אני משתמש כבר 3 שנים בראוטר של בזק N600 המוגדר כמודם, ונתב FRITZBOX 3490.
החיבור תמיד היה יציב ביותר ללא ניתוקים בכלל.
בשבוע האחרון התחילו לי ניתוקים מספר פעמים ביום לפעמים גם כמה פעמים בשעה.
הניתוק מופיע בלוג של הראוטר ונמשך כל פעם 11 שניות בדיוק עד שהחיבור מתחדש.
בלוג מופיעות 2 השורות האלה כל פעם שיש ניתוק:
Internet connection cleared
Timeout during PPP negotiation
דיברתי עם בזק והם לא רואים שיש שגיאות סינכרון על הקו.
014 כצפוי מאשימים את הראוטר שלי שהם לא תומכים בו.
איך ניתן לגלות את הסיבה לניתוקים האלה?
ניתוקים מהאינטרנט בבזק בנלאומי
שלום
גם לי יש את התופעה הזאת של ניתוקים בזמן האחרון בבזק בינלאומי, הזמנתי את הטכנאי של בזק שבדק את הקו ואמר שהכל תקין ואין על הקו הפרעות, הוא גם שם פילטר חדש וקו טלפון חדש, ואמר שאם התופעה נמשכת אז הבעיה בראוטר. אז הבעיה נמשכה אז החלפתי ראוטר שאומנם תדירות הניתוקים פחתה אבל עדיין יש מדי פעם, אני מנוי אצלם הרבה שנים ורק פעם הייתה לי בעיה כזאת, אבל אז המקור של הבעיה היה בקו וביקור של הטכנאי של בזק פתר את הבעיה.
למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?
תודה
גם לי יש את התופעה הזאת של ניתוקים בזמן האחרון בבזק בינלאומי, הזמנתי את הטכנאי של בזק שבדק את הקו ואמר שהכל תקין ואין על הקו הפרעות, הוא גם שם פילטר חדש וקו טלפון חדש, ואמר שאם התופעה נמשכת אז הבעיה בראוטר. אז הבעיה נמשכה אז החלפתי ראוטר שאומנם תדירות הניתוקים פחתה אבל עדיין יש מדי פעם, אני מנוי אצלם הרבה שנים ורק פעם הייתה לי בעיה כזאת, אבל אז המקור של הבעיה היה בקו וביקור של הטכנאי של בזק פתר את הבעיה.
למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?
תודה
- kalda01 (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3099
- הצטרף: אוגוסט 2007
- שם מלא: דני קלמר
- מיקום: יבנה - נהריה
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 41 פעמים
אם הפילטר לא תקין זה לא אמור להוציא את ה DSL מסינכרון? אצלי אין בעייה ברמת תשתית ה DSL. בזק לא רואים שיש כל ניתוק. רק ברמת החיבור לספק יש ניתוקים כל פעם ל 10 שניות בדיוק.
הבעייה שבב"ל לא מוכנים לתמוך בראוטר שאינו שלהם. אני מניח שזו בעייה כללית אצל כל הספקים.
לכן חשבתי שאולי שווה לי לנסות ספק אחר כדי לראות אם הבעייה נפתרת או לא.
הבעייה שבב"ל לא מוכנים לתמוך בראוטר שאינו שלהם. אני מניח שזו בעייה כללית אצל כל הספקים.
לכן חשבתי שאולי שווה לי לנסות ספק אחר כדי לראות אם הבעייה נפתרת או לא.
- kalda01 (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3099
- הצטרף: אוגוסט 2007
- שם מלא: דני קלמר
- מיקום: יבנה - נהריה
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 41 פעמים
·הם בכלל לא מנסים לפתור אותה בטענה שלא תומכים בראוטר פרטי.benco6 כתב:המצב של בזק בינלאומי לא משהו ...
האינטרנט רחוק מלהיות מה שפעם היה
התמיכה טכנית בכלל נושא כואב
אתמול אני ממתין לתמיכה טכנית משעה 22.00 ועד שעה 23.15 לבסוף ענו לי
לא הצליחו לפתור את התקלה וכמובן אופס השיחה התנתקה וזהו ...
לגבי התקלה שלך מקווה שלך יצליחו לפתור את התקלה...
עושה רושם שזה תרוץ טוב להתנער מהצורך לתת מענה לבעייה שלי.
לכן חשבתי לנסות זמנית ספק אחר כדי לראות אם הבעייה קשורה לבב"ל או לציוד שלי.
יותר קל להחליף ספק על ידי שינוי הגדרת החייגן מאשר להחליף ראוטר ולהגדיר הכל מהתחלה
(יש לי המון הגדרות של ניתוב)
@kalda01
·
הכי טוב תחזור ישירות לבזק (לא שוק סיטונאי) באופן זמני. הרי 99% שהבעיה בקו ולא בציוד ובין כה וכה אתה צריך טכנאיים של בזק בשביל לטפל בבעיה.
לצערי בזק יישרו קו עם ה(חוסר) שירות בשוק סיטונאי וגם מולם קשה יחסית לקבל שירות סביר אבל עדיין הם היחידים שיוכלו לפתור לך את הבעיה אז להיות לקוח ישירות של בזק זה הצעד הראשון. מניסיוני אחרי שהם פותרים את הבעיה אפשר לנייד את הקו חזרה לשוק סיטונאי (צריך להקפיד לנייד את הקו ולא להתנתק ולעשות התקנה חדשה).
אחרים טוענים שעצם זה שאתה עוזב את השוק הסיטונאי גורם לבעיה (כלומר בזק מחבלים בתשתית שלהם אבל רק ללקוחות שוק סיטונאי?? איך בכלל גורמים לניתוקים לא עקביים שזה לפחות מה שהיה בזמנו אצלי?). כאמור זה לא מתאים לניסיון שלי.
·
הכי טוב תחזור ישירות לבזק (לא שוק סיטונאי) באופן זמני. הרי 99% שהבעיה בקו ולא בציוד ובין כה וכה אתה צריך טכנאיים של בזק בשביל לטפל בבעיה.
לצערי בזק יישרו קו עם ה(חוסר) שירות בשוק סיטונאי וגם מולם קשה יחסית לקבל שירות סביר אבל עדיין הם היחידים שיוכלו לפתור לך את הבעיה אז להיות לקוח ישירות של בזק זה הצעד הראשון. מניסיוני אחרי שהם פותרים את הבעיה אפשר לנייד את הקו חזרה לשוק סיטונאי (צריך להקפיד לנייד את הקו ולא להתנתק ולעשות התקנה חדשה).
אחרים טוענים שעצם זה שאתה עוזב את השוק הסיטונאי גורם לבעיה (כלומר בזק מחבלים בתשתית שלהם אבל רק ללקוחות שוק סיטונאי?? איך בכלל גורמים לניתוקים לא עקביים שזה לפחות מה שהיה בזמנו אצלי?). כאמור זה לא מתאים לניסיון שלי.
- kalda01 (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3099
- הצטרף: אוגוסט 2007
- שם מלא: דני קלמר
- מיקום: יבנה - נהריה
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 41 פעמים
·אני על תשתית של בזק ישירות ללא שוק סיטונאי. בזק אומרים שהכל תקין ושהבעייה אצל הספק.eran405 כתב:@kalda01
·
הכי טוב תחזור ישירות לבזק (לא שוק סיטונאי) באופן זמני. הרי 99% שהבעיה בקו ולא בציוד ובין כה וכה אתה צריך טכנאיים של בזק בשביל לטפל בבעיה.
לצערי בזק יישרו קו עם ה(חוסר) שירות בשוק סיטונאי וגם מולם קשה יחסית לקבל שירות סביר אבל עדיין הם היחידים שיוכלו לפתור לך את הבעיה אז להיות לקוח ישירות של בזק זה הצעד הראשון. מניסיוני אחרי שהם פותרים את הבעיה אפשר לנייד את הקו חזרה לשוק סיטונאי (צריך להקפיד לנייד את הקו ולא להתנתק ולעשות התקנה חדשה).
אחרים טוענים שעצם זה שאתה עוזב את השוק הסיטונאי גורם לבעיה (כלומר בזק מחבלים בתשתית שלהם אבל רק ללקוחות שוק סיטונאי?? איך בכלל גורמים לניתוקים לא עקביים שזה לפחות מה שהיה בזמנו אצלי?). כאמור זה לא מתאים לניסיון שלי....
@kalda01
·
באופן זמני, רק בשביל להוכיח שהבעיה לא בראוטר הפרטי שלך, פשוט תשתמש ב-N600 גם כראוטר (ללא הראוטר פרטי) ו/או תשתמש ב-N600 רק כמודם ותחבר אליו מחשב בחיבור קווי ותגדיר את החייגן במחשב (שוב ללא הראוטר הפרטי). במיוחד אם אתה מוודא שיש עדיין ניתוקים בשתי הקונפיגורציות הנ"ל אתה שולל לגמרי את הטענות גם של בזק וגם של בזב"ל (הבעיה לא בראוטר הפרטי שלך כי הוא בכלל לא מחובר, והבעיה או בקו עצמו או בסינכרון של המודם היות שגם בחיבור של חייגן מהמחשב יש ניתוקים).
אני כמובן לא אומר שתישאר עם הקונפיגורציות הנ"ל, זה רק בשביל הבדיקה ובשביל "לשכנע" את הנציגים של בזק לטפל בבעיה שכמעט בטוח אצלהם. בנוסף, אם בכל זאת הבעיה בראוטר הפרטי שלך תגלה זאת ע"י הבדיקה לעיל (ואז אין מה לעשות זה בעיה שלך ולא שלהם). היות שיש לך "ניתוקים מספר פעמים ביום לפעמים גם כמה פעמים בשעה", אז לא תצטרך להיות בקונפיגורציה כזו יותר מידי זמן....
·
באופן זמני, רק בשביל להוכיח שהבעיה לא בראוטר הפרטי שלך, פשוט תשתמש ב-N600 גם כראוטר (ללא הראוטר פרטי) ו/או תשתמש ב-N600 רק כמודם ותחבר אליו מחשב בחיבור קווי ותגדיר את החייגן במחשב (שוב ללא הראוטר הפרטי). במיוחד אם אתה מוודא שיש עדיין ניתוקים בשתי הקונפיגורציות הנ"ל אתה שולל לגמרי את הטענות גם של בזק וגם של בזב"ל (הבעיה לא בראוטר הפרטי שלך כי הוא בכלל לא מחובר, והבעיה או בקו עצמו או בסינכרון של המודם היות שגם בחיבור של חייגן מהמחשב יש ניתוקים).
אני כמובן לא אומר שתישאר עם הקונפיגורציות הנ"ל, זה רק בשביל הבדיקה ובשביל "לשכנע" את הנציגים של בזק לטפל בבעיה שכמעט בטוח אצלהם. בנוסף, אם בכל זאת הבעיה בראוטר הפרטי שלך תגלה זאת ע"י הבדיקה לעיל (ואז אין מה לעשות זה בעיה שלך ולא שלהם). היות שיש לך "ניתוקים מספר פעמים ביום לפעמים גם כמה פעמים בשעה", אז לא תצטרך להיות בקונפיגורציה כזו יותר מידי זמן....
- kalda01 (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3099
- הצטרף: אוגוסט 2007
- שם מלא: דני קלמר
- מיקום: יבנה - נהריה
- נתן תודות: 48 פעמים
- קיבל תודות: 41 פעמים
יותר קל יהיה לעשות קודם נסיון חיבור לספק אחר שזה כרוך בשינוי פשוט בהגדת החייגן בנתב.
החלפת הראוטר חזרה ל N600 יצריך עבודה מרובה של העברת הגדרות ניתוב הקיימות בנתב הפרטי. יש פה גם עניין של תלות עיסקית בתיפקוד הנתב.
לאחר קצת מעקב של תזמון הניתוקים אני דיי בטוח שתדירותם עולה משמעותית כאשר מתבצע גיבויי של קבצים אל הענן. האם יתכן שהספק יש לו איזו מגבלת נפח של UPLOAD הגורמת לניתוק החיבור ?
החלפת הראוטר חזרה ל N600 יצריך עבודה מרובה של העברת הגדרות ניתוב הקיימות בנתב הפרטי. יש פה גם עניין של תלות עיסקית בתיפקוד הנתב.
לאחר קצת מעקב של תזמון הניתוקים אני דיי בטוח שתדירותם עולה משמעותית כאשר מתבצע גיבויי של קבצים אל הענן. האם יתכן שהספק יש לו איזו מגבלת נפח של UPLOAD הגורמת לניתוק החיבור ?
Re: ניתוקים מהאינטרנט בבזק בנלאומי
שלום לכולם
משתף כאן "חוויה" קצרת מועד עם ה"שוק הסיטונאי"
באוגוסט 18 הצלחתי סוף סוף להתנתק מהוט אחרי שבחשו לי בחשבון הבנק ככל העולה על רוחם-פשוט נמאס.
ויתרתי על שרותי טלויזיה מהארץ תוך שנערכתי עם ממירי עידן+ ונטפליקס.
הצטרפתי לבזק תשתית ובזק בינלאומי ספק בנפרד חביל ת100 מגה ובמשך חודשיים האינטרנט עבד תקין עם מהירות של 70+- מגה על חבילה של 100
לאחר חודשיים התקשרו מבזב"ל והציעו לי לעבור ל"שוק הסיטונאי" עם 3 חודשים מחיר מופחת לבנדל ,מחיר לתשתית וספק שקרוב למחיר שהייתי משלם לבזק על תשתית בלבד-הסכמתי.
לאחר מספר ימים מתקשרת נציגת בזק ומנסה לשכנע אותי לחזור לבזק ובין היתר אומרת לי שאם תתרחש תקלה לא אוכל לקבל שירות טוב ומהיר דרך בזב"ל וש"רוב התקלות הן תקלות תשתית".
מתוך הנחה שבזק בינלאומי היא חברת בת של בזק וגם גם ככה התשלום מגיע אליהם ולמרות ששמעתי שטכנאי בזק מחבלים בקווים של לקוחות השוק הסיטונאי לא נרתעתי ולא הסכמתי לחזור לבזק.
עובר פחות משבוע מהשיחה ,קם בבוקר יום א' מנסה לגלוש -אין אינטרנט.
בדיקה קצרה מעלה שנורת הDSL במודם כבויה.
פה מתחילה הסאגה.
מרים טלפון לבזק בינלאומי שכרגע אני לקוח שלהם ומצפה לקבל שירות.
תיאמו לי טכנאי בזק לשבוע אחרי, לא ויתרתי התקשרתי שוב ושוב ובאחת השיחות נאמר לי ש"נעלמה לך התשתית"-מה לעזאזל חודשיים הכל היה תקין ואחרי שעברתי לשוק סיטונאי עם בזב"ל פתאום"נעלמה התשתית"??
כשמחיתי וטענתי שאני לקוח של בזב"ל והם אמורים לפתור גם בעית תשתית "נפנפו" אותי אחר כבוד ליצור קשר עם בזק שיחזירו לי את התשתית.
הייתי בשוק-פה הבנתי שמה ששמעתי אלו לא סיפורים אלא מציאות אמיתית שאנשים אמיתיים נתקלו בה ואכן כנראה שבוצע ניתוק פיזי מכוון של טכנאי בזק
ושבזב"ל לא רוצים\יכולים לעזור לי בפרק זמן סביר(שבוע בלי אינטרנט-הזוי) כך שאם אני רוצה שקט ושלווה בחיים כדאי לשלם קצת יותר ולחזור לבזק,שנוהגים פשוט בשיטות של פרוטקשן כדי למנוע עזיבה של לקוחות לשוק הסיטונאי גם כשמדובר בחברת הבת שלהם.
מאז (שנתיים) שחזרתי לבזק(נשארתי עם הראוטר של בזב"ל בפורמט בנדל הפוך) לא היה ניתוק אחד ומהירות הגלישה קפצה ל90+ ו5+ כל יום כל היום.
אז נכון שמשלם מעט יותר אבל נהנה מחווית גלישה איכותית וטובה,ובעיקר בלי טירטורים וניתוקים.
בזק כופפו אותי אין מה לאמר-השינוי הבא יהיה רק לטובת הסיבים של סלקום כשיתאפשר.
משתף כאן "חוויה" קצרת מועד עם ה"שוק הסיטונאי"
באוגוסט 18 הצלחתי סוף סוף להתנתק מהוט אחרי שבחשו לי בחשבון הבנק ככל העולה על רוחם-פשוט נמאס.
ויתרתי על שרותי טלויזיה מהארץ תוך שנערכתי עם ממירי עידן+ ונטפליקס.
הצטרפתי לבזק תשתית ובזק בינלאומי ספק בנפרד חביל ת100 מגה ובמשך חודשיים האינטרנט עבד תקין עם מהירות של 70+- מגה על חבילה של 100
לאחר חודשיים התקשרו מבזב"ל והציעו לי לעבור ל"שוק הסיטונאי" עם 3 חודשים מחיר מופחת לבנדל ,מחיר לתשתית וספק שקרוב למחיר שהייתי משלם לבזק על תשתית בלבד-הסכמתי.
לאחר מספר ימים מתקשרת נציגת בזק ומנסה לשכנע אותי לחזור לבזק ובין היתר אומרת לי שאם תתרחש תקלה לא אוכל לקבל שירות טוב ומהיר דרך בזב"ל וש"רוב התקלות הן תקלות תשתית".
מתוך הנחה שבזק בינלאומי היא חברת בת של בזק וגם גם ככה התשלום מגיע אליהם ולמרות ששמעתי שטכנאי בזק מחבלים בקווים של לקוחות השוק הסיטונאי לא נרתעתי ולא הסכמתי לחזור לבזק.
עובר פחות משבוע מהשיחה ,קם בבוקר יום א' מנסה לגלוש -אין אינטרנט.
בדיקה קצרה מעלה שנורת הDSL במודם כבויה.
פה מתחילה הסאגה.
מרים טלפון לבזק בינלאומי שכרגע אני לקוח שלהם ומצפה לקבל שירות.
תיאמו לי טכנאי בזק לשבוע אחרי, לא ויתרתי התקשרתי שוב ושוב ובאחת השיחות נאמר לי ש"נעלמה לך התשתית"-מה לעזאזל חודשיים הכל היה תקין ואחרי שעברתי לשוק סיטונאי עם בזב"ל פתאום"נעלמה התשתית"??
כשמחיתי וטענתי שאני לקוח של בזב"ל והם אמורים לפתור גם בעית תשתית "נפנפו" אותי אחר כבוד ליצור קשר עם בזק שיחזירו לי את התשתית.
הייתי בשוק-פה הבנתי שמה ששמעתי אלו לא סיפורים אלא מציאות אמיתית שאנשים אמיתיים נתקלו בה ואכן כנראה שבוצע ניתוק פיזי מכוון של טכנאי בזק
ושבזב"ל לא רוצים\יכולים לעזור לי בפרק זמן סביר(שבוע בלי אינטרנט-הזוי) כך שאם אני רוצה שקט ושלווה בחיים כדאי לשלם קצת יותר ולחזור לבזק,שנוהגים פשוט בשיטות של פרוטקשן כדי למנוע עזיבה של לקוחות לשוק הסיטונאי גם כשמדובר בחברת הבת שלהם.
מאז (שנתיים) שחזרתי לבזק(נשארתי עם הראוטר של בזב"ל בפורמט בנדל הפוך) לא היה ניתוק אחד ומהירות הגלישה קפצה ל90+ ו5+ כל יום כל היום.
אז נכון שמשלם מעט יותר אבל נהנה מחווית גלישה איכותית וטובה,ובעיקר בלי טירטורים וניתוקים.
בזק כופפו אותי אין מה לאמר-השינוי הבא יהיה רק לטובת הסיבים של סלקום כשיתאפשר.