תנהל מו"מ ואל תסכים למחודש ולכל הפחות "תרוויח" את 1000 השקלים של השדרוג שמציעים לך כביכול, תקבל את הB8.
אם יש תקציב ומקום ל65 תלך על זה, כי הגודל כן קובע
B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?
- armagedd0n
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 528
- הצטרף: יולי 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
- Adir88 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 344
- הצטרף: אפריל 2008
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
בדיוק אותו טריק שעשו לי.GiladY כתב:......
55 -
B7 (הדגם שיש לי) - מחודש, וממשיך את יתרת האחריות (שנתיים וחודשיים).
B8 - שדרוג בתוספת מחיר של 1,000 ש"ח.
C8 - שדרוג בתוספת מחיר של 1,500 ש"ח.
65 -
B8 - שדרוג בתוספת מחיר של 3,700 ש"ח.
C8 - שדרוג בתוספת מחיר של 4,700 ש"ח.
...
·
אם גודל לא חשוב לך, תתעקש ותקבל B8 חדשה ללא תוספת תשלום. האחריות תשאר לך לעוד שנתיים שזה לדעתי מספיק.
(אסור להם לספק לך מחודש ואין להם B7 חדשה במלאי. לי הציעו להחליף מ B6 ל B8 ללא תוספת תשלום).
לפני ה-C7 מנוחתה עדן, היתה לי B6 בגודל 55"
עם יד על הלב, השינוי הדרמטי הוא הגודל, לא לא הסדרה.
ה-10" האלה מאוד משמעותיים.
גלעד, נסה לקבל מהם אור ירוק להחלפה ל-B8 בגודל 55, ואחרי שהפינה הזו סגורה, לבקש הצעת מחיר לשדרוג ל-65 (הפערים בין סדרה C ל-B לא אמורים להיות גדולים עד כמה שאני יודע, אבל כן שמעתי פידבק שבעוד ה-C8 יחסית חסינה לצריבות, זה לא המצב עם ה-B8; אבל עם אחריות לשנתיים קדימה לא הייתי דואג יותר מדי)
עם יד על הלב, השינוי הדרמטי הוא הגודל, לא לא הסדרה.
ה-10" האלה מאוד משמעותיים.
גלעד, נסה לקבל מהם אור ירוק להחלפה ל-B8 בגודל 55, ואחרי שהפינה הזו סגורה, לבקש הצעת מחיר לשדרוג ל-65 (הפערים בין סדרה C ל-B לא אמורים להיות גדולים עד כמה שאני יודע, אבל כן שמעתי פידבק שבעוד ה-C8 יחסית חסינה לצריבות, זה לא המצב עם ה-B8; אבל עם אחריות לשנתיים קדימה לא הייתי דואג יותר מדי)
שלום חברים,
אני מאוד מודה לכם על התגובות.
אחרי דיון עם בני משפחתי, הגענו להחלטה שנישאר עם המסך בגודלו הנוכחי. הייתי רוצה לשדרג, אבל ההצעה שהם נותנים יקרה ממחיר השוק לו הייתי קונה היום מסך חדש בחנות, ואני לא חושב שזה מוצדק.
אבקש משירות הלקוחות שהתקלה תתוקן ושהמסך שקניתי יוחזר אליי. אני מזכיר שעוד לא עברה שנה מיום הקנייה. הנציגה אמרה בשיחתנו הראשונה שאם הטכנאי לא יצליח לתקן אותו במקום, המסך ילקח למעבדה. אין בעיה מבחינתי - אעביר את מסך הסמסונג מהסלון לחדר השינה עד שיתקנו, ואני נותן להם את כל הזמן שהם צריכים. רק שיחזירו את המסך תקין. אני חושב שההתנהלות גם בצד שלי היא הוגנת, אולי הוגנת מדי.
אם אין אפשרות לתקן ויש צורך בהחלפה, אני חושב שמן הראוי שיחליפו למסך חדש - לא מתצוגה, לא מחודש, כפי ש-armagedd0n הנחה. זה כנראה יהיה B8, אבל זה עומד לשיקול החברה. אפשרות נוספת שמקובלת עליי, שנגיע להסכמה על ביטול העסקה והחזר כספי חלקי. האם ידוע לכם אם הדבר אפשרי?
