הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
redfrog (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 7
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?

נושא שלא נקרא #1 

הי
רכשתי q6fn 49 מיבואן רשמי והוצע לי להרחיב אחיות בעוד 3 שנים נוספתו תמורת 199 שח
מה דעתכם שווה ? כדאי ?

תודה מראש

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?

נושא שלא נקרא #2 

@redfrog
·
כן, שווה.

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מי נותן השירות של סמסונג?
כי יש נותני שירות שגם אם תשלם חמישה שקלים להרחיב אחריות ל-50 שנה, דהיינו זרקת חמישה שקלים לפח.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

shealtieljkwak כתב:מי נותן השירות של סמסונג?
כי יש נותני שירות שגם אם תשלם חמישה שקלים להרחיב אחריות ל-50 שנה, דהיינו זרקת חמישה שקלים לפח.
...
·
אלקטרוניקס פרו .... ויש תגובות לטוב ולרע לגביהם ...

Itsik
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 429
הצטרף: דצמבר 2005
מיקום: רמה"ג
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אני אספר מקרה ותחליט לבד מה לעשות.
לפני כמעט 3 שנים קנינו אני גיסי ואחיו 3 טלויזיות 65" מסדרת 9500 של סמסונג, הרחבנו את האחריות ל3 שנים ב199ש"ח.
בחודש שעבר(3 חודשים לפני תום האחריות), בטלויזיה של גיסי הופיעה לפתע קוביה שחורה בתחתית המסך, הוא קרא לשירות שניתן ע"י אלקטרונינקס פרו.

הגיע טכנאי והחליט שצריך להחליף את המסך, עד לפה הכל טוב.
מכאן, הוצע לו לקחת מסך מסדרה נמוכה יותר(8500) באותו גודל לא תוספת מחיר או להוסיף 3000ש"ח ולקבל QLED מסדרה 7 באותו הגודל.
אני חושב שזה לא תקין להציע את שהציעו עבור מסך ששולם בעבורו מעל 15Kש"ח לפני כ3 שנים.
איציק.

shealtieljkwak
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 142
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

נורא מפתה לשים 200 שקל להרחבת אחריות.
מרגיש ש- 200 שקלים זה לא כסף גדול. גם אם נותן השירות ינפנף אותך בעתיד - עדיין הפסדת רק 200 ש"ח.

מצד נותן השירות - הוא הגדיל את המכירה ב- 200 שקל עם הסתברות אפסית לפצות אותך בעתיד - מכל סיבה.
מבחינתו הרחבת האחריות קושרת אותך אליו לשדרג, תמורת סכום נכבד, את המסך בעתיד, במידה ויש תקלה.

אחריות נותני השירות בטלוויזיה כמוהה כשיטת הליסינג.
קנית טלוויזיה. קיבלת אחריות. הטלוויזה הולכת אחרי שלוש שנים. נדרש לשדרג לדגם אחר תמורת כסף.
זוהי תוכנית שהלכה למעשה אתה שוכר את הטלוויזיה.
והיא מצליחה להם!

tam8
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 30
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

אל תרחיבו אחריות - זו הטעיה הרחבת שירות

נושא שלא נקרא #7 

אין לא יבואן אחריות כלל
אלה רק לחברת שירות שזו אלקטרוניקספרו

תגוללו קצת על החברה

avirivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2019
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #8 

הרחבת אחריות זה סתם קשקוש, לי הייתה QLED בת 8 חודשים וכתם קטן אשר הופיע מאליו בקצה העליון של המסך התרחב בכל נגיעה קלה באצבע למריחות על כל המסך. חשוב מאד לציין כי אף אחד, מדגיש שוב: אף אחד לא נגע או הזיז או טיפל בטלוויזיה (אני ואשתי גרים לבד בבית)
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי

eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 442
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

eldan כתב:חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?
...
·
מכיר את השיר של שלום חנוך?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם"

זה נכון אגב גם לחיים הפולטים שלנו, אבל היות וזאת לא מטרת השרשור אחדול כאן.

לעניין השאלה המקורית.

אם כבר קיבלת החלטה מושכלת לרכוש סמסונג (בנפש חפצה ודעה צלולה) הייתי מוסיף 199 ש"ח
האופציה שנתנו לבחור בהודעה השניה להחלפה למכשיר חדש נחות יותר בחינם עדין עדיפה מלזרוק את המכשיר לפח ולקבל כלום.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

eldan כתב:חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?
...
·
כי הכל עניין של מחיר מול תמורה.
למה אנשים משלמים 700 שקל על טלפון שיאומי מיבוא מקביל ולא 1200 על יבואן רשמי?
הרי ברור שאחריות יבואן מקביל גרועה...
כי אנשים מעדיפים לקחת אם הסיכון ולשלם הרבה פחות.

כשאני קניתי את הטלויזיה שלי, LG ברמה דומה עלתה כ-2000 ש״ח יותר.
ואז אתה צריך להחליט: האם אחריות טובה יותר שווה 2000 שקל או לא? זה הכל.

bariko
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

avirivi כתב:הרחבת אחריות זה סתם קשקוש, לי הייתה QLED בת 8 חודשים וכתם קטן אשר הופיע מאליו בקצה העליון של המסך התרחב בכל נגיעה קלה באצבע למריחות על כל המסך. חשוב מאד לציין כי אף אחד, מדגיש שוב: אף אחד לא נגע או הזיז או טיפל בטלוויזיה (אני ואשתי גרים לבד בבית)
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי
...
·




חבר'ה מה יהיה?
מתברר שהמצב עם המסכים כיום מאוד מדאיג.
מקרה דומה שהיה לי עם Q9FN:


https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0


מסכי אולד נצרבים, במסכי QLED יש את כל הדרעק הזה של כתמים ושברים פנימיים.
אז מה נשאר לנו?
דגמי פרמיום של סוני שאינם OLED ???
יש כמובן את ה-Z9, אך הוא יקר בטירוף ואין כמעט יבוא לארץ.

tam8
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 30
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

לא לא לא
זה אחריות זה הרחבת שירות
האחריות לא של היבואן
והשירות של נותן השירות כנראה אלקטרוניקס פרו
ולפי מה שהחברים כתבו - זה לא כולל תקלות בפנאל

אז על מה לעשות שירות - על הכבל חשמל ???

avirivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2019
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #14 

עשיתי טעות כאשר רכשתי את ה QLED של סמסונג, הייתי צריך ללכת על ה OLED של LG.
רק הטעות שלי היא באחריות, הטלוויזיה שבירה מאד ועדינה.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”