לא הייתי מבחין בזה בחיים...
הבחור שם אומר דברים מעניינים.
עדכון HDR בקושחא האחרונה ב-PS4
- 9xcalibur9 (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1639
- הצטרף: מאי 2007
- נתן תודות: 16 פעמים
- קיבל תודות: 109 פעמים
- DarkWolf789
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 375
- הצטרף: דצמבר 2010
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 4 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
סתם מבלבל בשכל מעל רבע שעה על משהו שצריך גג 2 דקות כדי להסביר.
סוני הוסיפה בעדכון האחרון ל- PS4 פיצ'ר לכיוון תחום ה- HDR בהתאם לטלוויזיה שבשימוש.
הכיוון הפרטני הזה שכל אחד עכשיו יכול לעשות מול המסך שלו + סביבת הצפייה שלו (מבחינת תאורת סביבה וכו') מוסיף מידע חיוני ל PS4 שעכשיו יודע מהו תחום ה- HDR שהמסך יודע להציג, הן מבחינת חיתוך בתחום השחור והן מבחינת עוצמות התאורה וחיתוך בתחום הלבן.
המידע הזה מאפשר למשחק נתון למשוך את הפרמטרים הללו מה- PS4 ולהשתמש בהם לצורך מיפוי תחום הערכים הרצויים (האבסולוטיים אליהם כיוונו בפיתוח המשחק) לערכים המצויים בפועל אצל כל אחד ואחד מאיתנו.
פיצ'ר מעולה על הנייר. הבעיה היא שהשימוש בו תלוי במפתחי המשחקים עצמם ולא כולם יעשו בו שימוש. משחקים אשר יעשו בו שימוש נכון ויבטלו במקביל את אפשרות כיוון ה- HDR מתפריט המשחק עצמו אמורים להנות מהתמונה המיטבית האפשרית על כל מסך ומסך.
זהו, תהנו.
סוני הוסיפה בעדכון האחרון ל- PS4 פיצ'ר לכיוון תחום ה- HDR בהתאם לטלוויזיה שבשימוש.
הכיוון הפרטני הזה שכל אחד עכשיו יכול לעשות מול המסך שלו + סביבת הצפייה שלו (מבחינת תאורת סביבה וכו') מוסיף מידע חיוני ל PS4 שעכשיו יודע מהו תחום ה- HDR שהמסך יודע להציג, הן מבחינת חיתוך בתחום השחור והן מבחינת עוצמות התאורה וחיתוך בתחום הלבן.
המידע הזה מאפשר למשחק נתון למשוך את הפרמטרים הללו מה- PS4 ולהשתמש בהם לצורך מיפוי תחום הערכים הרצויים (האבסולוטיים אליהם כיוונו בפיתוח המשחק) לערכים המצויים בפועל אצל כל אחד ואחד מאיתנו.
פיצ'ר מעולה על הנייר. הבעיה היא שהשימוש בו תלוי במפתחי המשחקים עצמם ולא כולם יעשו בו שימוש. משחקים אשר יעשו בו שימוש נכון ויבטלו במקביל את אפשרות כיוון ה- HDR מתפריט המשחק עצמו אמורים להנות מהתמונה המיטבית האפשרית על כל מסך ומסך.
זהו, תהנו.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".