אני מאוד מודה לכם על התגובות.
אחרי דיון עם בני משפחתי, הגענו להחלטה שנישאר עם המסך בגודלו הנוכחי. הייתי רוצה לשדרג, אבל ההצעה שהם נותנים יקרה ממחיר השוק לו הייתי קונה היום מסך חדש בחנות, ואני לא חושב שזה מוצדק.
אבקש משירות הלקוחות שהתקלה תתוקן ושהמסך שקניתי יוחזר אליי. אני מזכיר שעוד לא עברה שנה מיום הקנייה. הנציגה אמרה בשיחתנו הראשונה שאם הטכנאי לא יצליח לתקן אותו במקום, המסך ילקח למעבדה. אין בעיה מבחינתי - אעביר את מסך הסמסונג מהסלון לחדר השינה עד שיתקנו, ואני נותן להם את כל הזמן שהם צריכים. רק שיחזירו את המסך תקין. אני חושב שההתנהלות גם בצד שלי היא הוגנת, אולי הוגנת מדי.
אם אין אפשרות לתקן ויש צורך בהחלפה, אני חושב שמן הראוי שיחליפו למסך חדש - לא מתצוגה, לא מחודש, כפי ש-armagedd0n הנחה. זה כנראה יהיה B8, אבל זה עומד לשיקול החברה. אפשרות נוספת שמקובלת עליי, שנגיע להסכמה על ביטול העסקה והחזר כספי חלקי. האם ידוע לכם אם הדבר אפשרי?
- Adir88 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 344
- הצטרף: אפריל 2008
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
לפי ההודעה הקודמת שלך LG אישרו שזו צריבה.GiladY כתב:שלום חברים,
אני מאוד מודה לכם על התגובות.
אחרי דיון עם בני משפחתי, הגענו להחלטה שנישאר עם המסך בגודלו הנוכחי. הייתי רוצה לשדרג, אבל ההצעה שהם נותנים יקרה ממחיר השוק לו הייתי קונה היום מסך חדש בחנות, ואני לא חושב שזה מוצדק.
אבקש משירות הלקוחות שהתקלה תתוקן ושהמסך שקניתי יוחזר אליי. אני מזכיר שעוד לא עברה שנה מיום הקנייה. הנציגה אמרה בשיחתנו הראשונה שאם הטכנאי לא יצליח לתקן אותו במקום, המסך ילקח למעבדה. אין בעיה מבחינתי - אעביר את מסך הסמסונג מהסלון לחדר השינה עד שיתקנו, ואני נותן להם את כל הזמן שהם צריכים. רק שיחזירו את המסך תקין. אני חושב שההתנהלות גם בצד שלי היא הוגנת, אולי הוגנת מדי.
אם אין אפשרות לתקן ויש צורך בהחלפה, אני חושב שמן הראוי שיחליפו למסך חדש - לא מתצוגה, לא מחודש, כפי ש-armagedd0n הנחה. זה כנראה יהיה B8, אבל זה עומד לשיקול החברה. אפשרות נוספת שמקובלת עליי, שנגיע להסכמה על ביטול העסקה והחזר כספי חלקי. האם ידוע לכם אם הדבר אפשרי?...
אין להם איך לתקן את המסך חוץ מלהחליף לפאנל חדש מה שלא סביר שהם יעשו.
כל הדיבורים על החלפה למחודש וניסיון לתקן זה רק כדי לגרום לך לשדרג.
בסוף אחרי שתסרב להכל הם יציעו להחליף לB8 חדשה כמו שקרה אצלי. לא חושב שיש לך מה לדאוג.
·
האם אפשר לקבל פה תשובה האם התוספת של 1900 ש"ח היא על שידרוג מ 65 ל 65?.
(Adir88 אל תטרח לענות,הבנתי כבר שלא בכייף שלך לעזור אז לך.....)
(Adir88 אל תטרח לענות,הבנתי כבר שלא בכייף שלך לעזור אז לך.....)
נערך לאחרונה על ידי beni7320 ב 14/07/2019 7:10, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- armagedd0n
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 528
- הצטרף: יולי 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים