הי
רכשתי q6fn 49 מיבואן רשמי והוצע לי להרחיב אחיות בעוד 3 שנים נוספתו תמורת 199 שח
מה דעתכם שווה ? כדאי ?
תודה מראש
הרחבת אחריות סאמסונג כדאי?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
- Itsik
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 429
- הצטרף: דצמבר 2005
- מיקום: רמה"ג
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
אני אספר מקרה ותחליט לבד מה לעשות.
לפני כמעט 3 שנים קנינו אני גיסי ואחיו 3 טלויזיות 65" מסדרת 9500 של סמסונג, הרחבנו את האחריות ל3 שנים ב199ש"ח.
בחודש שעבר(3 חודשים לפני תום האחריות), בטלויזיה של גיסי הופיעה לפתע קוביה שחורה בתחתית המסך, הוא קרא לשירות שניתן ע"י אלקטרונינקס פרו.
הגיע טכנאי והחליט שצריך להחליף את המסך, עד לפה הכל טוב.
מכאן, הוצע לו לקחת מסך מסדרה נמוכה יותר(8500) באותו גודל לא תוספת מחיר או להוסיף 3000ש"ח ולקבל QLED מסדרה 7 באותו הגודל.
אני חושב שזה לא תקין להציע את שהציעו עבור מסך ששולם בעבורו מעל 15Kש"ח לפני כ3 שנים.
לפני כמעט 3 שנים קנינו אני גיסי ואחיו 3 טלויזיות 65" מסדרת 9500 של סמסונג, הרחבנו את האחריות ל3 שנים ב199ש"ח.
בחודש שעבר(3 חודשים לפני תום האחריות), בטלויזיה של גיסי הופיעה לפתע קוביה שחורה בתחתית המסך, הוא קרא לשירות שניתן ע"י אלקטרונינקס פרו.
הגיע טכנאי והחליט שצריך להחליף את המסך, עד לפה הכל טוב.
מכאן, הוצע לו לקחת מסך מסדרה נמוכה יותר(8500) באותו גודל לא תוספת מחיר או להוסיף 3000ש"ח ולקבל QLED מסדרה 7 באותו הגודל.
אני חושב שזה לא תקין להציע את שהציעו עבור מסך ששולם בעבורו מעל 15Kש"ח לפני כ3 שנים.
איציק.
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
נורא מפתה לשים 200 שקל להרחבת אחריות.
מרגיש ש- 200 שקלים זה לא כסף גדול. גם אם נותן השירות ינפנף אותך בעתיד - עדיין הפסדת רק 200 ש"ח.
מצד נותן השירות - הוא הגדיל את המכירה ב- 200 שקל עם הסתברות אפסית לפצות אותך בעתיד - מכל סיבה.
מבחינתו הרחבת האחריות קושרת אותך אליו לשדרג, תמורת סכום נכבד, את המסך בעתיד, במידה ויש תקלה.
אחריות נותני השירות בטלוויזיה כמוהה כשיטת הליסינג.
קנית טלוויזיה. קיבלת אחריות. הטלוויזה הולכת אחרי שלוש שנים. נדרש לשדרג לדגם אחר תמורת כסף.
זוהי תוכנית שהלכה למעשה אתה שוכר את הטלוויזיה.
והיא מצליחה להם!
מרגיש ש- 200 שקלים זה לא כסף גדול. גם אם נותן השירות ינפנף אותך בעתיד - עדיין הפסדת רק 200 ש"ח.
מצד נותן השירות - הוא הגדיל את המכירה ב- 200 שקל עם הסתברות אפסית לפצות אותך בעתיד - מכל סיבה.
מבחינתו הרחבת האחריות קושרת אותך אליו לשדרג, תמורת סכום נכבד, את המסך בעתיד, במידה ויש תקלה.
אחריות נותני השירות בטלוויזיה כמוהה כשיטת הליסינג.
קנית טלוויזיה. קיבלת אחריות. הטלוויזה הולכת אחרי שלוש שנים. נדרש לשדרג לדגם אחר תמורת כסף.
זוהי תוכנית שהלכה למעשה אתה שוכר את הטלוויזיה.
והיא מצליחה להם!
אל תרחיבו אחריות - זו הטעיה הרחבת שירות
אין לא יבואן אחריות כלל
אלה רק לחברת שירות שזו אלקטרוניקספרו
תגוללו קצת על החברה
אלה רק לחברת שירות שזו אלקטרוניקספרו
תגוללו קצת על החברה
הרחבת אחריות זה סתם קשקוש, לי הייתה QLED בת 8 חודשים וכתם קטן אשר הופיע מאליו בקצה העליון של המסך התרחב בכל נגיעה קלה באצבע למריחות על כל המסך. חשוב מאד לציין כי אף אחד, מדגיש שוב: אף אחד לא נגע או הזיז או טיפל בטלוויזיה (אני ואשתי גרים לבד בבית)
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
·eldan כתב:חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?...
מכיר את השיר של שלום חנוך?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם"
זה נכון אגב גם לחיים הפולטים שלנו, אבל היות וזאת לא מטרת השרשור אחדול כאן.
לעניין השאלה המקורית.
אם כבר קיבלת החלטה מושכלת לרכוש סמסונג (בנפש חפצה ודעה צלולה) הייתי מוסיף 199 ש"ח
האופציה שנתנו לבחור בהודעה השניה להחלפה למכשיר חדש נחות יותר בחינם עדין עדיפה מלזרוק את המכשיר לפח ולקבל כלום.
·eldan כתב:חברה מצטער על הבורות אבל אם ידעתם שנותן השירות של סמסונג לא טוב ויש איתו תסבוכות אז למה בחרתם סמסונג ?...
כי הכל עניין של מחיר מול תמורה.
למה אנשים משלמים 700 שקל על טלפון שיאומי מיבוא מקביל ולא 1200 על יבואן רשמי?
הרי ברור שאחריות יבואן מקביל גרועה...
כי אנשים מעדיפים לקחת אם הסיכון ולשלם הרבה פחות.
כשאני קניתי את הטלויזיה שלי, LG ברמה דומה עלתה כ-2000 ש״ח יותר.
ואז אתה צריך להחליט: האם אחריות טובה יותר שווה 2000 שקל או לא? זה הכל.
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8903
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
·avirivi כתב:הרחבת אחריות זה סתם קשקוש, לי הייתה QLED בת 8 חודשים וכתם קטן אשר הופיע מאליו בקצה העליון של המסך התרחב בכל נגיעה קלה באצבע למריחות על כל המסך. חשוב מאד לציין כי אף אחד, מדגיש שוב: אף אחד לא נגע או הזיז או טיפל בטלוויזיה (אני ואשתי גרים לבד בבית)
כמובן שסמסוג הכריזו על שבר פנימי ולטענתם אין לזה אחריות. אז מה שווה ההרחבה אם אין אחריות על תקלה פנימית במכשיר ?
התנהגות מאכזבת של חברה שחשבתי שהיא רצינית, גם ה QLED מאכזב, מסתבר שמדובר במכשיר עדין מאד מאד ושברירי...
חבר'ה מה יהיה?
מתברר שהמצב עם המסכים כיום מאוד מדאיג.
מקרה דומה שהיה לי עם Q9FN:
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0
מסכי אולד נצרבים, במסכי QLED יש את כל הדרעק הזה של כתמים ושברים פנימיים.
אז מה נשאר לנו?
דגמי פרמיום של סוני שאינם OLED ???
יש כמובן את ה-Z9, אך הוא יקר בטירוף ואין כמעט יבוא לארץ.