B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?

פורום מסכי OLED בחסות LG
shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

Adir88 כתב:C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.
...
אני הייתי הולך על ההצעה הזו עם אחריות ל- 3 שנים.
לקבל כל שלוש שנים טלוויזיה חדשה ב- 2K נשמע כמו הצעה מצויינת.
עם הצעה כזו, הייתי רוצה שהטלוויזיה תתקלקל כל שנתיים וחצי.
כלכלית/מתמטית זה עובד לטובתך ואני לא בטוח עד כמה היבואן/יצרן יכול להסתדר עם מחירים כאלה עם כמות הולכת וגדלה של תקלות.

מעשייה:
משה קנה טלוויזית פיוניר ב- 10K עם זמן חיים של 10 שנים.
יצחק קנה טלוויזית LG ב- 10K עם זמן חיים של 3 שנים.
אם נסתכל על ה- 20 שנה הבאות:
דוד היה עם 2 טלוויזיות ושילם עליהן 20K.
יצחק היה עם 6 טלוויזיות ושילם עליהן 20K.

בעולם הזה, אני הייתי רוצה להיות יצחק. יותר מזה, הייתי חותם עם LG על חוזה ליסינג כזה :lol:

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

@Adir88
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:

B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.
...
האפשרות הראשונה היא אפשרות ה"לפי הספר", לא יכלו לתקן אז עכשיו הם מחליפים בחדשה עם איכות זהה+, במקרה הזה האחריות לא אמורה להתחדש. טוב שהם הגיעו לזה.

האופציות האחרות מעניינות, הייתי חוקר את ההבדל בין C9 לC8 ובודק אם הוא מצדיק 300 שקלים נוספים. מול B8 והמסך שלך יהיו להם יתרונות די מובהקים.
אפשר להתחיל מפה:
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... c9/600/802

קח בחשבון שהמחירים הנמוכים יחסית שאתה מקבל בהצעות נובעים מכך ששילמת 16000 שקל על מסך שעלה במציאות בסביבות 10000, הם מבינים שהם זימברו אותך טוב מאד בזמנו.

bilbog
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 435
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 54 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

האפשרות של C9 עם 3 שנות אחריות נראית לי מאוד משתלמת כפי שציינו קודם לכן. יותר זול והרבה יותר מעניין מלשדרג את הסלולרי8)
Gravity cannot be held responsible for people falling in love

netangor
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #19 

נותנים לכם *** ואתם אוכלים אותו
אני מיצידי להישאר עם הטלוזיה שלי עוד 20 שנה אני מאוהב בה לא קניתי טלוויזיה לשנתיים וזה לא צריך ליקרות המצבים האלה

חברת ביריונית שרצה להחתים אותי על הסכם כזה בושה וחרפה
מי שרוצה להיצטרף אליי לתביעה
0509051551

Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

אם היית לי אחריות נוספת לעוד שנה לפחות סביר להניח שהייתי לוקח את ה B8 ומסיים את הסיפור.
כיוון שזה לא המצב אני כנראה אשדרג לדגם עם אחריות מורחבת.

ממתין שנציגה תחזור אלי לסגירה סופית.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #21 

גם אני חושב שהכי טוב ללכת על ה-C9. אתה מקבל את הדגם האחרון עם אחריות ל-3 שנים בסכום "סמלי" (יחסית לעלות של מסך חדש כזה, שטוב בהרבה מה-B6 שיש לך כרגע)

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

C9 לדעתי.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

הייתי הולך על ה C9

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אם אני הייתי מקבל חוזה כזה ליד, לא הייתי מקבל את הסעיף שמדבר על אחידות הצבע.

זה כמו להגיד שאתה מודה שהחברה לא יודעת אם המסך שבקופסא נדלק או לא אבל אם הוא לא נדלק אתה מקבל את זה שהוא לא יוחלף.

netangor
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #25 

@Evil-u
·
בידיוק אחרי שראו ואחרי טלפונים שאני לא מתכוון לחתום התקשרו אמרו שהם מוכנים להחליף בלי
שאני יחתום אבל זה כבר מאוחר מידי התביעה בדרך עם ביריונים מטפלים בבית משפט
בושה וחרפה חברה ביריונית

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

@netangor
הי, על מה התביעה ?
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

Adir88 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 344
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

סגרתי על C9 עם אחריות מורחבת.
נכנסתי ל'רשימת המתנה' ויתקשרו אלי לתיאום החלפה כאשר יהיה מלאי.

מקווה שהמשך השירות בהספקה ובהחלפת המוצר יהיה טוב כמו שקיבלתי ב 2-3 שיחות האחרונות שלי מול ח.י.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

מאוד מזכיר לי את מה שהיה לי עם ה-B6 שהוחלפה ל C7 בהשקה שלה.

יצא לי אחלה פאנל אגב.

יש לי תאוריה לא מאומתת שהמסכים מה-batch הראשון באים עם פאנלים טובים כדי להצטיין ב-reviews

wegabi
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 580
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 96 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

בדיוק אותה חוויה עברה עלי השבוע.
אחרי שנה וחצי הופיעה צריבה בולטת על ה-C7 שלי.
פניתי לשירות, והציעו לי להחליפה ב-C7 משומשת ("מחודשת" או מתצוגה), או לחילופין, לשדרג ל-C8 חדשה תמורת 800 ש"ח.
בנוסף, הוצעה לי אופציה ללכת על C9 תמורת 1,000 ש"ח.
בשני המקרים, תחת המשך תקופת האחריות המקורית (עוד שנה וחצי).

החלטתי ללכת על הC8 החדשה, וכמובן לאחר שיחה נוספת עם השירות, בה הבהרתי להם שאני מכיר את החוק ואת תנאי האחריות קיבלתי את ה-C8 ללא עלות (ממה שהבנתי, גם הפאנלים שלהם הרבה יותר עמידים לצריבות מה-C7).
ממה שהצלחתי להתרשם, היתרונות של ה-C9 מינוריים, ולא בהכרח מצדיקים את התוספת.

כל הכבוד לח.י שידעו לעמוד מאחורי המוצר שלהם ולספק אחריות אמיתית לקונים.
אני יודע בודאות שאם הייתי צריך להילחם על ההחלפה, זו היתה ה-OLED האחרונה שהייתי קונה למשך הרבה שנים (וזו כבר השלישית שלי).
זה לגיטימי שלטכנולוגיה חדשה יהיו חבלי לידה ומחלות ילדות, אבל לא טריויאלי שיבואן מקומי מציג גישה מערבית ובוגרת למוצרים שהוא מייבא, ודואג להחליף בלי לעורר קשיים מיותרים.
ח.י היא בהחלט עוף חריג בנוף המקומי שלנו, וכל הכבוד להם.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

@wegabi
אבל הניסיון הראשון שלהם, גם במקרה שלך, הוא לדחוף מסך משומש או למכור לך משהו שאתה אמור לקבל בחינם בניגוד לחוק. רק אחרי שהם מבינים שהם מדברים עם מישהו רציני שיסבך להם את החיים הם יורדים מזה. לא הייתי קורא לזה שירות טוב בכלל. קצת מוזר וצורם לשמוע ברכות כלפי מישהו שלפני רגע רצה לדפוק אותך...

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”