את המחיר פי 5-6 בשביל לתת את השירות המדובר , יעמדו מצדדיו יבואנים אחרים עם מחירים רגילים וזולים בהרבה עם שנת אחריות או 1+2 וכולם ירכשו מהם , גם אם השירות *** וגם אם האחריות היא לא ל 10 שנים.
הצרכן הישראלי גם רוצה את ההכי זול וגם לקבל את הסופר פרמיום בחבילה אחת....
הסוף ברור...
·
איך בדיוק עובדים עליך?
סמליין זה יבואן וזה עסק לכל דבר שמתנהל בהתאם למודל המתאים לשוק וליכולות שלו , ולא חייבים לתת לשוק הפיצי הזה את מה שסמסונג העולמית יכולה לתת באירופה.
אני עובד בתחום השירות כבר מעל לעשור , יבואן שייתן למוצרים שלו 10 שנים אחריות כמו שהם , לא ישרוד או לחילופין יעלה את המחיר בהתאם ואז יתחילו הצווחות הרגילות ש"עושקים" את הצרכן הישראלי וכל השטוית האלה , ובזמן שהוא יעלה את המחיר פי 5-6 בשביל לתת את השירות המדובר , יעמדו מצדדיו יבואנים אחרים עם מחירים רגילים וזולים בהרבה עם שנת אחריות או 1+2 וכולם ירכשו מהם , גם אם השירות *** וגם אם האחריות היא לא ל 10 שנים.
הצרכן הישראלי גם רוצה את ההכי זול וגם לקבל את הסופר פרמיום בחבילה אחת....
הסוף ברור...
@Kingstone
השוק הישראלי לא פיצי. הוא בערך בגודל של שוודיה, פורטוגל, אוסטריה ושוויץ.
סמליין פועלת בניגוד למדיניות האחריות של סמסונג העולמית. רק מחפשת לחסוך על חשבון הצרכן, כמו שלדוגמא היא לא מחזיקה מערך שירות in house. אגב אני לא דורש 10 שנים כמו ביוון, אבל שנה אחת זה ממש מעט.
https://www.google.com/amp/s/www.iotgad ... bally/amp/
השוק הישראלי לא פיצי. הוא בערך בגודל של שוודיה, פורטוגל, אוסטריה ושוויץ.
סמליין פועלת בניגוד למדיניות האחריות של סמסונג העולמית. רק מחפשת לחסוך על חשבון הצרכן, כמו שלדוגמא היא לא מחזיקה מערך שירות in house. אגב אני לא דורש 10 שנים כמו ביוון, אבל שנה אחת זה ממש מעט.
https://www.google.com/amp/s/www.iotgad ... bally/amp/
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
·Kingstone כתב:@asaf23
·
איך בדיוק עובדים עליך?
סמליין זה יבואן וזה עסק לכל דבר שמתנהל בהתאם למודל המתאים לשוק וליכולות שלו , ולא חייבים לתת לשוק הפיצי הזה את מה שסמסונג העולמית יכולה לתת באירופה.
אני עובד בתחום השירות כבר מעל לעשור , יבואן שייתן למוצרים שלו 10 שנים אחריות כמו שהם , לא ישרוד או לחילופין יעלה את המחיר בהתאם ואז יתחילו הצווחות הרגילות ש"עושקים" את הצרכן הישראלי וכל השטוית האלה , ובזמן שהוא יעלה את המחיר פי 5-6 בשביל לתת את השירות המדובר , יעמדו מצדדיו יבואנים אחרים עם מחירים רגילים וזולים בהרבה עם שנת אחריות או 1+2 וכולם ירכשו מהם , גם אם השירות *** וגם אם האחריות היא לא ל 10 שנים.
הצרכן הישראלי גם רוצה את ההכי זול וגם לקבל את הסופר פרמיום בחבילה אחת....
הסוף ברור......
זה הגיוני שהמחיר יכיל את עלות האחריות.
אם המחיר יעלה פי 5-6 זה אומר שהמוצר חר>I כי גילמת 5-6 החלפות מלאות של המוצר.
אני לא חושב שצריך לתת אחריות של 10 שנים על מוצר... אולי פעם, אבל היום אנשים רוצים לשדרג.
אבל אני חושב שארבע או חמש שנות אחריות יתקבלו בברכה.
וזה ידידי לא צריך לעלות שקל אם היצרן מאמין במוצר שלו! כי המוצר הזה לא אמור להתקלקל בחמש שנים הראשונות.
אם יש יבואני רכב שנותנים 5 או 7 שנות אחריות בלי להעלות את המחיר אין סיבה שיצרן מכובד לא יעמוד מאחורי המוצר שלו ויתן אחריות מורחבת.
הבעיה היא שהמוצרים האלו (בלי קשר ליצרן) הם כל-כך לא אמינים שאכן נדרש להכפיל את מחיר המוצר ע"מ לגלם את האחריות ובשוק הרווי שלנו, אין מקום למוצרים יקרים, כי אנשים מחפשים זול ומשלים את עצמם שהם קיבלו טוב.
מועטים היצרנים בעולם האלקטרוניקה שמייצרים טוב, אבל הם בטח לא זולים.
יש לי עוד נגן CD מגה ציינגר (111 דיסקים) יליד 95 שעובד כאילו יצא מהמפעל
טייפ דק של אקאי יליד 1982 כמו חדש
נגן DVD של פיוניר בן 19!!! שעובד כמו סוס.
מצלמות וידאו 8 ממ של סוני משנות התשעים - במצב ניילון
אלו היו מכשירים מאוד יקרים, שנבנו כמו שצריך, כמעט ולא מייצרים איכות כזו היום בתחום האלקטרוניקה הבידורית (לצערי)
- pearljam50000 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 499
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 245 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
@gechts
·
האחריות בסופו של דבר היא של מיניליין סמליין , זה שקבלן השירות הוא אלקטרוניקס פרו זה כבר עניין שלהם .
הם משלמים לאלקטרוניקס פרו X כסף עבור התקנה של מוצר ושירות לתקופה של שנה , כל מה שמעבר זה בהסכמים כאלה ואחרים.
הקבלן נהנה מהגישה ללקוחות והאופציה למקסם רווחים על ידי מכירות של אביזרים וביטוחים , ומיניליין סמליים משלמים מעט ויכולים לבוא עם דרישות , כמו כל יבואן היום פחות או יותר.
·
האחריות בסופו של דבר היא של מיניליין סמליין , זה שקבלן השירות הוא אלקטרוניקס פרו זה כבר עניין שלהם .
הם משלמים לאלקטרוניקס פרו X כסף עבור התקנה של מוצר ושירות לתקופה של שנה , כל מה שמעבר זה בהסכמים כאלה ואחרים.
הקבלן נהנה מהגישה ללקוחות והאופציה למקסם רווחים על ידי מכירות של אביזרים וביטוחים , ומיניליין סמליים משלמים מעט ויכולים לבוא עם דרישות , כמו כל יבואן היום פחות או יותר.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
·gechts כתב:האחריות היא בכלל של אלקטרוניקס פרו.. לפי מה שהבנתי, גם אותו נותן שירות עבור סוני (ישפאר)
אני בדילמה אם לקנות סוני או סמסונג.
יש יבואן שנחשב עם שירות טוב?...
אם נותן השרות נבלה
ואתה מתעקש לרכוש את אחד המותגים שלו אז לפחות תרכוש את המותג היותר אמין מהשתיים.
לשאלתך היבואן של LG זוכה באופן יחסי לחו"ד טובות.