מחבר |
הודעה |
 |
Edencoh חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 03, 2019 מספר הודעות: 40
|
#1
נשלח: א' 08/09/2019 14:02
|
|
שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי
|
|
|
היי רציתי לשתף אתכם בחווית לקוח שלי.
התייעצתי מספר ימים בפורום הזה איזה טלוויזיה לקנות ולאחר שעזרו לי כאן זיפזפתי בזאפ על מנת לחפש את RU7400 של סמסונג, מצאתי חנות בשם ע***י, שהייתה בין הזולים בזאפ, ורכשתי את הטלוויזיה מהם בהנחה משמעותית נוספת שהואילו בטובם ונתנו לי אחרי שיה סיפור עם דגם אחר שרציתי ולא היה להם אותו מיבואן רשמי הNU7400 אז הציעו לי את ה RU ובגלל המחיר לא כל כך רציתי אז הם עשו הכל על מנת שאצא מרוצה ועם מחיר שלא קיים בשום מקום שחיפשתי בו ברשת, זמן האספקה שתיאמו לי היה 3 ימים ולא 7, ונציג החברה דאג להתקשר אליי לפחות פעמיים כדי לוודא שהכל בסדר, כמו כן הטלויזיה הגיעה היום עם אפליקציית מעכב מדהימה מטעם היבואן הרשמי סמסונג שראיתי בכל רגע נתון הייכן נמצא השליח, מה שמו ומספר הפלאפון שלו, הגיע השליח והיה אדיב ומקצועי בצורה יוצאת דופן.
ביום חמישי התקשרתי לסמליין כדי לקבוע התקנה וקבעו איתי ליום שלישי שזה לא מובן מאליו בדרך כלל המתנה ארוכה יותר, וגם מעטמם דאגו ויצרו איתי קשר פעם אחת לוודא שהכל בסדר. אבל היום היה השיא, נציגה מטעם סמסונג יצרה איתי קשר לבד ואמרה לי שהיא רואה שסופקה לי היום הטלוייזיה ואם ארצה שמועד ההתקנה יוקדם למחר בבוקר.... כמובן ששמחתי והודתי לה ואני חייב להגיד שכל השתלשלות העניינים יצרה בי רושם עמוק מאוד של מקצועיות, איכפתיות ושירות מעל המצופה !!.
רכשתי בעבר המון מוצרים וטלויזיות ומעולם לא נתקללתי בשירות כל כך אדיב ומדוייק יש להגיד מצד כל הגורמים, גם החנות גם היבואן גם החברה וגם חברת השילוח.
החלטתי להעלות את זה על הכתב בגלל שכל הזמן הייתי שומע על אנשים שאו רים שהשירות של סמסונג גרוע וכו'.. לא יודע מה החוויה שלהם אבל אני אחזור לקנות רק שם בעתיד.
הבהרה: אין לי שום קשר אישי או עסקי עם אחד החברות האלו אני לקוח מרוצה וזה הכל שלא תחשבו שאני מפרסם אותם או משהו כזה..
נערך בפעם אחרונה על-ידי Edencoh בתאריך א' 08/09/2019 15:05, נערך סך הכל פעם אחת |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
eldan חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: May 12, 2018 הבעות תודה: 14 מספר הודעות: 242
|
#2
נשלח: א' 08/09/2019 14:13
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
|
|
|
Edencoh
·
1. קודם כל ממליץ לך למחוק או לערוך את השרשור כי אסור לפרסם פה חנויות.
2. לגבי השירות של אלקטרוניקס פרו אני חוויתי איתם שירות גרוע ביותר קבעו לי התקנה לטלווזיה חדשה לעוד שבוע וחצי !! . ביום התתקנה אחרי שבוע וחצי !!הטכנאי עוד אומר לי שהןא מאחר בכ40 דקות . בסוף בא טכנאי לבד לא מקצועי בקושי יודע מה הוא עושה לא הלך לפי הוראות היצרן . ביקש שאני יעזור לו הרבה פעמים . וזה לא רק אני חוויתי שירות כזה ,תחפש בפורום ובגוגל ...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
molvy (משה לוי)חבר מכור קשה


 הצטרף בתאריך: Mar 16, 2010 הבעות תודה: 969 מספר הודעות: 5736
|
#3
נשלח: א' 08/09/2019 14:24
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
|
|
|
Edencoh
·אפילו בסדום מצאו צדיק אחד
כנראה שגם אתה מצאת צדיק
לגבי אלקטרוניקס פרו אני אומר "היהפך כושי עורו ונמר חברברתיו?"
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Edencoh חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 03, 2019 מספר הודעות: 40
|
#4
נשלח: א' 08/09/2019 15:06
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
|
|
|
eldan
·סורי לא ידעתי לגבי השם... ערכתי עכשיו., ודבר שני דיברתי על החוויה האישית שלי.... ברור לי שיש כאלו שחוו חויות הפוכות ורעות
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
shmizan חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Jan 22, 2010 הבעות תודה: 25 מספר הודעות: 345
|
#5
נשלח: א' 08/09/2019 16:31
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
|
|
|
eldan
·אסור לפרסם חנויות? אני רואה פה המון חנויות שעולות בפוסטים שונים, שוב ושוב
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
eldan חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: May 12, 2018 הבעות תודה: 14 מספר הודעות: 242
|
#6
נשלח: א' 08/09/2019 16:34
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
|
|
|
shmizan כתב: | @eldan
·אסור לפרסם חנויות? אני רואה פה המון חנויות שעולות בפוסטים שונים, שוב ושוב |
· תשאל את המנהלים .
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
PayneBack3 חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Feb 01, 2011 הבעות תודה: 35 מספר הודעות: 339
|
#7
נשלח: א' 08/09/2019 17:15
|
|
|
|
|
לא מאחל לך תקלה אבל בתאכלס השירות נמדד שם.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
Alon_Solo (אלון)חבר מביא חבר

 הצטרף בתאריך: Sep 17, 2008
מיקום: קרית אונו הבעות תודה: 301 מספר הודעות: 3040
|
#8
נשלח: ב' 09/09/2019 0:54
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /עזורי
|
|
|
eldan
·לפרסם ממש אסור אבל לספר חווית קניה אישית ולציין שם מותר.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
jacko-il (שחר)חבר שלא מהעולם הזה

 הצטרף בתאריך: Apr 16, 2007 הבעות תודה: 1181 מספר הודעות: 8299
|
#9
נשלח: ב' 09/09/2019 6:38
|
|
|
|
|
בהחלט מותר לציין בפורום שמות של נותנים שירות / חנויות / יבואנים. אין צורך לצנזר במידה ולא מדובר בפרסום בריש גלי.
עניינית לגבי הפוסט, שמח שאתה מרוצה. פעם ראשונה שאני שומע על קיומה של מערכת כזו של מעקב (ובכלל שיש תקשורת מול קבלן השירות של היבואן). נחמד. אבל, בכל זאת - מדובר בחווית שירות בקניה. מרבית התלונות עליהם (סמליין + אלק' פרו) בפורום הן תלונות של שירות לאחר המכירה ושירות בהקשר של מימוש אחריות על מוצר.
_________________ אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב". |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Gad007 חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Jul 21, 2019 הבעות תודה: 51 מספר הודעות: 472
|
#10
נשלח: ב' 09/09/2019 10:16
|
|
|
|
|
לא נשמע כמו פוסט אמין, כי מי פותח משתמש חדש רק בכדי לרשום ביקורת חיובית על שירות או חנות? בלי קשר, רכשת מסך מדגם כניסה פשוט. איכות השירות נמדדת לא בהספקת המוצר, אלא ברגע שהוא מתקלקל, ולפי ההיסטוריה, הסיכוי לכך דיי גדול...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
ahersko (אבי)חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Oct 01, 2006
מיקום: סינגפור הבעות תודה: 236 מספר הודעות: 2233
|
#11
נשלח: ב' 09/09/2019 11:34
|
|
|
|
|
באמת חבל ש 99% מהמקרים בהם א.פ נדרשו לתת שרות מוציאים שם רע לאחוז הנותר.
|
|
(1) הבעות תודה:
|
jacko-il
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Edencoh חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 03, 2019 מספר הודעות: 40
|
#12
נשלח: ב' 09/09/2019 13:04
|
|
|
|
|
Gad007 כתב: | לא נשמע כמו פוסט אמין, כי מי פותח משתמש חדש רק בכדי לרשום ביקורת חיובית על שירות או חנות? בלי קשר, רכשת מסך מדגם כניסה פשוט. איכות השירות נמדדת לא בהספקת המוצר, אלא ברגע שהוא מתקלקל, ולפי ההיסטוריה, הסיכוי לכך דיי גדול... |
·קניתי את הדגם תחת המלצתכם כאן בפורום, פניתי לכאן כי אמרו לי שכאן אקבל חוות דעת מקצועית. אין לי ולנותני השירות שום קשר מלבד חנות לקוח
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
mdk_25 חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Aug 29, 2012 הבעות תודה: 412 מספר הודעות: 2629
|
#13
נשלח: ב' 09/09/2019 13:15
|
|
|
|
|
Gad007
·
לא צריך לפתוח בציד מכשפות על כל פוסט שאתה לא מסכים איתו.
לפותח הפוסט היתה חוויה חיובית עם סמליין/אלקטרוניקס פרו והוא החליט לפתוח על זה פוסט - זכותו.
באותה מידה לי ולאחרים היתה חוויה שלילית איתם, ופתחנו פוסטים בנושא ושיתפנו אחרים.
כל דעה היא לגיטימית, ושום דעה היא לא סיבה להאשים אנשים בהיותם ״לא אמינים״, ״שקרנים״ או כל שטות אחרת...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
Edencoh חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 03, 2019 מספר הודעות: 40
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
adibek חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Nov 08, 2007
מיקום: פתח תקווה הבעות תודה: 36 מספר הודעות: 355
|
#15
נשלח: ב' 09/09/2019 16:52
|
|
Re: שירות מדהים של סמסונג /והבחנות ממנה רכשתי
|
|
|
Edencoh
·תתחדש ותהנה, לצערי לי זכורים רק תסקולים מהשירות שלהם בעיקר בתקלות.
אבל אני שמח בשמחתך!
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
|