Smart TV Samsung להתרחק!
Smart TV Samsung להתרחק!
טלביזיה חדשה 65 אינץ' ממאי 2019, היו פה הרגע טכנאים של אלקטרוניקס פרו.. הלך כרטיס ראשי, כרטיס רשת ויש כתמים עלהפאנל! ישלחו שוב מישהו עם חלקי חילוף... ממליץ לכם להתרחק!
נערך לאחרונה על ידי AAN ב 11/09/2019 7:25, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Re: Samsung NU8000 להתרחק!
@AAN
·
לא בטוח שזה עוזר למישהו, היות וזה דגם 2018 ואזל במלאי בכל מקום אפשרי.
חוץ מזה שנותן שירות שלוקח אחריות על טלויזיה ומתקן אותה בלי בעיות - נשמע דווקא התנהלות תקינה במקרה הזה.
·
לא בטוח שזה עוזר למישהו, היות וזה דגם 2018 ואזל במלאי בכל מקום אפשרי.
חוץ מזה שנותן שירות שלוקח אחריות על טלויזיה ומתקן אותה בלי בעיות - נשמע דווקא התנהלות תקינה במקרה הזה.
תקן את הכותרת, זה לא SAMSUNG NU8000 להתרחק, זה SAMSUNG להתרחק... תעשה חיפוש כאן ותראה כמה בעיות יש למסכי סמסונג. הם מנסים למקור מינימום מוצר במקסימום רווח עם מקסימום גימיקים שלא נבדקו כראוי.
תנסה להתעקש על מסך חלופי חדש או ביטול עסקה. מקסימום תלך לתביעות קטנות. יש לך סיכוי לזכות אם לא עברה שנה מהרכישה.
תנסה להתעקש על מסך חלופי חדש או ביטול עסקה. מקסימום תלך לתביעות קטנות. יש לך סיכוי לזכות אם לא עברה שנה מהרכישה.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
1. תקלות מתרחשות אצל כל היצרנים
2. יתקנו לך באחריות אז על מה כל הרעש?
יש בפורום מספיק מידע למה כן או לא לקנות סמסונג,
אם קראת ובכל זאת קנית... לא מבין את הכותרת המתלהמת
אם לא קראת... חבל
מה שאמור להטריד אותך שיש מצב שהתקלה תחזור על עצמה שוב יום אחרי גמר האחריות.
חפש בגוגל את מיקום הצפרדע הירוק הקרוב למקום מגוריך.
2. יתקנו לך באחריות אז על מה כל הרעש?
יש בפורום מספיק מידע למה כן או לא לקנות סמסונג,
אם קראת ובכל זאת קנית... לא מבין את הכותרת המתלהמת
אם לא קראת... חבל
מה שאמור להטריד אותך שיש מצב שהתקלה תחזור על עצמה שוב יום אחרי גמר האחריות.
חפש בגוגל את מיקום הצפרדע הירוק הקרוב למקום מגוריך.
אני מבין שאין שום בעיה בעיה להחליף כרטיס ראשי וגם כרטיס רשת (או איך שלא קוראים לו)...
אבל איך בדיוק הם רוצים להעלים את ה"כתמים" הלא ברורים שעל המסך ? או שאולי זה נובע כתוצאה מהכרטיס הראשי ?
אולי תצלם לנו אותם ?
בכל אופן, למה בדיוק אתה רוצה שיחליפו לך את המסך שקנית לפני 3 חודשים ?
פתחת לקרוא את תנאי האחריות ?
אבל איך בדיוק הם רוצים להעלים את ה"כתמים" הלא ברורים שעל המסך ? או שאולי זה נובע כתוצאה מהכרטיס הראשי ?
אולי תצלם לנו אותם ?
בכל אופן, למה בדיוק אתה רוצה שיחליפו לך את המסך שקנית לפני 3 חודשים ?
פתחת לקרוא את תנאי האחריות ?