שאלה עבור חבר שאנו חבר בפורום
רסיב דנון 4500 מתנתק /נכבה בווליום גבוה כמו כן מתחמם הצורה יוצאת דופן (יושב על שידה חשוף מכל הכיוונים)
מה לדעתכם תקלה אפשרית ?
דנון 4500
- shay1 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2159
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 45 פעמים
- קיבל תודות: 67 פעמים
·נראה לי שקצת נסחפת בעניין דנון .. לא יודע מה להגיד לך, אני עם ימהה שנים סיברים טובים אבל לא הכי חדים בקלמר לדעתי איבדו את זה כבר לפני שנתיים שלא חידשו שום דבר מהותי ברסיברים חוץ מתוספת של עוד כניסת רמקולים היול הרסיבר דרך מקרופון הכיול לא מהמשובחים .האמת שחשבתי השנה להחליף לדנוןMoshe984 כתב:עוד denon אחד נפל חלל, לפח וחסל.
בפעם הבאה תקנה yamaha.
ועכשיו ברצינות, תבדוק את חיבורי הרמקולים ו תשים עליו מאוורר, ובפעם הבאה ברסיברים רק yamaha....
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- robo7
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 714
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: קרית-אונו
- נתן תודות: 74 פעמים
- קיבל תודות: 75 פעמים
Re: דנון 4500
·מה העכבה של הרמקולים ?shay1 כתב:שאלה עבור חבר שאנו חבר בפורום
רסיב דנון 4500 מתנתק /נכבה בווליום גבוה כמו כן מתחמם הצורה יוצאת דופן (יושב על שידה חשוף מכל הכיוונים)
מה לדעתכם תקלה אפשרית ?...
- shay1 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2159
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 45 פעמים
- קיבל תודות: 67 פעמים
Re: דנון 4500
·למען האמת לא זוכר וגם לא חשבתי על זה שייתכן והעכבה לא מוגדרת נכון ?robo7 כתב:
·מה העכבה של הרמקולים ?.........
הרמקולים הם של B&W אם אני זוכר נכון סדרה 6 איזה בדיוק איני זוכר אבדוק מחר
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- robo7
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 714
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: קרית-אונו
- נתן תודות: 74 פעמים
- קיבל תודות: 75 פעמים
Re: דנון 4500
·איזה חמוד.shay1 כתב:·למען האמת לא זוכר וגם לא חשבתי על זה שייתכן והעכבה לא מוגדרת נכון ?......
הרמקולים הם של B&W אם אני זוכר נכון סדרה 6 איזה בדיוק איני זוכר אבדוק מחר...
בלי להסתכל, העכבה המינימלית של רוב ה- B&W מתקרבת ל-3 אוהם.
דנון ולא רק היא מאפשרת "לתאם עכבה" בדיוק מהסיבה שהזכרת(חימום יתר).
תגדיר את הרסיבר לעבוד עם עכבה של 4 אוהם.
וספר לנו אם יש שינוי.
R
- shay1 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2159
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 45 פעמים
- קיבל תודות: 67 פעמים
אילו לא היה צורך אני מניח שהם היו מציינים במקום זאתmulder כתב:לא אמורים לגעת בתפריט הזה ולא לשנות עכבה.
בדנון יש לך אפשרות ל eco mode. נסה מצב auto או on , זה אמור להנמיך את החום בלי לפגוע בסאונד לפחות מניסיון שלי.
ובאיזה רמת ווליום מדובר אגב ?...
ראיתי שהם דווקא כן מסבירים ומבקשים לשנות עכבה מצב"ב קישור
http://manuals.denon.com/AVRX4500H/NA/E ... oargxb.php
חוץ מיזה מדוע לא לשנות עכבה?
לא הצלחתי להבין כול כך מה נותן מצב ECO?
לגבי הווליום הוא לא מדד דציבלים אבל אני מניח שמדובר בוולויום גבוה שעדיין ניתן להנות מהמוזיקה ולא סתם רעש
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
לנתק את כל החוטים לגמריי, הכל כולל הכל ולחבר מחדש.
סיכוי מעל לסביר שמשהו נוגע במשהו.
שום סיבה שרסיבר כזה יכבה את עצמו לא משנה איזה רמקול חיברת אליו ובאיזו עוצמה את שומע.
סיכוי מעל לסביר שמשהו נוגע במשהו.
שום סיבה שרסיבר כזה יכבה את עצמו לא משנה איזה רמקול חיברת אליו ובאיזו עוצמה את שומע.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6745
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 636 פעמים
shay1 כתב:
אילו לא היה צורך אני מניח שהם היו מציינים במקום זאת......
ראיתי שהם דווקא כן מסבירים ומבקשים לשנות עכבה מצב"ב קישור
http://manuals.denon.com/AVRX4500H/NA/E ... oargxb.php
חוץ מיזה מדוע לא לשנות עכבה?
לא הצלחתי להבין כול כך מה נותן מצב ECO?
לגבי הווליום הוא לא מדד דציבלים אבל אני מניח שמדובר בוולויום גבוה שעדיין ניתן להנות מהמוזיקה ולא סתם רעש...
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6745
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 636 פעמים
אני משוכנע שלא צפית בסבלנות בכל ה 6 דקות כי הנושא הטכני מוסבר שם בצורה ברורה.shay1 כתב:
·הרבה רעש על כלום אמירה טכנית שתסביר מדוע הם מתנגדים מעבר לעניין הסאונד .מדוע טכנית לא נכון לכייל את הרסיבר לעכבה המתאימה של הרמקול ............
כדי לעמוד בתקן מסוים היצרנים צריכים להראות שהרסיברים "חסכוניים", אז באה האופציה של שינוי ל 4 אום. מה שהם באים להסביר שבפועל זה גורם לרסיבר לספק פחות כוח, מה שעלול לגרום ל clipping כשיש צורך בעוד הספק.
האם חייב שזה יקרה בכל מערכת וכל רמקול? אולי לא, אבל למה לנסות. זה יכול גם להרוס את הרמקולים. אלא אם אתה מרגיש צורך להמר על הציוד שלך
- shay1 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2159
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 45 פעמים
- קיבל תודות: 67 פעמים
נכון לא צפיתי בהכול כי הרוב היה קשקשת מיותרת .(תסלח לי ) לעניין העכבה אנסה להסביר את מה שידוע לי ומה שאני מבין ואשמח לקבל תיקון. יש כאן סטירה של יחסים פיזקאלים כי אם המגבר מכוון ל8 אוהם והעכבה היא 4 אוהם דהיינו שהמגבר מתחמם יתר על המידה ומוציא אנרגיה שלא מנוצלת . וזה משול לרכב שאתה נוסע על הילוך ראשון כל הזמן בפול גז ,אין למנוע איך לפרוק את האנרגיה המתבקשת ולכן יווצר חימום של המנוע, ובמנועים חדישים חיישן יכבה את פעולת המנוע כפי שקורה ברסיבר . לחלופין תנסה להתחיל נסיעה בהילוך שלישי או רביעי גם אם תצליח למנוע יהיה קשה מאוד וסביר להניח שגם יתחמם, עכשיו איך כל זה קשור לעניין רסיברים חסכנים ובכך שהמגבר יודע "לקבוע אוטומטית "את העכבה אני לא יודע אבל סביר להניח שזה לא קורהmulder כתב:אני משוכנע שלא צפית בסבלנות בכל ה 6 דקות כי הנושא הטכני מוסבר שם בצורה ברורה.......
כדי לעמוד בתקן מסוים היצרנים צריכים להראות שהרסיברים "חסכוניים", אז באה האופציה של שינוי ל 4 אום. מה שהם באים להסביר שבפועל זה גורם לרסיבר לספק פחות כוח, מה שעלול לגרום ל clipping כשיש צורך בעוד הספק.
האם חייב שזה יקרה בכל מערכת וכל רמקול? אולי לא, אבל למה לנסות. זה יכול גם להרוס את הרמקולים. אלא אם אתה מרגיש צורך להמר על הציוד שלך...
נערך לאחרונה על ידי shay1 ב 11/10/2019 18:19, נערך פעם 1 בסך הכל.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6745
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 636 פעמים
הבחור הממושקף בסרטון הוא הבעלים של אתר אודיוהוליקס מלבד זה שהוא מבין דבר או שניים כמהנדס חשמל.shay1 כתב:נכון לא צפיתי בהכול כי הרוב היה קשקשת מיותרת .(תסלח לי ) לעניין העכבה יש אנסה להסביר את מה שיודע לי ומה שאני מבין ואשמח לקבל תיקון יש כאן סטירה של יחסים פיזקאלים אם המגבר מכוון ל8 אוהם והעכבה היא 4 אוהם דהיינו שהמגבר מתחמם יתר על המידה ומוציא אנרגיה שלא מנוצלת משול לרכב שאתה נוסע על הילוך ראשון כל הזמן בפול גז ,אין למנוע איך לפרוק את האנרגיה המתבקשת ולכן יווצר חימום של המנוע, ובמנועים חדישים חיישן יכבה את פעולת המנוע כפי שקורה ברסיבר . לחלופין תנסה להתחיל נסיעה בהילוך שלישי או רביעי גם אם תצליח למנוע יהיה קשה מאוד וסביר להניח שגם יתחמם, עכשיו איך כל זה קשור לעניין רסיברים חסכנים ובכך שהמגבר יודע "לקבוע אוטומטית "את העכבה אני לא יודע אבל סביר להניח שזה לא קורה.........
מה הסיכויים שהוא טועה לגמרי ואתה צודק בנושא הזה?
אבל אם לא צפית בכל הסרטון הקצרצר הזה אז לא שמעת את כל ההסבר שלו, ולכן כל הויכוח בינינו די מיותר.
שכל אחד יעשה את המחקר שלו או יהמר על הציוד שלו .