על פניו ואם הדברים נכונים נראה כמו הונאה לכל עניין ודבר.
אם הדברים עדיין מתנהלים כיום באותה הצורה (זאת אומרת שתוספת ה- 199 ש"ח להרחבת האחריות ל- 3 שנים נוספות שהם מוכרים כיום) ושכל מה שמקבלים בפועל זה שירות אחזקה שלא כולל תקלות פאנל - זו פשוט תרמית. לדעתי הם לא מספקים את תעודת האחריות המורחבת הזו במעמד הרכישה בדיוק בשביל למנוע מצב שהלקוח יקרא את הסעיפים ויחזור בו מהעסקה.
תחשבו אולי להתאגד כמה חברים כאן שאכלו מהם קש ורימו אותם ואולי תפנו לתכנית תחקיר כמו למשל "הכל כלול עם סיוון כהן"
טלויזיה SAMSUNG 55JS8000 - בעיה בפאנל -אלקטרוניקס פרו מתנערים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
היו כאן לפני מספר שנים מאות פוסטים של אנשים שהמתקינים הציעו להם במעמד ההתקנה להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים.
ביקשנו אז שמישהו ימציא לנו צילום של כתב אחריות מלאה שבו נראה שיש כיסוי לפאנל תקול לאחר סיום האחריות המקורית.
אף אחד לא המציא צילום כזה !!!
משך חיי מסך ממוצע נע בין שלוש/ארבע שנים לחמש/שש שנים.
רוב התקלות מתחילות להופיע עם תום השנה השלישית.
נראה לכם באמת שתמורת 199₪ או אפילו 1200₪ יתנו לכם אחרי יותר משלוש שנים אחריות מלאה שכוללת החלפת מסך חדש או פאנל חדש?
במקרה הטוב, אתם תמימים.
פריירים לא מתים, הם מתחלפים.
ביקשנו אז שמישהו ימציא לנו צילום של כתב אחריות מלאה שבו נראה שיש כיסוי לפאנל תקול לאחר סיום האחריות המקורית.
אף אחד לא המציא צילום כזה !!!
משך חיי מסך ממוצע נע בין שלוש/ארבע שנים לחמש/שש שנים.
רוב התקלות מתחילות להופיע עם תום השנה השלישית.
נראה לכם באמת שתמורת 199₪ או אפילו 1200₪ יתנו לכם אחרי יותר משלוש שנים אחריות מלאה שכוללת החלפת מסך חדש או פאנל חדש?
במקרה הטוב, אתם תמימים.
פריירים לא מתים, הם מתחלפים.
·PayneBack3 כתב:סוני, סמסונג והייסנס זרקו את השירות לקבלן שנקרא "אלקטורניקס פרו", מחיפוש קצר של השם הזה בפורום אפשר לראות הרבה תלונות ומחיפוש קצר של צמד המילים "אלקטרוניקס פרו פסק דין" אפשר לראות מאות תביעות נגדם, החברות האלו שמשתמשות בשירותים של אלקטרוניקס פרו יודעות בדיוק מה הולך והם פשוט מתממות, הברירה היחידה שלנו היא לא לקנות מוצרים שהשירות שלהם הוא של אלקטרוניקס פרו....
אמן.
להפסיק לקנות או להמליץ על טלוויזיות שזה נותן השירות כי זה לא שירות.
לפחות להזהיר את מי שמתכנן לרכוש שהוא קונה מסך למעשה ללא אחריות...
ארז
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
·Ta_78 כתב:לאור העברת השירות לחברה עם כל כך הרבה תלונות,
במידה ומחיר המוצר זול יותר, כדאי לבחון רכישה דרך יבואנים מקבילים.
לא מבין איזו משמעות נותרה לנושא "יבואן רשמי" של סוני סמסונג וכו', אם מתקבל שירות פח ברגע שממשים אחריות....
נכון מאוד !!!
אין שום סיבה להוסיף שקל על יבוא מקורי. זה פשוט לא מגיע להם.
ולגבי ההשקות הנוצצות...
אם לא נעים להעיר ליבואן- פשוט להצביע ברגליים ולא להגיע...כמובן שגם להבהיר ליבואן את הסיבה האמיתית למה אנשים לא הגיעו.
הם אמורים להבנין שכל משתתף באתר הזה מספר על חוויותיו למשפחה וחברים. בסוף זה כן יפגע בהם.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
·Alon_Solo כתב:@gal-cohen
·זה נכון. לא שואלים שאלות קשות. כאחד שגם היה בהשקות ושתק אני יכול להגיד שפשוט לא נעים להכניס אצבע בעין באירוע כזה שבו אתה כביכול אורח vip והמארח מפנק אותך כל הערב......
לאחר סיום ההרצאה שלו אני פניתי לנציג של סמליין ואמרתי לו שהשירות של אלקטרוניקס פרו מתחת לכל ביקורת ושאני לא אקנה ציוד של סמסונג כל עוד אין חוות דעת טובות על אלקטרוניקס פרו.
הוא אמר שהוא יעביר את המסר להנהלת סמליין ושהוא יהיה עם האצבע על הדופק
אני לא יודע על איזו אצבע על איזה דופק הוא דיבר .... אבל אם הוא לא מגיב לשרשור הזה אז או שהאצבע עם נמק או שהדופק שהאצבע בודקת הוא דופק סינטטי
זאת בושה שלקוחות של חברה כל כך מכובדת כמו סמסונג מקבלים שירות ויחס כל כך גרוע לאחר המכירה