היי
אתמול הבחנתי פתאום בכתם בצד ימין למעלה על המסך.
האם זו צריבה ? יש דרך לטפל בזה ?
במידה וזו אכן צריבה, מה המדיניות של ח.י לגבי אחריות במקרים כאלו ?
זו כבר תקלה שניה שלי עם ה oled.
הראשונה היית שהגיע לי מסך עם שורה פיקסלים צרובה וח.י לא עשו חייים קלים עם ההחלפה שלו (פתחתי שרשור בזמנו בנושא).
עכשיו הכתם המעצבן הזה...
מאכזב מאוד.
B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?
- חיבה_לריבה
-
- חבר פעיל
- הודעות: 64
- הצטרף: מרץ 2019
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 11 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Adir88 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 344
- הצטרף: אפריל 2008
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
דיברתי עם ח.י. אחרי שהבינו כי ככל הניראה מדובר בצריבה (יביאו טכנאי לאמת את זה).
הציעו לי ל'שדרג' למסך סדרת 2018 ב 1200 שח או לקבל מסך B7 מחודש.
מדובר בהחלפה שניה של המסך בתוך פחות משלוש שנים (!)
למה אני צריך להוסיף עוד שקל אחד על החלפה למסך חדש כששלי עדיין באחריות ?? (ועוד שילמיתי עליו בזמנו מעל 16K )
אני מקווה שמדובר רק בשיטת מצליח של הנציגת שירות הלקוחות ובסוף יחליפו לי למסך חדש ללא עלות נוספת.
מעצבן מאוד.
נעזוב לרגע את עניין השירות.
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")
הציעו לי ל'שדרג' למסך סדרת 2018 ב 1200 שח או לקבל מסך B7 מחודש.
מדובר בהחלפה שניה של המסך בתוך פחות משלוש שנים (!)
למה אני צריך להוסיף עוד שקל אחד על החלפה למסך חדש כששלי עדיין באחריות ?? (ועוד שילמיתי עליו בזמנו מעל 16K )
אני מקווה שמדובר רק בשיטת מצליח של הנציגת שירות הלקוחות ובסוף יחליפו לי למסך חדש ללא עלות נוספת.
מעצבן מאוד.
נעזוב לרגע את עניין השירות.
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")
@Adir88
זו אכן שיטת המצליח, אז יש לך את כל הסיבות לדרוש תיקון, ואם הם לא יכולים לתקן, אז החלפה במסך חדש מהניילונים. וכל זה תוך שבועיים גג. אתה לא צריך להוציא שקל על הסיפור הזה.
לא, אסור להם לספק את זה ללא הסכמתך. תעודות האחריות נשענות על חוק להגנת הצרכן והנוסח שלהם די קבוע. אם החברה לא מצליחה לתקן את המסך, היא חייבת להחליף אותו במסך עם לפחות איכות זהה למסך שקנית. המושג "שווה ערך" לא מופיע בנוסח התעודה לפי מה שני זוכר.מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")...
זו אכן שיטת המצליח, אז יש לך את כל הסיבות לדרוש תיקון, ואם הם לא יכולים לתקן, אז החלפה במסך חדש מהניילונים. וכל זה תוך שבועיים גג. אתה לא צריך להוציא שקל על הסיפור הזה.
- Adir88 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 344
- הצטרף: אפריל 2008
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
ההצעה היא על B7 מחודש או C8 בתוספת תשלום.
גם אני לא מצליח להבין מאיפה יש להם מחודשים ולמה ניראה להם לגיטימי לדחוף אותם ללקוח עם תקלה.
בכל מקרה עם האמינות הלא כל כך גבוהה שיש למסכים האלה מניסיוני (לפחות מהדגם שלי יש ניסיון איתו - B6) - מחודש מבחינתי לא בה בחשבון.
מקווה שהם יתעשתו ויחזרו אלי עם בשורות טובות.
גם אני לא מצליח להבין מאיפה יש להם מחודשים ולמה ניראה להם לגיטימי לדחוף אותם ללקוח עם תקלה.
בכל מקרה עם האמינות הלא כל כך גבוהה שיש למסכים האלה מניסיוני (לפחות מהדגם שלי יש ניסיון איתו - B6) - מחודש מבחינתי לא בה בחשבון.
מקווה שהם יתעשתו ויחזרו אלי עם בשורות טובות.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- Adir88 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 344
- הצטרף: אפריל 2008
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
טוב אתמול כבר חזרו אלי לתיאום החלפה ל- B8 חדשה אך עניין האחריות מאוד מטריד אותי.
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:
B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.
מצד אחד מעצבן אותי להוסיף עוד סכום כזה. מצד שני האחריות במסכים האלו הוכחה כקריטית וניראה לי שהדבר הנכון הוא להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים של שקט.
עכשיו השאלה היא לאיזה דגם....
בעניין השירות של ח.י אז אם אני אתעלם לרגע משיטת המצליח המאוד מעצבנת של הנציגה הראשונה וההצעה שלה להחליף את המסך ל'מחודש',
שאר התתנהלות מולם היית מעולה. תוך שעתיים אחרי ששלחתי להם תמונות קיבלתי אישור להחלפת מסך.
אתמול אחר"צ כבר הציעו לי שטכנאי יגיע עם B8 חדשה השבוע וכשביקשתי לברר על נושא האחריות נציגת מכירות חזרה אלי הבוקר עם שלל אפשריות שידרוג לדגמים מתקדמים \ מסכים גדולים יותר.
חבל שהם הורסים לעצמם עם השיחת טלפון הראשונה וחבל שהייתי צריך להתעצבן כדי להוריד אותם מהרעיון של המסך המחודש.
אם לא זה, הם באמת יכלו להצטיין...
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:
B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.
מצד אחד מעצבן אותי להוסיף עוד סכום כזה. מצד שני האחריות במסכים האלו הוכחה כקריטית וניראה לי שהדבר הנכון הוא להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים של שקט.
עכשיו השאלה היא לאיזה דגם....
בעניין השירות של ח.י אז אם אני אתעלם לרגע משיטת המצליח המאוד מעצבנת של הנציגה הראשונה וההצעה שלה להחליף את המסך ל'מחודש',
שאר התתנהלות מולם היית מעולה. תוך שעתיים אחרי ששלחתי להם תמונות קיבלתי אישור להחלפת מסך.
אתמול אחר"צ כבר הציעו לי שטכנאי יגיע עם B8 חדשה השבוע וכשביקשתי לברר על נושא האחריות נציגת מכירות חזרה אלי הבוקר עם שלל אפשריות שידרוג לדגמים מתקדמים \ מסכים גדולים יותר.
חבל שהם הורסים לעצמם עם השיחת טלפון הראשונה וחבל שהייתי צריך להתעצבן כדי להוריד אותם מהרעיון של המסך המחודש.
אם לא זה, הם באמת יכלו להצטיין...