יש עוד דרך לפנות לתמיכה הטכנית שלהם בנוסף לצ'אט?
כבר פניתי אליהם (לדעתי פעמיים) בעניין הזה בעבר. תחילה לא הבינו בכלל מה הבעיה שלי. אחרי דקות ארוכות כשהם סוף סוף הבינו למה אני מתכוון והבינו שזו לא "תקלה" במובן הפשוט אלא פשוט תלונה כללית לגבי הצורה שהם מעבירים כתוביות, הם פשוט התחילו לנער אותי ומשם הסתיים לו הצ'אט די מהר. לא מאשים אותם, אחרי הכל מדובר בצוות (נראה שבהודו) לא מיומן שנותן מענה לבעיות הרגילות בהתאם למה שרשום להם ב- MANUAL של הטיפול בתקלות/לקוחות.
השאלה היא איך מעלים את הסוגיה באמת מול מישהו טכני שגם יבין את התלונה בקלות וגם נמצא בתפקיד כזה שהוא יכול להציף את זה לאנשים בחברה שאכפת להם.
צריבה בOLED בעקבות כתוביות
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
- shlomis1zzz
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1440
- הצטרף: אפריל 2018
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: